Heb jij een regie assistent?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk naar de regie assistent. Zou jij 'm aan doen Rob? Ja, misschien bij het grasmaaien.
Heerlijkquote:
Nee jou'n jasje is leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk naar de regie assistent. Zou jij 'm aan doen Rob? Ja, misschien bij het grasmaaien.
Die regisseert mijn posts. Zegt wanneer ik moet happen, wanneer ik het even moet laten gaan.quote:
johan praat onzin, de hele uitzening al. Gevaarlijk om zulke mensen op de tv een mening te laten verkondingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
Vermeer is wel degelijk goed genoeg voor internationale wedstrijden.
Maar het staat in de OPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als Rickazio het topic opent.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede reden voor heimwee.
Het schijnt vrij koel te zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vraag me af wat de temperatuur in De Koel is.
Advocaat is een baas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Waarom elke week luisteren naar het gebral van Advocaat? Die debiel windt zich altijd op om niks.
Je blijft wel koel onder deze flater.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap 'm nu pas, dat vindt Jeroen maar nix.
Ja, ogenschijnlijk koel, maar ik kan je verzekeren dat ik hier in de kamer mijn hand door een ruit heb geslagen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijft wel koel onder deze flater.
Ach ga weg!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Mark Van Bommel is te oud om nog mee te kunnen.
Je had het beter van je af kunnen schrijven als een Piet Paaltjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ogenschijnlijk koel, maar ik kan je verzekeren dat ik hier in de kamer mijn hand door een ruit heb geslagen.
Oh sorry, het gaat weer over voetbal. Jij praat liever over je vriendin en de provinciale weg waar je niet harder dan 60 mag.quote:
Piet Paaltjens bedoelde Wilfred, maar dat is in een categorie als Denkend aan Holland.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had het beter van je af kunnen schrijven als een Piet Paaltjes.
Jaquote:
Geen twijfel over.quote:
Noem jij Johan nu een slechte journalist?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Derksen heeft binnenkort een interview met Advocaat, ook wel duidelijk te merken.
Dat is geen journalistiek, dat is effectbejagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij Johan nu een slechte journalist?
Gaan die tractoren tegenwoordig al 60?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, het gaat weer over voetbal. Jij praat liever over je vriendin en de provinciale weg waar je niet harder dan 60 mag.
Hij heeft wat dit betreft wel gelijk. Van Bommel heeft wel veel opgeofferd om bij PSV te komen. Alleen kan je nooit verwachten dat een Van Bommel in deze vorm de gehele kar trekt bij PSV. Verder is het natuurlijk een overschatte speler, maar dat was hij altijd al (alleen Van Basten had het destijds goed gezien, toen hij bondscoach was)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Derksen heeft binnenkort een interview met Advocaat, ook wel duidelijk te merken.
HET IS TOCH GODVERDOMME NIET TE GELOVEN WAT HIER GEBEURT JA?!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, het gaat weer over voetbal. Jij praat liever over je vriendin en de provinciale weg waar je niet harder dan 60 mag.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft wat dit betreft wel gelijk. Van Bommel heeft wel veel opgeofferd om bij PSV te komen. Alleen kan je nooit verwachten dat een Van Bommel in deze vorm de gehele kar trekt bij PSV. Verder is het natuurlijk een overschatte speler, maar dat was hij altijd al (alleen Van Basten had het destijds goed gezien, toen hij bondscoach was)
Niet nodig, Zwolle was de ondergrens niet. Psv creeerde immers voldoende kansen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Zou ik supergrappig vinden als ze in paniek Maher nog halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |