Oh okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, maar Meowingtons is een vriend van mij en zit gewoon te trollen. Hij heeft jaren een seizoenskaart gehad van Zwolle
Nouja, weet het niet hoor. Nacompetitie met MVV/Sparta, Helmond, Cambuur... Ik schat VVV en NAC wel beter in dan dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC zie ik er dit jaar uitvliegen, Willem II rechtstreeks, en VVV kan er ook via de Playoffs uitvliegen..
Teveelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Lens, hoeveel heeft PSV daarvoor neergeteld?
Ze stellen gewoon 11 spelers op en hopen op het beste.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik kijk nou al 2 jaar vrijwel elke wedstrijd van PSV en weet nog steeds niet wat het idee is eigenlijk.
Onder iedere coach doen ze maar wat, er is geen lijn te ontdekken.
Zouden ze überhaupt wel wat leren op de training als ze keer op keer dezelfde fouten maken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze stellen gewoon 11 spelers op en hopen op het beste.
Ze hebben heel veel doelpunten gemaakt, dus ze zullen wel denken dat ze het heel goed doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zouden ze überhaupt wel wat leren op de training als ze keer op keer dezelfde fouten maken?
Doelpunten maken is dan ook de essentie van het spel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel doelpunten gemaakt, dus ze zullen wel denken dat ze het heel goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |