quote:Op zondag 20 januari 2013 18:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga even terug naar je zolderkamer ofzo
Feijenoord is een voetbalclub met historie.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen bloedhekel hebben aan Feyenoord maar wel aan PSV? Ik ga kapot als Feyenoord kampioen zou worden als PSV kampioen wordt dan is het even kut maar het is maar PSV daar heb ik helemaal niets mee.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef The_Groove het volgende:
Overigens heb ik liever Alderweireld op rechtsback en dan Veltman op zijn positie.
Ligeon is me toch net teveel een lichtgewicht
Omdat Feye nog een club met beleid is, en met fans die voor de club leven.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen bloedhekel hebben aan Feyenoord maar wel aan PSV? Ik ga kapot als Feyenoord kampioen zou worden als PSV kampioen wordt dan is het even kut maar het is maar PSV daar heb ik helemaal niets mee.
En altijd een halfleeg stadion.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat Feye nog een club met beleid is, en met fans die voor de club leven.
Bij psv is het kopen,kopen,kopen en geen beleid. De fans kunnen niets anders dan Boeruhhh roepen
Juist aan de supporters van Feyenoord heb ik de grootste hekel laat die boeren lekker bleren who cares. Er is maar een club waar ik een grafhekel aan heb en dat is Feyenoord de rest doet er niet toe.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat Feye nog een club met beleid is, en met fans die voor de club leven.
Bij psv is het kopen,kopen,kopen en geen beleid. De fans kunnen niets anders dan Boeruhhh roepen
Deze manquote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Waar zijn überhaupt de echte Ajacieden. Dit randfiguur heb ik hier nog nooit zien posten. Waar zijn de j0rdiiii's, Tarado's, Stevens' en Heatwaves van de wereld?
Grappig hoe er hier 10 keer meer mensen posten dan normaal. Blijft toch iets Ajax-gebondens helaas.
Aan de ekto's: respect boys..
Aan de supporters uit Brabant en Zwijndrecht die nu ineens met een Amsterdams accent "Godverdomme Seg, Wassen Mogol Die HMF" achter hun computertje zitten, zoals ejfaar.... Rot op, je beschaamd de naam van de wáre Ajacied.
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juist aan de supporters van Feyenoord heb ik de grootste hekel laat die boeren lekker bleren who cares. Er is maar een club waar ik een grafhekel aan heb en dat is Feyenoord de rest doet er niet toe.
Wat is mis met jou?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Waar zijn überhaupt de echte Ajacieden. Dit randfiguur heb ik hier nog nooit zien posten. Waar zijn de j0rdiiii's, Tarado's, Stevens' en Heatwaves van de wereld?
Grappig hoe er hier 10 keer meer mensen posten dan normaal. Blijft toch iets Ajax-gebondens helaas.
Aan de supporters uit Brabant en Zwijndrecht die nu ineens met een Amsterdams accent "Godverdomme Seg, Wassen Mogol Die HMF" achter hun computertje zitten, zoals ejfaar.... Rot op, je beschaamd de naam van de wáre Ajacied.
Ja want alleen mensen die hier veel posten zijn echte fansquote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie heeft het over de hoeveelheid posts die ik heb gepost?
Ik loop al op Fok! rond sinds '99 idioot. Ik heb het er enkel over dat jij hier irritant komt lopen successuporteren, terwijl je hier NOOIT te vinden bent. Dus verzoek ik je vriendelijk doch dringend op te ongeremde-kwaadaardige-celdelingen.
Dat zeg ik niet. Maar wat kom je hier dan doen, als je hier traditioneel niet post?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja want alleen mensen die hier veel posten zijn echte fans
Daarom is je profiel uit 2010 ? En dan ben je nog een jaar geband geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie heeft het over de hoeveelheid posts die ik heb gepost?
Ik loop al op Fok! rond sinds '99 idioot. Ik heb het er enkel over dat jij hier irritant komt lopen successuporteren, terwijl je hier NOOIT te vinden bent. Dus verzoek ik je vriendelijk doch dringend op te ongeremde-kwaadaardige-celdelingen.
Speelronde 30 - schaal ophalen in Eindhoven - of speelronde 31 - in eigen huis tegen Marco.. kies maar.quote:
jijquote:Op zondag 20 januari 2013 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Ga ik voor 31.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:43 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Speelronde 30 - schaal ophalen in Eindhoven - of speelronde 31 - in eigen huis tegen Marco.. kies maar.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Psv is ook een kutclub. Heb niet echt een hekel aan Feyenoord, maar wel aan psv
Wát?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand hier gezien die in elke post aan het schelden was.Allen HMF
Enige juiste opmerking...quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Wtf er zitten echt andere mensen hier normaal hapt niemand op HMF.
Ik zeg het toch. Dik respect voor de echte joden, maar dit pauperzooitje telt niet mee hoor. Nepjoden uit brabant, gedverdemme. Die zijn zo mogelijk nog erger dan de echte Amsterdamse tattoojosties.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Wtf er zitten echt andere mensen hier normaal hapt niemand op HMF.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar wat kom je hier dan doen, als je hier traditioneel niet post?
Juist ja.Successuporteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |