SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
[ Bericht 10% gewijzigd door Shreyas op 20-01-2013 21:27:23 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Deze post hoort in het nieuwe topicquote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
Vitesse wordt heel lastig, gezien het om 12:30 uur is.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
Nog 17 potten eerst maar eens bovenaan komen.
Vit, twe en psv uit als zware dobbers.
thuis programma zou natuurlijk een makkie moeten zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
AZ uit blijft ook lastig. Verder valt ons programma erg mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Overigens een zeer misplaatste TT, maar dat snapten jullie zelf ook wel. Stond je nou 18 punten voor, oké. Had je in De Kuip potten kunnen breken, oké.
Maar dit Feijenoord was vandaag gewoon extreem slap.
Ben benieuwd waar we beide staan aan het eind van het seizoen..
Volgende week winnen van Twente hé.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Overigens een zeer misplaatste TT, maar dat snapten jullie zelf ook wel. Stond je nou 18 punten voor, oké. Had je in De Kuip potten kunnen breken, oké.
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik gisteren van Vitesse heb gezien, was lachwekkend.
Sportief. Denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan ons best doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week winnen van Twente hé.
Nadeel is die 12:30 uitwedstrijd. Gaat altijd moeizaamquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.
Voortan moeten we iedere week voorspellingen tegen elkaar doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaan ons best doen.
Jij zat het dichtst bij het juiste eind Stijn. Soms moet je als volwassene je ongelijk toe kunnen geven, zelfs aan de kleintjes. Dus: gefeliciteerd en goed gedaan pik.>
Drie dingen spelen een rol:quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Baas.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaan ons best doen.
Jij zat het dichtst bij het juiste eind Stijn. Soms moet je als volwassene je ongelijk toe kunnen geven, zelfs aan de kleintjes. Dus: gefeliciteerd en goed gedaan pik.>
Gaan we doen pik. Lijkt me lachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voortan moeten we iedere week voorspellingen tegen elkaar doen.
Ze hebben ook wel een aardige verdediging vind ik (hoewel daar gister niets van te zien was).quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.
Nee, want 12:30. We hebben nog geen enkele wedstrijd makkelijk gewonnen om 12:30 afgelopen 3 seizoenenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
Vitesse gaan we makkelijk winnen trouwens.
Joh. Effe Theo op zijn bek zien gaan, niks mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
Heeft er niks mee te maken. 12:30-wedstrijden zijn moeilijk omdat lastige/risicowedstrijden altijd om 12:30 gespeeld worden, niet omdat het 12:30 is.quote:
Klopt. Ik overdrijf een beetje. Maar zonder Bony is Vitesse bij lange na geen stabiele subtopper die lang mee kan doen voor het kampioenschap. Bony als topscorer en altijd mogelijke aanspeelpunt door zijn berenlichaam is onmisbaar. Ajax moet volgende week daar uit gewoon winnen. Fred Rutten hoopt niet voor niets dat Ivoorkust heel snel wordt uitschakeld op de Afrika Cup.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ze hebben ook wel een aardige verdediging vind ik (hoewel daar gister niets van te zien was).
Als we de lijn van de laatste wedstrijden door weten te trekken winnen we alles.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
De laatste potjes was Bony ook al slecht hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Klopt. Ik overdrijf een beetje. Maar zonder Bony is Vitesse bij lange na geen stabiele subtopper die lang mee kan doen voor het kampioenschap. Bony als topscorer en altijd mogelijke aanspeelpunt door zijn berenlichaam is onmisbaar. Ajax moet volgende week daar uit gewoon winnen. Fred Rutten hoopt niet voor niets dat Ivoorkust heel snel wordt uitschakeld op de Afrika Cup.
In ieder geval alle thuiswedstrijden moeten we kunnen winnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als we de lijn van de laatste wedstrijden door weten te trekken winnen we alles.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse - Ajax?
Fischer - de Jong - Babel
Eriksen - Poulsen - Schöne
Blind - Moisander - Alderweireld - Ligeon
Vermeer
Precies. Of Boertje doet Sana op rechts of Fischer rechts en Babel links.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse - Ajax?
Fischer - de Jong - Lukoki
Eriksen - Poulsen - Schöne
Blind - Moisander - Veltman - Alderweireld
Vermeer
Goh, ga ergens anders trollen ofzo? Met je "zuiver objectief"...quote:Op zondag 20 januari 2013 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens hé, en dat is zuiver objectief. Ik heb niet zo'n hekel aan Ajax.
Wat is die Siem de Jong een ongelofelijke jankerd zeg. Mag echt heel blij zijn dat de scheidsrechter geen geel trok alleen al om dat eeuwige gejank. Die t-o-t-a-l-e verontwaardiging bij elke fluitactie tegen Ajax, zelfs al terecht. Het werd gewoon grappig om te zien. Echt belachelijk gedrag.
Sowieso werd er goed gefloten vond ik, uitgezonderd de situatie Boëtius.
Na 3 min kon de scheids al een penalty geven. Doettie niet, want lichte duw, oké. Vervolgens op het middenveld duwt Siem precies hetzelfde en krijgtie wel een vrije trap tegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is die Siem de Jong een ongelofelijke jankerd zeg. Mag echt heel blij zijn dat de scheidsrechter geen geel trok alleen al om dat eeuwige gejank. Die t-o-t-a-l-e verontwaardiging bij elke fluitactie tegen Ajax, zelfs al terecht.
Watquote:Op zondag 20 januari 2013 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is die Siem de Jong een ongelofelijke jankerd zeg. Mag echt heel blij zijn dat de scheidsrechter geen geel trok alleen al om dat eeuwige gejank. Die t-o-t-a-l-e verontwaardiging bij elke fluitactie tegen Ajax, zelfs al terecht. Het werd gewoon grappig om te zien. Echt belachelijk gedrag.
De grap is, dat is niet eens getrolld van HMFje.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef MrStock het volgende:
[..]
Goh, ga ergens anders trollen ofzo? Met je "zuiver objectief"...
Ik denk dat ik de meest objectieve Feijenoorder ben als het gaat over meningen jegens / over Ajax. En sorry hoor, maar het was echt verschrikkelijk zuiggedrag. Beetje Van Bommelesk, alleen dan minder succesvol.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef MrStock het volgende:
[..]
Goh, ga ergens anders trollen ofzo? Met je "zuiver objectief"...
Psv is ook een kutclub. Heb niet echt een hekel aan Feyenoord, maar wel aan psvquote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De grap is, dat is niet eens getrolld van HMFje.
Hij heeft alleen een hekel aan Pisvee (en terecht)
Zo denk ik er overigens ook over.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De grap is, dat is niet eens getrolld van HMFje.
Hij heeft alleen een hekel aan Pisvee (en terecht)
Zo denk ik er overigens ook over.
Grappig hoe we elkaar daar dan weer in kunnen vinden.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Psv is ook een kutclub. Heb niet echt een hekel aan Feyenoord, maar wel aan psv
Ga even terug naar je zolderkamer ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de meest objectieve Feijenoorder ben als het gaat over meningen jegens / over Ajax. En sorry hoor, maar het was echt verschrikkelijk zuiggedrag. Beetje Van Bommelesk, alleen dan minder succesvol.
Nogmaals, ik snap dat je dat als Ajacied niet wilt zien, maar ik vond het een grote komediant.
En nu hebben we weer genoeg klef gedaan voor vandaagquote:
Hoe kun je nou geen bloedhekel hebben aan Feyenoord maar wel aan PSV? Ik ga kapot als Feyenoord kampioen zou worden als PSV kampioen wordt dan is het even kut maar het is maar PSV daar heb ik helemaal niets mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga even terug naar je zolderkamer ofzo
Feijenoord is een voetbalclub met historie.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen bloedhekel hebben aan Feyenoord maar wel aan PSV? Ik ga kapot als Feyenoord kampioen zou worden als PSV kampioen wordt dan is het even kut maar het is maar PSV daar heb ik helemaal niets mee.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef The_Groove het volgende:
Overigens heb ik liever Alderweireld op rechtsback en dan Veltman op zijn positie.
Ligeon is me toch net teveel een lichtgewicht
Omdat Feye nog een club met beleid is, en met fans die voor de club leven.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen bloedhekel hebben aan Feyenoord maar wel aan PSV? Ik ga kapot als Feyenoord kampioen zou worden als PSV kampioen wordt dan is het even kut maar het is maar PSV daar heb ik helemaal niets mee.
En altijd een halfleeg stadion.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat Feye nog een club met beleid is, en met fans die voor de club leven.
Bij psv is het kopen,kopen,kopen en geen beleid. De fans kunnen niets anders dan Boeruhhh roepen
Juist aan de supporters van Feyenoord heb ik de grootste hekel laat die boeren lekker bleren who cares. Er is maar een club waar ik een grafhekel aan heb en dat is Feyenoord de rest doet er niet toe.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat Feye nog een club met beleid is, en met fans die voor de club leven.
Bij psv is het kopen,kopen,kopen en geen beleid. De fans kunnen niets anders dan Boeruhhh roepen
Deze manquote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Waar zijn überhaupt de echte Ajacieden. Dit randfiguur heb ik hier nog nooit zien posten. Waar zijn de j0rdiiii's, Tarado's, Stevens' en Heatwaves van de wereld?
Grappig hoe er hier 10 keer meer mensen posten dan normaal. Blijft toch iets Ajax-gebondens helaas.
Aan de ekto's: respect boys..
Aan de supporters uit Brabant en Zwijndrecht die nu ineens met een Amsterdams accent "Godverdomme Seg, Wassen Mogol Die HMF" achter hun computertje zitten, zoals ejfaar.... Rot op, je beschaamd de naam van de wáre Ajacied.
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juist aan de supporters van Feyenoord heb ik de grootste hekel laat die boeren lekker bleren who cares. Er is maar een club waar ik een grafhekel aan heb en dat is Feyenoord de rest doet er niet toe.
Wat is mis met jou?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Waar zijn überhaupt de echte Ajacieden. Dit randfiguur heb ik hier nog nooit zien posten. Waar zijn de j0rdiiii's, Tarado's, Stevens' en Heatwaves van de wereld?
Grappig hoe er hier 10 keer meer mensen posten dan normaal. Blijft toch iets Ajax-gebondens helaas.
Aan de supporters uit Brabant en Zwijndrecht die nu ineens met een Amsterdams accent "Godverdomme Seg, Wassen Mogol Die HMF" achter hun computertje zitten, zoals ejfaar.... Rot op, je beschaamd de naam van de wáre Ajacied.
Ja want alleen mensen die hier veel posten zijn echte fansquote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie heeft het over de hoeveelheid posts die ik heb gepost?
Ik loop al op Fok! rond sinds '99 idioot. Ik heb het er enkel over dat jij hier irritant komt lopen successuporteren, terwijl je hier NOOIT te vinden bent. Dus verzoek ik je vriendelijk doch dringend op te ongeremde-kwaadaardige-celdelingen.
Dat zeg ik niet. Maar wat kom je hier dan doen, als je hier traditioneel niet post?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja want alleen mensen die hier veel posten zijn echte fans
Daarom is je profiel uit 2010 ? En dan ben je nog een jaar geband geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie heeft het over de hoeveelheid posts die ik heb gepost?
Ik loop al op Fok! rond sinds '99 idioot. Ik heb het er enkel over dat jij hier irritant komt lopen successuporteren, terwijl je hier NOOIT te vinden bent. Dus verzoek ik je vriendelijk doch dringend op te ongeremde-kwaadaardige-celdelingen.
Speelronde 30 - schaal ophalen in Eindhoven - of speelronde 31 - in eigen huis tegen Marco.. kies maar.quote:
jijquote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ga ik voor 31.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Speelronde 30 - schaal ophalen in Eindhoven - of speelronde 31 - in eigen huis tegen Marco.. kies maar.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wát?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand hier gezien die in elke post aan het schelden was.Allen HMF
Enige juiste opmerking...quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Wtf er zitten echt andere mensen hier normaal hapt niemand op HMF.
Ik zeg het toch. Dik respect voor de echte joden, maar dit pauperzooitje telt niet mee hoor. Nepjoden uit brabant, gedverdemme. Die zijn zo mogelijk nog erger dan de echte Amsterdamse tattoojosties.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Wtf er zitten echt andere mensen hier normaal hapt niemand op HMF.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat kom je hier dan doen, als je hier traditioneel niet post?
Juist ja.Successuporteren.
en nu opdonderen kutkakkerlakquote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ik post hier sporadisch maar lees wel veel mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat kom je hier dan doen, als je hier traditioneel niet post?
Juist ja.Successuporteren.
Ik ervaar onder 'successupporter' het zooitje joden wat nooit in de slowchat of het Ajaxtopic post en nu ineens voorin de polonaise opduikt. Dus ja, als je hier niet post ben je een successuporter, ongeacht het aantal bezoekjes aan stadions etc. etc.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik post hier sporadisch maar lees wel veel mee.
Sinds mn 5e fan en kom uit een Feyenoord stad (Dordrecht)
Woon tegenwoordig in Zeeland en ga 4 a 5x per jaar naar de Arena ben ik dan ook een successuporter?
alstublieft vertel het mij!
Verder Ajax zoals verwacht rustig gebleven en Feyenoord afgestraft op fouten. Faire overwinning!
Fisher erg goed en Keneth is een baasbeste LIJNkeeper in de Eredivisie als je het mij vraagt.
Je bent dus een nerdquote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ervaar onder 'successupporter' het zooitje joden wat nooit in de slowchat of het Ajaxtopic post en nu ineens voorin de polonaise opduikt. Dus ja, als je hier niet post ben je een successuporter, ongeacht het aantal bezoekjes aan stadions etc. etc.
Gaat Feyenoord nog kampioen worden?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ervaar onder 'successupporter' het zooitje joden wat nooit in de slowchat of het Ajaxtopic post en nu ineens voorin de polonaise opduikt. Dus ja, als je hier niet post ben je een successuporter, ongeacht het aantal bezoekjes aan stadions etc. etc.
Zo hoog is het niveau hier niet dus ik kan ze het niet kwalijk nemen als ze hier niet posten.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat goedkomen. En wat lul je.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord nog kampioen worden?![]()
![]()
Net als vorig seizoen
![]()
![]()
Geen DM's sturen he als je gebanned bent
![]()
![]()
Echten laten geen kans onbenut om over hun club te praten.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo hoog is het niveau hier niet dus ik kan ze het niet kwalijk nemen als ze hier niet posten.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo hoog is het niveau hier niet dus ik kan ze het niet kwalijk nemen als ze hier niet posten.
Het gaat hier altijd alleen maar over dat Eriksen slecht isquote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echten laten geen kans onbenut om over hun club te praten.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat hier altijd alleen maar over dat Eriksen slecht is
Fijn om te weten!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah, de zogenaamde "Heatwavefiles". Dat jullie nog met die man in discussie gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat hier altijd alleen maar over dat Eriksen slecht is
Ja en je dikke moeder ook. Nou oprotten zodat de echte VBL-ajacieden mogen babbelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Fijn om te weten!
Als Ajax geen kampioen word maar Psv of Twente ga ik in die topics posten!
Kampioenuuuh!
Ontzettende paupert ben je!
Gek hé, toen had ik een permaban paardenmongoolquote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feyenoord gaat kampioen worden boohooo en een paar weken later hoorde ik niks meer van je
Heatwave en ik hebben wel dezelfde kijk op voetbal en op wat goede spelers zijn en wat niet. Eriksen speelt wisselvallig maar hij maakt meer doelpunten dan bijvoorbeeld Van der Vaart en Sneijder op dezelfde leeftijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah, de zogenaamde "Heatwavefiles". Dat jullie nog met die man in discussie gaan..
Binnenkort zal je dat ook wel hebben gok ikquote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
hé, toen had ik een permaban paardenmongoo
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja en je dikke moeder ook. Nou oprotten zodat de echte VBL-ajacieden mogen babbelen.
Hopelijk eens permanent dan, ik ben dat schelden wel meer dan zat hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnenkort zal je dat ook wel hebben gok ik
Ik heb er al 2 perms opzitten. Verder, boehoehoe.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hopelijk eens permanent dan, ik ben dat schelden wel meer dan zat hier.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja en je dikke moeder ook. Nou oprotten zodat de echte VBL-ajacieden mogen babbelen.
Was best een polioactie ja, zelfs mijn grootmoeder had die nog gemaaktquote:
Eriksen moet het ook niet echt hebben van zijn snelheid hèquote:Op zondag 20 januari 2013 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was best een polioactie ja, zelfs mijn grootmoeder had die nog gemaakt.
Overigens was Bruno Martins Indi daar wel b-i-z-a-r snel zeg.
Ach, we kijken niet op een doelpuntje meer of minder toch? In tegenstelling tot Utrecht-uit was Ajax vandaag wel erg effectief in het afmaken van kansen.quote:
Ik kan me een seizoen herinneren waar jullie héél graag op een doelpuntje meer of minder hadden gekeken. Dit kan zomaar zo'n seizoen worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ach, we kijken niet op een doelpuntje meer of minder toch? In tegenstelling tot Utrecht-uit was Ajax vandaag wel erg effectief in het afmaken van kansen.
Eerlijk is eerlijk, PSV werd in dat seizoen terecht kampioen. Bovendien is dat zo uitzonderlijk, slechts eens in de 60 jaar gebeurd zoiets. Dus ik reken er niet op dat dat binnenkort weer zo close wordt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan me een seizoen herinneren waar jullie héél graag op een doelpuntje meer of minder hadden gekeken. Dit kan zomaar zo'n seizoen worden..
Ja daar heb je me.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan me een seizoen herinneren waar jullie héél graag op een doelpuntje meer of minder hadden gekeken. Dit kan zomaar zo'n seizoen worden..
kon zeker beter, maar Mulder stond ver uit zijn doel en Eriksen had een hoge snelheid. Schieten en stiften had geen zin dan, het omheen spelen moest lukken, maar BMI was inderdaad erg snel en bij het kappen verlies je snelheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was best een polioactie ja, zelfs mijn grootmoeder had die nog gemaakt.
Overigens was Bruno Martins Indi daar wel b-i-z-a-r snel zeg.
Jeroen Grueter aka Messi-fapperquote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef Gwunnik het volgende:
Wie is die klaploper die het commentaar van de samenvatting doet? Wat n drollenkoning
Met jou heel Nederland (minus de Feyenoordsupporters, al waren er ook enkele die een lachje niet konden onderdrukken)quote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verdomme wat heb ik gelachen om die penalty van Immers
Klopt, maar het belangrijkste is dat Ajax veel beter voetbal laat zien dan de concurrenten. Ajax lijkt eerder dan vorig jaar in een 'flow' te zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht en Feyenoord al 2x gehad, zijn niet de minsten, Ik zie Utrecht ook uit bij PSV, Twente en Feyenoord nog wel punten halen. Lastige tegenstander, ook om thuis tegen te spelen.
Heeft ook veel meer uitstraling dan Eriksen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Triptamine2 het volgende:
Echt enorm genoten vanmiddag. Wat is die Fischer een geweldig talent. Heerlijk om weer Ajax te zien zoals Ajax hoort te zijn: dominant.
Hoezo Eriksen er weer bij betrekken? Zijn toch totaal andere spelers, je gaat Messi toch ook niet met Iniesta vergelijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft ook veel meer uitstraling dan Eriksen.
Wie had het over Eriksen?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Appels en peren..quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fischer gaf zelf aan dat hij er doorheen zat.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Appels en peren..
Maar zijn explosiviteit en manier van bewegen, Fischer is echt briljant. Vraag me wel af waarom frank net hem eruit haalde
Nee, Ronaldo heeft helemaal niks vergeleken met Messi.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ronaldo heeft meer uitstraling dan Messi, toch wint laatstgenoemde de meeste prijzen.
Ga er anders op in.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Ronaldo heeft helemaal niks vergeleken met Messi.
Ah ok, logisch dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer gaf zelf aan dat hij er doorheen zat.
Ronaldo is superieur aan messitjequote:Op zondag 20 januari 2013 19:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Ronaldo heeft helemaal niks vergeleken met Messi.
Vooral de effectiviteit is sinds frank er zit zo enorm verbeterd. Je hoeft niet altijd goed te spelen, zo lang je maar domineert en wint, dan komt het mooie spel vanzelfquote:Op zondag 20 januari 2013 19:37 schreef Tyron het volgende:
Maar Frankie had wel gelijk, we speelde eigenlijk helemaal niet zo fantastisch alleen wanneer het nodig was.
Ik ben wel blij dat we de nul hebben kunnen houden vandaag, dat hoop ik in de toekomst vaker te zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Vooral de effectiviteit is sinds frank er zit zo enorm verbeterd. Je hoeft niet altijd goed te spelen, zo lang je maar domineert en wint, dan komt het mooie spel vanzelf
Het kampioenschap is nog heel ver weg. De drie uitwedstrijden (PSV, Twente, Vitesse) zullen cruciaal worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:48 schreef Stiggie het volgende:
Hoop wel dat Frankie nog lang coach blijft. De rest achter Frank is ook top.
Het is ook gewoon niet meer dan logisch als je de ontwikkelingen bij Ajax bekijkt dat we dit jaar wederom kampioen gaan worden. Hoewel ik aan het begin van het seizoen daar m'n twijfels over had.
Nog terecht ook. Van Rhijn, Eriksen, De Jong, Boerrigter waren gewoon echt niet goed vandaag. Fischer verbloemde veel met goals en Blind had te maken met een dra-ma-tische Schakenquote:
Mwah Eriksen en de Jong waren wel belangrijk alleen vielen niet zo op als ze normaal doen in topwedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog terecht ook. Van Rhijn, Eriksen, De Jong, Boerrigter waren gewoon echt niet goed vandaag. Fischer verbloemde veel met goals en Blind had te maken met een dra-ma-tische Schaken.
Nee, ze speelden gewoon niet goed, allebei niet. Het is dat Feyenoord falers als Immers, Janmaat, Mathijsen en BMI heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah Eriksen en de Jong waren wel belangrijk alleen vielen niet zo op als ze normaal doen in topwedstrijden.
Dan had je beter moeten kijken, ik let niet alleen op de foute en goede pass maar ook op de kleine en snelle passes die soms enorm belangrijk kunnen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ze speelden gewoon niet goed, allebei niet. Het is dat Feyenoord falers als Immers, Janmaat, Mathijsen en BMI heeft.
Eriksen werd uit de wedstrijd gespeeld door Clasie en Vilhena, en De Jong faalde gewoon vandaag. Natuurlijk is dit ook het geval bij Eriksen, maar hij hield in ieder geval nog 2 spelers bezig.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ze speelden gewoon niet goed, allebei niet. Het is dat Feyenoord falers als Immers, Janmaat, Mathijsen en BMI heeft.
Die Vilhena heb ik trouwens geen enkel keer aan de bal gezienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen werd uit de wedstrijd gespeeld door Clasie en Vilhena, en De Jong faalde gewoon vandaag. Natuurlijk is dit ook het geval bij Eriksen, maar hij hield in ieder geval nog 2 spelers bezig.
Dat was zijn taak ook niet lijkt mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Vilhena heb ik trouwens geen 1 keer aan de bal gezien
Ik heb hem regelmatig aan de bal gezien, maar het was in 90% van de gevallen een balletje breed of terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Vilhena heb ik trouwens geen enkel keer aan de bal gezien
Die vond ik wel goed, na Boetius de beste Feyenoorderquote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Vilhena heb ik trouwens geen enkel keer aan de bal gezien
Dan hadden ze toch beter Vormer daarvoor kunnen gebruiken? Ik dacht dat Vilhena een aanvallende middenvelder was.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was zijn taak ook niet lijkt mij.
Begint toch wel een topkeeper te worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeerspeler van de week bij Gillette Pro Klassement met een 8
Hij is tegenwoordig zelfs bij hoge ballen redelijk overtuigend, hoewel hij er wel weer één keer naastzat. Bij een corner geloof ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Begint toch wel een topkeeper te worden.
Voor zijn lengte doet hij het goed bij hoge ballen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig zelfs bij hoge ballen redelijk overtuigend, hoewel hij er wel weer één keer naastzat. Bij een corner geloof ik.
Klopt en komt ook goed zijn goal uit steeds. Gewoon een prima keeper.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor zijn lengte doet hij het goed bij hoge ballen.
Vind ik wat laag voor Van Rhijn, het was tenslotte geen penalty, Boerrigter geeft ik ook een 6 voor de moeite, hield BMI toch aardig bezig, die heb ik niet gezien behalve bij zijn foutenquote:
BEste man van het veld.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Tyron het volgende:
Moisander die tijdens een vrije trap geduwd werd door Immers en hem even later dolt
Is onderschat.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef Syntix het volgende:
Of Poulsen die was ook wel lkkr bezig vandaag.
Die kapbewegingquote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Tyron het volgende:
Moisander die tijdens een vrije trap geduwd werd door Immers en hem even later dolt
Is ook nooit beter dan Van der Wiel geweest wat vele wel beweerde vorig seizoen. Gewoon een degelijke back die aanvallend nog wel veel kan groeien.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind Van Rhijn sowieso wel tegenvallen dit seizoen.
Als er iemand was die hem niks vond was jij het wel, maar dat ben je alweer vergeten natuurlijkquote:
MotM maybe, deed echt ALLES goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef Syntix het volgende:
Of Poulsen die was ook wel lkkr bezig vandaag.
Volgens mij was er een wedstrijd tegen Zwolle ofzo waar Schone (niet goed) controleur speelde en Poulsen er later in kwam en dat ik daarna zei dat Poulsen misschien toch onderschat werd. Maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er iemand was die hem niks vond was jij het wel, maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk
geschorstquote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
Heerlijk weekendje
Die 2e gele kaart voor van Rhijn, word die nog geseponeerd of is hij geschorst volgende week?
Dat weet ik nog, toen begon het een beetje bij je te dagen..........quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgens mij was er een wedstrijd tegen Zwolle ofzo waar Schone (niet goed) controleur speelde en Poulsen er later inkwam en dat ik daarna zei dat Poulsen misschien toch onderschat werd. Maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk.
Waarom ga je nog inhoudelijk op hem in?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er iemand was die hem niks vond was jij het wel, maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk
Probeer hem wat bij te brengenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom ga je nog inhoudelijk op hem in?
Dan slaat je reactie dus nergens opquote:Op zondag 20 januari 2013 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, toen begon het een beetje bij je te dagen..........
Alternatieven genoeg, wellicht Ligeon weer eens een kans geven. Hij was er in zijn eerste periode nog niet aan toe, maar hij schijnt gegroeid te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
Heerlijk weekendje
Die 2e gele kaart voor van Rhijn, word die nog geseponeerd of is hij geschorst volgende week?
Oja, direct rode kaarten wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Gele kaarten worden nooit geseponeerd, hoe onterecht ook.
Heb tot nu toe overal gelijk over gehad.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Logisch als je elke 2 weken je mening verandert.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb tot nu toe overal gelijk over gehad.
Meer een pluim voor die standaard situaties. Duidelijk dat ze getraind hebben hierop en vooral die vrije trappen waren precies hetzelfde als in de uitwedstrijd: De Jong die voor het groepje aanvallers (Ajax) en verdedigers (feyenoord) kwam om zo los te komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Overigens een pluim voor de technische staf en scouting. Niet alleen de Deense talenten zijn een schot in de roos maar ook Schone en Poulsen bevallen prima, beide transfervrij gehaald.
Hebben ze goed gezien, had niet gedacht dat ze beide veel zouden toevoegen maar ze spelen prima.
Elke wedstrijd is anders, dan verandert je mening weleens ja. Maar ik kan me alleen Poulsen naar boven halen, waar is mijn mening nog meer over veranderd?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Logisch als je elke 2 weken je mening verandert.
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien kunnen we ook concluderen dat sommige spelers zoals Moisander, Sana, Poulsen (toevallig alle aankopen) het niveau van Ajax niet aankunnen.Ook Alderweireld is niet klaar om de leider van de verdediging te zijn. Vermeer straalt geen vertrouwen uit. Poulsen doet geen reet. Eriksen moet proberen de kar te trekken terwijl het team gewoon niet goed is en hij pas 20 is. Schone speelde een goede eerste helft maar tweede helft dramatisch. Babel is prima, Sana is nog niet goed genoeg, Boerrigter faalt hopeloos en de Jong is alleen goed in de spits. Blind speelde wel oke, van Rhijn ook wel.
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boerrigter is een strijder man, beukt iedereen aan de kant.
Dan kom je hiermeequote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef ValHallen het volgende:
Ach, het was me na de verkoop van Anita al duidelijk dat dit een overgangsjaar ging worden. Niks mis mee want de laatste 2 kampioenschappen waren gewoon puur geluk. Een hele selectie afbreken en weer opbouwen kost gewoon tijd.
Van mening veranderen, je doet het.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan kom je hiermeeGvd zeg.
Vermeer beste keeper van de Eredivisie, dat vind ik nog steeds.
Dat van Boerrigter was meer een grap omdat hij twee man aan de kant beukte en de bal verloor.
En dat hele verhaal was gewoon mijn mening over een slechte wedstrijd, logisch dat het dan negatief is. Dit is een Ajax topic, hier hoor je over zulke dingen te discussiëren.
quote:
?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker weten, we spelen ook veel minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
Oke Valhallen, een overgangsjaar. Jij hebt er ook verstand van.
We bakken er niks van.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker weten, we spelen ook veel minder dan vorig jaar.
quote:
Dus jij vond Poulsen ook niet zo goed? Je bent toch niet van mening veranderd he!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:38 schreef ValHallen het volgende:
Speel dan zo:
Fischer - Babel - Lukoki
Eriksen - Boccara - De Jong (Serero als ie weer terug is)
Nou, echt goed is het niet nee. We spelen aardig en vooral constant waar de rest zo wisselvallig is als de pest. Vorig jaar was het toch veel beter man.quote:
Vorig jaar stonden we rond deze tijd 10 (oid) punten achter.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, echt goed is het niet nee. We spelen aardig en vooral constant waar de rest zo wisselvallig is als de pest. Vorig jaar was het toch veel beter man.
Zie idd nog steeds liever Boccara spelen op basis van wat ik van hem heb gezien.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Dus jij vond Poulsen ook niet zo goed? Je bent toch niet van mening veranderd he!
En wonnen we daarna 17 wedstrijden achter elkaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden we rond deze tijd 10 (oid) punten achter.
Je noemde Poulsen Ajax onwaardig, dat vind je nog steeds ja?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie idd nog steeds liever Boccara spelen op basis van wat ik van hem heb gezien.
Als we dat nu ook doen zijn we al gauw kampioen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En wonnen we daarna 17 wedstrijden achter elkaar.
Vind ik nog steeds ja. Poulsen zal nooit een speler worden die ik graag zie spelen. Hij heeft zijn meerwaarde in bepaalde wedstrijden maar overall is het nog steeds niet goed genoeg. Ik blijf bij mijn meningquote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je noemde Poulsen Ajax onwaardig, dat vind je nog steeds ja?
Hoe kan hij nou zijn meerwaarde hebben als hij Ajax onwaardig is?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds ja. Poulsen zal nooit een speler worden die ik graag zie spelen. Hij heeft zijn meerwaarde in bepaalde wedstrijden maar overall is het nog steeds niet goed genoeg. Ik blijf bij mijn mening
En als we nu beter gaan spelen ben ik daar alleen maar blij om. Vind het echter nog steeds een overgangsjaar. De contouren van het nieuwe Ajax worden ook steeds duidelijker.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als we dat nu ook doen zijn we al gauw kampioen.
Ik dacht ook eerst dat het een overgangsjaar zou worden, maar we zijn echt wel beter (en effectiever) gaan voetballen dan in het begin van het seizoen. Team moest gewoon even wennen en dat Fischer zo goed speelt is een geschenk uit de hemel.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En als we nu beter gaan spelen ben ik daar alleen maar blij om. Vind het echter nog steeds een overgangsjaar. De contouren van het nieuwe Ajax worden ook steeds duidelijker.
Meerwaarde in bepaalde wedstrijden, maar toch overall (al met al, uiteindelijk) toch niet goed genoeg. Ja, vind ik idd. Zonder Poulsen hadden we ook wel gewonnen van Feyenoord en hadden we ook wel verloren van Real Madrid.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou zijn meerwaarde hebben als hij Ajax onwaardig is?
Niet mee eens, ja natuurlijk hadden we ook gewoon verloren van Madrid etcquote:Op zondag 20 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meerwaarde in bepaalde wedstrijden, maar toch overall (al met al, uiteindelijk) toch niet goed genoeg. Ja, vind ik idd. Zonder Poulsen hadden we ook wel gewonnen van Feyenoord en hadden we ook wel verloren van Real Madrid.
En Frank werkt elke dag met ze etc. etc. Blijf er nogmaals bij dat ik Poulsen niet goed genoeg vind voor Ajax. Ook al was hij de enige speler beschikbaar voor zijn positie.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet mee eens, ja natuurlijk hadden we verloren van Madrid, maar Frankie vindt Boccara blijkbaar nog niet goed genoeg en dan blijft er weinig keus over behalve Enoh om Poulsen te vervangen.
ik denk dat we beide een andere mening hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Frank werkt elke dag met ze etc. etc. Blijf er nogmaals bij dat ik Poulsen niet goed genoeg vind voor Ajax. Ook al was hij de enige speler beschikbaar voor zijn positie.
Gohquote:Op zondag 20 januari 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat we beide een andere mening hebben
Kampioenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch wel wat zijn als we dit jaar opnieuw kampioen worden
achtste finales waarschijnlijk chelsea.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kampioen
KNVB Beker
Europa League
Chelsea is niet meer wat het geweest is. Prima te doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
achtste finales waarschijnlijk chelsea.
Alsof Chelsea EL wil spelenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Ajax is kampioen, Ajax blijft kampioen
Er is toch geen mens die daar iets aan kan doen
Ajax is favoriet, Ajax blijft favoriet
En overal zie je een ex-Ajacied
wtf is dezequote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef huffderobot het volgende:
Achterstraatjongens eet je hart eruit!
Dit was ook wel zijn enige echte fout, wel jammer vond hem verder wel goed fluiten, gelukkig had het verder geen consequenties voor de uitslagquote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
Pol van Boekel zal wel flink op de vingers getikt worden door de KNVB, hij zoog de rode kaart veel te laat uit zijn duim om nog invloed te hebben op het eindresultaat.
Ondanks een mooie uitslag en een geweldig weekend qua concurrentie toch een wrange nasmaak aan de zoveelste Klassieker die weer ontsierd werd door slecht scheidsrechterswerk in het nadeel van Ajax. Foutjes horen erbij, maar dan wel beide kanten uit graag.
Van Boekel echt vreselijk, zo erg dat het opviel.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
Pol van Boekel zal wel flink op de vingers getikt worden door de KNVB, hij zoog de rode kaart veel te laat uit zijn duim om nog invloed te hebben op het eindresultaat.
Ondanks een mooie uitslag en een geweldig weekend qua concurrentie toch een wrange nasmaak aan de zoveelste Klassieker die weer ontsierd werd door slecht scheidsrechterswerk in het nadeel van Ajax. Foutjes horen erbij, maar dan wel beide kanten uit graag.
PSV moet als het even kan de CL missen, het wordt tijd dat die koopclub financieel de boot in gaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Worden we ook. Gelijkspel tegen Utrecht vond ik niet eens zo heel erg, wat speelden we toen goed. Zo waren er nog meer wedstrijden, denk fluitend eerlijk gezegd als we zo door gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch wel wat zijn als we dit jaar opnieuw kampioen worden
Volgens specialist Slop konden ze niet naar beneden vallenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef tammepiet het volgende:
Waarom zegt Ajax dat er sneeuw tussen kieren schoof? Lag verdomme een hele ruitplaat uit.
Als hij naar beneden was gevallen had ie gestaakt geworden.
Ik vond hem aanzienlijk strenger voor Ajacieden dan voor Feyenoorders. Maar goed. Gelukkig was Ajax dit keer te sterk voor de twaalfde man van Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was ook wel zijn enige echte fout, wel jammer vond hem verder wel goed fluiten, gelukkig had het verder geen consequenties voor de uitslag
Van Boekelquote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef badboynova het volgende:
Een Ajax, Feyenoord, Vitesse en PSV-fan klimmen een berg op.
Als ze boven zijn zegt de Vitesse-fan, dit doe ik voor Vitesse en hij
springt de berg af.
De PSV'er zegt daarop: dit doe ik voor PSV en springt
ook van de berg af.
De Ajax fan zegt: nou kan ik het niet maken om niets voor mijn club te
doen,Hij zegt: dit doe ik voor Ajax' en duwt de Kakkerlak van de berg af.
PSV is veel te wisselvallig, geldt ook voor Twente & Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Worden we ook. Gelijkspel tegen Utrecht vond ik niet eens zo heel erg, wat speelden we toen goed. Zo waren er nog meer wedstrijden, denk fluitend eerlijk gezegd als we zo door gaan.
Nee 1 van de lange kanten van het glas was los gekomen waardoor sneeuw er door kon.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef tammepiet het volgende:
Waarom zegt Ajax dat er sneeuw tussen kieren schoof? Lag verdomme een hele ruitplaat uit.
Als hij naar beneden was gevallen had ie gestaakt geworden.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef tammepiet het volgende:
Iemand een samenvatting? 2 vd 3 goals gemist.
22.25quote:Op zondag 20 januari 2013 22:00 schreef tammepiet het volgende:
Zwart als basis is altijd goed.
Hoe laat sv met mister feyenoord, psv, ajax, az en vitesse?
Meen je deze?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef Wessiej het volgende:
22:25. Met ronald de boer ipv koeman, die is nog aan het huuln
quote:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:42:26Vanwege de weersomstandigheden #Studio Voetbal afgezegd! In Rdam het verlies verwerken @Feyenoord reageer retweet
Als je Manchester City kan kloppen (over twee wedstrijden) dan lukt Chelsea ook wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef tammepiet het volgende:
Haha wat een baas moest hij met de fiets komen?
Gisteren gaf hij in studio sport aan zelfs bij een 4-0 te komen.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoor
Bah. Zwakkeling.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoor
Vind het wel meevallen hoor, net ook even in de auto gezeten maar de wegen zijn slecht begaanbaarquote:
Het klinkt mij als een slappe smoes in de oren. Als hij écht had willen komen was hij er wel geweest. Komt hem natuurlijk niet slecht uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor, net ook even in de auto gezeten maar de wegen zijn slecht begaanbaar
Doe het nou niet Wes zoek in de zomer op je gemak een mooie clubquote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/30102__.php
Tobias Sana is direct weer terugverdiendquote:
Tja..quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tobias Sana is direct weer terugverdiend
Ja al lang al.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax wordt gewoon gruwelijk kampioen![]()
Hopelijk pakken we die Europa beker ook nog even mee, kunnen we daar al kaarten voor bestellen?
Agreed! Dan gaan we mooi in het begin van het nieuwe seizoen de supercup pakken tegen Barcelona of Munchenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb liever die Europa League en 2de worden dan kampioen en niet de EL. Eredivisie is eigenlijk qua tegenstand dieptriest, daar moet Ajax voorbij.
Ja en neequote:
Gebeurd altijd. Ik heb ook wel is in de Kuip gezeten bij een klassieker. Ook niet moeilijk over doen, iedereen gedraagt zich.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kennelijk zaten er kakkerlakken in het stadion vandaag
Zie mijn editquote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gebeurd altijd. Ik heb ook wel is in de Kuip gezeten bij een klassieker. Ook niet moeilijk over doen, iedereen gedraagt zich.
Ah oke.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja en neeHad er dit jaar geen geld voor door verhuizing, dus zit er nu elke week maar elke week ergens anders. Volgend seizoen weer.
precies, hattrick van Fischerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Agreed! Dan gaan we mooi in het begin van het nieuwe seizoen de supercup pakken tegen Barcelona of Munchen
Als je vanaf rij 22 zit ofzo is het top. Gewoon staan en 90 minuten bleren. Daaronder of vak 409 is niks joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah oke.
Is noord 2 wat of valt het tegen?
Ah oke dank je.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je vanaf rij 22 zit ofzo is het top. Gewoon staan en 90 minuten bleren. Daaronder of vak 409 is niks joh.
geen probleem lijkt mijquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)k-hangt-in-de-arena/
Kennelijk zaten er kakkerlakken in het stadion vandaag het is maar waar je trots op bent
tja als je kansloos ten onder gaat moet je maar wat anders verzinnen om ajax uit te kunnen lachenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)k-hangt-in-de-arena/
Kennelijk zaten er kakkerlakken in het stadion vandaag het is maar waar je trots op bent
rode letters staat feyenoord. Maarja, who cares? Ze vinden zichzelf cool, maarja...quote:
dat is wel grappig, maar de namen staan ook voor JHKquote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
rode letters staat feyenoord. Maarja, who cares? Ze vinden zichzelf cool, maarja...
mwoah, deden we vroeger ook bij uitwedstrijden. boeien.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
rode letters staat feyenoord. Maarja, who cares? Ze vinden zichzelf cool, maarja...
Fontys Hogeschool van de Kunsten?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is wel grappig, maar de namen staan ook voor FHK
Heb ik geen moeite mee als je je gedraagt maar ga niet achteraf stoer lopen doen omdat je in het oude 410 stondquote:
Moet wel kunnen natuurlijk, kampioenschap vind ik het belangrijkste en alles wat je erbij pakt prima, als Ajax echt zo goed was als jij zegt dan hadden we nu 57 punten ipv 40quote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb liever die Europa League en 2de worden dan kampioen en niet de EL. Eredivisie is eigenlijk qua tegenstand dieptriest, daar moet Ajax voorbij.
heb al ge editquote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Fontys Hogeschool van de Kunsten?
heb je het nou tegen mijquote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee als je je gedraagt maar ga niet achteraf stoer lopen doen omdat je in het oude 410 stond
Hoe kan je het kampioenschap belangrijker vinden dan EL/CL? Dat is het zelfde als zeggen dat je brons belangrijker vindt dat zilver of goud op de olympische spelen? Wtf?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet wel kunnen natuurlijk, kampioenschap vind ik het belangrijkste en alles wat je erbij pakt prima, als Ajax echt zo goed was als jij zegt dan hadden we nu 57 punten ipv 40
leek of je het tegen mij had zoals ik het las. En ik loop vaak te zeuren over vroeger in De Meer etc, maar ik ben nooit bij F-Side of 410 betrokken geweest.quote:
Omdat ik uitga van wat dit Ajax kan winnen en jij denkt dat Ajax alles kan winnenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:00 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Hoe kan je het kampioenschap belangrijker vinden dan EL/CL? Dat is het zelfde als zeggen dat je brons belangrijker vindt dat zilver of goud op de olympische spelen? Wtf?
[ afbeelding ]
Trieste gozers manquote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee als je je gedraagt maar ga niet achteraf stoer lopen doen omdat je in het oude 410 stond
Is ook een lullig spandoekje met een Feyenoord raadseltje erin, zijn ze weken mee bezig geweest, ze zullen wel genoten hebben van de wedstrijdquote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trieste gozers man. Ze waren pas echt stoer geweest als ze op Zuid in hun Feyenoord shirtje hadden gezeten. Kijk gewoon lekker rustig de wedstrijd en doe niet stoer achteraf.
Precies om dit soort dingen heb ik een grafhekel aan die club.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trieste gozers man. Ze waren pas echt stoer geweest als ze op Zuid in hun Feyenoord shirtje hadden gezeten. Kijk gewoon lekker rustig de wedstrijd en doe niet stoer achteraf.
En dan plaatsen ze stoer bij de foto dat zij hun club overal en altijd steunen, nou de vorige klassieker in Rotterdam waren ze bij de 1-0 aardig stil.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies om dit soort dingen heb ik een grafhekel aan die club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |