Ik heb hem regelmatig aan de bal gezien, maar het was in 90% van de gevallen een balletje breed of terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Vilhena heb ik trouwens geen enkel keer aan de bal gezien

Die vond ik wel goed, na Boetius de beste Feyenoorderquote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Vilhena heb ik trouwens geen enkel keer aan de bal gezien

Dan hadden ze toch beter Vormer daarvoor kunnen gebruiken? Ik dacht dat Vilhena een aanvallende middenvelder was.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was zijn taak ook niet lijkt mij.

Begint toch wel een topkeeper te worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeerspeler van de week bij Gillette Pro Klassement met een 8

Hij is tegenwoordig zelfs bij hoge ballen redelijk overtuigend, hoewel hij er wel weer één keer naastzat. Bij een corner geloof ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Begint toch wel een topkeeper te worden.

Voor zijn lengte doet hij het goed bij hoge ballen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig zelfs bij hoge ballen redelijk overtuigend, hoewel hij er wel weer één keer naastzat. Bij een corner geloof ik.

Klopt en komt ook goed zijn goal uit steeds. Gewoon een prima keeper.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor zijn lengte doet hij het goed bij hoge ballen.

Vind ik wat laag voor Van Rhijn, het was tenslotte geen penalty, Boerrigter geeft ik ook een 6 voor de moeite, hield BMI toch aardig bezig, die heb ik niet gezien behalve bij zijn foutenquote:

BEste man van het veld.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Tyron het volgende:
Moisander die tijdens een vrije trap geduwd werd door Immers en hem even later dolt

Is onderschat.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef Syntix het volgende:
Of Poulsen die was ook wel lkkr bezig vandaag.

Die kapbewegingquote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Tyron het volgende:
Moisander die tijdens een vrije trap geduwd werd door Immers en hem even later dolt

Is ook nooit beter dan Van der Wiel geweest wat vele wel beweerde vorig seizoen. Gewoon een degelijke back die aanvallend nog wel veel kan groeien.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind Van Rhijn sowieso wel tegenvallen dit seizoen.

Als er iemand was die hem niks vond was jij het wel, maar dat ben je alweer vergeten natuurlijkquote:

MotM maybe, deed echt ALLES goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef Syntix het volgende:
Of Poulsen die was ook wel lkkr bezig vandaag.

Volgens mij was er een wedstrijd tegen Zwolle ofzo waar Schone (niet goed) controleur speelde en Poulsen er later in kwam en dat ik daarna zei dat Poulsen misschien toch onderschat werd. Maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er iemand was die hem niks vond was jij het wel, maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk

geschorstquote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
Heerlijk weekendje
Die 2e gele kaart voor van Rhijn, word die nog geseponeerd of is hij geschorst volgende week?

Dat weet ik nog, toen begon het een beetje bij je te dagen..........quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgens mij was er een wedstrijd tegen Zwolle ofzo waar Schone (niet goed) controleur speelde en Poulsen er later inkwam en dat ik daarna zei dat Poulsen misschien toch onderschat werd. Maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk.

Waarom ga je nog inhoudelijk op hem in?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er iemand was die hem niks vond was jij het wel, maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk

Probeer hem wat bij te brengenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom ga je nog inhoudelijk op hem in?

Dan slaat je reactie dus nergens opquote:Op zondag 20 januari 2013 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, toen begon het een beetje bij je te dagen..........

Alternatieven genoeg, wellicht Ligeon weer eens een kans geven. Hij was er in zijn eerste periode nog niet aan toe, maar hij schijnt gegroeid te zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
Heerlijk weekendje
Die 2e gele kaart voor van Rhijn, word die nog geseponeerd of is hij geschorst volgende week?

Oja, direct rode kaarten wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Gele kaarten worden nooit geseponeerd, hoe onterecht ook.

Heb tot nu toe overal gelijk over gehad.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]

Logisch als je elke 2 weken je mening verandert.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb tot nu toe overal gelijk over gehad.

Meer een pluim voor die standaard situaties. Duidelijk dat ze getraind hebben hierop en vooral die vrije trappen waren precies hetzelfde als in de uitwedstrijd: De Jong die voor het groepje aanvallers (Ajax) en verdedigers (feyenoord) kwam om zo los te komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Overigens een pluim voor de technische staf en scouting. Niet alleen de Deense talenten zijn een schot in de roos maar ook Schone en Poulsen bevallen prima, beide transfervrij gehaald.
Hebben ze goed gezien, had niet gedacht dat ze beide veel zouden toevoegen maar ze spelen prima.

Elke wedstrijd is anders, dan verandert je mening weleens ja. Maar ik kan me alleen Poulsen naar boven halen, waar is mijn mening nog meer over veranderd?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Logisch als je elke 2 weken je mening verandert.

quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien kunnen we ook concluderen dat sommige spelers zoals Moisander, Sana, Poulsen (toevallig alle aankopen) het niveau van Ajax niet aankunnen.Ook Alderweireld is niet klaar om de leider van de verdediging te zijn. Vermeer straalt geen vertrouwen uit. Poulsen doet geen reet. Eriksen moet proberen de kar te trekken terwijl het team gewoon niet goed is en hij pas 20 is. Schone speelde een goede eerste helft maar tweede helft dramatisch. Babel is prima, Sana is nog niet goed genoeg, Boerrigter faalt hopeloos en de Jong is alleen goed in de spits. Blind speelde wel oke, van Rhijn ook wel.
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boerrigter is een strijder man, beukt iedereen aan de kant.

Dan kom je hiermeequote:

quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef ValHallen het volgende:
Ach, het was me na de verkoop van Anita al duidelijk dat dit een overgangsjaar ging worden. Niks mis mee want de laatste 2 kampioenschappen waren gewoon puur geluk. Een hele selectie afbreken en weer opbouwen kost gewoon tijd.

Van mening veranderen, je doet het.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan kom je hiermeeGvd zeg.
Vermeer beste keeper van de Eredivisie, dat vind ik nog steeds.
Dat van Boerrigter was meer een grap omdat hij twee man aan de kant beukte en de bal verloor.
En dat hele verhaal was gewoon mijn mening over een slechte wedstrijd, logisch dat het dan negatief is. Dit is een Ajax topic, hier hoor je over zulke dingen te discussiëren.

quote:
?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]

Zeker weten, we spelen ook veel minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
Oke Valhallen, een overgangsjaar. Jij hebt er ook verstand van.

We bakken er niks van.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker weten, we spelen ook veel minder dan vorig jaar.

quote:
Dus jij vond Poulsen ook niet zo goed? Je bent toch niet van mening veranderd he!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:38 schreef ValHallen het volgende:
Speel dan zo:
Fischer - Babel - Lukoki
Eriksen - Boccara - De Jong (Serero als ie weer terug is)

Nou, echt goed is het niet nee. We spelen aardig en vooral constant waar de rest zo wisselvallig is als de pest. Vorig jaar was het toch veel beter man.quote:

Vorig jaar stonden we rond deze tijd 10 (oid) punten achter.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, echt goed is het niet nee. We spelen aardig en vooral constant waar de rest zo wisselvallig is als de pest. Vorig jaar was het toch veel beter man.

Zie idd nog steeds liever Boccara spelen op basis van wat ik van hem heb gezien.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Dus jij vond Poulsen ook niet zo goed? Je bent toch niet van mening veranderd he!

En wonnen we daarna 17 wedstrijden achter elkaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden we rond deze tijd 10 (oid) punten achter.

Je noemde Poulsen Ajax onwaardig, dat vind je nog steeds ja?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie idd nog steeds liever Boccara spelen op basis van wat ik van hem heb gezien.

Als we dat nu ook doen zijn we al gauw kampioen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En wonnen we daarna 17 wedstrijden achter elkaar.

Vind ik nog steeds ja. Poulsen zal nooit een speler worden die ik graag zie spelen. Hij heeft zijn meerwaarde in bepaalde wedstrijden maar overall is het nog steeds niet goed genoeg. Ik blijf bij mijn meningquote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je noemde Poulsen Ajax onwaardig, dat vind je nog steeds ja?

Hoe kan hij nou zijn meerwaarde hebben als hij Ajax onwaardig is?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds ja. Poulsen zal nooit een speler worden die ik graag zie spelen. Hij heeft zijn meerwaarde in bepaalde wedstrijden maar overall is het nog steeds niet goed genoeg. Ik blijf bij mijn mening

En als we nu beter gaan spelen ben ik daar alleen maar blij om. Vind het echter nog steeds een overgangsjaar. De contouren van het nieuwe Ajax worden ook steeds duidelijker.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als we dat nu ook doen zijn we al gauw kampioen.

Ik dacht ook eerst dat het een overgangsjaar zou worden, maar we zijn echt wel beter (en effectiever) gaan voetballen dan in het begin van het seizoen. Team moest gewoon even wennen en dat Fischer zo goed speelt is een geschenk uit de hemel.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En als we nu beter gaan spelen ben ik daar alleen maar blij om. Vind het echter nog steeds een overgangsjaar. De contouren van het nieuwe Ajax worden ook steeds duidelijker.

Meerwaarde in bepaalde wedstrijden, maar toch overall (al met al, uiteindelijk) toch niet goed genoeg. Ja, vind ik idd. Zonder Poulsen hadden we ook wel gewonnen van Feyenoord en hadden we ook wel verloren van Real Madrid.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou zijn meerwaarde hebben als hij Ajax onwaardig is?

Niet mee eens, ja natuurlijk hadden we ook gewoon verloren van Madrid etcquote:Op zondag 20 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meerwaarde in bepaalde wedstrijden, maar toch overall (al met al, uiteindelijk) toch niet goed genoeg. Ja, vind ik idd. Zonder Poulsen hadden we ook wel gewonnen van Feyenoord en hadden we ook wel verloren van Real Madrid.

En Frank werkt elke dag met ze etc. etc. Blijf er nogmaals bij dat ik Poulsen niet goed genoeg vind voor Ajax. Ook al was hij de enige speler beschikbaar voor zijn positie.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet mee eens, ja natuurlijk hadden we verloren van Madrid, maar Frankie vindt Boccara blijkbaar nog niet goed genoeg en dan blijft er weinig keus over behalve Enoh om Poulsen te vervangen.

ik denk dat we beide een andere mening hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Frank werkt elke dag met ze etc. etc. Blijf er nogmaals bij dat ik Poulsen niet goed genoeg vind voor Ajax. Ook al was hij de enige speler beschikbaar voor zijn positie.

Gohquote:Op zondag 20 januari 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat we beide een andere mening hebben

Kampioenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch wel wat zijn als we dit jaar opnieuw kampioen worden

achtste finales waarschijnlijk chelsea.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kampioen
KNVB Beker
Europa League

Chelsea is niet meer wat het geweest is. Prima te doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
achtste finales waarschijnlijk chelsea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |