Geen excuus. Het is voetbal, als het geen overtreding was mag Eriksen de bal niet verliezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen kan de bal niet eens normaal aannemen omdat een gast zijn rug inbeukt, tja logisch he.
Ik zie niet in waarom ik nu ineens iets over Utrecht - Ajax terug moet zoeken? Ik lees dan naw dezelfde verliefde reacties over Eriksen van jou.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weer zo cliche reactie, lees de topics na Utrecht - Ajax even terug, bedankt.
[..]
Artikel waar hij Eriksen de schuld gaf aub.
Ajaxlife noemt het zo maar Frank noemt Eriksen helemaal niet, maar hij heeft puur over de inspeelbal. Iets beter lezen de volgende keer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12199
Ja, mijn reetquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajaxlife noemt het zo maar Frank noemt Eriksen helemaal niet, maar hij heeft puur over de inspeelbal. Iets beter lezen de volgende keer.
Eriksen mag de bal niet verliezen? Vermeer mag nooit zo pass geven naar iemand die gedekt staat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Burrito het volgende:
[..]
Geen excuus. Het is voetbal, als het geen overtreding was mag Eriksen de bal niet verliezen
Nee toen had ik veel kritiek op hem. Zoek maar even op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik nu ineens iets over Utrecht - Ajax terug moet zoeken? Ik lees dan naw dezelfde verliefde reacties over Eriksen van jou.
Jij bent echt dom hequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mijn reet.
Ga maar weer fappen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen mag de bal niet verliezen? Vermeer mag nooit zo pass geven naar iemand die gedekt staat.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Burrito het volgende:
[..]
Vermeer moet die bal niet inspelen daar maar Eriksen moet zich odaat ook niet van de bal laten zetten. Daar mag je nooit de bal verliezen
Dus nu mag je iemand met een mannetje in z´n rug niet meer inspelen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen mag de bal niet verliezen? Vermeer mag nooit zo pass geven naar iemand die gedekt staat.
Eriksen mag de bal niet verliezenquote:
Ja, ik ben domquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij bent echt dom heWaar in het artikel staat dat de Boer Eriksen de schuld geeft? Je weet dat Ajaxlife de titel bedenkt en niet Frankie he.
Dat mag wel, maar niet ongeveer voor eigen doel. En hij had hem niet heel simpel op Vermeer kunnen terugkaatsen, want hij had amper tijd om hem aan te nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dus nu mag je iemand met een mannetje in z´n rug niet meer inspelen?Blijf dan maar achterin tikkies breed doen, want dan kom je nooit over de middenlijn. Hij had hem ook heel simpel op Vermeer kunnen terugkaatsen.
Mwah, ik denk dat Xavi dat bal niet had verloren. Maargoed, dat is helemaal een nutteloze discussiequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen mag de bal niet verliezenZelfs Xavi had hem daar verloren. Sterker nog, Xavi had hem daar nooit gekregen omdat zijn keeper niet zo dom is.
Ja want kaatsen kost tijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar niet ongeveer voor eigen doel. En hij had hem niet heel simpel op Vermeer kunnen terugkaatsen, want hij had amper tijd om hem aan te nemen.
Ik ga helemaal niks opzoekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee toen had ik veel kritiek op hem. Zoek maar even op.
Toen Xavi 20 was.......quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Burrito het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Xavi dat bal niet had verloren. Maargoed, dat is helemaal een nutteloze discussie
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja want kaatsen kost tijd.
Ik vond het gewoon een riskante inspeelpass van Vermeer, als je op die plek gedekte spelers gaat inspelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dus nu mag je iemand met een mannetje in z´n rug niet meer inspelen?Blijf dan maar achterin tikkies breed doen, want dan kom je nooit over de middenlijn. Hij had hem ook heel simpel op Vermeer kunnen terugkaatsen.
Nee, het is allemaal kut hoor. Eigenlijk springt er niemand boven uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Burrito het volgende:
Wat ik triester vind is dat ik eigenlijk niemand echt goed vind buiten Babel.
Eerst hadden we nog Suarez en Vertonghen, echt topspelers. Maar nu kan ik niemand aanwijzen
Waarom moet er 1 iemand schuld hebben? Waarom kan het niet zo zijn dat Vermeer die bal slecht inspeelt en dat Eriksen daar niet zo naief moet gaan aannemen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geef vooral Eriksen de schuld, blijf zo door gaan. Als je niet inziet dat de verdediging en dan voornamelijk Poulsen volledig gefaald heeft dan zit het niet goed daar boven.
Suarez en Vertonghen waren echte leiders, dat is Babel ook niet echt helaas. Daarvoor is Poulsen gehaald maar die faalt hopeloos.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Burrito het volgende:
Wat ik triester vind is dat ik eigenlijk niemand echt goed vind buiten Babel.
Eerst hadden we nog Suarez en Vertonghen, echt topspelers. Maar nu kan ik niemand aanwijzen
Yep. De verdediging én Poulsen zijn schuldig aan de 2-3. Vooral niet Eriksen en Vermeer. Boehoe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geef vooral Eriksen de schuld, blijf zo door gaan. Als je niet inziet dat de verdediging en dan voornamelijk Poulsen volledig gefaald heeft dan zit het niet goed daar boven.
Dit dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Burrito het volgende:
[..]
Waarom moet er 1 iemand schuld hebben? Waarom kan het niet zo zijn dat Vermeer die bal slecht inspeelt en dat Eriksen daar niet zo naief moet gaan aannemen?
Suarez was geniaal en Vertonghen zeer goed de laatste jaren, zonder die 2 was het kwaliteitstekort al eerder aan het zicht gekomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Suarez en Vertonghen waren echte leiders, dat is Babel ook niet echt helaas. Daarvoor is Poulsen gehaald maar die faalt hopeloos.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Burrito het volgende:
[..]
Waarom moet er 1 iemand schuld hebben? Waarom kan het niet zo zijn dat Vermeer die bal slecht inspeelt en dat Eriksen daar niet zo naief moet gaan aannemen?
Vermeer hoort ook bij de verdediging imo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. De verdediging én Poulsen zijn schuldig aan de 2-3. Vooral niet Eriksen en Vermeer. Boehoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |