Strijdersquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Eriksen voetbalt zich een ongeluk maar kan nergens de bal kwijt omdat er overal strijders staan. Die niet kunnen voetballen.
Leuk dat hij één potje geen balverlies lijdt, punt is dat hij in een wedstrijd 3 goede ballen geeft, 10x de bal verliest op de meest lullige manier en dat een fatsoenlijke tegenstander dat afstraft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen heeft gister amper tot geen balverlies geleden op het midenveld. En in de rust haalde de analisten een momentje aan waar Eriksen lastig werd gevallen door 2 man en hij er toch voetballend uit kwam.
Nu jij weer.
Enohquote:
Hij heeft nog nooit 10x balverlies in 1 wedstrijd geleden. En we hebben het nu over gister toch? Daar deed hij niets fout. Want als je het over het verleden wilt hebben, haal ik graag even zijn aantal assists en goals van vorig seizoen erbij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Leuk dat hij één potje geen balverlies lijdt, punt is dat hij in een wedstrijd 3 goede ballen geeft, 10x de bal verliest op de meest lullige manier en dat een fatsoenlijke tegenstander dat afstraft.
Poulsen gaat er dan toch uit? De Jong in de spits en Babel links. Dan heb je amper strijders behalve Enoh. Ik snap je punt niet zo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
EnohEn De Jong zou er zogenaamd ook één moeten zijn natuurlijk, en Poulsen ook. Dat zijn sowieso geen voetballers.
Kom op man. Ik hoop dat Frankie zondag met Boccara-Eriksen-Enoh speelt, zullen we zien hoe goed Eriksen speelt als alles voor hem opgeraapt wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit 10x balverlies in 1 wedstrijd geleden. En we hebben het nu over gister toch? Daar deed hij niets fout. Want als je het over de verleden wilt hebben, haal ik graag even zijn aantal assists en goals van vorig seizoen erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Kom op man. Ik hoop dat Frankie zondag met Boccara-Eriksen-Enoh speelt, zullen we zien hoe goed Eriksen speelt als alles voor hem opgeraapt wordt.Jij snapt het echt niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je spoilertje zegt al genoeg.
Hij heeft een Enoh nodig zodat hij zelf niet telkens hoeft te verdedigen. Hij heeft gister meer ballen veroverd van Poulsen, dat hoort niet. Als hij minder hoeft te verdedigen kan hij meer aanvallen. Zo simpel is het.
Nou, kijk. De Jong is al het hele seizoen slecht, Schone, Boerrigter, Poulsen, Sana ook. Achter Eriksen staan Moisander en Alderweireld. Alles bij elkaar genomen bezit die groep spelers gewoon bijzonder weinig voetballend vermogen. Dus waar moet Eriksen in hemelsnaam de bal naartoe spelen als het hele seizoen al zulke spelers om hem heen staan? En Enoh is precies hetzelfde. Gewoon weer zo'n talentloos stuk verdriet. Op het middenveld is het gewoon treurig, je hebt Eriksen en Serero. Boccara en Sporkslede moeten zich nog bewijzen, maar dat zijn de enige middenvelders van Ajax die daadwerkelijk kunnen passen en inzicht hebben. Dat is echt bedroevend.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen gaat er dan toch uit? De Jong in de spits en Babel links. Dan heb je nu amper strijders behalve Enoh. Ik snap je punt niet zo.
Nouja zo kan je het zien. Ik denk dat als zich meer kan focussen op de aanval hij makkelijker een steekpass kan geven aan Babel, de Jong, Sana of Boerrigter en dan moet die persoon hem er gewoon inknallen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, kijk. De Jong is al het hele seizoen slecht, Schone, Boerrigter, Poulsen, Sana ook. Achter Eriksen staan Moisander en Alderweireld. Alles bij elkaar genomen bezit die groep spelers gewoon bijzonder weinig voetballend vermogen. Dus waar moet Eriksen in hemelsnaam de bal naartoe spelen als het hele seizoen al zulke spelers om hem heen staan? En Enoh is precies hetzelfde. Gewoon weer zo'n talentloos stuk verdriet. Op het middenveld is het gewoon treurig, je hebt Eriksen en Serero. Boccara en Sporkslede moeten zich nog bewijzen, maar dat zijn de enige middenvelders van Ajax die daadwerkelijk kunnen passen en inzicht hebben. Dat is echt bedroevend.
Met Poulsen speel je altijd met een man minder, hij is een verdedigende middenvelder die niet kan verdedigen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef ValHallen het volgende:
Om het gewoon heel simpel te zeggen: Of Enoh speelt of niet maakt geen verschil want eigenlijk spelen er altijd 6 prutsers om onze beste voetballer heen, waardoor hij geen bal kwijt kan.
Eriksen moet kunnen combineren. Het is te gek voor woorden dat hij, onze meest begaafde speler, de meeste meters van allemaal heeft gemaakt in de Champions League. Meters maken is voor dienende spelers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja zo kan je het zien. Ik denk dat als zich meer kan focussen op de aanval hij makkelijker een steekpass kan geven aan Babel, de Jong, Sana of Boerrigter en dan moet die persoon hem er gewoon inknallen.
Zoals Enohquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eriksen moet kunnen combineren. Het is te gek voor woorden dat hij, onze meest begaafde speler, de meeste meters van allemaal heeft gemaakt in de Champions League. Meters maken is voor dienende spelers.
Hij kan aan Enoh net zo goed de bal niet kwijt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met Poulsen speel je altijd met een man minder, hij is een verdedigende middenvelder die niet kan verdedigen.
We hebben geen Anita die aanvallend ook veel in te brengen heeft, maar als ik moet kiezen tussen Poulsen en Enoh is dat niet zo lastig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij kan aan Enoh net zo goed de bal niet kwijt.
Nee. Dienende spelers zijn niet automatisch lompe houthakkers. Pirlo, Xavi, Redondo, Xabi Alonso en Carrick zijn allemaal dienende spelers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals Enoh
We zijn het eens. Eriksen hoort niet zoveel te lopen, dat doet een Enoh wel.
Even wat geld uitgeven dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Dienende spelers zijn niet automatisch lompe houthakkers. Pirlo, Xavi, Redondo, Xabi Alonso en Carrick zijn allemaal dienende spelers.
Dat soort types hebben er echt jarenlang (in de jeugd) rondgelopen, dienende spelers die konden voetballen.quote:
Jammer inderdaad hopelijk komt hij snel terug want we kunnen hem wel gebruikenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Anita speelt niet, DM krijgt rood, nieuwe DM komt erin,...uiteraard niet anita. Guy is daar 5e in de pikorde, pff.
zo zonde dat hij weg is gegaan. Gewoon 1 seizoen blijven en je kunt naar betere clubs.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Anita speelt niet, DM krijgt rood, nieuwe DM komt erin,...uiteraard niet anita. Guy is daar 5e in de pikorde, pff.
Calimeroquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Ajx heeft het aan zichzelf te danken dat ze puntverlies geleden hebben, speelde gewoon slecht.
Maar het blijkt ook dat arbitrale beslissingen ook meespelen. Onterecht afgekeurd doelpunt op 2-4 en Feijenoord krijgt de aansluitingstreffer cadeau.
Dit dus.. we hebben ook niet 1 speler die elke week voldoende haaltquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef CaasS het volgende:
Weet je...Frank heeft dit ook gewoon zelf gecreëerd. Als je El hamdoui en Janssen weg doet omdat je niet in staat bent om die jongens te managen/coachen en dan spelers haalt die alleen maar ja en amen zeggen (Poulsen, Sana, Schone, Moisander) en iemand als Siem de Jong aanvoerder maakt, dan krijg je dit. Hij heeft heel bewust gekozen voor spelers die niks uitstralen. Ik ben nog steeds blij met hem als coach, maar ik hoop dat dat aspect verandert.
Nee hoor. Bedoel het ook niet zo. Het is ook vaak genoeg andersom geweest, daar gaat het niet om.quote:
Klopt, maar denk is na over de periode dat hij Ajax coacht. Sinds hij Ajax coacht blinkt er sowieso niemand uit (op Vertonghen en Anita na en dat zijn verdedigend ingestelde spelers). En dan speelt Vertonghen nog op ''zijn positie'' en zet ie Anita het 2e seizoen keihard weer op de bank.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Dit dus.. we hebben ook niet 1 speler die elke week voldoende haalt
Beetje onzin, nu gaat het aan hem liggen, hij is 2 keer kampioen geworden met 2 keer heel middelmatige elftallen en nu staat er weer een middelmatig elftal, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij geen betere spelers tot zijn beschikking heeft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef CaasS het volgende:
Weet je...Frank heeft dit ook gewoon zelf gecreëerd. Als je El hamdoui en Janssen weg doet omdat je niet in staat bent om die jongens te managen/coachen en dan spelers haalt die alleen maar ja en amen zeggen (Poulsen, Sana, Schone, Moisander) en iemand als Siem de Jong aanvoerder maakt, dan krijg je dit. Hij heeft heel bewust gekozen voor spelers die niks uitstralen. Ik ben nog steeds blij met hem als coach, maar ik hoop dat dat aspect verandert.
De Jong deed het vorig jaar goed in de spits en Eriksen was ook goed met zijn aantal assists etc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt, maar denk is na over de periode dat hij Ajax coacht. Sinds hij Ajax coacht blinkt er sowieso niemand uit (op Vertonghen en Anita na en dat zijn verdedigend ingestelde spelers). En dan speelt Vertonghen nog op ''zijn positie'' en zet ie Anita het 2e seizoen keihard weer op de bank.
2 Spelers in 2 jaar ie er bovenuit stijgen is verdomd weinig.
Ik hoop dat er de rest van het seizoen spelers op gaan staan, maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. Misschien volgend seizoen met wat van die talenten, maar ook die kunnen het niet alleen en hebben spelers om zich nodig die de leiding nemen. En dat moet veranderen.
Ik ben het met je eens hoor. Hij heeft een goede prestatie neergelegd door met Ozbiliz en Ebecilio kampioen te worden. Ik bedoel godswonder, maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is dat hij kiest voor spelers zonder uitstraling en spelers die dat wel hebben niet goed kan managen/coachen, en dat je dan niet raar moet staan kijken als je 3-3 speelt tegen Heracles, omdat zoals je zegt het talent/de kwaliteit er niet is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje onzin, nu gaat het aan hem liggen, hij is 2 keer kampioen geworden met 2 keer heel middelmatige elftallen en nu staat er weer een middelmatig elftal, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij geen betere spelers tot zijn beschikking heeft.
Beter dan bij Jol op de 10? En in geval Eriksen toont de discussie hier wel aan dat niet iedereen het eens is over de prestaties van het supertalent.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong deed het vorig jaar goed in de spits en Eriksen was ook goed met zijn aantal assists etc.
Kijk Hamlap zie ik als een beginnersfout, bij hem kon hij ook niet meer terug, maar van een echte prof kan je ook verwachten dat die water bij de wijn doet als hij graag wil spelen maar Hamlap was daar heel koppig in, verder is nog maar de vraag of je veel aan zo'n jankerd die teveel met zichzelf bezig is hebt. Theo Janssen was op het veld niet de man die hij in de pers wel was en dan houdt het wel een beetje op, dus geen probleem dat die weg is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Hij heeft een goede prestatie neergelegd door met Ozbiliz en Ebecilio kampioen te worden. Ik bedoel godswonder, maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is dat hij kiest voor spelers zonder uitstraling en spelers die dat wel hebben niet goed kan managen/coachen, en dat je dan niet raar moet staan kijken als je 3-3 speelt tegen Heracles, omdat zoals je zegt het talent/de kwaliteit er niet is.
In geval Hamlap wil ik wel met je meegaan, maar dus wel zijn foutquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk Hamlap zie ik als een beginnersfout, bij hem kon hij ook niet meer terug, maar van een echte prof kan je ook verwachten dat die water bij de wijn doet als hij graag wil spelen maar Hamlap was daar heel koppig in, verder is nog maar de vraag of je veel aan zo'n jankerd die teveel met zichzelf bezig is hebt. Theo Janssen was op het veld niet de man die hij in de pers wel was en dan houdt het wel een beetje op, dus geen probleem dat die weg is.
Dat ben ik dus niet met je eens, iemand die met de gouden schoen binnen komt zou genoeg zelfvertrouwen moeten hebben om het elftal op sleeptouw te nemen, dat liep dus mis en bleek Theo met al z'n stoere tatoeages een Arnhems boertje met heimweequote:Op zondag 21 oktober 2012 17:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
In geval Hamlap wil ik wel met je meegaan, maar dus wel zijn fout![]()
Janssen niet. Dat vind ik een klassiek voorbeeld van verkeerd managen. Die jongen moet je gewoon anders benaderen. Volgens mij heeft hij zich nooit op zijn gemak gevoelt en heeft hij nooit 100% het vertrouwen gehad, wat bij een speler als hij erg belangrijk is. Hij kwam binnen met een gouden schoen. Maak hem dan de man, blijf hem steunen als het niet loopt voor de verdediging (Frank's schuld evenals die van Janssen), maar zet hem dan vervolgens op zijn vertrouwde positie en maak hem belangrijk. Na dat mislukte experiment voor de verdediging was hij 1 van de 11, en was het eigenlijk al over. Je merkt aan alles dat Frank veel meer vertrouwen heeft in Eriksen en de Jong, en op basis van wat? Dat vreet aan iemand. Zeker bij iemand als Janssen. Bij Vitesse speelt hij nu ook weer een stuk beter.
Ik vind Frank een geweldenaar, maar je hebt hier een punt. Er zit geen karakter meer in deze ploeg na het vertrek van Vertonghen, Janssen, maar ook Ooijer. Die speelde misschien niet veel, maar het was duidelijk dat hij in de kleedkamer de boel op scherp kon zetten en als het echt nodig was kon hij binnen de lijnen de boel nog komen opfokken (denk aan 15-mei). En Anita kwam misschien wat timide over, maar op het veld heerste hij toch hard.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Hij heeft een goede prestatie neergelegd door met Ozbiliz en Ebecilio kampioen te worden. Ik bedoel godswonder, maar dat is mijn punt ook niet. Mijn punt is dat hij kiest voor spelers zonder uitstraling en spelers die dat wel hebben niet goed kan managen/coachen, en dat je dan niet raar moet staan kijken als je 3-3 speelt tegen Heracles, omdat zoals je zegt het talent/de kwaliteit er niet is.
Van Feyenoord ga je zo ook niet winnen ben ik bang. Feyenoord kletst er vol op en daar kunnen onze mooi weer jongetjes niet tegen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
duur puntenverlies. feyenoord nu ook 2-3 voor
net zoals tegen VVV jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Feyenoord ga je zo ook niet winnen ben ik bang. Feyenoord kletst er vol op en daar kunnen onze mooi weer jongetjes niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |