Snap nog steeds niet dat Marcelo nooit wissel staat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Advocaat.![]()
Zanka is kapot gemaakt door PSV.
Jammer?quote:
Je loopt iedere week te zeiken dat hij er niks van kan, dus wat lul je nou dom manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer?
Vooral zielig voor Zanka, hij kan hier weinig aan doen. Hoeveel wedstrijden mocht hij spelen? 3 of 4 op rij?
Raar is dat ja, daar zit het kwaad. Marcelo kan er echt geen reet van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat Marcelo nooit wissel staat.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je loopt iedere week te zeiken dat hij er niks van kan, dus wat lul je nou dom man
Had gister avond daar een goede analyse over.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Raar is dat ja, daar zit het kwaad. Marcelo kan er echt geen reet van.
Hahaha jouw sigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had gister avond daar een goede analyse over.
Hij kan niet verdedigen en niet opbouwen. Heb je weinig woorden voor nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had gister avond daar een goede analyse over.
tompsv18 lult maar wat, zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)=zanka&noreplyfrom=0
Ik had daar meer tekst voor nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kan niet verdedigen en niet opbouwen. Heb je weinig woorden voor nodig.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tompsv18 lult maar wat, zoals wel vaker.
Jammer pik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Die kan er helemaal niks van.
Heb hem 2 weken geleden nog zien spelen tegen Spanje U21, zijn directe tegenstander scoorde 4 keer en hij veroorzaakte een penalty. Marcelo, Derijck en Bouma zijn beter.
Hoe kan psv tegen dit team punten laten liggen? Nee dit winnen ze sowieso. Hoeveel zijn de odds? 1.5?quote:
Je bent wel gefascineerd door PSV héquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe kan psv tegen dit team punten laten liggen? Nee dit winnen ze sowieso. Hoeveel zijn de odds? 1.5?
Eh daar ging het helemaal niet om?quote:
Het is goed met je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eh daar ging het helemaal niet om?![]()
Jij zegt dat ik hem iedere week afkraak, ik zeg dat dat niet klopt. Zie daar het bewijs.
Sinds begin november ben ik louter positief over hem. Ik heb ergens ook gezegd waarom, ik wil het wel even voor je opzoeken.
Wat een inzicht heeft deze man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Geef het een paar wedstrijden. Die man is nog matiger dan Marcelo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |