Oh ze was wild hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat ik het cam momentje gemist heb Moira
Was het zo spannend jaquote:
Aww..quote:Op maandag 28 januari 2013 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem mis ik een vriendin van me bij zulke zielige muziek(ze is overleden aan drugs, ik had er iets aan kunnen doen vind ik)
Die dingen zeg je altijd tegen jezelf achteraf, maar dat is vast niet zoquote:Op maandag 28 januari 2013 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem mis ik een vriendin van me bij zulke zielige muziek(ze is overleden aan drugs, ik had er iets aan kunnen doen vind ik)
Is al 4 jaar terug.. Maar ja blijft moeilijk. Ik heb haar de avond van haar dood nog hier op een BBQ weten te krijgenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aww..
Gecondoleerd.
Je had er vast niks aan kunnen doen..
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Mano_ het volgende:
Gifje geprobeerd, fakking lang mee bezig geweest en nu issie te snel
Moet je http://gifboom.com/ eens proberen, kan je de snelheid heel makkelijk zelf aanpassenSPOILER: spoilert voor mobielersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je wist niet dat het zo zou uitpakken <3 Don't blame yourselfquote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is al 4 jaar terug.. Maar ja blijft moeilijk. Ik heb haar de avond van haar dood nog hier op een BBQ weten te krijgenIk wist waar ze mee bezig was.. Verdomme meteen die kut tranen weer over mijn wangen
Have fun!quote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef Unscrewed het volgende:
Nou mensen ik ga even lekker relaxen op mijn bedje met iemand die eindelijk niet meer mijn rechterhand is.
Laat me maar een keer weten over W'app ofzo.
Doei mensjes.
nog ff wat rokenquote:
Thanksquote:
Da's voor mobielquote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Moet je http://gifboom.com/ eens proberen, kan je de snelheid heel makkelijk zelf aanpassen
Kan maar 10 foto'squote:Op maandag 28 januari 2013 02:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://picasion.com/
Beter.
Foto's importeren, afmetingen & snelheid kiezen en bam
Dankje.. Dat zegt iedereen maar toch.. Ach het zijn ook momenten hoor dat ik er last van heb. Het harde aan alles is toch wel dat ze op haar 18de verjaardag is begraven (keek ze zo naar uit, mocht ze eindelijk in de shop zitten enz)quote:Op maandag 28 januari 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je wist niet dat het zo zou uitpakken <3 Don't blame yourself
Dat zeggen alleen de echte eckte...quote:Op maandag 28 januari 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
nog ff wat roken
na deze kutdag heb ik het wel verdiend om écht stinkie-stoned te zijn bij het slapen gaan
Als ik met plaatjes in de weer ben zit ik eigenlijk altijd achter de pc.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja?
Hmm maar ik gebruik m op pc en tablet allebei ... Fijne app iig
Da's wel echt fucking naar idd zegquote:Op maandag 28 januari 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dankje.. Dat zegt iedereen maar toch.. Ach het zijn ook momenten hoor dat ik er last van heb. Het harde aan alles is toch wel dat ze op haar 18de verjaardag is begraven (keek ze zo naar uit, mocht ze eindelijk in de shop zitten enz)
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:09 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de echte eckte...
?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:12 schreef Midnight_snack het volgende:
doe nou maar ff snell anders komt dat slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |