Nee, en koning kutpassjes eriksen ook niet.....quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de boer gaat vermeer echt niet wisselen
Wie zijn de 3 debutanten dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:12 schreef ValHallen het volgende:
........................Vermeer
Van Rhijn - Alderweireld - Denswil - Blind
.........Andersen - Boccara - Eriksen
............Babel - De Jong - Fischer
Gewoon zo spelen en Feyenoord scheel tikken3 spelers laten debuteren kan best joh, en dat speler nummer 4 pas 1,5 wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld maakt ook niet uit.
Probeer je nou weer een Eriksen discussie aan te zwengelen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en koning kutpassjes eriksen ook niet.....
So? het gaat over iemand die nooit gewisseld zal worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Probeer je nou weer een Eriksen discussie aan te zwengelen?
Nou, veel plezier ermeequote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? het gaat over iemand die nooit gewisseld zal worden.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:12 schreef ValHallen het volgende:
........................Vermeer
Van Rhijn - Alderweireld - Denswil - Blind
.........Andersen - Boccara - Eriksen
............Babel - De Jong - Fischer
Gewoon zo spelen en Feyenoord scheel tikken3 spelers laten debuteren kan best joh, en dat speler nummer 4 pas 1,5 wedstrijd op het hoogste niveau heeft gespeeld maakt ook niet uit.
Babel start hier ook toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat zal niet gebeuren, Babel zal wel starten dus je krijgt De Jong op het middenveld of Schone en Boerrigter op de bank
Dat is zo moeilijk te beoordelen, omdat die talenten op een veel lager niveau spelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk dat de verlopen van de afgelopen twee seizoenen de ontwikkeling van jonge spelers in de weg zit. Nu wordt er gedacht dat een dergelijke inhaalrace dit seizoen weer mogelijk is, waardoor er geen risico wordt genomen met het brengen van jonge talenten. Ondanks opzichtig falen van oudere spelers met weinig potentie.
Boccara heeft al gespeeld. Niet in de basis though.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Denswil, Boccara en Andersen (debuteert dan voor ons)
Geloof dat die überhaupt niet speeldequote:Op maandag 22 oktober 2012 10:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoe speelde sporkslede gister?
(heb niet kunnen kijken)
ooquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Geloof dat die überhaupt niet speelde
Is ook omdat hij nooit speelt. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens of hij goed is...in zijn NEC tijd viel hij mij niet op en daarna heeft hij bijna niet meer gespeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Cillessen hier tussen zet...Die heeft nog nooit een kans gehad.
en het argument 'hij zal wel slecht zijn op de training' is een kut argument. Ken zoveel topsporters die in wedstrijden 100x meer laten zien dan op een training, en niet uit onwil of te veel aan het lanterfanteren sommige mensen hebben die druk van een wedstrijd gewoon nodig.
Ik ben wel met je eens dat het een miskoop is, als je een speler zo duur voor de bank koopt kan je dat gerust een miskoop noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Is ook omdat hij nooit speelt. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens of hij goed is...in zijn NEC tijd viel hij mij niet op en daarna heeft hij bijna niet meer gespeeld.
Er zijn er sowieso nogal wat die niet gewisseld worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? het gaat over iemand die nooit gewisseld zal worden.
Blijkbaar ziet de Boer het niet in Cillessen zitten anders had die echt wel de voorkeur gekregen. Zeker aan het begin van een nieuw seizoen en in de voorbereiding spelers de concurrentiestrijd aangaan om een basisplaats.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Cillessen hier tussen zet...Die heeft nog nooit een kans gehad.
en het argument 'hij zal wel slecht zijn op de training' is een kut argument. Ken zoveel topsporters die in wedstrijden 100x meer laten zien dan op een training, en niet uit onwil of te veel aan het lanterfanteren sommige mensen hebben die druk van een wedstrijd gewoon nodig.
Ik hoop eigenlijk dat Vermeer de rest van de Champions League wedstrijden goed speelt, dan is er altijd wel een club met een behoorlijk bod. Kan volgend jaar CIllessen spelen en anders Van der Hart.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat het een miskoop is, als je een speler zo duur voor de bank koopt kan je dat gerust een miskoop noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |