Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef badboynova het volgende:
Een Ajax, Feyenoord, Vitesse en PSV-fan klimmen een berg op.
Als ze boven zijn zegt de Vitesse-fan, dit doe ik voor Vitesse en hij
springt de berg af.
De PSV'er zegt daarop: dit doe ik voor PSV en springt
ook van de berg af.
De Ajax fan zegt: nou kan ik het niet maken om niets voor mijn club te
doen,Hij zegt: dit doe ik voor Ajax' en duwt de Kakkerlak van de berg af.
PSV is veel te wisselvallig, geldt ook voor Twente & Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Worden we ook. Gelijkspel tegen Utrecht vond ik niet eens zo heel erg, wat speelden we toen goed. Zo waren er nog meer wedstrijden, denk fluitend eerlijk gezegd als we zo door gaan.
Nee 1 van de lange kanten van het glas was los gekomen waardoor sneeuw er door kon.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef tammepiet het volgende:
Waarom zegt Ajax dat er sneeuw tussen kieren schoof? Lag verdomme een hele ruitplaat uit.
Als hij naar beneden was gevallen had ie gestaakt geworden.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef tammepiet het volgende:
Iemand een samenvatting? 2 vd 3 goals gemist.
22.25quote:Op zondag 20 januari 2013 22:00 schreef tammepiet het volgende:
Zwart als basis is altijd goed.
Hoe laat sv met mister feyenoord, psv, ajax, az en vitesse?
Meen je deze?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef Wessiej het volgende:
22:25. Met ronald de boer ipv koeman, die is nog aan het huuln
quote:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:42:26Vanwege de weersomstandigheden #Studio Voetbal afgezegd! In Rdam het verlies verwerken @Feyenoord reageer retweet
Als je Manchester City kan kloppen (over twee wedstrijden) dan lukt Chelsea ook wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
achtste finales waarschijnlijk chelsea.
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef tammepiet het volgende:
Haha wat een baas moest hij met de fiets komen?
Gisteren gaf hij in studio sport aan zelfs bij een 4-0 te komen.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoor
Bah. Zwakkeling.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoor
Vind het wel meevallen hoor, net ook even in de auto gezeten maar de wegen zijn slecht begaanbaarquote:
Het klinkt mij als een slappe smoes in de oren. Als hij écht had willen komen was hij er wel geweest. Komt hem natuurlijk niet slecht uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor, net ook even in de auto gezeten maar de wegen zijn slecht begaanbaar
Doe het nou niet Wes zoek in de zomer op je gemak een mooie clubquote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/30102__.php
Tobias Sana is direct weer terugverdiendquote:
Tja..quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tobias Sana is direct weer terugverdiend
Ja al lang al.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax wordt gewoon gruwelijk kampioen![]()
Hopelijk pakken we die Europa beker ook nog even mee, kunnen we daar al kaarten voor bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |