SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
[ Bericht 10% gewijzigd door Shreyas op 20-01-2013 21:27:23 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Deze post hoort in het nieuwe topicquote:Op zondag 20 januari 2013 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
Vitesse wordt heel lastig, gezien het om 12:30 uur is.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
Nog 17 potten eerst maar eens bovenaan komen.
Vit, twe en psv uit als zware dobbers.
thuis programma zou natuurlijk een makkie moeten zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
AZ uit blijft ook lastig. Verder valt ons programma erg mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Overigens een zeer misplaatste TT, maar dat snapten jullie zelf ook wel. Stond je nou 18 punten voor, oké. Had je in De Kuip potten kunnen breken, oké.
Maar dit Feijenoord was vandaag gewoon extreem slap.
Ben benieuwd waar we beide staan aan het eind van het seizoen..
Volgende week winnen van Twente hé.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Overigens een zeer misplaatste TT, maar dat snapten jullie zelf ook wel. Stond je nou 18 punten voor, oké. Had je in De Kuip potten kunnen breken, oké.
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik gisteren van Vitesse heb gezien, was lachwekkend.
Sportief. Denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan ons best doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week winnen van Twente hé.
Nadeel is die 12:30 uitwedstrijd. Gaat altijd moeizaamquote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.
Voortan moeten we iedere week voorspellingen tegen elkaar doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaan ons best doen.
Jij zat het dichtst bij het juiste eind Stijn. Soms moet je als volwassene je ongelijk toe kunnen geven, zelfs aan de kleintjes. Dus: gefeliciteerd en goed gedaan pik.>
Drie dingen spelen een rol:quote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
Baas.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaan ons best doen.
Jij zat het dichtst bij het juiste eind Stijn. Soms moet je als volwassene je ongelijk toe kunnen geven, zelfs aan de kleintjes. Dus: gefeliciteerd en goed gedaan pik.>
Gaan we doen pik. Lijkt me lachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voortan moeten we iedere week voorspellingen tegen elkaar doen.
Ze hebben ook wel een aardige verdediging vind ik (hoewel daar gister niets van te zien was).quote:Op zondag 20 januari 2013 18:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vitesse zonder Bony is gewoon een middenmotertje.
Nee, want 12:30. We hebben nog geen enkele wedstrijd makkelijk gewonnen om 12:30 afgelopen 3 seizoenenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
Vitesse gaan we makkelijk winnen trouwens.
Joh. Effe Theo op zijn bek zien gaan, niks mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
Heeft er niks mee te maken. 12:30-wedstrijden zijn moeilijk omdat lastige/risicowedstrijden altijd om 12:30 gespeeld worden, niet omdat het 12:30 is.quote:
Klopt. Ik overdrijf een beetje. Maar zonder Bony is Vitesse bij lange na geen stabiele subtopper die lang mee kan doen voor het kampioenschap. Bony als topscorer en altijd mogelijke aanspeelpunt door zijn berenlichaam is onmisbaar. Ajax moet volgende week daar uit gewoon winnen. Fred Rutten hoopt niet voor niets dat Ivoorkust heel snel wordt uitschakeld op de Afrika Cup.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ze hebben ook wel een aardige verdediging vind ik (hoewel daar gister niets van te zien was).
Als we de lijn van de laatste wedstrijden door weten te trekken winnen we alles.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
De laatste potjes was Bony ook al slecht hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Klopt. Ik overdrijf een beetje. Maar zonder Bony is Vitesse bij lange na geen stabiele subtopper die lang mee kan doen voor het kampioenschap. Bony als topscorer en altijd mogelijke aanspeelpunt door zijn berenlichaam is onmisbaar. Ajax moet volgende week daar uit gewoon winnen. Fred Rutten hoopt niet voor niets dat Ivoorkust heel snel wordt uitschakeld op de Afrika Cup.
In ieder geval alle thuiswedstrijden moeten we kunnen winnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als we de lijn van de laatste wedstrijden door weten te trekken winnen we alles.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse - Ajax?
Fischer - de Jong - Babel
Eriksen - Poulsen - Schöne
Blind - Moisander - Alderweireld - Ligeon
Vermeer
Precies. Of Boertje doet Sana op rechts of Fischer rechts en Babel links.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse - Ajax?
Fischer - de Jong - Lukoki
Eriksen - Poulsen - Schöne
Blind - Moisander - Veltman - Alderweireld
Vermeer
Goh, ga ergens anders trollen ofzo? Met je "zuiver objectief"...quote:Op zondag 20 januari 2013 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens hé, en dat is zuiver objectief. Ik heb niet zo'n hekel aan Ajax.
Wat is die Siem de Jong een ongelofelijke jankerd zeg. Mag echt heel blij zijn dat de scheidsrechter geen geel trok alleen al om dat eeuwige gejank. Die t-o-t-a-l-e verontwaardiging bij elke fluitactie tegen Ajax, zelfs al terecht. Het werd gewoon grappig om te zien. Echt belachelijk gedrag.
Sowieso werd er goed gefloten vond ik, uitgezonderd de situatie Boëtius.
Na 3 min kon de scheids al een penalty geven. Doettie niet, want lichte duw, oké. Vervolgens op het middenveld duwt Siem precies hetzelfde en krijgtie wel een vrije trap tegen.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is die Siem de Jong een ongelofelijke jankerd zeg. Mag echt heel blij zijn dat de scheidsrechter geen geel trok alleen al om dat eeuwige gejank. Die t-o-t-a-l-e verontwaardiging bij elke fluitactie tegen Ajax, zelfs al terecht.
Watquote:Op zondag 20 januari 2013 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Wat is die Siem de Jong een ongelofelijke jankerd zeg. Mag echt heel blij zijn dat de scheidsrechter geen geel trok alleen al om dat eeuwige gejank. Die t-o-t-a-l-e verontwaardiging bij elke fluitactie tegen Ajax, zelfs al terecht. Het werd gewoon grappig om te zien. Echt belachelijk gedrag.
De grap is, dat is niet eens getrolld van HMFje.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef MrStock het volgende:
[..]
Goh, ga ergens anders trollen ofzo? Met je "zuiver objectief"...
Ik denk dat ik de meest objectieve Feijenoorder ben als het gaat over meningen jegens / over Ajax. En sorry hoor, maar het was echt verschrikkelijk zuiggedrag. Beetje Van Bommelesk, alleen dan minder succesvol.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef MrStock het volgende:
[..]
Goh, ga ergens anders trollen ofzo? Met je "zuiver objectief"...
Psv is ook een kutclub. Heb niet echt een hekel aan Feyenoord, maar wel aan psvquote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De grap is, dat is niet eens getrolld van HMFje.
Hij heeft alleen een hekel aan Pisvee (en terecht)
Zo denk ik er overigens ook over.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De grap is, dat is niet eens getrolld van HMFje.
Hij heeft alleen een hekel aan Pisvee (en terecht)
Zo denk ik er overigens ook over.
Grappig hoe we elkaar daar dan weer in kunnen vinden.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Psv is ook een kutclub. Heb niet echt een hekel aan Feyenoord, maar wel aan psv
Ga even terug naar je zolderkamer ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de meest objectieve Feijenoorder ben als het gaat over meningen jegens / over Ajax. En sorry hoor, maar het was echt verschrikkelijk zuiggedrag. Beetje Van Bommelesk, alleen dan minder succesvol.
Nogmaals, ik snap dat je dat als Ajacied niet wilt zien, maar ik vond het een grote komediant.
En nu hebben we weer genoeg klef gedaan voor vandaagquote:
Hoe kun je nou geen bloedhekel hebben aan Feyenoord maar wel aan PSV? Ik ga kapot als Feyenoord kampioen zou worden als PSV kampioen wordt dan is het even kut maar het is maar PSV daar heb ik helemaal niets mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Psv is ook een kutclub. Heb niet echt een hekel aan Feyenoord, maar wel aan psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |