Nouri, Dekker, Walian (speelt eigenlijk B2 geloof ik)quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Megatalenten in de B1? Volgens mij zit er in de B1 dit jaar juist niet zo heel veel? Vorig jaar was dat het geval.
Komt omdat Poulsen zijn werk niet doet, ik heb Eriksen meer ballen zien veroveren dan die fucking Poulsen.quote:
Als je Enoh ipv Poulsen opstelt, zul je zien dat hij het beter doet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:24 schreef kreekie het volgende:
met andere woorden als de boer hem paar keer aan de kant zet. gaat ie mischien beter worden.
Poulsen loopt maar een beetje mee , ofwel hij gaat maar in het strafschopgebied staanquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Komt omdat Poulsen zijn werk niet doet, ik heb Eriksen meer ballen zien veroveren dan die fucking Poulsen.
Is niet goed he, Eriksen hoort verdedigend alleen druk te zetten en niet ballen te veroveren, dat hoort een verdedigende middenvelder te doen. Daarom moet Enoh spelen, valt er een last van Eriksen zijn schouders en kan hij meer energie stoppen in de aanval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:26 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Poulsen loopt maar een beetje mee , ofwel hij gaat maar in het strafschopgebied staan
Ik zou nu ook liever Cillessen zien, die straalt tenminste wat uit. Vermeer had gister een paar prachtige reddingen maar heeft het met zijn domme inspeelbal op Eriksen verneukt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Flikker Denswil en Cillessen er maar in tegen Feyenoord ben Vermeer en Moisander helemaal kots moe
de armoede.. Enohquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is niet goed he, Eriksen hoort verdedigend alleen druk te zetten en niet ballen te veroveren, dat hoort een verdedigende middenvelder te doen. Daarom moet Enoh spelen, valt er een last van Eriksen zijn schouders en kan hij meer energie stoppen in de aanval.
Is voetballend beter geworden onder Frankie en je weet dat je op hem kan vertrouwen als het gaat om verdedigen en druk zetten.quote:
Bij de 3-3 keek hij weer schaapachtig naar die bal terwijl hij hem lang zag aankomen. Nooit fan geweest van Vermeer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou nu ook liever Cillessen zien, die straalt tenminste wat uit. Vermeer had gister een paar prachtige reddingen maar heeft het met zijn domme inspeelbal op Eriksen verneukt.
kan die nu wel een pass over 10 meter geven? meteen erin danquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is voetballend beter geworden onder Frankie en je weet dat je op hem kan vertrouwen als het gaat om verdedigen en druk zetten.
Lijkt me nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan die nu wel een pass over 10 meter geven? meteen erin dan
Eriksen die last heeft van de wind? Eriksen maakt elke wedstrijd de meeste meters mede omdat hij druk zet en meeverdedigd aangezien Poulsen faalt. Je kan Eriksen nergens van de schuld geven van gister, want hij faalde niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef TJV het volgende:
Zolang je een Moisander hebt die niet weet waar ie moet staan, een Poulsen die liever achter het doel gaat staan, een Eriksen die last heeft van de wind, een De Jong die liever achter het doel van de tegenstander gaat staan en een Boerrigter die niet eens meer kan rennen, kun je Van der Sar wel op doel zetten, maar ook die houdt ze er niet allemaal uit.
Kan me een wedstrijd herinneren dat hij een paar prachtige openingen gafquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef Tyron het volgende:
Ik hoop dat Enoh straks speelt ipv Poulsen.
Waarom heb je een nieuwe account?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Lukoki ipv Sanaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om eens zo te starten
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
Je mag het ook zeggen hoor, als ik geen kritiek mag geven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen die last heeft van de wind? Eriksen maakt elke wedstrijd de meeste meters mede omdat hij druk zet en meeverdedigd aangezien Poulsen faalt. Je kan Eriksen nergens van de schuld geven van gister, want hij faalde niet.
Nooit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer - Babel - Sana
Boccara - de Jong - Enoh
Met de punt naar voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |