quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Is toch wel algemeen bekend dat Ajax pas gas geeft na de winterstop?quote:
Je zou bijna vergeten dat er woensdag nog tegen FC Olieboer gespeeld moet wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:30 schreef stoeltafel het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling zondag. Boerrigter kan echt niet meer.
twitter:Matt_Law_SM twitterde op zondag 21-10-2012 om 11:35:59Babel finally ready to show his best v Man City. Talks Liverpool and Benitez http://t.co/g4n9MUIB reageer retweet
Natuurlijk is het geen topniveau maar ze hadden deze wedstrijd gewoon op slot moeten gooien, als je topvoetbal wilt zien moet je niet in Nederland zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien kunnen we ook concluderen dat sommige spelers zoals Moisander, Sana, Poulsen (toevallig alle aankopen) het niveau van Ajax niet aankunnen.Ook Alderweireld is niet klaar om de leider van de verdediging te zijn. Vermeer straalt geen vertrouwen uit. Poulsen doet geen reet. Eriksen moet proberen de kar te trekken terwijl het team gewoon niet goed is en hij pas 20 is. Schone speelde een goede eerste helft maar tweede helft dramatisch. Babel is prima, Sana is nog niet goed genoeg, Boerrigter faalt hopeloos en de Jong is alleen goed in de spits. Blind speelde wel oke, van Rhijn ook wel.
Frank doet niets verkeerd, je ziet dat hij ook fucking boos wordt als het mis gaat. De spelers falen gewoon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Leonos het volgende:
Vertrouwen in Frankie blijven houden he jongens! Ben bang als er zondag verloren gaat worden dat iedereen tegen Frank gaat keren
Moisander, Sana, Poulsen en Boerrigter kunnen ook niet het topniveau van Nederland aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen topniveau maar ze hadden deze wedstrijd gewoon op slot moeten gooien, als je topvoetbal wilt zien moet je niet in Nederland zijn.
Moisander deed het bij AZ anders stukken beter. Ik denk dat het voor een deel ook aan zijn buurman ligt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moisander, Sana, Poulsen en Boerrigter kunnen ook niet het topniveau van Nederland aan.
Met die grote mond van hem past hij niet bij ons. Hoe durft hij na de wedstrijd tegen Heracles te roepen dat Ajax een kans maakt tegen Man C?quote:
Ja. Vandaar ook.quote:
Als je bij AZ iets fout doet is dat minder erg dan bij Ajax en wordt er niet met een vergrootglas naar gekeken. Ook is het minder cruciaal, want als je bij Ajax tegen Manchester City 1 foutje maakt, betekent dat 1 tegendoelpunt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Moisander deed het bij AZ anders stukken beter. Ik denk dat het voor een deel ook aan zijn buurman ligt.
Die komen tenminste terug na een achterstand. Net als Heracles.quote:
Wat lul je nou, jullie hadden hem graag gehad en als iemand een grote bek had was het Guidetti wel en die pastte niet bij jullie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met die grote mond van hem past hij niet bij ons. Hoe durft hij na de wedstrijd tegen Heracles te roepen dat Ajax een kans maakt tegen Man C?
En als hij had gezegd dat hij het somber inziet was hij zeker een lafaard geweest? Je moet altijd moed hebben, want als je het veld opgaat met de gedachte dat het niets wordt heb je al verloren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met die grote mond van hem past hij niet bij ons. Hoe durft hij na de wedstrijd tegen Heracles te roepen dat Ajax een kans maakt tegen Man C?
We zien het wel als de prijzen verdeeld wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die komen tenminste terug na een achterstand. Net als Heracles.
Achterstand tegen Willem 2?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die komen tenminste terug na een achterstand. Net als Heracles.
En ze spelen de laatste jaren geen Champions League meer. Dat is ook wel een beetje jammer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Achterstand tegen Willem 2?In eigen huis?
Guidetti maakte het ook gewoon waar. Waar had Schone bij ons moeten staan dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat lul je nou, jullie hadden hem graag gehad en als iemand een grote bek had was het Guidetti wel en die pastte niet bij jullie?
Na zo'n wedstrijd moet je gewoon je mond houden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
En als hij had gezegd dat hij het somber inziet was hij zeker een lafaard geweest? Je moet altijd moed hebben, want als je het veld opgaat met de gedachte dat het niets wordt heb je al verloren.
In de verdediging.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti maakte het ook gewoon waar. Waar had Schone bij ons moeten staan dan?
Ja als een journalist je iets vraagt moet je gewoon doorlopen, ow nee dan is hij weer laf en durft hij na een verloren wedstrijd niets te zeggen. Zo heb je altijd wel wat te zeiken he.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd moet je gewoon je mond houden.
In de basisquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti maakte het ook gewoon waar. Waar had Schone bij ons moeten staan dan?
Ehm Frankie, het was toch echt de fout van Vermeer met zijn onmogelijke inspeelbal.quote:De Boer noemt fout Eriksen bij de 2-3 het breekpunt
Er was weinig aan de hand, maar in tien minuten tijd geeft Ajax een ruime voorsprong en twee punten weg. Niet voor het eerst dit seizoen ligt het toch vooral aan de Ajacieden zelf dat er niet wordt gewonnen. Frank de Boer noemt de 2-3 het breekpunt.
Keuzes en fouten
Kenneth Vermeer speelt Christian Eriksen in, maar de Deen raakt de bal kwijt, de 2-3 ligt in het mandje en Heracles Almelo gaat alles of niets spelen. Het wordt alles, want de Heraclieden maken 3-3 en het is gedaan met Ajax.
"Er was weinig aan de hand tot dat moment, daarom is de 2-3 voor mij het breekpunt. Uit het niets brengen we ze in de wedstrijd. Ja, ik ben teleurgesteld en boos. We moeten er beter mee omgaan. Er gaan nog wat fouten aan vooraf, maar dan moet iemand aan de bel trekken," aldus De Boer voor de camera van de NOS.
"Ik heb wel eens het gevoel: sommige keuzes kun je niet maken. Ik weet zeker dat niemand het expres doet, maar je maakt keuzes en soms is dat een verkeerde keuze. En als je het dan wel doet, dan is het een fout," vervolgt de trainer.
Zelfs na de 2-3 had Ajax volgens De Boer niet meer in de problemen mogen komen. "De laatste tien minuten moet je alles voor het resultaat doen. De rust bewaren en voetballend eruit komen, zodat je levensgevaarlijk kunt zijn. We hadden gewoon drie punten mee naar huis moeten nemen."
Hij niet alleenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef Buitendam het volgende:
Alderweireld verdient een schop onder de kont.
Ik zie dan ook geen quote van Frank dat hij expliciet Eriksen noemt, hij zegt gewoon de 2-3, degene die dit geschreven heeft maakt er Eriksen vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ehm Frankie, het was toch echt de fout van Vermeer met zijn onmogelijke inspeelbal.
Het probleem is dat alle aankopen die doelbewust als ervaren versterkingen zijn gehaald falen in het ervaren zijn en leiding geven aan het team. Poulsen, Moisander en Schone zijn met een heel duidelijke reden gehaald, omdat de selectie anders veel te jong zou worden. Haal je deze spelers weg, wat ik zelf ook heel graag zie trouwens, hou je echt een piepjonge selectie over. Van mij mag het best hoor, ik kan leven met een 4e/5e plaats met een gemiddelde leeftijd van 20 jaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien kunnen we ook concluderen dat sommige spelers zoals Moisander, Sana, Poulsen (toevallig alle aankopen) het niveau van Ajax niet aankunnen.Ook Alderweireld is niet klaar om de leider van de verdediging te zijn. Vermeer straalt geen vertrouwen uit. Poulsen doet geen reet. Eriksen moet proberen de kar te trekken terwijl het team gewoon niet goed is en hij pas 20 is. Schone speelde een goede eerste helft maar tweede helft dramatisch. Babel is prima, Sana is nog niet goed genoeg, Boerrigter faalt hopeloos en de Jong is alleen goed in de spits. Blind speelde wel oke, van Rhijn ook wel.
Talenten zoals Meleg en Andersen zijn prima gevonden en hij wou niet veel uitgeven dus krijg je aankopen zoals Moisander, Sana en Poulsen. Sana zit rek in, maar Moisander en Poulsen vallen tegen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat ik trouwens echt heel mooi vind, is dat iedereen 3 maanden geleden zo blij was met Overmars en zijn neusje voor talent en koopjes.
Inmiddels blijkt geen van zijn 'investeringen' ook maar een deuk in een pakje boter te knallen, laten de talenten het collectief afweten en doet het collectief ook niets goed.
Nog zo blij met Marc 'ik zoek de koopjes eruit' Overmars, jongens?
Oh je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zie dan ook geen quote van Frank dat hij expliciet Eriksen noemt, hij zegt gewoon de 2-3, degene die dit geschreven heeft maakt er Eriksen van
Naar omstandigheden heeft hij het het goed gedaan, dus ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat ik trouwens echt heel mooi vind, is dat iedereen 3 maanden geleden zo blij was met Overmars en zijn neusje voor talent en koopjes.
Inmiddels blijkt geen van zijn 'investeringen' ook maar een deuk in een pakje boter te knallen, laten de talenten het collectief afweten en doet het collectief ook niets goed.
Nog zo blij met Marc 'ik zoek de koopjes eruit' Overmars, jongens?
Wel grappig dat hij erover begint terwijl hun met al het uitgegeven geld nog geen CL hebben gehaald.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naar omstandigheden heeft hij het het goed gedaan, dus ik zie het probleem niet zo
Welke omstandigheden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naar omstandigheden heeft hij het het goed gedaan, dus ik zie het probleem niet zo
Ik vind het dan ook niet zo erg, volgend seizoen spelen Boccara, Fischer en Denswil gewoon in de basis.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef ValHallen het volgende:
Ach, het was me na de verkoop van Anita al duidelijk dat dit een overgangsjaar ging worden. Niks mis mee want de laatste 2 kampioenschappen waren gewoon puur geluk. Een hele selectie afbreken en weer opbouwen kost gewoon tijd.
Dat klopt ook wel en het grappige is dat we nog steeds meedoen want geen van de anderen steekt er bovenuitquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef ValHallen het volgende:
Ach, het was me na de verkoop van Anita al duidelijk dat dit een overgangsjaar ging worden. Niks mis mee want de laatste 2 kampioenschappen waren gewoon puur geluk. Een hele selectie afbreken en weer opbouwen kost gewoon tijd.
Meleg, Andersen, Boilesen, Van Rhijn, Blind (jawel), Eriksen, Lukoki. Het talent is er echt wel. Talent heeft tijd nodig. En vergeet ook niet dat we 2 jaar geleden De Zeeuw hadden en vorig jaar Janssen. Vaak bekritiseerd, maar ze voegden wel wat toe aan Ajax.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook niet zo erg, volgend seizoen spelen Boccara, Fischer en Denswil gewoon in de basis.
Nou nee hoor, als je op Enoh moet gaan hopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef Tyron het volgende:
Ik hoop dat Enoh straks speelt ipv Poulsen.
Dacht het niet. Is al je creativiteit weg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:18 schreef kreekie het volgende:
stel eens Eriksen niet op, kijken wat ajax doet.
zul je zien dat het beter gaat.
Hoe wil je winnen als je geen bal bij de aanval krijgt? Hoe wil je spelen dan, Poulsen, Schone, Klaassen? De horror man, dan komt niks meer aan.quote:
Jij hebt er verstand vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:18 schreef kreekie het volgende:
Megatalenten in de B1? Volgens mij zit er in de B1 dit jaar juist niet zo heel veel? Vorig jaar was dat het geval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef ValHallen het volgende:
En dan zit ik zo af en toe weleens beelden te kijken van de B1 en dan zie ik een paar megatalenten aankomen, daar wordt je bang van. Natuurlijk kan er nog vanalles misgaan op die leeftijd, maar de potentie is er zeker.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:18 schreef kreekie het volgende:
Nouri, Dekker, Walian (speelt eigenlijk B2 geloof ik)quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Megatalenten in de B1? Volgens mij zit er in de B1 dit jaar juist niet zo heel veel? Vorig jaar was dat het geval.
Komt omdat Poulsen zijn werk niet doet, ik heb Eriksen meer ballen zien veroveren dan die fucking Poulsen.quote:
Als je Enoh ipv Poulsen opstelt, zul je zien dat hij het beter doet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:24 schreef kreekie het volgende:
met andere woorden als de boer hem paar keer aan de kant zet. gaat ie mischien beter worden.
Poulsen loopt maar een beetje mee , ofwel hij gaat maar in het strafschopgebied staanquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Komt omdat Poulsen zijn werk niet doet, ik heb Eriksen meer ballen zien veroveren dan die fucking Poulsen.
Is niet goed he, Eriksen hoort verdedigend alleen druk te zetten en niet ballen te veroveren, dat hoort een verdedigende middenvelder te doen. Daarom moet Enoh spelen, valt er een last van Eriksen zijn schouders en kan hij meer energie stoppen in de aanval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:26 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Poulsen loopt maar een beetje mee , ofwel hij gaat maar in het strafschopgebied staan
Ik zou nu ook liever Cillessen zien, die straalt tenminste wat uit. Vermeer had gister een paar prachtige reddingen maar heeft het met zijn domme inspeelbal op Eriksen verneukt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Flikker Denswil en Cillessen er maar in tegen Feyenoord ben Vermeer en Moisander helemaal kots moe
de armoede.. Enohquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is niet goed he, Eriksen hoort verdedigend alleen druk te zetten en niet ballen te veroveren, dat hoort een verdedigende middenvelder te doen. Daarom moet Enoh spelen, valt er een last van Eriksen zijn schouders en kan hij meer energie stoppen in de aanval.
Is voetballend beter geworden onder Frankie en je weet dat je op hem kan vertrouwen als het gaat om verdedigen en druk zetten.quote:
Bij de 3-3 keek hij weer schaapachtig naar die bal terwijl hij hem lang zag aankomen. Nooit fan geweest van Vermeer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou nu ook liever Cillessen zien, die straalt tenminste wat uit. Vermeer had gister een paar prachtige reddingen maar heeft het met zijn domme inspeelbal op Eriksen verneukt.
kan die nu wel een pass over 10 meter geven? meteen erin danquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is voetballend beter geworden onder Frankie en je weet dat je op hem kan vertrouwen als het gaat om verdedigen en druk zetten.
Lijkt me nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan die nu wel een pass over 10 meter geven? meteen erin dan
Eriksen die last heeft van de wind? Eriksen maakt elke wedstrijd de meeste meters mede omdat hij druk zet en meeverdedigd aangezien Poulsen faalt. Je kan Eriksen nergens van de schuld geven van gister, want hij faalde niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef TJV het volgende:
Zolang je een Moisander hebt die niet weet waar ie moet staan, een Poulsen die liever achter het doel gaat staan, een Eriksen die last heeft van de wind, een De Jong die liever achter het doel van de tegenstander gaat staan en een Boerrigter die niet eens meer kan rennen, kun je Van der Sar wel op doel zetten, maar ook die houdt ze er niet allemaal uit.
Kan me een wedstrijd herinneren dat hij een paar prachtige openingen gafquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef Tyron het volgende:
Ik hoop dat Enoh straks speelt ipv Poulsen.
Waarom heb je een nieuwe account?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Lukoki ipv Sanaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om eens zo te starten
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
Je mag het ook zeggen hoor, als ik geen kritiek mag geven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen die last heeft van de wind? Eriksen maakt elke wedstrijd de meeste meters mede omdat hij druk zet en meeverdedigd aangezien Poulsen faalt. Je kan Eriksen nergens van de schuld geven van gister, want hij faalde niet.
Nooit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
Schoppen zoals N. de Jong bedoel je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef kreekie het volgende:
lukoki is wel sneller dan sana alleen hij moet beter schopen
Geef gerust goed onderbouwde kritiek en kom niet met bullshit aanzetten, gister faalde we in de verdediging niet op het middenveld of in de aanval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Je mag het ook zeggen hoor, als ik geen kritiek mag geven.
De beste naast Vermeerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was er volgens jou de beste naast vermeer dan?
Vermeerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer was waardeloos. Van Rhijn en Blind waren het beste gisteren en dat is een heel trieste conclusie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Treurig héquote:
Jij vond niet dat Overtoom ons hele middenveld wegspeelde?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geef gerust goed onderbouwde kritiek en kom niet met bullshit aanzetten, gister faalde we in de verdediging niet op het middenveld of in de aanval.
Blindquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin die conclusie? Blind speelt al het hele seizoen goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermeer was waardeloos. Van Rhijn en Blind waren het beste gisteren en dat is een heel trieste conclusie.
Nee niet echt. Plus dat is Eriksen zijn taak niet maar die van Poulsen om hem af te stoppen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij vond niet dat Overtoom ons hele middenveld wegspeelde?
Dat is echt al jaren een hele slimme, goede speler. En dan hebben ze nog Vejinovic op de bank. Heracles heeft wel echt een leuk voetballend team.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij vond niet dat Overtoom ons hele middenveld wegspeelde?
Enohquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Treurig hé
Ik houd mijn hart vast voor zondag, zonder iemand die wel even speed snuift en hard door alles heen schopt en rent
Jij vond niet dat Overtoom in aanvallend opzicht onmachtig was, maar juist ons middenveld perfect wist te ontregelen waardoor er nooit iemand vrij stond?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee niet echt. Plus dat is Eriksen zijn taak niet maar die van Poulsen om hem af te stoppen.
Poulsen is net zo treurig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
Waarom die roep om Eyong balverlies Enoh?Als die gast speelt zondag durf ik niet te kijken.
Overtoom was 3 man aan het dekken ja? Wauw.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij vond niet dat Overtoom in aanvallend opzicht onmachtig was, maar juist ons middenveld perfect wist te ontregelen waardoor er nooit iemand vrij stond?
Dat heb ik ook met hem, liever nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
Waarom die roep om Eyong balverlies Enoh?Als die gast speelt zondag durf ik niet te kijken.
Omdat strijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
Enoh is geen Anita, maar wel een goede balafpakker en hij gaat ervoor dat mis ik bij Poulsen. Poulsen pakt geen ballen en is slappe hap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
En dan Boccara in de basis? Zijn eerste pot tegen fey in de basis. Ik twijfel.quote:
Liever idd Poulsen die niks doet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hol begrip en enorm overschat. We zijn Feyenoord niet.
Co Adriaanse liet Youssouf Hersi debuteren in de klassiekerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk zondag toch niet, heb Maatschap Stage.
[..]
En dan Boccara in de basis? Zijn eerste pot tegen in de basis. Ik twijfel.
Heeft die bij Ajax gespeeld? :")quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Co Adriaanse liet Youssouf Hersi debuteren in de klassiekerNiks mis met wat ballen tonen.
Die hebben we ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever Sporkslede die kan voetballen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft die bij Ajax gespeeld? :")
Scoorde idd een prima doelpunt tegen Utrecht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever Sporkslede die kan voetballen.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scoort idd een prima doelpunt tegen Utrecht.
De tyfus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scoorde idd een prima doelpunt tegen Utrecht.
Nee doe dan maar Boccara.
We kunnen lang en breed lullen en goed was het gisteren weer eens niet maar Babel maakt wel de 2-4 en dan speel je die wedstrijd hoogstwaarschijnlijk wel gewoon uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Co Adriaanse liet Youssouf Hersi debuteren in de klassiekerNiks mis met wat ballen tonen.
Mist bij 95% van onze selectie. Hoezee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef ValHallen het volgende:
Maar komop zeg, we zijn Ajax Godverdomme. Al dat gelul over strijd, pleur toch op man. Gewoon voetballen en voetballend ten onder gaan als het moet. Schijt hebben aan de rest en lef tonen en brutaal zijn. StrijdWat een kutbegrip ook.
Klopt. Wedden dat al die jonge gasten dat wel hebben? Die willen zich bewijzen. Liever dat en van Feyenoord verliezen dan met Poulsen in het team die geen reet om traditie en historie geeft. Voor Poulsen is voetballen tegen Feyenoord gewoon een wedstrijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Mist bij 95% van onze selectie. Hoezee.
Poulsen kan niet voetballen dus vandaar Enoh die de bal met strijd verovert en hem vervolgens aan Eriksen geeft n die voetbalt dan wel weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef ValHallen het volgende:
Maar komop zeg, we zijn Ajax Godverdomme. Al dat gelul over strijd, pleur toch op man. Gewoon voetballen en voetballend ten onder gaan als het moet. Schijt hebben aan de rest en lef tonen en brutaal zijn. StrijdWat een kutbegrip ook.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
S-C-O-R-E-B-O-R-D-J-O-U-R-N-A-L-I-S-T-I-E-K
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij was gewoon slecht en dat doelpuntje maakte het triester. Liever Boccara.
Totdat Clasie boe roept en Eriksen de bal weer kwijt is. Eriksen is geen Messi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen kan niet voetballen dus vandaar Enoh die de bal met strijd verovert en hem vervolgens aan Eriksen geeft n die voetbalt dan wel weer.
En Clasie geen Zidanequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Totdat Clasie boe roept en Eriksen de bal weer kwijt is. Eriksen is geen Messi.
Eriksen heeft gister amper tot geen balverlies geleden op het midenveld. En in de rust haalde de analisten een momentje aan waar Eriksen lastig werd gevallen door 2 man en hij er toch voetballend uit kwam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Totdat Clasie boe roept en Eriksen de bal weer kwijt is. Eriksen is geen Messi.
Twee weken terug na Ajax - Urecht gaf ik ook kritiek. Ik kan best tegen kritiek maar niet tegen onterechte kritiek wat nergens over gaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron kan niet tegen een zucht kritiek op Eriksen.
En Eriksen voetbalt zich een ongeluk maar kan nergens de bal kwijt omdat er overal strijders staan. Die niet kunnen voetballen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen kan niet voetballen dus vandaar Enoh die de bal met strijd verovert en hem vervolgens aan Eriksen geeft n die voetbalt dan wel weer.
Strijdersquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Eriksen voetbalt zich een ongeluk maar kan nergens de bal kwijt omdat er overal strijders staan. Die niet kunnen voetballen.
Leuk dat hij één potje geen balverlies lijdt, punt is dat hij in een wedstrijd 3 goede ballen geeft, 10x de bal verliest op de meest lullige manier en dat een fatsoenlijke tegenstander dat afstraft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft gister amper tot geen balverlies geleden op het midenveld. En in de rust haalde de analisten een momentje aan waar Eriksen lastig werd gevallen door 2 man en hij er toch voetballend uit kwam.
Nu jij weer.
Enohquote:
Hij heeft nog nooit 10x balverlies in 1 wedstrijd geleden. En we hebben het nu over gister toch? Daar deed hij niets fout. Want als je het over het verleden wilt hebben, haal ik graag even zijn aantal assists en goals van vorig seizoen erbij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk dat hij één potje geen balverlies lijdt, punt is dat hij in een wedstrijd 3 goede ballen geeft, 10x de bal verliest op de meest lullige manier en dat een fatsoenlijke tegenstander dat afstraft.
Poulsen gaat er dan toch uit? De Jong in de spits en Babel links. Dan heb je amper strijders behalve Enoh. Ik snap je punt niet zo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
EnohEn De Jong zou er zogenaamd ook één moeten zijn natuurlijk, en Poulsen ook. Dat zijn sowieso geen voetballers.
Kom op man. Ik hoop dat Frankie zondag met Boccara-Eriksen-Enoh speelt, zullen we zien hoe goed Eriksen speelt als alles voor hem opgeraapt wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit 10x balverlies in 1 wedstrijd geleden. En we hebben het nu over gister toch? Daar deed hij niets fout. Want als je het over de verleden wilt hebben, haal ik graag even zijn aantal assists en goals van vorig seizoen erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Kom op man. Ik hoop dat Frankie zondag met Boccara-Eriksen-Enoh speelt, zullen we zien hoe goed Eriksen speelt als alles voor hem opgeraapt wordt.Jij snapt het echt niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je spoilertje zegt al genoeg.
Hij heeft een Enoh nodig zodat hij zelf niet telkens hoeft te verdedigen. Hij heeft gister meer ballen veroverd van Poulsen, dat hoort niet. Als hij minder hoeft te verdedigen kan hij meer aanvallen. Zo simpel is het.
Nou, kijk. De Jong is al het hele seizoen slecht, Schone, Boerrigter, Poulsen, Sana ook. Achter Eriksen staan Moisander en Alderweireld. Alles bij elkaar genomen bezit die groep spelers gewoon bijzonder weinig voetballend vermogen. Dus waar moet Eriksen in hemelsnaam de bal naartoe spelen als het hele seizoen al zulke spelers om hem heen staan? En Enoh is precies hetzelfde. Gewoon weer zo'n talentloos stuk verdriet. Op het middenveld is het gewoon treurig, je hebt Eriksen en Serero. Boccara en Sporkslede moeten zich nog bewijzen, maar dat zijn de enige middenvelders van Ajax die daadwerkelijk kunnen passen en inzicht hebben. Dat is echt bedroevend.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen gaat er dan toch uit? De Jong in de spits en Babel links. Dan heb je nu amper strijders behalve Enoh. Ik snap je punt niet zo.
Nouja zo kan je het zien. Ik denk dat als zich meer kan focussen op de aanval hij makkelijker een steekpass kan geven aan Babel, de Jong, Sana of Boerrigter en dan moet die persoon hem er gewoon inknallen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, kijk. De Jong is al het hele seizoen slecht, Schone, Boerrigter, Poulsen, Sana ook. Achter Eriksen staan Moisander en Alderweireld. Alles bij elkaar genomen bezit die groep spelers gewoon bijzonder weinig voetballend vermogen. Dus waar moet Eriksen in hemelsnaam de bal naartoe spelen als het hele seizoen al zulke spelers om hem heen staan? En Enoh is precies hetzelfde. Gewoon weer zo'n talentloos stuk verdriet. Op het middenveld is het gewoon treurig, je hebt Eriksen en Serero. Boccara en Sporkslede moeten zich nog bewijzen, maar dat zijn de enige middenvelders van Ajax die daadwerkelijk kunnen passen en inzicht hebben. Dat is echt bedroevend.
Met Poulsen speel je altijd met een man minder, hij is een verdedigende middenvelder die niet kan verdedigen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef ValHallen het volgende:
Om het gewoon heel simpel te zeggen: Of Enoh speelt of niet maakt geen verschil want eigenlijk spelen er altijd 6 prutsers om onze beste voetballer heen, waardoor hij geen bal kwijt kan.
Eriksen moet kunnen combineren. Het is te gek voor woorden dat hij, onze meest begaafde speler, de meeste meters van allemaal heeft gemaakt in de Champions League. Meters maken is voor dienende spelers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja zo kan je het zien. Ik denk dat als zich meer kan focussen op de aanval hij makkelijker een steekpass kan geven aan Babel, de Jong, Sana of Boerrigter en dan moet die persoon hem er gewoon inknallen.
Zoals Enohquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eriksen moet kunnen combineren. Het is te gek voor woorden dat hij, onze meest begaafde speler, de meeste meters van allemaal heeft gemaakt in de Champions League. Meters maken is voor dienende spelers.
Hij kan aan Enoh net zo goed de bal niet kwijt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met Poulsen speel je altijd met een man minder, hij is een verdedigende middenvelder die niet kan verdedigen.
We hebben geen Anita die aanvallend ook veel in te brengen heeft, maar als ik moet kiezen tussen Poulsen en Enoh is dat niet zo lastig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij kan aan Enoh net zo goed de bal niet kwijt.
Nee. Dienende spelers zijn niet automatisch lompe houthakkers. Pirlo, Xavi, Redondo, Xabi Alonso en Carrick zijn allemaal dienende spelers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals Enoh
We zijn het eens. Eriksen hoort niet zoveel te lopen, dat doet een Enoh wel.
Even wat geld uitgeven dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Dienende spelers zijn niet automatisch lompe houthakkers. Pirlo, Xavi, Redondo, Xabi Alonso en Carrick zijn allemaal dienende spelers.
Dat soort types hebben er echt jarenlang (in de jeugd) rondgelopen, dienende spelers die konden voetballen.quote:
Jammer inderdaad hopelijk komt hij snel terug want we kunnen hem wel gebruikenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Anita speelt niet, DM krijgt rood, nieuwe DM komt erin,...uiteraard niet anita. Guy is daar 5e in de pikorde, pff.
zo zonde dat hij weg is gegaan. Gewoon 1 seizoen blijven en je kunt naar betere clubs.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Anita speelt niet, DM krijgt rood, nieuwe DM komt erin,...uiteraard niet anita. Guy is daar 5e in de pikorde, pff.
Calimeroquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Ajx heeft het aan zichzelf te danken dat ze puntverlies geleden hebben, speelde gewoon slecht.
Maar het blijkt ook dat arbitrale beslissingen ook meespelen. Onterecht afgekeurd doelpunt op 2-4 en Feijenoord krijgt de aansluitingstreffer cadeau.
Dit dus.. we hebben ook niet 1 speler die elke week voldoende haaltquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef CaasS het volgende:
Weet je...Frank heeft dit ook gewoon zelf gecreëerd. Als je El hamdoui en Janssen weg doet omdat je niet in staat bent om die jongens te managen/coachen en dan spelers haalt die alleen maar ja en amen zeggen (Poulsen, Sana, Schone, Moisander) en iemand als Siem de Jong aanvoerder maakt, dan krijg je dit. Hij heeft heel bewust gekozen voor spelers die niks uitstralen. Ik ben nog steeds blij met hem als coach, maar ik hoop dat dat aspect verandert.
Nee hoor. Bedoel het ook niet zo. Het is ook vaak genoeg andersom geweest, daar gaat het niet om.quote:
Klopt, maar denk is na over de periode dat hij Ajax coacht. Sinds hij Ajax coacht blinkt er sowieso niemand uit (op Vertonghen en Anita na en dat zijn verdedigend ingestelde spelers). En dan speelt Vertonghen nog op ''zijn positie'' en zet ie Anita het 2e seizoen keihard weer op de bank.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Dit dus.. we hebben ook niet 1 speler die elke week voldoende haalt
Beetje onzin, nu gaat het aan hem liggen, hij is 2 keer kampioen geworden met 2 keer heel middelmatige elftallen en nu staat er weer een middelmatig elftal, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij geen betere spelers tot zijn beschikking heeft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef CaasS het volgende:
Weet je...Frank heeft dit ook gewoon zelf gecreëerd. Als je El hamdoui en Janssen weg doet omdat je niet in staat bent om die jongens te managen/coachen en dan spelers haalt die alleen maar ja en amen zeggen (Poulsen, Sana, Schone, Moisander) en iemand als Siem de Jong aanvoerder maakt, dan krijg je dit. Hij heeft heel bewust gekozen voor spelers die niks uitstralen. Ik ben nog steeds blij met hem als coach, maar ik hoop dat dat aspect verandert.
De Jong deed het vorig jaar goed in de spits en Eriksen was ook goed met zijn aantal assists etc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt, maar denk is na over de periode dat hij Ajax coacht. Sinds hij Ajax coacht blinkt er sowieso niemand uit (op Vertonghen en Anita na en dat zijn verdedigend ingestelde spelers). En dan speelt Vertonghen nog op ''zijn positie'' en zet ie Anita het 2e seizoen keihard weer op de bank.
2 Spelers in 2 jaar ie er bovenuit stijgen is verdomd weinig.
Ik hoop dat er de rest van het seizoen spelers op gaan staan, maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. Misschien volgend seizoen met wat van die talenten, maar ook die kunnen het niet alleen en hebben spelers om zich nodig die de leiding nemen. En dat moet veranderen.
Ik ben het met je eens hoor. Hij heeft een goede prestatie neergelegd door met Ozbiliz en Ebecilio kampioen te worden. Ik bedoel godswonder, maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is dat hij kiest voor spelers zonder uitstraling en spelers die dat wel hebben niet goed kan managen/coachen, en dat je dan niet raar moet staan kijken als je 3-3 speelt tegen Heracles, omdat zoals je zegt het talent/de kwaliteit er niet is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje onzin, nu gaat het aan hem liggen, hij is 2 keer kampioen geworden met 2 keer heel middelmatige elftallen en nu staat er weer een middelmatig elftal, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij geen betere spelers tot zijn beschikking heeft.
Beter dan bij Jol op de 10? En in geval Eriksen toont de discussie hier wel aan dat niet iedereen het eens is over de prestaties van het supertalent.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong deed het vorig jaar goed in de spits en Eriksen was ook goed met zijn aantal assists etc.
Kijk Hamlap zie ik als een beginnersfout, bij hem kon hij ook niet meer terug, maar van een echte prof kan je ook verwachten dat die water bij de wijn doet als hij graag wil spelen maar Hamlap was daar heel koppig in, verder is nog maar de vraag of je veel aan zo'n jankerd die teveel met zichzelf bezig is hebt. Theo Janssen was op het veld niet de man die hij in de pers wel was en dan houdt het wel een beetje op, dus geen probleem dat die weg is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Hij heeft een goede prestatie neergelegd door met Ozbiliz en Ebecilio kampioen te worden. Ik bedoel godswonder, maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is dat hij kiest voor spelers zonder uitstraling en spelers die dat wel hebben niet goed kan managen/coachen, en dat je dan niet raar moet staan kijken als je 3-3 speelt tegen Heracles, omdat zoals je zegt het talent/de kwaliteit er niet is.
In geval Hamlap wil ik wel met je meegaan, maar dus wel zijn foutquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk Hamlap zie ik als een beginnersfout, bij hem kon hij ook niet meer terug, maar van een echte prof kan je ook verwachten dat die water bij de wijn doet als hij graag wil spelen maar Hamlap was daar heel koppig in, verder is nog maar de vraag of je veel aan zo'n jankerd die teveel met zichzelf bezig is hebt. Theo Janssen was op het veld niet de man die hij in de pers wel was en dan houdt het wel een beetje op, dus geen probleem dat die weg is.
Dat ben ik dus niet met je eens, iemand die met de gouden schoen binnen komt zou genoeg zelfvertrouwen moeten hebben om het elftal op sleeptouw te nemen, dat liep dus mis en bleek Theo met al z'n stoere tatoeages een Arnhems boertje met heimweequote:Op zondag 21 oktober 2012 17:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
In geval Hamlap wil ik wel met je meegaan, maar dus wel zijn fout![]()
Janssen niet. Dat vind ik een klassiek voorbeeld van verkeerd managen. Die jongen moet je gewoon anders benaderen. Volgens mij heeft hij zich nooit op zijn gemak gevoelt en heeft hij nooit 100% het vertrouwen gehad, wat bij een speler als hij erg belangrijk is. Hij kwam binnen met een gouden schoen. Maak hem dan de man, blijf hem steunen als het niet loopt voor de verdediging (Frank's schuld evenals die van Janssen), maar zet hem dan vervolgens op zijn vertrouwde positie en maak hem belangrijk. Na dat mislukte experiment voor de verdediging was hij 1 van de 11, en was het eigenlijk al over. Je merkt aan alles dat Frank veel meer vertrouwen heeft in Eriksen en de Jong, en op basis van wat? Dat vreet aan iemand. Zeker bij iemand als Janssen. Bij Vitesse speelt hij nu ook weer een stuk beter.
Ik vind Frank een geweldenaar, maar je hebt hier een punt. Er zit geen karakter meer in deze ploeg na het vertrek van Vertonghen, Janssen, maar ook Ooijer. Die speelde misschien niet veel, maar het was duidelijk dat hij in de kleedkamer de boel op scherp kon zetten en als het echt nodig was kon hij binnen de lijnen de boel nog komen opfokken (denk aan 15-mei). En Anita kwam misschien wat timide over, maar op het veld heerste hij toch hard.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Hij heeft een goede prestatie neergelegd door met Ozbiliz en Ebecilio kampioen te worden. Ik bedoel godswonder, maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is dat hij kiest voor spelers zonder uitstraling en spelers die dat wel hebben niet goed kan managen/coachen, en dat je dan niet raar moet staan kijken als je 3-3 speelt tegen Heracles, omdat zoals je zegt het talent/de kwaliteit er niet is.
Van Feyenoord ga je zo ook niet winnen ben ik bang. Feyenoord kletst er vol op en daar kunnen onze mooi weer jongetjes niet tegen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
duur puntenverlies. feyenoord nu ook 2-3 voor
net zoals tegen VVV jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Feyenoord ga je zo ook niet winnen ben ik bang. Feyenoord kletst er vol op en daar kunnen onze mooi weer jongetjes niet tegen.
Dat is hij idd een beetje, maar hij heeft wel uitstraling en een bepaald soort winnaarsmentaliteit (ging niet voor niets naar Ajax nadat ze het kampioenschap afpakte van hem) en kan het vuurtje opstoken. Dat moment bijvoorbeeld met v. Bommel tijdens Ajax-PSV waarbij hij hem een tikje geeft en het publiek reageert.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, iemand die met de gouden schoen binnen komt zou genoeg zelfvertrouwen moeten hebben om het elftal op sleeptouw te nemen, dat liep dus mis en bleek Theo met al z'n stoere tatoeages een Arnhems boertje met heimwee
Precies 4 totaal verschillende spelers, maar ze hadden allemaal wat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind Frank een geweldenaar, maar je hebt hier een punt. Er zit geen karakter meer in deze ploeg na het vertrek van Vertonghen, Janssen, maar ook Ooijer. Die speelde misschien niet veel, maar het was duidelijk dat hij in de kleedkamer de boel op scherp kon zetten en als het echt nodig was kon hij binnen de lijnen de boel nog komen opfokken (denk aan 15-mei). En Anita kwam misschien wat timide over, maar op het veld heerste hij toch hard.
Maar eerlijk gezegd is het moeilijk om op karakter te scouten. Ik zou zo 1-2-3 echt geen bazen kunnen bedenken die Ajax realistisch had kunnen halen.
Ook dit zeg. De hele eredivisie telt op dit moment weinig grote talenten dan wel top spelers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Het probleem is de laatste jaren bij Ajax dat er bijna geen grote talenten meer doorkomen.
Verdedigende spelers vanuit de jeugdopleiding komen wel door, zijn leuke spelers vaak maar geen top.
De aanvallend ingestelde spelers halen vaak niet eens het eerste en moeten worden gehaald.
Dit is trouwens een probleem van heel het NL. voetbal, er komen geen toptalenten meer door. Ook niet bij andere clubs.
Hopelijk gaat het de komende jaren wel lukken met de methode Cruijff maar het zal niet makkelijk zijn.
Aangezien Ajax altijd afhankelijk zal zijn van z'n jeugdopleiding is het ook logisch dat we het zwaar gaan krijgen op korte termijn (komende 2 jaar ofzo). Daarna mag je toch wel wat resultaten verwachten van de Cruijff methode.
Ik vond juist dat hij onevenredig veel steun kreeg want hij hield Anita die bewezen beter was op die positie uit het elftal en als coach haal je juist zo'n speler om je te helpen bij het coachen, in plaats kreeg FdB er psychiatrisch probleem bij. Er is maar één iemand te verwijten dat Janssen niet zo goed presteerde bij Ajax en dat is hijzelf.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:16 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is hij idd een beetje, maar hij heeft wel uitstraling en een bepaald soort winnaarsmentaliteit (ging niet voor niets naar Ajax nadat ze het kampioenschap afpakte van hem) en kan het vuurtje opstoken. Dat moment bijvoorbeeld met v. Bommel tijdens Ajax-PSV waarbij hij hem een tikje geeft en het publiek reageert.
Dat moet je dan wel voeden imo als coach zijnde, ipv hem afschrijven na een mislukt experiment en spelers de voorkeur geven die nooit wat hebben gepresteerd (Eriksen De Jong). Als je daar tegenop kan moet je een keiharde zijn hoor. (Coach die het overduidelijk niet in je ziet zitten en je levensstijl afkeurt, publiek dat je niet echt steunt, positie waarop het niet draait)
Ik denk dat wanneer je hem belangrijk had gemaakt en had gesteund door diken dun, hij veel belangrijker had kunnen zijn. Nu nog steeds.
Zie ik compleet anders haha. Ik wijt dat meer aan Frank. Hij koopt Janssen terwijl hij Anita heeft. Zijn inschattingsfout, en blijft vervolgens hem daar neerzetten uit koppigheid. Had Janssen zelf ook misschien wat van moeten zeggen, want dat liep voor geen meter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond juist dat hij onevenredig veel steun kreeg want hij hield Anita die bewezen beter was op die positie uit het elftal en als coach haal je juist zo'n speler om je te helpen bij het coachen, in plaats kreeg FdB er psychiatrisch probleem bij. Er is maar één iemand te verwijten dat Janssen niet zo goed presteerde bij Ajax en dat is hijzelf.
Verder niets tegen die jongen en ik begrijp jouw standpunt tov Janssen ook wel maar als er iemand kansen heeft gehad is hij het wel, dan moet je wel het verschil maken.
Dat Eriksen en De Jong ten alle tijde opgesteld worden vind ik ook wel een gebrek van FdB, maar ik ben niet op de trainingen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zie ik compleet anders haha. Ik wijt dat meer aan Frank. Hij koopt Janssen terwijl hij Anita heeft. Zijn inschattingsfout, en blijft vervolgens hem daar neerzetten uit koppigheid. Had Janssen zelf ook misschien wat van moeten zeggen, want dat liep voor geen meter.
Voor mijn gevoel was het daarna over. Janssen speelde linkermiddenvelder omdat De Jong in de spits moest spelen, en ik denk dat hij dat voelde en daar niet tegenop kon.
Maar goed we zijn het redelijk eens verder
Ben benieuwd of ie de Jong opstelt als iedereen fit is. In goede doen kan ie zeker gewoon basisspeler blijven maar in deze vorm voegt ie weinig toe, zeker niet op het middenveld.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Eriksen en De Jong ten alle tijde opgesteld worden vind ik ook wel een gebrek van FdB, maar ik ben niet op de trainingen.
Klopt helemaal ditquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:08 schreef Fargo het volgende:
Vermeer is een hopeloze zak hooi, ik heb het werkelijk helemaal gehad met die gozer. Bij die eerste goal lag 'ie alweer te grabbelen op de grond, bij de tweede geeft hij hoogstpersoonlijk Heracles weer het vertrouwen dat er wat te halen valt en bij de derde was hij zelfs nog te beroerd om überhaupt nog te proberen om een handje uit te steken.
Ajax-onwaardig.
Het valt totaal nergens mee te onderbouwen, maar ik heb zo het gevoel dat als je Boccara laat starten daar hij compleet onbevangen de sterren van de hemel speelt. Prima kereltje is het.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef avaz het volgende:
Ik zie Feyenoord er weer vol op klappen de eerste 20 minuten tegen onze jochies. Totaal geen vertrouwen in dit stelletje ouwe wijven
Haalt ie eerder indd Boerigter eruit, siem in de spits en babel op links.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie de Jong opstelt als iedereen fit is. In goede doen kan ie zeker gewoon basisspeler blijven maar in deze vorm voegt ie weinig toe, zeker niet op het middenveld.
Zelfde geldt voor Boerigter, is ook hopeloos uit vorm maar als ie weer in normale doen is dan is het een prima speler,
Eriksen heeft momenteel geen concurrentie, Serero zou er kunnen spelen maar dat duurt nog wel enige maanden voordat ie weer fit is.
Ja. Ik snap Vermeer wel. Hij twijfelde of ie naast ging of niet. Eerste seconde lijkt hij ook naast te gaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef tammepiet het volgende:
Die baan van de bal, derde tegentreffer.
Gevalletje goed getrapt?
Altijd duiken leerde wij vroeger op de keeperstraining...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Ik snap Vermeer wel. Hij twijfelde of ie naast ging of niet. Eerste seconde lijkt hij ook naast te gaan.
Dit ga je niet menenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Altijd duiken leerde wij vroeger op de keeperstraining...
Perfect getrapt, al was het op een grasveld niet gelukt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef tammepiet het volgende:
Die baan van de bal, derde tegentreffer.
Gevalletje goed getrapt?
Bij de 3-3? Tuurlijk moet hij naar de hoek...quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen
[..]
Perfect getrapt, al was het op een grasveld niet gelukt.
Wat jij wil joh. Stond hij ook te ver voor zijn doel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bij de 3-3? Tuurlijk moet hij naar de hoek...
"ah, hij schiet! Die gaat mis! Oh kut... duiken? Te laat!"quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Altijd duiken leerde wij vroeger op de keeperstraining...
Anita was ook geen uitblinker maar wel belangrijk net zoals Eriksen met zijn aantal assists belangrijk was. Alleen Vertonghen stak er echt boven uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Beter dan bij Jol op de 10? En in geval Eriksen toont de discussie hier wel aan dat niet iedereen het eens is over de prestaties van het supertalent.
Wat die hebben laten zien is degelijk tot goed, maar uitblinken hebben ze nooit echt gedaan. Dat deden Anita en Vertonghen en verder niemand. Vind ik matig. Natuurlijk moet je dat relateren aan het potentieel/kwaliteit van de spelers, maar toch. Er staat ook niemand op, van wie je het niet echt verwacht bijvoorbeeld.
Precies, dat is de conclusie na 2 jaar de Boer. Individueel is het niks, maar 2 keer kampioen dus fuck it.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anita was ook geen uitblinker maar wel belangrijk net zoals Eriksen met zijn aantal assists belangrijk was. Alleen Vertonghen stak er echt boven uit.
We hebben er ook geen spelers voor. Als Assaidi er was geweest had hij dat kunnen zijn en Eriksen is het soms en zou het misschien ook zijn als hij een beter team om zich heen had.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:44 schreef CaasS het volgende:
[..]
Precies, dat is de conclusie na 2 jaar de Boer. Individueel is het niks, maar 2 keer kampioen dus fuck it.
Beetje jammer dat je Cillessen hier tussen zet...Die heeft nog nooit een kans gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:52 schreef CaasS het volgende:
Ja, Assaidi...alsof die aankoop wel had gerendeerd. De spelers waar behoorlijk wat geld aan is uitgegeven maken het niet waar..cillessen, sigthorsson, moisander.
Nee, en koning kutpassjes eriksen ook niet.....quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de boer gaat vermeer echt niet wisselen
Wie zijn de 3 debutanten dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:12 schreef ValHallen het volgende:
........................Vermeer
Van Rhijn - Alderweireld - Denswil - Blind
.........Andersen - Boccara - Eriksen
............Babel - De Jong - Fischer
Gewoon zo spelen en Feyenoord scheel tikken3 spelers laten debuteren kan best joh, en dat speler nummer 4 pas 1,5 wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld maakt ook niet uit.
Probeer je nou weer een Eriksen discussie aan te zwengelen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en koning kutpassjes eriksen ook niet.....
So? het gaat over iemand die nooit gewisseld zal worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Probeer je nou weer een Eriksen discussie aan te zwengelen?
Nou, veel plezier ermeequote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? het gaat over iemand die nooit gewisseld zal worden.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:12 schreef ValHallen het volgende:
........................Vermeer
Van Rhijn - Alderweireld - Denswil - Blind
.........Andersen - Boccara - Eriksen
............Babel - De Jong - Fischer
Gewoon zo spelen en Feyenoord scheel tikken3 spelers laten debuteren kan best joh, en dat speler nummer 4 pas 1,5 wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld maakt ook niet uit.
Babel start hier ook toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat zal niet gebeuren, Babel zal wel starten dus je krijgt De Jong op het middenveld of Schone en Boerrigter op de bank
Dat is zo moeilijk te beoordelen, omdat die talenten op een veel lager niveau spelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk dat de verlopen van de afgelopen twee seizoenen de ontwikkeling van jonge spelers in de weg zit. Nu wordt er gedacht dat een dergelijke inhaalrace dit seizoen weer mogelijk is, waardoor er geen risico wordt genomen met het brengen van jonge talenten. Ondanks opzichtig falen van oudere spelers met weinig potentie.
Boccara heeft al gespeeld. Niet in de basis though.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Denswil, Boccara en Andersen (debuteert dan voor ons)
Geloof dat die überhaupt niet speeldequote:Op maandag 22 oktober 2012 10:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoe speelde sporkslede gister?
(heb niet kunnen kijken)
ooquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Geloof dat die überhaupt niet speelde
Is ook omdat hij nooit speelt. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens of hij goed is...in zijn NEC tijd viel hij mij niet op en daarna heeft hij bijna niet meer gespeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Cillessen hier tussen zet...Die heeft nog nooit een kans gehad.
en het argument 'hij zal wel slecht zijn op de training' is een kut argument. Ken zoveel topsporters die in wedstrijden 100x meer laten zien dan op een training, en niet uit onwil of te veel aan het lanterfanteren sommige mensen hebben die druk van een wedstrijd gewoon nodig.
Ik ben wel met je eens dat het een miskoop is, als je een speler zo duur voor de bank koopt kan je dat gerust een miskoop noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Is ook omdat hij nooit speelt. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens of hij goed is...in zijn NEC tijd viel hij mij niet op en daarna heeft hij bijna niet meer gespeeld.
Er zijn er sowieso nogal wat die niet gewisseld worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? het gaat over iemand die nooit gewisseld zal worden.
Blijkbaar ziet de Boer het niet in Cillessen zitten anders had die echt wel de voorkeur gekregen. Zeker aan het begin van een nieuw seizoen en in de voorbereiding spelers de concurrentiestrijd aangaan om een basisplaats.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Cillessen hier tussen zet...Die heeft nog nooit een kans gehad.
en het argument 'hij zal wel slecht zijn op de training' is een kut argument. Ken zoveel topsporters die in wedstrijden 100x meer laten zien dan op een training, en niet uit onwil of te veel aan het lanterfanteren sommige mensen hebben die druk van een wedstrijd gewoon nodig.
Ik hoop eigenlijk dat Vermeer de rest van de Champions League wedstrijden goed speelt, dan is er altijd wel een club met een behoorlijk bod. Kan volgend jaar CIllessen spelen en anders Van der Hart.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat het een miskoop is, als je een speler zo duur voor de bank koopt kan je dat gerust een miskoop noemen.
Het was een opportunistische aankoop, had een paar leuke wedstrijden gespeeld destijds bij NEC maar staat nu hard stil in zijn ontwikkeling. Niet gek dat Vermeer de voorkeur krijgt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Is ook omdat hij nooit speelt. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens of hij goed is...in zijn NEC tijd viel hij mij niet op en daarna heeft hij bijna niet meer gespeeld.
Verbaasd me eerlijk gezegd niets. Opportunisme heerst bij gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een opportunistische aankoop, had een paar leuke wedstrijden gespeeld destijds bij NEC maar staat nu hard stil in zijn ontwikkeling. Niet gek dat Vermeer de voorkeur krijgt.
Ik weet niet of hij beter is en uitstekend is Vermeer zeker niet, zijn reflexen zijn wel van topniveau maar keepen is wat meer dan dat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:57 schreef Abed het volgende:
Vermeer is een uitstekende keeper, beter dan Cillissen nu nog. Alleen die inspeelpasses kunnen echt niet meer.
Dat is ook het enige wat hij echt heel goed kan, maar hoge ballen, uitkomen, inzicht, allemaal dramatisch.... En altijd staat ie tever voor zjin goal...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij beter is en uitstekend is Vermeer zeker niet, zijn reflexen zijn wel van topniveau maar keepen is wat meer dan dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was 'm weer! Terug ontopic, spammers.
Dit dus...Waanzinnige lijnkeeper maar zelfs voetballend komt hij veel te veel te kort.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat hij echt heel goed kan, maar hoge ballen, uitkomen, inzicht, allemaal dramatisch.... En altijd staat ie tever voor zjin goal...
wanneer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:58 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij liet zich ook wel weer erg simpel van de bal afzetten he
quote:
Je gaat Eriksen serieus de schuld geven van de inspeelbal van Vermeer? Serieus?quote:
Het is echt schrijnend om te zien dat die jongen niets fout kan doen bij jou. Verliefde puber.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je gaat Eriksen serieus de schuld geven van de inspeelbal van Vermeer? Serieus?
Het is nog triester gesteld met sommige mensen dan ik dacht
Dus het is ook triest met Frank de Boer? Die gaf hem namelijk ook de schuld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nou meent of niet. Maar ik zie jou letterlijk in elke post Eriksen verdedigen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weer zo cliche reactie, lees de topics na Utrecht - Ajax even terug, bedankt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is echt schrijnend om te zien dat die jongen niets fout kan doen bij jou. Verliefde puber.
En als je al weet om welke situatie gaat he, waarom vraag je dan nog wanneer.
Artikel waar hij Eriksen de schuld gaf aub.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het is ook triest met Frank de Boer? Die gaf hem namelijk ook de schuld.
Vermeer moet die bal niet inspelen daar maar Eriksen moet zich odaat ook niet van de bal laten zetten. Daar mag je nooit de bal verliezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nou meent of niet. Maar ik zie jou letterlijk in elke post Eriksen verdedigen..
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weer zo cliche reactie, lees de topics na Utrecht - Ajax even terug, bedankt.
Eriksen kan de bal niet eens normaal aannemen omdat een gast zijn rug inbeukt, tja logisch he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Burrito het volgende:
[..]
Vermeer moet die bal niet inspelen daar maar Eriksen moet zich odaat ook niet van de bal laten zetten. Daar mag je nooit de bal verliezen
Vreemde vergelijking, want Gouweleeuw is door niemand aangekocht. Is wel iemand met (Ajax-)potentie, voetballend erg goed. Moet alleen nog een stuk sterker en minder wisselvallig worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Verbaasd me eerlijk gezegd niets. Opportunisme heerst bij gebrek aan kwaliteit.Precies hetzelfde als bij types als Gouweleeuw, vind die jongen ook niet zoveel voorstellen bijvoorbeeld.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12199quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Artikel waar hij Eriksen de schuld gaf aub.
Geen excuus. Het is voetbal, als het geen overtreding was mag Eriksen de bal niet verliezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen kan de bal niet eens normaal aannemen omdat een gast zijn rug inbeukt, tja logisch he.
Ik zie niet in waarom ik nu ineens iets over Utrecht - Ajax terug moet zoeken? Ik lees dan naw dezelfde verliefde reacties over Eriksen van jou.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Artikel waar hij Eriksen de schuld gaf aub.
Ajaxlife noemt het zo maar Frank noemt Eriksen helemaal niet, maar hij heeft puur over de inspeelbal. Iets beter lezen de volgende keer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12199
Ja, mijn reetquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajaxlife noemt het zo maar Frank noemt Eriksen helemaal niet, maar hij heeft puur over de inspeelbal. Iets beter lezen de volgende keer.
Eriksen mag de bal niet verliezen? Vermeer mag nooit zo pass geven naar iemand die gedekt staat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Burrito het volgende:
[..]
Geen excuus. Het is voetbal, als het geen overtreding was mag Eriksen de bal niet verliezen
Nee toen had ik veel kritiek op hem. Zoek maar even op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik nu ineens iets over Utrecht - Ajax terug moet zoeken? Ik lees dan naw dezelfde verliefde reacties over Eriksen van jou.
Jij bent echt dom hequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mijn reet.
Ga maar weer fappen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen mag de bal niet verliezen? Vermeer mag nooit zo pass geven naar iemand die gedekt staat.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Burrito het volgende:
[..]
Vermeer moet die bal niet inspelen daar maar Eriksen moet zich odaat ook niet van de bal laten zetten. Daar mag je nooit de bal verliezen
Dus nu mag je iemand met een mannetje in z´n rug niet meer inspelen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen mag de bal niet verliezen? Vermeer mag nooit zo pass geven naar iemand die gedekt staat.
Eriksen mag de bal niet verliezenquote:
Ja, ik ben domquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij bent echt dom heWaar in het artikel staat dat de Boer Eriksen de schuld geeft? Je weet dat Ajaxlife de titel bedenkt en niet Frankie he.
Dat mag wel, maar niet ongeveer voor eigen doel. En hij had hem niet heel simpel op Vermeer kunnen terugkaatsen, want hij had amper tijd om hem aan te nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dus nu mag je iemand met een mannetje in z´n rug niet meer inspelen?Blijf dan maar achterin tikkies breed doen, want dan kom je nooit over de middenlijn. Hij had hem ook heel simpel op Vermeer kunnen terugkaatsen.
Mwah, ik denk dat Xavi dat bal niet had verloren. Maargoed, dat is helemaal een nutteloze discussiequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen mag de bal niet verliezenZelfs Xavi had hem daar verloren. Sterker nog, Xavi had hem daar nooit gekregen omdat zijn keeper niet zo dom is.
Ja want kaatsen kost tijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar niet ongeveer voor eigen doel. En hij had hem niet heel simpel op Vermeer kunnen terugkaatsen, want hij had amper tijd om hem aan te nemen.
Ik ga helemaal niks opzoekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee toen had ik veel kritiek op hem. Zoek maar even op.
Toen Xavi 20 was.......quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Burrito het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Xavi dat bal niet had verloren. Maargoed, dat is helemaal een nutteloze discussie
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja want kaatsen kost tijd.
Ik vond het gewoon een riskante inspeelpass van Vermeer, als je op die plek gedekte spelers gaat inspelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dus nu mag je iemand met een mannetje in z´n rug niet meer inspelen?Blijf dan maar achterin tikkies breed doen, want dan kom je nooit over de middenlijn. Hij had hem ook heel simpel op Vermeer kunnen terugkaatsen.
Nee, het is allemaal kut hoor. Eigenlijk springt er niemand boven uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Burrito het volgende:
Wat ik triester vind is dat ik eigenlijk niemand echt goed vind buiten Babel.
Eerst hadden we nog Suarez en Vertonghen, echt topspelers. Maar nu kan ik niemand aanwijzen
Waarom moet er 1 iemand schuld hebben? Waarom kan het niet zo zijn dat Vermeer die bal slecht inspeelt en dat Eriksen daar niet zo naief moet gaan aannemen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geef vooral Eriksen de schuld, blijf zo door gaan. Als je niet inziet dat de verdediging en dan voornamelijk Poulsen volledig gefaald heeft dan zit het niet goed daar boven.
Suarez en Vertonghen waren echte leiders, dat is Babel ook niet echt helaas. Daarvoor is Poulsen gehaald maar die faalt hopeloos.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Burrito het volgende:
Wat ik triester vind is dat ik eigenlijk niemand echt goed vind buiten Babel.
Eerst hadden we nog Suarez en Vertonghen, echt topspelers. Maar nu kan ik niemand aanwijzen
Yep. De verdediging én Poulsen zijn schuldig aan de 2-3. Vooral niet Eriksen en Vermeer. Boehoe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geef vooral Eriksen de schuld, blijf zo door gaan. Als je niet inziet dat de verdediging en dan voornamelijk Poulsen volledig gefaald heeft dan zit het niet goed daar boven.
Dit dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Burrito het volgende:
[..]
Waarom moet er 1 iemand schuld hebben? Waarom kan het niet zo zijn dat Vermeer die bal slecht inspeelt en dat Eriksen daar niet zo naief moet gaan aannemen?
Suarez was geniaal en Vertonghen zeer goed de laatste jaren, zonder die 2 was het kwaliteitstekort al eerder aan het zicht gekomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Suarez en Vertonghen waren echte leiders, dat is Babel ook niet echt helaas. Daarvoor is Poulsen gehaald maar die faalt hopeloos.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Burrito het volgende:
[..]
Waarom moet er 1 iemand schuld hebben? Waarom kan het niet zo zijn dat Vermeer die bal slecht inspeelt en dat Eriksen daar niet zo naief moet gaan aannemen?
Vermeer hoort ook bij de verdediging imo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. De verdediging én Poulsen zijn schuldig aan de 2-3. Vooral niet Eriksen en Vermeer. Boehoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |