Ik heb al een quote gegeven waarin hij zegt dat hij er niks van. Zijn er meerdere man. Hij probeert zich er maar weer onderuit te lullen. Dat is pas zwak.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan de discussie niet winnen en je kapt het maar af. Zwak.
Jij zegt dit over j0rdiiiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb al een quote gegeven waarin hij zegt dat hij er niks van. Zijn er meerdere man. Hij probeert zich er maar weer onderuit te lullen. Dat is pas zwak.
Is niet zo, en daar wijst hij je terecht op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je loopt iedere week te zeiken dat hij er niks van kan, dus wat lul je nou dom man
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eind november heb ik het al uitgelegd, kijk;
[ afbeelding ]
Ik heb PSV met -2 handicap gepakt kut.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Glazen bol zegt 2-4. 2-3 en 2-4 in laatste 10 minuten. Ik heb gesproken.
Zelfs bij Zwolle. Kan je nagaan hoe simpel het moet zijn om ze te verslaan als ze op bezoek komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Pff echt elke club kan van PEC winnen he, zelfs Heerenveen.
Amen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, ik vind het dus een belachelijke keuze dat je Zanka na een stuk of 4 wedstrijden er alweer uitflikkert om Timothy fucking Derijck erin te zetten. En dan Marcelo laten staan, de man die al 3 jaar lang bewijst er helemaal niks van te kunnen.
Uit hebben ze 15 punten, thuis 4. Hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs bij Zwolle. Kan je nagaan hoe simpel het moet zijn om ze te verslaan als ze op bezoek komen.
Ja dat is echt een walk in the park zoals ze dat zo mooi zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs bij Zwolle. Kan je nagaan hoe simpel het moet zijn om ze te verslaan als ze op bezoek komen.
Ga je sowieso niet halen ben ik bangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb PSV met -2 handicap gepakt kut.
Wel man, typisch PSV om nu opeens een grote uitslag neer te zetten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je sowieso niet halen ben ik bang
Om vervolgens -thuis tegen ADO- weer een draak van een wedstrijd neer te zetten. Zou wel in t spel passen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel man, typisch PSV om nu opeens een grote uitslag neer te zetten.
Ze vorige tactiek ging nogal mis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Als die Bosz een beetje verstand heeft laat hij PSV lekker komen en gaat ie counteren.
Ik zal t doorgevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe die draak van een wedstrijd dan woensdag maar, ok?![]()
Dat ook nog ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze vorige tactiek ging nogal mis.
In Zwolle is het dramatisch. Uit zijn we beter dan bijvoorbeeld Feyenoord of AZ.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Pff echt elke club kan van PEC winnen he, zelfs Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |