Lijkt me nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan die nu wel een pass over 10 meter geven? meteen erin dan
Eriksen die last heeft van de wind? Eriksen maakt elke wedstrijd de meeste meters mede omdat hij druk zet en meeverdedigd aangezien Poulsen faalt. Je kan Eriksen nergens van de schuld geven van gister, want hij faalde niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef TJV het volgende:
Zolang je een Moisander hebt die niet weet waar ie moet staan, een Poulsen die liever achter het doel gaat staan, een Eriksen die last heeft van de wind, een De Jong die liever achter het doel van de tegenstander gaat staan en een Boerrigter die niet eens meer kan rennen, kun je Van der Sar wel op doel zetten, maar ook die houdt ze er niet allemaal uit.
Kan me een wedstrijd herinneren dat hij een paar prachtige openingen gafquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef Tyron het volgende:
Ik hoop dat Enoh straks speelt ipv Poulsen.
Waarom heb je een nieuwe account?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Lukoki ipv Sanaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om eens zo te starten
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
Je mag het ook zeggen hoor, als ik geen kritiek mag geven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen die last heeft van de wind? Eriksen maakt elke wedstrijd de meeste meters mede omdat hij druk zet en meeverdedigd aangezien Poulsen faalt. Je kan Eriksen nergens van de schuld geven van gister, want hij faalde niet.
Nooit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
Schoppen zoals N. de Jong bedoel je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef kreekie het volgende:
lukoki is wel sneller dan sana alleen hij moet beter schopen
Geef gerust goed onderbouwde kritiek en kom niet met bullshit aanzetten, gister faalde we in de verdediging niet op het middenveld of in de aanval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Je mag het ook zeggen hoor, als ik geen kritiek mag geven.
De beste naast Vermeerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was er volgens jou de beste naast vermeer dan?
Vermeerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was er volgens jou de beste naast vermeer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |