SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok 1-3 vanavondOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat is altijd het belangrijkste.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax maar wint boeit de rest niet zo.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ok?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax maar wint boeit de rest niet zo."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Een beetje geluk en een beetje skill
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Maher is ook weer een miljoen duurder
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Maher is ook weer een miljoen duurder![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt
[ afbeelding ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zaterdag 26 januari
18:45 uur: PEC Zwolle-sc Heerenveen, commentaar: Mark van Rijswijk
19:45 uur: ADO Den Haag-Roda JC Kerkrade, commentaar: Ron de Rijk
19:45 uur: RKC Waalwijk-NAC Breda, commentaar: Evert ten Napel
20:45 uur: Heracles Almelo-PSV, commentaar: Michiel Teeling
Zondag 27 januari
12:30 uur: Vitesse-Ajax, commentaar: Leo Driessen
14:30 uur: Feyenoord-FC Twente, commentaar: Ron de Rijk
14:30 uur: FC Utrecht-Willem II, commentaar: Michiel Teeling
16:30 uur: NEC-FC Groningen, commentaar: Mark van Rijswijk![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles - PSV is onvoorspelbaar aangezien je het nooit weet met PSVquote:Op zondag 20 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is veel te wisselvallig, geldt ook voor Twente & Feyenoord.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga die wedstrijd niet voorspellen omdat je het nooit weet met PSV.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Op PSV valt geen peil te trekken, ik ga er geen voorspelling ana doen.Is goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is te wisselvallig dus ik ga er geen uitspraak overdoen.![]()
Rustig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij eens een keiharde trap tegen je hoofd krijgen.
Ondanks dat hij begon, is dat geen reden om zo te schelden.![]()
![]()
NEEEEE geen Leo Driessen. Vreselijke commentator.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag 26 januari
18:45 uur: PEC Zwolle-sc Heerenveen, commentaar: Mark van Rijswijk
19:45 uur: ADO Den Haag-Roda JC Kerkrade, commentaar: Ron de Rijk
19:45 uur: RKC Waalwijk-NAC Breda, commentaar: Evert ten Napel
20:45 uur: Heracles Almelo-PSV, commentaar: Michiel Teeling
Zondag 27 januari
12:30 uur: Vitesse-Ajax, commentaar: Leo Driessen
14:30 uur: Feyenoord-FC Twente, commentaar: Ron de Rijk
14:30 uur: FC Utrecht-Willem II, commentaar: Michiel Teeling
16:30 uur: NEC-FC Groningen, commentaar: Mark van Rijswijk![]()
Evert krijgt volgens mij altijd een kleine wedstrijd, terwijl hij verreweg de beste commentator is van dat rijtje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
NEEEEE geen Leo Driessen. Vreselijke commentator.
Inderdaad. Ze zouden naar kwaliteit moeten kijken en niet naar leeftijd, daar bij EL. Ik heb Evert al veel te lang niet meer bij een wedstrijd van Ajax gehoordquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Evert krijgt volgens mij altijd een kleine wedstrijd, terwijl hij verreweg de beste commentator is van dat rijtje.![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe PSV dit keer voor de dag komt. Bij Heracles zullen ze scherp moeten zijn, kunstgras is voor de meeste ploegen niet prettig om op te spelen.
PEC Zwolle - sc Heerenveen kan ook een leuke wedstrijd worden, naar mijn inziens gelijkwaardig. Dan kan je wel zeggen dat Djuricic en Finnbogason stukken beter zijn dan die van PEC Zwolle, maar vorige week wist Djuricic ook geen potten te breken tegen Heracles.
RKC Waalwijk zal vandaag een makkelijk ritje hebben tegen NAC Breda, als alles volgens plan verloopt.![]()
Begon met wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig.
Ondanks dat hij begon, is dat geen reden om zo te schelden.![]()
Heracles - PSV 2-1
Vitesse - Ajax 2-2
Feyenoord - Twente 1-1Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heracles - PSV 1-4
Vitesse - Ajax 0-2
Feyenoord - Twente 2-1Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Twente wint sowieso, Chadli is the man![]()
Nou kijkquote:
Chadli aan de bal, dribbel dribbel dribbel, Chadli kapt, Chadli kijkt, Chadli knalt, Goal Twente![]()
Moet hij wel in stelling worden gebracht, en Twente speelt de laatste weken al niet fantastisch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou kijk
Chadli aan de bal, dribbel dribbel dribbel, Chadli kapt, Chadli kijkt, Chadli knalt, Goal Twente![]()
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 06:52:51Opstelling #PSV uit #ED: Waterman; Hutch, Derijck, Marcelo, Bouma; Bommel, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertens #herpsv reageer retweet
![]()
Is Willems niet fit of is Bouma beter in Dickies ogen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 06:52:51Opstelling #PSV uit #ED: Waterman; Hutch, Derijck, Marcelo, Bouma; Bommel, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertens #herpsv reageer retweet
![]()
Godverdomme, waarom die Wijnaldum niet eens een keer op de bank..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Feyenoord wint van Twente omdat ze dan weer de ruige boys uit rotterdam zijn na de wanprestatie van vorige week.
Verder hopen dat Roda punten kan pakken in den haag.![]()
Geen wedstrijdritme, maar opstelling is nog niet officieel volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is Willems niet fit of is Bouma beter in Dickies ogen?![]()
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 13:11:24Bijna alle PSV'ers beginnen om 20.45 weer met peper in de schoenen (kou) aan #herpsv. Elders met spreekwoordelijke peper hoor ik jullie al.. reageer retweet
Hutchinson, Derijck, Marcelo, Bouma, Van Bommel, Wijnaldum.... zet je lachspieren aan het werk. Want hier kan je je echt dood om lachen.
Van Bommel moet het hebben van de wat kleinere ruimte verdedigend. Als de ruimtes te groot zijn, kan hij het niet belopen.
Datzelfde geldt voor Bouma.![]()
Oke dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hutchinson, Derijck, Marcelo, Bouma, Van Bommel, Wijnaldum.... zet je lachspieren aan het werk. Want hier kan je je echt dood om lachen.
Van Bommel moet het hebben van de wat kleinere ruimte verdedigend. Als de ruimtes te groot zijn, kan hij het niet belopen.
Datzelfde geldt voor Bouma.![]()
NAC op het moment met de boot onderweg naar Waalwijk, de jaarlijkse bootcombi is een koude dit jaar!
De Ark van Noad (Da's de N van NAC, eujz)
![]()
Nice, ach juist zulk weer maakt zo'n tripje alleen maar specialerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Stofje het volgende:
NAC op het moment met de boot onderweg naar Waalwijk, de jaarlijkse bootcombi is een koude dit jaar!
[ afbeelding ]
De Ark van Noad (Da's de N van NAC, eujz)![]()
Rensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zo een VI Hooligan spotten in het Heerenveen vak.
Ik mis vanavond voor het eerst de thuis wedstrijd van ado, reden.. een keer geen zin om te gaan
Ben benieuwd of ze winnen vanavond, we hebben de punten wel hard nodig!!Zonder wrijving geen glans![]()
Heerenveen is voetballend gezien best een leuk team. Wordt tijd dat ze 2 overwinningen op rij halen en wat zelfvertrouwen krijgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heerenveen kan er geen kloten van man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:01 schreef Pedroso het volgende:
Heerenveen is voetballend gezien best een leuk team. Wordt tijd dat ze 2 overwinningen op rij halen en wat zelfvertrouwen krijgen.Ok![]()
Ah we hebben een kenner ! Helaas niet van voetbal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:03 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Heerenveen kan er geen kloten van man.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sowieso niet tijdens dit seizoenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Is de ''protesteerregel'' eigenlijk nog doorgetrokken?![]()
Nee, is iedereen alweer vergeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Is de ''protesteerregel'' eigenlijk nog doorgetrokken?![]()
![]()
Nee johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Is de ''protesteerregel'' eigenlijk nog doorgetrokken?Ok![]()
Hm, dat is best jammer aangezien die vervelende klaagjongens als Strootman dan ook eens vaker gestraft werden voor hun misselijkmakende stuntjes![]()
Leuke wedstrijd. Maar, Hup Zwolle
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:09 schreef One_of_the_few het volgende:
Leuke wedstrijd. Maar, Hup Zwolle![]()
![]()
Mooi poortje
De haat is dieper dan de liefde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verrassende reactie van jou Syntix. Enige wat je kan zeggen.![]()
Die Finbogasson is nou niet bepaald een sprintwonder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Marco hoort niet bij dit soort ploegen![]()
Word er weer treurig van als ik al dit spel zie van beide ploegen."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Misschien is het een langeafstandssprinter zoals Bulykin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:15 schreef Pedroso het volgende:
Die Finbogasson is nou niet bepaald een sprintwonder.![]()
Dat kon beter..Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Ik begin steeds meer te denken dat Van Basten gewoon niet zo'n hele goede coach is. Bij het Nederlands elftal had hij een overvloed aan talent en dus ging het nog wel redelijk, maar hij kampeert nu al weken net boven de degradatiestreep met vrijwel hetzelfde team dat vorig jaar vijfde werd. En het spel is echt niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef Stiggie het volgende:
Marco hoort niet bij dit soort ploegen![]()
Word er weer treurig van als ik al dit spel zie van beide ploegen.![]()
Leuk. Weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Wie gaat er winnen?![]()
Vrijwel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Van Basten gewoon niet zo'n hele goede coach is. Bij het Nederlands elftal had hij een overvloed aan talent en dus ging het nog wel redelijk, maar hij kampeert nu al weken net boven de degradatiestreep met vrijwel hetzelfde team dat vorig jaar vijfde werd. En het spel is echt niet om aan te zien.
Viktor Elm, Luciano Narsingh, Bas Dost, Oussama Assaidi, Geert Arend Roorda, Milan Kopic, Michael Svec, Daryl Janmaat.![]()
Actief en golvend, ik heb het idee dat Zwolle iets meer kansen heeft maar Heerenveen had net zo goed op 0-1 kunnen staanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Wie gaat er winnen?![]()
Ik denk dat Marco alleen in staat is om met echt topmateriaal te werken als coach. Het is voor hem onmogelijk denk ik om zich te verplaatsen in een middelmatige speler. Hoor hem als analist altijd wel nuttige dingen zeggen op TV en vond hem bij NL elftal goed. Had de pech met Rusland maar wat een geweldig EK en voetbal was datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Van Basten gewoon niet zo'n hele goede coach is. Bij het Nederlands elftal had hij een overvloed aan talent en dus ging het nog wel redelijk, maar hij kampeert nu al weken net boven de degradatiestreep met vrijwel hetzelfde team dat vorig jaar vijfde werd. En het spel is echt niet om aan te zien.
+ Hij is gelijk in het diepe gesprongen. Frankie is bijv. heel rustig begonnen bij de jeugd en heeft ervaring opgedaan voordat hij klaar was voor het grote werk."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Denk je dat zij zo veel verschil maakten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Vrijwel?
Viktor Elm, Luciano Narsingh, Bas Dost, Oussama Assaidi, Geert Arend Roorda, Milan Kopic, Michael Svec, Daryl Janmaat.Dost heb je helemaal gelijk over, dat was een doelpuntenmachine, maar is de rest zo veel beter dan de nieuwe spelers als Finnbogason, Amoah, De Ridder?
Overigens heb je wel gelijk dat dat niet vrijwel hetzelfde is![]()
![]()
Narsingh, Assaidi, Elm & Janmaat vond ik wel verschil maken,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat zij zo veel verschil maakten?Dost heb je helemaal gelijk over, dat was een doelpuntenmachine, maar is de rest zo veel beter dan de nieuwe spelers als Finnbogason, Amoah, De Ridder?
Overigens heb je wel gelijk dat dat niet vrijwel hetzelfde is![]()
Haha troll.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat zij zo veel verschil maakten?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, dat is ongeveer wat ik bedoelde. Maar met gelijk in het diepe, hij heeft toch genoeg ervaring opgedaan bij Oranje en (jong) Ajax zou je zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco alleen in staat is om met echt topmateriaal te werken als coach. Het is voor hem onmogelijk denk ik om zich te verplaatsen in een middelmatige speler. Hoor hem als analist altijd wel nuttige dingen zeggen op TV en vond hem bij NL elftal goed. Had de pech met Rusland maar wat een geweldig EK en voetbal was dat
+ Hij is gelijk in het diepe gesprongen. Frankie is bijv. heel rustig begonnen bij de jeugd en heeft ervaring opgedaan voordat hij klaar was voor het grote werk.![]()
![]()
Hmm, ja, ik denk dat je wel gelijk hebt. Maar of het al het verschil verklaart weet ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Narsingh, Assaidi, Elm & Janmaat vond ik wel verschil maken,![]()
![]()
Jammer manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Advocaat.![]()
Zanka is kapot gemaakt door PSV.![]()
Snap nog steeds niet dat Marcelo nooit wissel staat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Advocaat.![]()
Zanka is kapot gemaakt door PSV.
Jammer?quote:
Vooral zielig voor Zanka, hij kan hier weinig aan doen. Hoeveel wedstrijden mocht hij spelen? 3 of 4 op rij?![]()
Je loopt iedere week te zeiken dat hij er niks van kan, dus wat lul je nou dom manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer?
Vooral zielig voor Zanka, hij kan hier weinig aan doen. Hoeveel wedstrijden mocht hij spelen? 3 of 4 op rij?![]()
Raar is dat ja, daar zit het kwaad. Marcelo kan er echt geen reet van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat Marcelo nooit wissel staat.![]()
Zwolle scoort bijna 75% van zijn doelpunten in de tweede helft, dit is wel het moment om dat percentage op te schroeven![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je loopt iedere week te zeiken dat hij er niks van kan, dus wat lul je nou dom man![]()
Klopt helemaal niks van.![]()
Had gister avond daar een goede analyse over.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Raar is dat ja, daar zit het kwaad. Marcelo kan er echt geen reet van."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hahaha jouw sigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had gister avond daar een goede analyse over.![]()
![]()
Hij kan niet verdedigen en niet opbouwen. Heb je weinig woorden voor nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had gister avond daar een goede analyse over.![]()
tompsv18 lult maar wat, zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)=zanka&noreplyfrom=0![]()
Ik had daar meer tekst voor nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kan niet verdedigen en niet opbouwen. Heb je weinig woorden voor nodig.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tompsv18 lult maar wat, zoals wel vaker.Jammer pik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Die kan er helemaal niks van.
Heb hem 2 weken geleden nog zien spelen tegen Spanje U21, zijn directe tegenstander scoorde 4 keer en hij veroorzaakte een penalty. Marcelo, Derijck en Bouma zijn beter.![]()
Hoe kan psv tegen dit team punten laten liggen? Nee dit winnen ze sowieso. Hoeveel zijn de odds? 1.5?quote:![]()
Je bent wel gefascineerd door PSV héquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe kan psv tegen dit team punten laten liggen? Nee dit winnen ze sowieso. Hoeveel zijn de odds? 1.5?![]()
Eh daar ging het helemaal niet om?quote:![]()
Jij zegt dat ik hem iedere week afkraak, ik zeg dat dat niet klopt. Zie daar het bewijs.
Sinds begin november ben ik louter positief over hem. Ik heb ergens ook gezegd waarom, ik wil het wel even voor je opzoeken.![]()
Het is goed met je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eh daar ging het helemaal niet om?![]()
Jij zegt dat ik hem iedere week afkraak, ik zeg dat dat niet klopt. Zie daar het bewijs.
Sinds begin november ben ik louter positief over hem. Ik heb ergens ook gezegd waarom, ik wil het wel even voor je opzoeken.![]()
Wat een inzicht heeft deze man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Geef het een paar wedstrijden. Die man is nog matiger dan Marcelo.
Al duurde het korter dan een paar wedstrijden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb al een quote gegeven waarin hij zegt dat hij er niks van. Zijn er meerdere man. Hij probeert zich er maar weer onderuit te lullen. Dat is pas zwak.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan de discussie niet winnen en je kapt het maar af. Zwak.![]()
Jij zegt dit over j0rdiiiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb al een quote gegeven waarin hij zegt dat hij er niks van. Zijn er meerdere man. Hij probeert zich er maar weer onderuit te lullen. Dat is pas zwak.Is niet zo, en daar wijst hij je terecht op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je loopt iedere week te zeiken dat hij er niks van kan, dus wat lul je nou dom man![]()
Glazen bol zegt 2-4. 2-3 en 2-4 in laatste 10 minuten. Ik heb gesproken.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eind november heb ik het al uitgelegd, kijk;
[ afbeelding ]![]()
Ik heb PSV met -2 handicap gepakt kut.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Glazen bol zegt 2-4. 2-3 en 2-4 in laatste 10 minuten. Ik heb gesproken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar goed, ik vind het dus een belachelijke keuze dat je Zanka na een stuk of 4 wedstrijden er alweer uitflikkert om Timothy fucking Derijck erin te zetten. En dan Marcelo laten staan, de man die al 3 jaar lang bewijst er helemaal niks van te kunnen.![]()
Zelfs bij Zwolle. Kan je nagaan hoe simpel het moet zijn om ze te verslaan als ze op bezoek komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Pff echt elke club kan van PEC winnen he, zelfs Heerenveen.![]()
Amen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, ik vind het dus een belachelijke keuze dat je Zanka na een stuk of 4 wedstrijden er alweer uitflikkert om Timothy fucking Derijck erin te zetten. En dan Marcelo laten staan, de man die al 3 jaar lang bewijst er helemaal niks van te kunnen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Uit hebben ze 15 punten, thuis 4. Hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs bij Zwolle. Kan je nagaan hoe simpel het moet zijn om ze te verslaan als ze op bezoek komen.![]()
Ja dat is echt een walk in the park zoals ze dat zo mooi zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs bij Zwolle. Kan je nagaan hoe simpel het moet zijn om ze te verslaan als ze op bezoek komen.
Al weet ik niet of het Anne Frank plantsoen onder een park valt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga je sowieso niet halen ben ik bangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb PSV met -2 handicap gepakt kut.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wel man, typisch PSV om nu opeens een grote uitslag neer te zetten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je sowieso niet halen ben ik bangVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Om vervolgens -thuis tegen ADO- weer een draak van een wedstrijd neer te zetten. Zou wel in t spel passen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel man, typisch PSV om nu opeens een grote uitslag neer te zetten.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ze vorige tactiek ging nogal mis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Als die Bosz een beetje verstand heeft laat hij PSV lekker komen en gaat ie counteren.![]()
Ik zal t doorgevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe die draak van een wedstrijd dan woensdag maar, ok?![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat ook nog ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze vorige tactiek ging nogal mis.![]()
In Zwolle is het dramatisch. Uit zijn we beter dan bijvoorbeeld Feyenoord of AZ.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Pff echt elke club kan van PEC winnen he, zelfs Heerenveen.![]()
nah, nu moet je niet aan zelfoverschatting gaan doen. In de Kuip speelde Zwolle wel aardig maar het was vooral nutteloos gebrei zonder echt gevaarlijk te worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Zwolle is het dramatisch. Uit zijn we beter dan bijvoorbeeld Feyenoord of AZ.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik bedoel puur kijkend naar de puntenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
nah, nu moet je niet aan zelfoverschatting gaan doen. In de Kuip speelde Zwolle wel aardig maar het was vooral nutteloos gebrei zonder echt gevaarlijk te worden.Uit heeft PEC 14 uit 10, Feyenoord 13 uit 10. Natuurlijk zit daar behoorlijk wat geluk bij en natuurlijk hebben we een aantal van de sterkste teams nog niet uit getroffen, maar ik vind het wel veelzeggend.
Ik heb altijd het idee dat het komt doordat teams in Zwolle veel geslotener spelen. In uitwedstrijden speelt de tegenstander vaak veel aanvallender en daardoor krijgt Zwolle de kans om er doorheen te spelen; thuis kruipt alles in elkaar en dan schiet het echt tekort aan kwaliteit.![]()
Qua punten bedoelt hij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
nah, nu moet je niet aan zelfoverschatting gaan doen. In de Kuip speelde Zwolle wel aardig maar het was vooral nutteloos gebrei zonder echt gevaarlijk te worden.![]()
Ik interpreteerde je post verkeerd, my bad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel puur kijkend naar de puntenUit heeft PEC 14 uit 10, Feyenoord 13 uit 10. Natuurlijk zit daar behoorlijk wat geluk bij en natuurlijk hebben we een aantal van de sterkste teams nog niet uit getroffen, maar ik vind het wel veelzeggend.
Ik heb altijd het idee dat het komt doordat teams in Zwolle veel geslotener spelen. In uitwedstrijden speelt de tegenstander vaak veel aanvallender en daardoor krijgt Zwolle de kans om er doorheen te spelen; thuis kruipt alles in elkaar en dan schiet het echt tekort aan kwaliteit.
Toevallig dat ik in de Kuip die 8 erg goed vond spelen, hadden ze het net in de rust over. Geinig spelertje, mag wel wat meer rendement gaan halen uit zijn acties.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
xDquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er al een tweet van Pieters geweest?
#Letsdoitwithoutme![]()
Een eigen goal graag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Slot komt steeds dichterbij een goal.know'm sayin?
word? word.![]()
#cutforpietersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er al een tweet van Pieters geweest?
#Letsdoitwithoutme
(mrstylo grapje)Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb nog niet iemand met een Ajax shirt en een dikke jonko tussen het Heerenveen publiek gezien.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik wacht op het moment dat een zestienjarige het veld bestormt terwijl hij het natte vinger gebaar maakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb nog niet iemand met een Ajax shirt en een dikke jonko tussen het Heerenveen publiek gezien.![]()
Zwolle zonder dolle.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Straks wordt hij weer voor pannekoek uitgescholden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij had als klein jongetje vast Zwolle posters boven zijn bed hangen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:26 schreef Tchock het volgende:
Weer Avdic, wat een heldje is dat toch![]()
Zag Marco tegen dat ruitje aanslaan
Hij mag van geluk spreken dat hij zijn pezen niet gescheurd heeft.![]()
Haha, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had als klein jongetje vast Zwolle posters boven zijn bed hangen.![]()
![]()
Arme Marco, die blik van hem net zei alles
Snel het schip verlaten jongen en keer terug naar je plekkie.![]()
Het pannekoekenschip?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel het schip verlaten jongen en keer terug naar je plekkie.![]()
San Marcoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel het schip verlaten jongen en keer terug naar je plekkie.
Zijn trainerscarrière![]()
![]()
samen met Henk Herder.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker in Milaan met een muts op![]()
Er kan weer geen lachje af bij Langeler. Volgens mij heb ik hem zelfs vorige week nergens om zien lachen behalve zijn eigen grapjes.![]()
Aardige spelerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
door Lebedynski, wie kent hem niet...Scoort aardig vaak de laatste tijd
EDIT: 3e goal![]()
![]()
iets scherper en ze hadden nog kunnen scoren ja.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Maar ja, juist dat afmaken rond de zestien is waar je kwaliteit het eerste gaat missen. En PEC heeft nou eenmaal niet zo gek veel echte kwaliteit.![]()
Als PEC er in blijft moeten ze op zoek naar een goede nummer 9 etc. Bouwen met waarschijnlijk Ron Jansquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
Maar ja, juist dat afmaken rond de zestien is waar je kwaliteit het eerste gaat missen. En PEC heeft nou eenmaal niet zo gek veel echte kwaliteit.![]()
Ja, heel netjes. Als nou van NAC gewonnen wordt en je hebt een beetje mazzel met de andere uitslagen sla je echt een gat naar de onderste plekkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Puntje is mooi man.
volgende week NAC uit.![]()
![]()
Als RKC wint van NAC, kan je mooi op 5 punten van de playoffs-streep (16/17) komen mits je wint van NAC Breda.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel netjes. Als nou van NAC gewonnen wordt en je hebt een beetje mazzel met de andere uitslagen sla je echt een gat naar de onderste plekken
Daarna moeten ze twee keer thuis, Feyenoord en Twente. Ik zie daar wel mogelijkheden voor een stunt![]()
![]()
Zwolle doet het prima dit jaar. Hoeven niet echt in te grijpen of te veranderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PEC er in blijft moeten ze op zoek naar een goede nummer 9 etc. Bouwen met waarschijnlijk Ron Jans![]()
Art heeft goed in elkaar gezet ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zwolle doet het prima dit jaar. Hoeven niet echt in te grijpen of te veranderen.![]()
![]()
Tijd voor het altijd wisselvallige PSV.
Heracles Almelo start met de volgende 11:
Pasveer - Schenkeveld, Rienstra, Davidson, Dorda, - Bruns, Quansah, Duarte, - Vejinovic, Castillion, Everton![]()
Waar is Armenterosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tijd voor het altijd wisselvallige PSV.
Heracles Almelo start met de volgende 11:
Pasveer - Schenkeveld, Rienstra, Davidson, Dorda, - Bruns, Quansah, Duarte, - Vejinovic, Castillion, Everton![]()
![]()
Wen er aan, we blijven wel evenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zwolle doet het prima dit jaar. Hoeven niet echt in te grijpen of te veranderen.![]()
![]()
Heracles II.quote:
Maar je weet ook dat er maar ineens een slecht jaar tussen hoeft te zitten en je bent weg.![]()
Was grapjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Die is naar België gegaan....![]()
![]()
Maar dan moeten er eerst een paar clubs zijn die een nóg slechter jaar hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heracles II.
Maar je weet ook dat er maar ineens een slecht jaar tussen hoeft te zitten en je bent weg.![]()
ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik ga mee met Jan van Halst. 2-2.![]()
NAC zie ik er dit jaar uitvliegen, Willem II rechtstreeks, en VVV kan er ook via de Playoffs uitvliegen..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan moeten er eerst een paar clubs zijn die een nóg slechter jaar hebben.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, iedereen lachte me uit toen ik die TT deedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef meowingtons het volgende:
Ik moest lachen bij de titel van het topic
No hard feelings___
![]()
Haha, maar Meowingtons is een vriend van mij en zit gewoon te trollen. Hij heeft jaren een seizoenskaart gehad van Zwollequote:![]()
![]()
Jij hoopt dus dat PSV wéér verliest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doe maar 3-0 van Heracles jwt![]()
Debielquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Derijck, Marcelo, Hutchinson Wijnaldum, Strootman....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, maar Meowingtons is een vriend van mij en zit gewoon te trollen. Hij heeft jaren een seizoenskaart gehad van ZwolleMaar blijft leuk
![]()
![]()
Nouja, weet het niet hoor. Nacompetitie met MVV/Sparta, Helmond, Cambuur... Ik schat VVV en NAC wel beter in dan dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC zie ik er dit jaar uitvliegen, Willem II rechtstreeks, en VVV kan er ook via de Playoffs uitvliegen..![]()
Teveelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Lens, hoeveel heeft PSV daarvoor neergeteld?![]()
Ik kijk nou al 2 jaar vrijwel elke wedstrijd van PSV en weet nog steeds niet wat het idee is eigenlijk.
Onder iedere coach doen ze maar wat, er is geen lijn te ontdekken.![]()
Ze stellen gewoon 11 spelers op en hopen op het beste.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik kijk nou al 2 jaar vrijwel elke wedstrijd van PSV en weet nog steeds niet wat het idee is eigenlijk.
Onder iedere coach doen ze maar wat, er is geen lijn te ontdekken.![]()
Zouden ze überhaupt wel wat leren op de training als ze keer op keer dezelfde fouten maken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze stellen gewoon 11 spelers op en hopen op het beste.![]()
Ze hebben heel veel doelpunten gemaakt, dus ze zullen wel denken dat ze het heel goed doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zouden ze überhaupt wel wat leren op de training als ze keer op keer dezelfde fouten maken?![]()
![]()
Doelpunten maken is dan ook de essentie van het spel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel doelpunten gemaakt, dus ze zullen wel denken dat ze het heel goed doen.![]()
Ik had gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Doelpunten maken is dan ook de essentie van het spel.![]()
![]()
Ben benieuwd of Castillion een contract krijgt hier, ik gun het hem wel. Een hoger niveau is hij nog niet goed genoeg voor.![]()
Gek eigenlijk. Hij traint elke dag gewoon normaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken, die lijkt wat dikker."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Verhoeven ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Hij traint elke dag gewoon normaal.![]()
Laten we Mens erger je nieten...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heracles wordt beter. Willems schat ik wel in op een rode kaart vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die is idd dik aan het worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Wat een bolle kop heeft die Willems gekregen.![]()
Is Gini geen vrouw dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat wel ver aangezien ''muts'' eerder iets is om vrouwen aan te sporen tot iets.![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
We worden kampioen aldus het PSV publiek.![]()
ik heb 1,50 betaald voor het interview van Sierd de Vos met de volkskrant, volgens mij ben ik nu een idiootmaar ja, als fan moet je er wat voor over hebben, en deze wedstrijd van PSV gaf me niet genoeg vermaak.
![]()
Ik steun jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb 1,50 betaald voor het interview van Sierd de Vos met de volkskrant, volgens mij ben ik nu een idiootmaar ja, als fan moet je er wat voor over hebben, en deze wedstrijd van PSV gaf me niet genoeg vermaak.
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
Plaats het wel in de Sierd topic."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja zometeen, eerst zelf even lezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Plaats het wel in de Sierd topic.![]()
![]()
Veel lees plezier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja zometeen, eerst zelf even lezen
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: