SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
[ Bericht 10% gewijzigd door Shreyas op 20-01-2013 21:27:23 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Deze post hoort in het nieuwe topicquote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
Vitesse wordt heel lastig, gezien het om 12:30 uur is.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
Nog 17 potten eerst maar eens bovenaan komen.
Vit, twe en psv uit als zware dobbers.
thuis programma zou natuurlijk een makkie moeten zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
AZ uit blijft ook lastig. Verder valt ons programma erg mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Overigens een zeer misplaatste TT, maar dat snapten jullie zelf ook wel. Stond je nou 18 punten voor, oké. Had je in De Kuip potten kunnen breken, oké.
Maar dit Feijenoord was vandaag gewoon extreem slap.
Ben benieuwd waar we beide staan aan het eind van het seizoen..
Volgende week winnen van Twente hé.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Overigens een zeer misplaatste TT, maar dat snapten jullie zelf ook wel. Stond je nou 18 punten voor, oké. Had je in De Kuip potten kunnen breken, oké.
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik gisteren van Vitesse heb gezien, was lachwekkend.
Sportief. Denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan ons best doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week winnen van Twente hé.
Nadeel is die 12:30 uitwedstrijd. Gaat altijd moeizaamquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.
Voortan moeten we iedere week voorspellingen tegen elkaar doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaan ons best doen.
Jij zat het dichtst bij het juiste eind Stijn. Soms moet je als volwassene je ongelijk toe kunnen geven, zelfs aan de kleintjes. Dus: gefeliciteerd en goed gedaan pik.>
Drie dingen spelen een rol:quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Baas.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaan ons best doen.
Jij zat het dichtst bij het juiste eind Stijn. Soms moet je als volwassene je ongelijk toe kunnen geven, zelfs aan de kleintjes. Dus: gefeliciteerd en goed gedaan pik.>
Gaan we doen pik. Lijkt me lachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voortan moeten we iedere week voorspellingen tegen elkaar doen.
Ze hebben ook wel een aardige verdediging vind ik (hoewel daar gister niets van te zien was).quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.
Nee, want 12:30. We hebben nog geen enkele wedstrijd makkelijk gewonnen om 12:30 afgelopen 3 seizoenenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
Vitesse gaan we makkelijk winnen trouwens.
Joh. Effe Theo op zijn bek zien gaan, niks mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
Vitesse gaan we makkelijk winnen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |