Ah oke.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja en neeHad er dit jaar geen geld voor door verhuizing, dus zit er nu elke week maar elke week ergens anders. Volgend seizoen weer.
precies, hattrick van Fischerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Agreed! Dan gaan we mooi in het begin van het nieuwe seizoen de supercup pakken tegen Barcelona of Munchen
Als je vanaf rij 22 zit ofzo is het top. Gewoon staan en 90 minuten bleren. Daaronder of vak 409 is niks joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah oke.
Is noord 2 wat of valt het tegen?
Ah oke dank je.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je vanaf rij 22 zit ofzo is het top. Gewoon staan en 90 minuten bleren. Daaronder of vak 409 is niks joh.
geen probleem lijkt mijquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)k-hangt-in-de-arena/
Kennelijk zaten er kakkerlakken in het stadion vandaag het is maar waar je trots op bent
tja als je kansloos ten onder gaat moet je maar wat anders verzinnen om ajax uit te kunnen lachenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)k-hangt-in-de-arena/
Kennelijk zaten er kakkerlakken in het stadion vandaag het is maar waar je trots op bent
rode letters staat feyenoord. Maarja, who cares? Ze vinden zichzelf cool, maarja...quote:
dat is wel grappig, maar de namen staan ook voor JHKquote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
rode letters staat feyenoord. Maarja, who cares? Ze vinden zichzelf cool, maarja...
mwoah, deden we vroeger ook bij uitwedstrijden. boeien.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
rode letters staat feyenoord. Maarja, who cares? Ze vinden zichzelf cool, maarja...
Fontys Hogeschool van de Kunsten?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is wel grappig, maar de namen staan ook voor FHK
Heb ik geen moeite mee als je je gedraagt maar ga niet achteraf stoer lopen doen omdat je in het oude 410 stondquote:
Moet wel kunnen natuurlijk, kampioenschap vind ik het belangrijkste en alles wat je erbij pakt prima, als Ajax echt zo goed was als jij zegt dan hadden we nu 57 punten ipv 40quote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb liever die Europa League en 2de worden dan kampioen en niet de EL. Eredivisie is eigenlijk qua tegenstand dieptriest, daar moet Ajax voorbij.
heb al ge editquote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Fontys Hogeschool van de Kunsten?
heb je het nou tegen mijquote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee als je je gedraagt maar ga niet achteraf stoer lopen doen omdat je in het oude 410 stond
Hoe kan je het kampioenschap belangrijker vinden dan EL/CL? Dat is het zelfde als zeggen dat je brons belangrijker vindt dat zilver of goud op de olympische spelen? Wtf?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet wel kunnen natuurlijk, kampioenschap vind ik het belangrijkste en alles wat je erbij pakt prima, als Ajax echt zo goed was als jij zegt dan hadden we nu 57 punten ipv 40
leek of je het tegen mij had zoals ik het las. En ik loop vaak te zeuren over vroeger in De Meer etc, maar ik ben nooit bij F-Side of 410 betrokken geweest.quote:
Omdat ik uitga van wat dit Ajax kan winnen en jij denkt dat Ajax alles kan winnenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:00 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Hoe kan je het kampioenschap belangrijker vinden dan EL/CL? Dat is het zelfde als zeggen dat je brons belangrijker vindt dat zilver of goud op de olympische spelen? Wtf?
[ afbeelding ]
Trieste gozers manquote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee als je je gedraagt maar ga niet achteraf stoer lopen doen omdat je in het oude 410 stond
Is ook een lullig spandoekje met een Feyenoord raadseltje erin, zijn ze weken mee bezig geweest, ze zullen wel genoten hebben van de wedstrijdquote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trieste gozers man. Ze waren pas echt stoer geweest als ze op Zuid in hun Feyenoord shirtje hadden gezeten. Kijk gewoon lekker rustig de wedstrijd en doe niet stoer achteraf.
Precies om dit soort dingen heb ik een grafhekel aan die club.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trieste gozers man. Ze waren pas echt stoer geweest als ze op Zuid in hun Feyenoord shirtje hadden gezeten. Kijk gewoon lekker rustig de wedstrijd en doe niet stoer achteraf.
En dan plaatsen ze stoer bij de foto dat zij hun club overal en altijd steunen, nou de vorige klassieker in Rotterdam waren ze bij de 1-0 aardig stil.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies om dit soort dingen heb ik een grafhekel aan die club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |