Tegen NEC was ook niet zo slecht. Zwolle was minimaal gelijkwaardig en Narsingh miste twee dotten van kansen. Daarna die rode kaart en toen begon de ellende.quote:Op maandag 17 september 2012 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En daarna Willem II uit en Heracles thuis. Met het spel van de afgelopen weken (NEC uitgezonderd) moeten minstens twee van de drie te kloppen zijn
Hoppaa!twitter:peczwolle twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 23:13:34EINDSTAND RODA JC-PEC ZWOLLE 0-1 109' Fred Benson. #rodzwo #knvbbeker Bedankt voor het volgen hier vanuit Kerkrade! reageer retweet
Buiten de gevarenzonequote:Op zondag 30 september 2012 17:49 schreef pleeborstel het volgende:
Eindelijk! En leuk gestegen op de ranglijst.
Ik moest lachen bij het zien van je mannelijkheidquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef meowingtons het volgende:
Ik moest lachen bij de titel van het topic
No hard feelings
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij het zien van je mannelijkheid
Alsof het een verschil is met de kassa verkoop. Daar kan ook iedere eikel aan paar kaarten afhalen hoor. Ik snap het probleem niet, we moeten in Nederland toch juist toe naar een systeem waarin iedereen kaartjes kan halen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:36 schreef pleeborstel het volgende:
Wel raar trouwens dat iedere janlul zonder enige controle kaarten kan bestellen op de de Stentor site, dat is toch vragen om problemen
Op vertoon van een clubcard of ID wel ja. Op de site van de Stentor kan er vanuit heel Nederland probleemloos besteld worden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alsof het een verschil is met de kassa verkoop. Daar kan ook iedere eikel aan paar kaarten afhalen hoor.
Niet waar. Ik heb al vaak zat kaarten gehaald zonder ook maar iets te hoeven laten zien. Alleen bij risicowedstrijden zoals Eagles moest je ID oid laten zien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:50 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Op vertoon van een clubcard of ID wel ja. Op de site van de Stentor kan er vanuit heel Nederland probleemloos besteld worden.
Pluim speelt baasquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
0-1 voor in de vierde minuut tegen RKC. Payback voor twee jaar geleden?
Klopt, iedereen kan gewoon aan kaartjes kopen, is retemakkelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Alsof het een verschil is met de kassa verkoop. Daar kan ook iedere eikel aan paar kaarten afhalen hoor. Ik snap het probleem niet, we moeten in Nederland toch juist toe naar een systeem waarin iedereen kaartjes kan halen?
Alleen van PEC heb ik al 3 pasjes in mijn portomonnee, een seizoenkaart, supp. clubkaart en een uitkaart. Al die onzin en regelzucht, flikker op.
Ja meneer Advocaat, let vooral niet op ons en het komt wel goedquote:De PSV-trainer kent de kracht van PEC Zwolle, maar richt zich alleen op zijn eigen formatie. 'Zwolle is een elftal dat altijd wil voetballen vanaf het begin, dat kan ik waarderen. Maar we moeten niet te veel naar hen kijken, het gaat erom wat wij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |