quote:
?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom ga je nog inhoudelijk op hem in?
Zeker weten, we spelen ook veel minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
Oke Valhallen, een overgangsjaar. Jij hebt er ook verstand van.
We bakken er niks van.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker weten, we spelen ook veel minder dan vorig jaar.
quote:
Dus jij vond Poulsen ook niet zo goed? Je bent toch niet van mening veranderd he!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:38 schreef ValHallen het volgende:
Speel dan zo:
Fischer - Babel - Lukoki
Eriksen - Boccara - De Jong (Serero als ie weer terug is)
Nou, echt goed is het niet nee. We spelen aardig en vooral constant waar de rest zo wisselvallig is als de pest. Vorig jaar was het toch veel beter man.quote:
Vorig jaar stonden we rond deze tijd 10 (oid) punten achter.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, echt goed is het niet nee. We spelen aardig en vooral constant waar de rest zo wisselvallig is als de pest. Vorig jaar was het toch veel beter man.
Zie idd nog steeds liever Boccara spelen op basis van wat ik van hem heb gezien.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Dus jij vond Poulsen ook niet zo goed? Je bent toch niet van mening veranderd he!
En wonnen we daarna 17 wedstrijden achter elkaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden we rond deze tijd 10 (oid) punten achter.
Je noemde Poulsen Ajax onwaardig, dat vind je nog steeds ja?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie idd nog steeds liever Boccara spelen op basis van wat ik van hem heb gezien.
Als we dat nu ook doen zijn we al gauw kampioen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En wonnen we daarna 17 wedstrijden achter elkaar.
Vind ik nog steeds ja. Poulsen zal nooit een speler worden die ik graag zie spelen. Hij heeft zijn meerwaarde in bepaalde wedstrijden maar overall is het nog steeds niet goed genoeg. Ik blijf bij mijn meningquote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je noemde Poulsen Ajax onwaardig, dat vind je nog steeds ja?
Hoe kan hij nou zijn meerwaarde hebben als hij Ajax onwaardig is?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds ja. Poulsen zal nooit een speler worden die ik graag zie spelen. Hij heeft zijn meerwaarde in bepaalde wedstrijden maar overall is het nog steeds niet goed genoeg. Ik blijf bij mijn mening
En als we nu beter gaan spelen ben ik daar alleen maar blij om. Vind het echter nog steeds een overgangsjaar. De contouren van het nieuwe Ajax worden ook steeds duidelijker.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als we dat nu ook doen zijn we al gauw kampioen.
Ik dacht ook eerst dat het een overgangsjaar zou worden, maar we zijn echt wel beter (en effectiever) gaan voetballen dan in het begin van het seizoen. Team moest gewoon even wennen en dat Fischer zo goed speelt is een geschenk uit de hemel.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En als we nu beter gaan spelen ben ik daar alleen maar blij om. Vind het echter nog steeds een overgangsjaar. De contouren van het nieuwe Ajax worden ook steeds duidelijker.
Meerwaarde in bepaalde wedstrijden, maar toch overall (al met al, uiteindelijk) toch niet goed genoeg. Ja, vind ik idd. Zonder Poulsen hadden we ook wel gewonnen van Feyenoord en hadden we ook wel verloren van Real Madrid.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou zijn meerwaarde hebben als hij Ajax onwaardig is?
Niet mee eens, ja natuurlijk hadden we ook gewoon verloren van Madrid etcquote:Op zondag 20 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meerwaarde in bepaalde wedstrijden, maar toch overall (al met al, uiteindelijk) toch niet goed genoeg. Ja, vind ik idd. Zonder Poulsen hadden we ook wel gewonnen van Feyenoord en hadden we ook wel verloren van Real Madrid.
En Frank werkt elke dag met ze etc. etc. Blijf er nogmaals bij dat ik Poulsen niet goed genoeg vind voor Ajax. Ook al was hij de enige speler beschikbaar voor zijn positie.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet mee eens, ja natuurlijk hadden we verloren van Madrid, maar Frankie vindt Boccara blijkbaar nog niet goed genoeg en dan blijft er weinig keus over behalve Enoh om Poulsen te vervangen.
ik denk dat we beide een andere mening hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Frank werkt elke dag met ze etc. etc. Blijf er nogmaals bij dat ik Poulsen niet goed genoeg vind voor Ajax. Ook al was hij de enige speler beschikbaar voor zijn positie.
Gohquote:Op zondag 20 januari 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat we beide een andere mening hebben
Kampioenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou toch wel wat zijn als we dit jaar opnieuw kampioen worden
achtste finales waarschijnlijk chelsea.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kampioen
KNVB Beker
Europa League
Chelsea is niet meer wat het geweest is. Prima te doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
achtste finales waarschijnlijk chelsea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |