Nee dat is Jack Sparrowquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Onze medefokker Kapiteintje heeft toch ook een papegaai op zijn schouder?
Je begint steeds meer op Paul te lijken man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is de sfeer op Fok! toch goed he
en wat moet ik toch lachen van VI dat is gewoon geweldig![]()
![]()
Is dat raar dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Onze medefokker Kapiteintje heeft toch ook een papegaai op zijn schouder?
Nu kom je op m'n shitlist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op Paul te lijken man.
Geintje man, moet toch kunnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kom je op m'n shitlist.
Ja, maar met Paul vergeleken worden. Dat is netzoiets als met Tyron of tong vergeleken te worden.quote:
Nou, het is vervangen door Dog the Bounty hunter. En die houdt er niet van als een plannetje voor elkaar komt.quote:
Tong is wel vervelend bezig. Ik had geld ingezet op een TV-tip topic over Cruijff na het eerste reclameblokquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar met Paul vergeleken worden. Dat is netzoiets als met Tyron of tong vergeleken te worden.
Ze hebben beide geen hersenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Demy de Zeeuw kijkt net als Rodney Sneijder.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel een nuttige speler was het.
Voor mode-advies misschien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Check je zijn site niet?quote:
En Waterman.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, zijn vriendinnen doen toch niet onder voor die van Ryan Donk.
Met z'n 'magazine'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hebben ze het al over de Afrika-cup gehad?
Zambiaantjes moet je ook kort houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar misschien hebben ze het item kort gehouden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
donderstraal op met die De Zeeuw man, altijd die pestpokke breedte balletjes
loopt erbij als een homo
Die kleine tering-apen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zambiaantjes moet je ook kort houden
Zullen vele bands willen ruilen hoor, ik heb begrepen dat ze de Stones hebben geweigerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Me_Wesley het volgende:
Je zal daar maar elke uitzending met je bandje staan om elke keer hetzelfde riedeltje van 5 seconden te spelen
Dat was een intikkertje he Marc Jankoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zambiaantjes moet je ook kort houden
dolt Strootman eerst 2 verdedigers om 'm daarna prachtig i nde hoek te gooien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit soort kansloze filmpjes kan je zelfs van Strootman maken
Hoe kan het dat hij dat filmpje upload en niet jij?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een gek Ruud Gullit filmpje
zonder vogeltje
Omdat dat Sierd zelf is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kan het dat hij dat filmpje upload en niet jij?
Ik ben bang dat ik dat oversla.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Claudia de Brei met een programma over de overgang op Ned. 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |