Was best een polioactie ja, zelfs mijn grootmoeder had die nog gemaaktquote:
Eriksen moet het ook niet echt hebben van zijn snelheid hèquote:Op zondag 20 januari 2013 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was best een polioactie ja, zelfs mijn grootmoeder had die nog gemaakt.
Overigens was Bruno Martins Indi daar wel b-i-z-a-r snel zeg.
Ach, we kijken niet op een doelpuntje meer of minder toch? In tegenstelling tot Utrecht-uit was Ajax vandaag wel erg effectief in het afmaken van kansen.quote:
Ik kan me een seizoen herinneren waar jullie héél graag op een doelpuntje meer of minder hadden gekeken. Dit kan zomaar zo'n seizoen worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ach, we kijken niet op een doelpuntje meer of minder toch? In tegenstelling tot Utrecht-uit was Ajax vandaag wel erg effectief in het afmaken van kansen.
Eerlijk is eerlijk, PSV werd in dat seizoen terecht kampioen. Bovendien is dat zo uitzonderlijk, slechts eens in de 60 jaar gebeurd zoiets. Dus ik reken er niet op dat dat binnenkort weer zo close wordt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan me een seizoen herinneren waar jullie héél graag op een doelpuntje meer of minder hadden gekeken. Dit kan zomaar zo'n seizoen worden..
Ja daar heb je me.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan me een seizoen herinneren waar jullie héél graag op een doelpuntje meer of minder hadden gekeken. Dit kan zomaar zo'n seizoen worden..
kon zeker beter, maar Mulder stond ver uit zijn doel en Eriksen had een hoge snelheid. Schieten en stiften had geen zin dan, het omheen spelen moest lukken, maar BMI was inderdaad erg snel en bij het kappen verlies je snelheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was best een polioactie ja, zelfs mijn grootmoeder had die nog gemaakt.
Overigens was Bruno Martins Indi daar wel b-i-z-a-r snel zeg.
Jeroen Grueter aka Messi-fapperquote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef Gwunnik het volgende:
Wie is die klaploper die het commentaar van de samenvatting doet? Wat n drollenkoning
Met jou heel Nederland (minus de Feyenoordsupporters, al waren er ook enkele die een lachje niet konden onderdrukken)quote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verdomme wat heb ik gelachen om die penalty van Immers
Klopt, maar het belangrijkste is dat Ajax veel beter voetbal laat zien dan de concurrenten. Ajax lijkt eerder dan vorig jaar in een 'flow' te zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht en Feyenoord al 2x gehad, zijn niet de minsten, Ik zie Utrecht ook uit bij PSV, Twente en Feyenoord nog wel punten halen. Lastige tegenstander, ook om thuis tegen te spelen.
Heeft ook veel meer uitstraling dan Eriksen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Triptamine2 het volgende:
Echt enorm genoten vanmiddag. Wat is die Fischer een geweldig talent. Heerlijk om weer Ajax te zien zoals Ajax hoort te zijn: dominant.
Hoezo Eriksen er weer bij betrekken? Zijn toch totaal andere spelers, je gaat Messi toch ook niet met Iniesta vergelijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft ook veel meer uitstraling dan Eriksen.
Wie had het over Eriksen?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Appels en peren..quote:Op zondag 20 januari 2013 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |