Heb jij een regie assistent?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk naar de regie assistent. Zou jij 'm aan doen Rob? Ja, misschien bij het grasmaaien.
Heerlijkquote:
Nee jou'n jasje is leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk naar de regie assistent. Zou jij 'm aan doen Rob? Ja, misschien bij het grasmaaien.
Die regisseert mijn posts. Zegt wanneer ik moet happen, wanneer ik het even moet laten gaan.quote:
johan praat onzin, de hele uitzening al. Gevaarlijk om zulke mensen op de tv een mening te laten verkondingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
Vermeer is wel degelijk goed genoeg voor internationale wedstrijden.
Maar het staat in de OPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als Rickazio het topic opent.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede reden voor heimwee.
Het schijnt vrij koel te zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vraag me af wat de temperatuur in De Koel is.
Advocaat is een baas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Waarom elke week luisteren naar het gebral van Advocaat? Die debiel windt zich altijd op om niks.
Je blijft wel koel onder deze flater.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap 'm nu pas, dat vindt Jeroen maar nix.
Ja, ogenschijnlijk koel, maar ik kan je verzekeren dat ik hier in de kamer mijn hand door een ruit heb geslagen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijft wel koel onder deze flater.
Ach ga weg!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Mark Van Bommel is te oud om nog mee te kunnen.
Je had het beter van je af kunnen schrijven als een Piet Paaltjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ogenschijnlijk koel, maar ik kan je verzekeren dat ik hier in de kamer mijn hand door een ruit heb geslagen.
Oh sorry, het gaat weer over voetbal. Jij praat liever over je vriendin en de provinciale weg waar je niet harder dan 60 mag.quote:
Piet Paaltjens bedoelde Wilfred, maar dat is in een categorie als Denkend aan Holland.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had het beter van je af kunnen schrijven als een Piet Paaltjes.
Jaquote:
Geen twijfel over.quote:
Noem jij Johan nu een slechte journalist?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Derksen heeft binnenkort een interview met Advocaat, ook wel duidelijk te merken.
Dat is geen journalistiek, dat is effectbejagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij Johan nu een slechte journalist?
Gaan die tractoren tegenwoordig al 60?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, het gaat weer over voetbal. Jij praat liever over je vriendin en de provinciale weg waar je niet harder dan 60 mag.
Hij heeft wat dit betreft wel gelijk. Van Bommel heeft wel veel opgeofferd om bij PSV te komen. Alleen kan je nooit verwachten dat een Van Bommel in deze vorm de gehele kar trekt bij PSV. Verder is het natuurlijk een overschatte speler, maar dat was hij altijd al (alleen Van Basten had het destijds goed gezien, toen hij bondscoach was)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Derksen heeft binnenkort een interview met Advocaat, ook wel duidelijk te merken.
HET IS TOCH GODVERDOMME NIET TE GELOVEN WAT HIER GEBEURT JA?!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, het gaat weer over voetbal. Jij praat liever over je vriendin en de provinciale weg waar je niet harder dan 60 mag.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft wat dit betreft wel gelijk. Van Bommel heeft wel veel opgeofferd om bij PSV te komen. Alleen kan je nooit verwachten dat een Van Bommel in deze vorm de gehele kar trekt bij PSV. Verder is het natuurlijk een overschatte speler, maar dat was hij altijd al (alleen Van Basten had het destijds goed gezien, toen hij bondscoach was)
Niet nodig, Zwolle was de ondergrens niet. Psv creeerde immers voldoende kansen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Zou ik supergrappig vinden als ze in paniek Maher nog halen.
Dat zei Mark toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet nodig, Zwolle was het dieptepunt niet. Psv creeerde immers voldoende kansen.
Tim
Pieters geschorstquote:
Pieters is geschorst.quote:
Ik had daar een hele mooie gif voor gemaakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat moment heb ik blijkbaar gemist.
Ontzettende klootzak ben je soms hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat moment heb ik blijkbaar gemist.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ontzettende klootzak ben je soms he
Ik voorspel dat ze wel of geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Op PSV valt geen peil te trekken, ik ga er geen voorspelling ana doen.
en voorlopig geblesseerd.quote:
Heeft hij gedumpt want ze kon alleen maar taco's maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Ruud een Mexicaanse kokin aan de haak had geslagen.
Het was een Mockingbird, naar de bekende klassieker uit de literatuur. Ruud heeft het vogeltje opgedragen aan Nelson Mandela.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gijp had toch ook een vogel, genaamd Manolevje?
Kap toch met je gejank, ga je moeder likken in een sloot.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef Syntix het volgende:
donder op met je onzin, terug naar voetbal.
Dit is geen studio voetbal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef Syntix het volgende:
met de auto erover heenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Johan zou zeggen dat ie em uit het raam gegooid had
Slechte trollquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef Syntix het volgende:
Het gaat moeilijk worden voor VVV.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Etienne Reijnen scoort, dan weet je hoe laat het is.
Jaloezie is een kwalijke zaakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Derksen herhaalt weer even dat Gullit een goed boegbeeld is.
Wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie is een kwalijke zaak
Nee dat is Jack Sparrowquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Onze medefokker Kapiteintje heeft toch ook een papegaai op zijn schouder?
Je begint steeds meer op Paul te lijken man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is de sfeer op Fok! toch goed he
en wat moet ik toch lachen van VI dat is gewoon geweldig![]()
![]()
Is dat raar dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Onze medefokker Kapiteintje heeft toch ook een papegaai op zijn schouder?
Nu kom je op m'n shitlist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op Paul te lijken man.
Geintje man, moet toch kunnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kom je op m'n shitlist.
Ja, maar met Paul vergeleken worden. Dat is netzoiets als met Tyron of tong vergeleken te worden.quote:
Nou, het is vervangen door Dog the Bounty hunter. En die houdt er niet van als een plannetje voor elkaar komt.quote:
Tong is wel vervelend bezig. Ik had geld ingezet op een TV-tip topic over Cruijff na het eerste reclameblokquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar met Paul vergeleken worden. Dat is netzoiets als met Tyron of tong vergeleken te worden.
Ze hebben beide geen hersenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Demy de Zeeuw kijkt net als Rodney Sneijder.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel een nuttige speler was het.
Voor mode-advies misschien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Check je zijn site niet?quote:
En Waterman.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, zijn vriendinnen doen toch niet onder voor die van Ryan Donk.
Met z'n 'magazine'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hebben ze het al over de Afrika-cup gehad?
Zambiaantjes moet je ook kort houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar misschien hebben ze het item kort gehouden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
donderstraal op met die De Zeeuw man, altijd die pestpokke breedte balletjes
loopt erbij als een homo
Die kleine tering-apen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zambiaantjes moet je ook kort houden
Zullen vele bands willen ruilen hoor, ik heb begrepen dat ze de Stones hebben geweigerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Me_Wesley het volgende:
Je zal daar maar elke uitzending met je bandje staan om elke keer hetzelfde riedeltje van 5 seconden te spelen
Dat was een intikkertje he Marc Jankoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zambiaantjes moet je ook kort houden
dolt Strootman eerst 2 verdedigers om 'm daarna prachtig i nde hoek te gooien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit soort kansloze filmpjes kan je zelfs van Strootman maken
Hoe kan het dat hij dat filmpje upload en niet jij?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een gek Ruud Gullit filmpje
zonder vogeltje
Omdat dat Sierd zelf is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kan het dat hij dat filmpje upload en niet jij?
Ik ben bang dat ik dat oversla.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Claudia de Brei met een programma over de overgang op Ned. 2
quote:
Two halves can't make a whole without a hole.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Claudia de Brei met een programma over de overgang op Ned. 2
Ok.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem het niet terug.
gr.
[ afbeelding ]
Sierd op JoepTjoep?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, ik wist dat zijn twitter account ook zo was maar Sierd zit dus ook op youtube, mooi man.
Eerst wist ik het ook niet. Hij had me zelf een berichtje gestuurd van, ga zo door, groeten Sierd de Vos, maar ik dacht dat het een of andere grappenmaker was en heb mijn antwoor dook ondertekent met Sierd de Vos.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, ik wist dat zijn twitter account ook zo was maar Sierd zit dus ook op youtube, mooi man.
Jij staat op m'n shitlist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ties02 het volgende:
http://www.youtube.com/user/SdVfan
Dit vind ik zo'n schijtkanaal
quote:
Ties02quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ties02 het volgende:
troll harder faggotquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Syntix het volgende:
Voetbal International
Waar is de voetbalpraat dan stelletje kneuzen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Kap toch eens met je eindeloze gejank, waardeloze gozer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Syntix het volgende:
Voetbal International
Als jij in de Voetbal kantine zit praat je toch ook zo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Syntix het volgende:
Voetbal International
Ik wil deze bazenquote nog een keer vermelden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij heeft op iedereen direct wat aan te merken waardoor iemand een karikatuur wordt en vervolgens ziet hij voortdurend bevestiging van zijn eigen gelijk.Mensen die hun mening bijstellen zijn opportunistisch.
![]()
Johan verliest wel veel geloofwaardigheid door hoe hij maar blijft prediken over Ajax en dan vooral het per definitie verdedigen van Johan Cruijff. Het maakt niet uit wat er allemaal gebeurt deze week daar, je weet van tevoren al dat volgens Derksen Cruijff helemaal gelijk heeft en weer geweldig bezig is geweest. Al draait hij een drol op de middenstip van de Arena, dan denkt de snor dat dat blijkbaar hard nodig was anders zou Hij dat niet doen en dat in twijfel trekken is eigenlijk niets minder dan een belediging.
Wat had je gehoopt als onderwerp dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Syntix het volgende:
Voetbal International
Die kan er zo leuk bij blaffen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moeten ze Martin Gaus eens uitnodigen
hap hapquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap toch eens met je eindeloze gejank, waardeloze gozer.
[ afbeelding ]
gaat het over voetbalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij in de Voetbal kantine zit praat je toch ook zo?
Swansea, beker in Spanje etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat had je gehoopt als onderwerp dan?
Beurschgenaauwtenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Pareltjes op de beurs!
Ja die grap wilde ik dus makenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
door hun manager.
piepelmanager
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
door hun manager.
piepelmanager
Swonsie is al geweest.quote:
En dan nog die dikke Mens erbij en het feest is compleetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En schuwt niet haar mening te geven.
Ze zijn elke dag naar de club geweest om dit item beetje bij beetje in elkaar te zetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
RTL heeft het wel druk qua interviews gehad bij Vitesse.
Is ook wel af te zien aan de spannende uitspraken en diepgang.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn elke dag naar de club geweest om dit item beetje bij beetje in elkaar te zetten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik wil deze bazenquote nog een keer vermelden.
Popie jopie presentatorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred moet even z'n mond houden, wij willen gewoon horen wat Jan en René over de afrika cup vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |