Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 28-01-2013 16:01:13 ]Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
eerste topic geopend van deze reeks, emotioneel moment voor mij
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Altijd tochquote:Op maandag 28 januari 2013 01:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hier nog een beetje leven? ONZ is zo stil nu.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:22 schreef Onorgineel het volgende:
eerste topic geopend van deze reeks, emotioneel moment voor mijnou ging best goed tochquote:Op maandag 28 januari 2013 01:22 schreef Onorgineel het volgende:
eerste topic geopend van deze reeks, emotioneel moment voor mijWoord.![]()
anders dan jouw quoteskillsquote:Op maandag 28 januari 2013 01:23 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
nou ging best goed toch![]()
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Bezigquote:Op maandag 28 januari 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
en nu blowen anders mag ik niet reageren in dit topicWoord.![]()
Ik hoop dat dat werkt.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah meisje toch.. Heb alles gelezen. Wat kut zeg, misschien moet je Henk wat tijd geven? Hij zal vanzelf wel inzien wat die gaat missenSnap ook best dat het voor hem moeilijk is maar als je hem gewoon laat merken dat je spijt hebt en hem de tijd geeft?
We hebben nog even door gepraat (hij bleef boos maar op 't allerlaatste leek hij wel wat minder boos). En mijn oude kamer waar ik sliep staat helemaal volgebouwd met zooi als een soort opberghok, dat moet leeg want ik wil daar weer m'n eigen plekje van maken (sinds de scheiding van m'n ouders heb ik me hier niet echt thuis meer gevoeld), maar dat komt er gewoon niet van door omdat ik me er niet toe kan zetten ofzo. Ik was al wel begonnen maar dan komt er elke keer weer wat tussen (wat in principe best kan wachten), en Henk motiveerde me er ook voor om het gewoon te doen zodat ik me weer thuis voel en weer blij kan zijn in m'n eigen huis enzo.
Maar nu had hij zijn boosheid mooi weten te draaien door te zeggen "weet je ik spreek je weer als je een plek voor jezelf hebt en je ziet wat goed voor je is en je leven weer een beetje onder controle hebt, en de wereld is klein dus we zien elkaar vast nog wel eens" dus hij zegt "dus doe dat eerst maar. fijne avond en spreek je wel weer wanneer het zo ver is. sterkte en denk aan je. welterusten"
En dat vind ik eigenlijk wel slim van hem, want daardoor heeft hij een tijdje helemaal geen 'last' meer van mij, heeft hij alle rust enzo. En werk ik eindelijk eens aan die kamer zodat ik 'm echt 'n eigen plekje kan maken en daar weer blij kan zijn. En daardoor win ik ook weer contact met hem terug en heb ik laten zien dat ik ook echt naar hem luister en dat ik weet dat hij dingen goed bedoelt voor mij.
Misschien komt het omdat ik toen al stoned was dat ik dit ineens zo'n geniale ingeving vond, maar morgenmiddag komt wel een vriendin om me ermee te helpen (dat had ze vorige week al aangeboden)
Als ik er nu echt m'n best voor ga doen (ik ben tot donderdag vrij), betekent dat hooguit een paar dagen radiostilte met Henk en heeft hij daarna toch wel weer een stukje meer vertrouwen in me
Fuck the EBU.![]()
Mijne is op, heb wel genoeg gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
en nu blowen anders mag ik niet reageren in dit topic
Ook in moeilijke tijden.![]()
Haha nee man dat is het verhaal van mijn weekend/situatie/gemoedstoestandquote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
Oh godver ik dacht dat het echt een user was die dat zat te posten in R&P
Best hè? Thanks thoughquote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gelezen, bizarre shit
sterkte in ieder geval, weet verder niet zo goed wat ik er op moet zeggen
Fuck the EBU.![]()
Misschien is voor hem even rust ook geen gek idee? Ik weet niet precies hoe die is natuurlijk maar hij kan dan zelf ook de dingen een beetje op een rij zetten van wat hij nog echt wilt en hopelijk helpt het dat je weer een eigen plekkie hebt en je hem daarmee kan laten zien dat je naar hem luistert en wilt luisteren. Sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 28 januari 2013 01:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat werkt.
We hebben nog even door gepraat (hij bleef boos maar op 't allerlaatste leek hij wel wat minder boos). En mijn oude kamer waar ik sliep staat helemaal volgebouwd met zooi als een soort opberghok, dat moet leeg want ik wil daar weer m'n eigen plekje van maken (sinds de scheiding van m'n ouders heb ik me hier niet echt thuis meer gevoeld), maar dat komt er gewoon niet van door omdat ik me er niet toe kan zetten ofzo. Ik was al wel begonnen maar dan komt er elke keer weer wat tussen (wat in principe best kan wachten), en Henk motiveerde me er ook voor om het gewoon te doen zodat ik me weer thuis voel en weer blij kan zijn in m'n eigen huis enzo.
Maar nu had hij zijn boosheid mooi weten te draaien door te zeggen "weet je ik spreek je weer als je een plek voor jezelf hebt en je ziet wat goed voor je is en je leven weer een beetje onder controle hebt, en de wereld is klein dus we zien elkaar vast nog wel eens" dus hij zegt "dus doe dat eerst maar. fijne avond en spreek je wel weer wanneer het zo ver is. sterkte en denk aan je. welterusten"
En dat vind ik eigenlijk wel slim van hem, want daardoor heeft hij een tijdje helemaal geen 'last' meer van mij, heeft hij alle rust enzo. En werk ik eindelijk eens aan die kamer zodat ik 'm echt 'n eigen plekje kan maken en daar weer blij kan zijn. En daardoor win ik ook weer contact met hem terug en heb ik laten zien dat ik ook echt naar hem luister en dat ik weet dat hij dingen goed bedoelt voor mij.
Misschien komt het omdat ik toen al stoned was dat ik dit ineens zo'n geniale ingeving vond, maar morgenmiddag komt wel een vriendin om me ermee te helpen (dat had ze vorige week al aangeboden)
Als ik er nu echt m'n best voor ga doen (ik ben tot donderdag vrij), betekent dat hooguit een paar dagen radiostilte met Henk en heeft hij daarna toch wel weer een stukje meer vertrouwen in meLaat je het weten als er nieuws is? Goed of slecht..
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik hoop het, ga iig hard m'n best doen om die kamer leeg te krijgen dat ik 'm foto's kan sturen, anders schiet 't nooit op (zowel met die kamer als met de verstandhouding tussen mij en Henk).quote:Op maandag 28 januari 2013 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien is voor hem even rust ook geen gek idee? Ik weet niet precies hoe die is natuurlijk maar hij kan dan zelf ook de dingen een beetje op een rij zetten van wat hij nog echt wilt en hopelijk helpt het dat je weer een eigen plekkie hebt en je hem daarmee kan laten zien dat je naar hem luistert en wilt luisteren. Sterkte in ieder gevalLaat je het weten als er nieuws is? Goed of slecht..
Heb er wel vertrouwen inHoewel ik bang ben dat het weken duurt voordat die shit is opgeruimd
Fuck the EBU.![]()
Aah.. Hoop dat het een beetje vlot gaat (je kamer & contact tussen jouw en Henk). Wel balen dat je de komende tijd de seks moet missen..quote:Op maandag 28 januari 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het, ga iig hard m'n best doen om die kamer leeg te krijgen dat ik 'm foto's kan sturen, anders schiet 't nooit op (zowel met die kamer als met de verstandhouding tussen mij en Henk).
Heb er wel vertrouwen inHoewel ik bang ben dat het weken duurt voordat die shit is opgeruimd
Net de laatste van de avond gesmoked ik heb het idee dat ik verkouden ga worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja godverdomme echt verschrikkelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah.. Hoop dat het een beetje vlot gaat (je kamer & contact tussen jouw en Henk). Wel balen dat je de komende tijd de seks moet missen..Ik hoop dat ik dat überhaupt ooit nog wel krijg want hij zei al dat die van hem (zijn piemol) er niet meer voor me was
Hoewel ik ergens wel weet dat hij ook niet permanent zonder kan
En dan zegtie dat ik dat maar weer bij Piet moet zoekenMaar Piet wil ik niet
Fuck the EBU.![]()
Lekker man ! Alleen jammer van het verkouden worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net de laatste van de avond gesmoked ik heb het idee dat ik verkouden ga worden.Ook in moeilijke tijden.![]()
ik heb de laatste paar dagen ook al zo'n gevoel dat ik griep ga krijgen ofzo, maar hij is er nog steeds nietquote:Op maandag 28 januari 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net de laatste van de avond gesmoked ik heb het idee dat ik verkouden ga worden.
Fuck the EBU.![]()
Moet even tussendoor zeggen dat ik gisteren op een verjaardagsfeestje was met een dj die de eerste uren alleen maar hardstyle draaide en niemand die echt aan het hakken was.. Paar meisjes beetje bewegen maar that's it. Begint mijn vriend old skool te hakken, allemaal mensen die dat prachtig vonden haha. Verder was het feestje vet kut en best wel saai, wel liet mijn nichtje (van mijn gelovige familie!) haar kamer zien daar in de school, woont ze anti-kraak, en daar lag me toch een spiegel met lijntjes in haar woonkamer haha! Heb na 23 jaar een heel ander beeld van haar, haar vriendje bood mijn vriend dus ook xtc aan. LOL! Was al in shock dat ze blowde want dat had ik al nooit verwacht hihiYour beauty never ever scared me.![]()
Maar ik kwam wel tot de conclusie dat ik haar geweldig vind haha! Ik begon haar ook spontaan te knuffelen. Verdomme, iemand in de familie die net als mij is![]()
Niet dat ik een spiegel met lijntjes heb maar ik ben echt niet vies van drugs op zijn tijd. Nooit durven dromen dit haha!
haha mooi zijn die dingenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Moet even tussendoor zeggen dat ik gisteren op een verjaardagsfeestje was met een dj die de eerste uren alleen maar hardstyle draaide en niemand die echt aan het hakken was.. Paar meisjes beetje bewegen maar that's it. Begint mijn vriend old skool te hakken, allemaal mensen die dat prachtig vonden haha. Verder was het feestje vet kut en best wel saai, wel liet mijn nichtje (van mijn gelovige familie!) haar kamer zien daar in de school, woont ze anti-kraak, en daar lag me toch een spiegel met lijntjes in haar woonkamer haha! Heb na 23 jaar een heel ander beeld van haar, haar vriendje bood mijn vriend dus ook xtc aan. LOL! Was al in shock dat ze blowde want dat had ik al nooit verwacht hihi
Fuck the EBU.![]()
Haha ja mijn vriend, die al een tijd met haar en haar vriend omgaat, zei al ja je leert vanavond een andere kant van je familie kennen. Hij had gelijk! Prachtig hahaquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zou ooit nog überhaupt een keer stappen met m'n neef en nichten, maar ben heel benieuwd hoe dat zal zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja mijn vriend, die al een tijd met haar en haar vriend omgaat, zei al ja je leert vanavond een andere kant van je familie kennen. Hij had gelijk! Prachtig haha![]()
Fuck the EBU.![]()
Drinken die alleen of blowen ze ook (enz)?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou ooit nog überhaupt een keer stappen met m'n neef en nichten, maar ben heel benieuwd hoe dat zal zijn
voor zover ik weet alleen drinkenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drinken die alleen of blowen ze ook (enz)?heb er niet zo heel goed contact mee
Fuck the EBU.![]()
Aah, ja ik heb dat ook niet echt met haar maar heb het geluk dat vriend ook al lang met haar om gaat dus ze komt binnenkort ook hier langs! En wie weet wat voor leipe dingen er nog in de toekomst gebeuren hihi, wil het contact met haar wel verbeterenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
voor zover ik weet alleen drinkenheb er niet zo heel goed contact mee
haha ja zou me wel vet lijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah, ja ik heb dat ook niet echt met haar maar heb het geluk dat vriend ook al lang met haar om gaat dus ze komt binnenkort ook hier langs! En wie weet wat voor leipe dingen er nog in de toekomst gebeuren hihi, wil het contact met haar wel verbeteren
Fuck the EBU.![]()
Ik was in slaap gevallen om 11 uur om tegen 1 uur wakker te worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar dagen ook al zo'n gevoel dat ik griep ga krijgen ofzo, maar hij is er nog steeds niet
Maar een beetje kriebel in de keel tijdens het smoken vervelend..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha aightquote:Op maandag 28 januari 2013 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen om 11 uur om tegen 1 uur wakker te worden.
Maar een beetje kriebel in de keel tijdens het smoken vervelend..Fuck the EBU.![]()
Irritant man !quote:Op maandag 28 januari 2013 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen om 11 uur om tegen 1 uur wakker te worden.
Maar een beetje kriebel in de keel tijdens het smoken vervelend..Ook in moeilijke tijden.![]()
Nu wel lekker stoned al krijg ik morgen vroeg belangenrijk bezoek. Plus vandaag lag ik er pas tegen half 8 in de ochtend in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik ooit een lijntje of pilletje weg werk met haar ga ik echt blij zijn. Dat ik zoiets met een familielid doe, vanuit mijn pa's familie he, had ik nooit verwacht. Joint roken met iemand leek me al zwaar onrealistisch. Mijn ma's familie heb ik een nicht die is wel dik 10 jaar ouder dan mij, ook kindje inmiddels, en die was vroeger een gabber haha en neemt tegenwoordig nog wel eens een pilletje op een feestje als kind bij opa en oma is. Ik zal met haar nog mdma nemen maar ja ze woont vet ver wegquote:Your beauty never ever scared me.![]()
groepswhatsapp makenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef Midnight_snack het volgende:
lulz als dit via wapp zou gaan zou mn phone waarschijnlijk non stop trillen
Fuck the EBU.![]()
Sup mensenDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Precies zoals ik je kenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu wel lekker stoned al krijg ik morgen vroeg belangenrijk bezoek. Plus vandaag lag ik er pas tegen half 8 in de ochtend in.Geen spat veranderd
Ook in moeilijke tijden.![]()
Vanmiddag dacht ik ook tijdens die saaie wedstrijd dat ik ging omvallen van de slaap.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
morgen wortelkanaal behandeling gvd om 10.15Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar ja eerst wil ik xtc nemen met mijn vriend en seks hebben erop! Heb ooit geroepen op alle drugs die ik neem ook seks te willen hebben (of in ieder geval proberen) maar ja heb nooit een vent als ik drugs neem dus wie weetYour beauty never ever scared me.![]()
Ik ben voorquote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens uitgeweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies zoals ik je kenGeen spat veranderd
Was echt tof maar dat het half 8 in de ochtend werd is wel vertiefd .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vrees dat mijn huisgenoten echt knetter gek worden van mijn telefoon als ik in de woonkamer zit (zijn niet zo van die mensen die aan smartphone's enz doen)quote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef Midnight_snack het volgende:
lulz als dit via wapp zou gaan zou mn phone waarschijnlijk non stop trillenYour beauty never ever scared me.![]()
Met een joint op neuken is ook wel erg nice.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja eerst wil ik xtc nemen met mijn vriend en seks hebben erop! Heb ooit geroepen op alle drugs die ik neem ook seks te willen hebben (of in ieder geval proberen) maar ja heb nooit een vent als ik drugs neem dus wie weetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe ik vrij wel altijd hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een joint op neuken is ook wel erg nice.Your beauty never ever scared me.![]()
Je kan gesprekken muten op Wáppquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn huisgenoten echt knetter gek worden van mijn telefoon als ik in de woonkamer zit (zijn niet zo van die mensen die aan smartphone's enz doen))
arme zielquote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
morgen wortelkanaal behandeling gvd om 10.15good luck tryingquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja eerst wil ik xtc nemen met mijn vriend en seks hebben erop! Heb ooit geroepen op alle drugs die ik neem ook seks te willen hebben (of in ieder geval proberen) maar ja heb nooit een vent als ik drugs neem dus wie weet
Fuck the EBU.![]()
Nice ! Ik echt heel sporadisch helaas meestal gewoon nuchter.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarnaar toe? Ik bedoel, mij boeit het echt niets.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:52 schreef Midnight_snack het volgende:
dus, wie gaat eerst zn nummer sturen![]()
Als ik maar niet de enige benDit -- Parkiet is mijn papa
quote:
Als we serieus een groepsw'app maken doe ik het wel hoor.
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensen
Ik blow elke dag dus tja..quote:Op maandag 28 januari 2013 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ! Ik echt heel sporadisch helaas meestal gewoon nuchter.Your beauty never ever scared me.![]()
met elkaar geilen is ook super chillquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.. Ik hoop dat het gaat lukkenals de daadwerkelijke penetratie niet wil lukken
Fuck the EBU.![]()
*evil laugh*quote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensenYour beauty never ever scared me.![]()
En ook elke dag sex?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 1x mn nummer aan een fokker gegeven en die vond het nodig om me de hele dag te appenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensen
Fuck the EBU.![]()
Hier ben ik het wel mee eens op zichquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensenWoord.![]()
quote:Mijn nummer vervalt toch over 1 maand dus tot die tijd kan ik kiezen of ik mijn nieuwe wel wil doorgeven lol
ja is ook wel zo denk dat we hier allemaal net zo chill zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 01:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens op zich
Fuck the EBU.![]()
Hmm ik denk dat ik dan wel baal hoor als het niet lukt, hoewel ik op mdma ook wel genoeg heb denk ik aan knuffelen een paar uur langquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
met elkaar geilen is ook super chillals de daadwerkelijke penetratie niet wil lukken
Daaromquote:Op maandag 28 januari 2013 01:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens op zich
Zou ik gewoon mijn nummer DMén?
Dan gooit een van ons wel elkaar in een groep.
Tenzij iemand niet wilt dat ik zijn nummer heb
dan baal je ook wel, maar alles is chill dus 't maakt niet uitquote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik dan wel baal hoor als het niet lukt, hoewel ik op mdma ook wel genoeg heb denk ik aan knuffelen een paar uur lang
Fuck the EBU.![]()
Anna Paquin en Ellen Page zijn te zien in X-Men: Days of Future Past. Dat heeft regisseur Bryan Singer via Twitter bekendgemaakt. Beide actrices waren ook al in X-Men: The Last Stand uit 2006 te zien. Ook Shawn Ashmore keert terug in de film, die volgend jaar in de bioscoop moet draaien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil dan wel weten wie zijn nummer doorgeven voor ik het eventueel doeYour beauty never ever scared me.![]()
Je kan toch zo een tinychat maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom
Zou ik gewoon mijn nummer DMén?
Dan gooit een van ons wel elkaar in een groep.
Tenzij iemand niet wilt dat ik zijn nummer hebThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als we het allemaal aan moira DM'en, dit topic was haar idee.
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:57 schreef Unscrewed het volgende:
Als we het allemaal aan moira DM'en, dit topic was haar idee.Fuck the EBU.![]()
maar dat is niet leukquote:Op maandag 28 januari 2013 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan toch zo een tinychat maken.
Beste vriendin was toen de hele nacht aan 't neuken met der ex (en ik bleef achter met een junk, fijn). Dus kan me ergens wel voorstellenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
dan baal je ook wel, maar alles is chill dus 't maakt niet uitYour beauty never ever scared me.![]()
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?
Ik heb nog nooit een groeps whatsapp gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: