Ik had gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Doelpunten maken is dan ook de essentie van het spel.
Gek eigenlijk. Hij traint elke dag gewoon normaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken, die lijkt wat dikker.
Verhoeven ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Hij traint elke dag gewoon normaal.
Laten we Mens erger je nieten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is idd dik aan het worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Wat een bolle kop heeft die Willems gekregen.
Is Gini geen vrouw dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat wel ver aangezien ''muts'' eerder iets is om vrouwen aan te sporen tot iets.
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
We worden kampioen aldus het PSV publiek.
Ik steun jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb 1,50 betaald voor het interview van Sierd de Vos met de volkskrant, volgens mij ben ik nu een idiootmaar ja, als fan moet je er wat voor over hebben, en deze wedstrijd van PSV gaf me niet genoeg vermaak.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb 1,50 betaald voor het interview van Sierd de Vos met de volkskrant, volgens mij ben ik nu een idiootmaar ja, als fan moet je er wat voor over hebben, en deze wedstrijd van PSV gaf me niet genoeg vermaak.
Ja zometeen, eerst zelf even lezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Plaats het wel in de Sierd topic.
Veel lees plezier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja zometeen, eerst zelf even lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |