abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2012 @ 15:38:20 #176
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_118242700
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Anita speelt niet, DM krijgt rood, nieuwe DM komt erin,...uiteraard niet anita. Guy is daar 5e in de pikorde, pff.
Jammer inderdaad hopelijk komt hij snel terug want we kunnen hem wel gebruiken
pi_118242882
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Anita speelt niet, DM krijgt rood, nieuwe DM komt erin,...uiteraard niet anita. Guy is daar 5e in de pikorde, pff.
zo zonde dat hij weg is gegaan. Gewoon 1 seizoen blijven en je kunt naar betere clubs.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_118243226
Weet je...Frank heeft dit ook gewoon zelf gecreëerd. Als je El hamdoui en Janssen weg doet omdat je niet in staat bent om die jongens te managen/coachen en dan spelers haalt die alleen maar ja en amen zeggen (Poulsen, Sana, Schone, Moisander) en iemand als Siem de Jong aanvoerder maakt, dan krijg je dit. Hij heeft heel bewust gekozen voor spelers die niks uitstralen. Ik ben nog steeds blij met hem als coach, maar ik hoop dat dat aspect verandert.
pi_118243395
duur puntenverlies. feyenoord nu ook 2-3 voor
pi_118243479
Kijk...dat moment bij NEC waar hij boos werd...iedereen vond dat tof om te zien. Omdat hij als coach meer wil en niet tevreden is over een dom tegen doelpunt. Aan de andere kant kan je zeggen dat iedereen zijn kop naar beneden hing omdat de grote, boze Frank aan het woord was.
Moisander zei ook al dat er bij een grote positie oefening niet werd gecoacht. Dat doet Frank alleen. Het komt een beetje over als een F3, waarbij de trainer zegt wat de pupillen moeten doen, omdat de pupillen daar zelf nog niet toe in staat zijn.
Ik vind Frank de Boer gewoon heel veel lijken op v. Gaal. Alleen bij De Boer wordt het gepikt omdat hij zelf voetballer was.
pi_118243626
Ajx heeft het aan zichzelf te danken dat ze puntverlies geleden hebben, speelde gewoon slecht.
Maar het blijkt ook dat arbitrale beslissingen ook meespelen. Onterecht afgekeurd doelpunt op 2-4 en Feijenoord krijgt de aansluitingstreffer cadeau.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_118243667
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Ajx heeft het aan zichzelf te danken dat ze puntverlies geleden hebben, speelde gewoon slecht.
Maar het blijkt ook dat arbitrale beslissingen ook meespelen. Onterecht afgekeurd doelpunt op 2-4 en Feijenoord krijgt de aansluitingstreffer cadeau.
Calimero
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:06:57 #183
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_118243834
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Calimero
Wat klopt er niet wat hij zegt dan?
Snelle Egel
pi_118243835
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef CaasS het volgende:
Weet je...Frank heeft dit ook gewoon zelf gecreëerd. Als je El hamdoui en Janssen weg doet omdat je niet in staat bent om die jongens te managen/coachen en dan spelers haalt die alleen maar ja en amen zeggen (Poulsen, Sana, Schone, Moisander) en iemand als Siem de Jong aanvoerder maakt, dan krijg je dit. Hij heeft heel bewust gekozen voor spelers die niks uitstralen. Ik ben nog steeds blij met hem als coach, maar ik hoop dat dat aspect verandert.
Dit dus.. we hebben ook niet 1 speler die elke week voldoende haalt
hhhhh
pi_118243875
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Calimero
Nee hoor. Bedoel het ook niet zo. Het is ook vaak genoeg andersom geweest, daar gaat het niet om.
Maar het blijft zuur.
pi_118244229
Zal blij zijn als Enoh weer van de partij is. Volgende week wordt nog een beetje kort dag maar daarna gewoon op de plek van Poulsen. Tenminste wel een bikkel en kan best wel voetballen (niet minder dan Poulsen ieder geval).
Nu is het zo dat als de tegenstander even aanzet we direct overlopen worden en komen voetballend ook in de problemen. Dan moeten de duels juist gewonnen worden en daar is Enoh een van de weinigen van bij Ajax.
pi_118244377
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Dit dus.. we hebben ook niet 1 speler die elke week voldoende haalt
Klopt, maar denk is na over de periode dat hij Ajax coacht. Sinds hij Ajax coacht blinkt er sowieso niemand uit (op Vertonghen en Anita na en dat zijn verdedigend ingestelde spelers). En dan speelt Vertonghen nog op ''zijn positie'' en zet ie Anita het 2e seizoen keihard weer op de bank.

2 Spelers in 2 jaar ie er bovenuit stijgen is verdomd weinig.
Ik hoop dat er de rest van het seizoen spelers op gaan staan, maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. Misschien volgend seizoen met wat van die talenten, maar ook die kunnen het niet alleen en hebben spelers om zich nodig die de leiding nemen. En dat moet veranderen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:34:55 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118244999
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef CaasS het volgende:
Beetje onzin, nu gaat het aan hem liggen, hij is 2 keer kampioen geworden met 2 keer heel middelmatige elftallen en nu staat er weer een middelmatig elftal, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij geen betere spelers tot zijn beschikking heeft.
pi_118245074
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef CaasS het volgende:

[..]

Klopt, maar denk is na over de periode dat hij Ajax coacht. Sinds hij Ajax coacht blinkt er sowieso niemand uit (op Vertonghen en Anita na en dat zijn verdedigend ingestelde spelers). En dan speelt Vertonghen nog op ''zijn positie'' en zet ie Anita het 2e seizoen keihard weer op de bank.

2 Spelers in 2 jaar ie er bovenuit stijgen is verdomd weinig.
Ik hoop dat er de rest van het seizoen spelers op gaan staan, maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. Misschien volgend seizoen met wat van die talenten, maar ook die kunnen het niet alleen en hebben spelers om zich nodig die de leiding nemen. En dat moet veranderen.
De Jong deed het vorig jaar goed in de spits en Eriksen was ook goed met zijn aantal assists etc.
pi_118245368
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Beetje onzin, nu gaat het aan hem liggen, hij is 2 keer kampioen geworden met 2 keer heel middelmatige elftallen en nu staat er weer een middelmatig elftal, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij geen betere spelers tot zijn beschikking heeft.
Ik ben het met je eens hoor. Hij heeft een goede prestatie neergelegd door met Ozbiliz en Ebecilio kampioen te worden. Ik bedoel godswonder, maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is dat hij kiest voor spelers zonder uitstraling en spelers die dat wel hebben niet goed kan managen/coachen, en dat je dan niet raar moet staan kijken als je 3-3 speelt tegen Heracles, omdat zoals je zegt het talent/de kwaliteit er niet is.
pi_118245468
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Tyron het volgende:

[..]

De Jong deed het vorig jaar goed in de spits en Eriksen was ook goed met zijn aantal assists etc.
Beter dan bij Jol op de 10? En in geval Eriksen toont de discussie hier wel aan dat niet iedereen het eens is over de prestaties van het supertalent.
Wat die hebben laten zien is degelijk tot goed, maar uitblinken hebben ze nooit echt gedaan. Dat deden Anita en Vertonghen en verder niemand. Vind ik matig. Natuurlijk moet je dat relateren aan het potentieel/kwaliteit van de spelers, maar toch. Er staat ook niemand op, van wie je het niet echt verwacht bijvoorbeeld.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:57:03 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118245742
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor. Hij heeft een goede prestatie neergelegd door met Ozbiliz en Ebecilio kampioen te worden. Ik bedoel godswonder, maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is dat hij kiest voor spelers zonder uitstraling en spelers die dat wel hebben niet goed kan managen/coachen, en dat je dan niet raar moet staan kijken als je 3-3 speelt tegen Heracles, omdat zoals je zegt het talent/de kwaliteit er niet is.
Kijk Hamlap zie ik als een beginnersfout, bij hem kon hij ook niet meer terug, maar van een echte prof kan je ook verwachten dat die water bij de wijn doet als hij graag wil spelen maar Hamlap was daar heel koppig in, verder is nog maar de vraag of je veel aan zo'n jankerd die teveel met zichzelf bezig is hebt. Theo Janssen was op het veld niet de man die hij in de pers wel was en dan houdt het wel een beetje op, dus geen probleem dat die weg is.
pi_118246095
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kijk Hamlap zie ik als een beginnersfout, bij hem kon hij ook niet meer terug, maar van een echte prof kan je ook verwachten dat die water bij de wijn doet als hij graag wil spelen maar Hamlap was daar heel koppig in, verder is nog maar de vraag of je veel aan zo'n jankerd die teveel met zichzelf bezig is hebt. Theo Janssen was op het veld niet de man die hij in de pers wel was en dan houdt het wel een beetje op, dus geen probleem dat die weg is.
In geval Hamlap wil ik wel met je meegaan, maar dus wel zijn fout :P
Janssen niet. Dat vind ik een klassiek voorbeeld van verkeerd managen. Die jongen moet je gewoon anders benaderen. Volgens mij heeft hij zich nooit op zijn gemak gevoelt en heeft hij nooit 100% het vertrouwen gehad, wat bij een speler als hij erg belangrijk is. Hij kwam binnen met een gouden schoen. Maak hem dan de man, blijf hem steunen als het niet loopt voor de verdediging (Frank's schuld evenals die van Janssen), maar zet hem dan vervolgens op zijn vertrouwde positie en maak hem belangrijk. Na dat mislukte experiment voor de verdediging was hij 1 van de 11, en was het eigenlijk al over. Je merkt aan alles dat Frank veel meer vertrouwen heeft in Eriksen en de Jong, en op basis van wat? Dat vreet aan iemand. Zeker bij iemand als Janssen. Bij Vitesse speelt hij nu ook weer een stuk beter.
pi_118246417
Het probleem is de laatste jaren bij Ajax dat er bijna geen grote talenten meer doorkomen.
Verdedigende spelers vanuit de jeugdopleiding komen wel door, zijn leuke spelers vaak maar geen top.
De aanvallend ingestelde spelers halen vaak niet eens het eerste en moeten worden gehaald.
Dit is trouwens een probleem van heel het NL. voetbal, er komen geen toptalenten meer door. Ook niet bij andere clubs.
Hopelijk gaat het de komende jaren wel lukken met de methode Cruijff maar het zal niet makkelijk zijn.
Aangezien Ajax altijd afhankelijk zal zijn van z'n jeugdopleiding is het ook logisch dat we het zwaar gaan krijgen op korte termijn (komende 2 jaar ofzo). Daarna mag je toch wel wat resultaten verwachten van de Cruijff methode.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:18:05 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118246506
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:06 schreef CaasS het volgende:

[..]

In geval Hamlap wil ik wel met je meegaan, maar dus wel zijn fout :P
Janssen niet. Dat vind ik een klassiek voorbeeld van verkeerd managen. Die jongen moet je gewoon anders benaderen. Volgens mij heeft hij zich nooit op zijn gemak gevoelt en heeft hij nooit 100% het vertrouwen gehad, wat bij een speler als hij erg belangrijk is. Hij kwam binnen met een gouden schoen. Maak hem dan de man, blijf hem steunen als het niet loopt voor de verdediging (Frank's schuld evenals die van Janssen), maar zet hem dan vervolgens op zijn vertrouwde positie en maak hem belangrijk. Na dat mislukte experiment voor de verdediging was hij 1 van de 11, en was het eigenlijk al over. Je merkt aan alles dat Frank veel meer vertrouwen heeft in Eriksen en de Jong, en op basis van wat? Dat vreet aan iemand. Zeker bij iemand als Janssen. Bij Vitesse speelt hij nu ook weer een stuk beter.
Dat ben ik dus niet met je eens, iemand die met de gouden schoen binnen komt zou genoeg zelfvertrouwen moeten hebben om het elftal op sleeptouw te nemen, dat liep dus mis en bleek Theo met al z'n stoere tatoeages een Arnhems boertje met heimwee
pi_118248042
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ik vind Frank een geweldenaar, maar je hebt hier een punt. Er zit geen karakter meer in deze ploeg na het vertrek van Vertonghen, Janssen, maar ook Ooijer. Die speelde misschien niet veel, maar het was duidelijk dat hij in de kleedkamer de boel op scherp kon zetten en als het echt nodig was kon hij binnen de lijnen de boel nog komen opfokken (denk aan 15-mei). En Anita kwam misschien wat timide over, maar op het veld heerste hij toch hard.

Maar eerlijk gezegd is het moeilijk om op karakter te scouten. Ik zou zo 1-2-3 echt geen bazen kunnen bedenken die Ajax realistisch had kunnen halen.
pi_118248114
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
duur puntenverlies. feyenoord nu ook 2-3 voor
Van Feyenoord ga je zo ook niet winnen ben ik bang. Feyenoord kletst er vol op en daar kunnen onze mooi weer jongetjes niet tegen.
pi_118248124
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Van Feyenoord ga je zo ook niet winnen ben ik bang. Feyenoord kletst er vol op en daar kunnen onze mooi weer jongetjes niet tegen.
net zoals tegen VVV ja
pi_118248155
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:07 schreef Adames het volgende:

[..]

net zoals tegen VVV ja
Die kut clubs geven altijd meer tegen Ajax.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:08:49 #200
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_118248183
Pure aids van Ajax gisteren, denk ik.
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')