De haat is dieper dan de liefde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verrassende reactie van jou Syntix. Enige wat je kan zeggen.
Misschien is het een langeafstandssprinter zoals Bulykin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:15 schreef Pedroso het volgende:
Die Finbogasson is nou niet bepaald een sprintwonder.
Ik begin steeds meer te denken dat Van Basten gewoon niet zo'n hele goede coach is. Bij het Nederlands elftal had hij een overvloed aan talent en dus ging het nog wel redelijk, maar hij kampeert nu al weken net boven de degradatiestreep met vrijwel hetzelfde team dat vorig jaar vijfde werd. En het spel is echt niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef Stiggie het volgende:
Marco hoort niet bij dit soort ploegen![]()
Word er weer treurig van als ik al dit spel zie van beide ploegen.
Leuk. Weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Wie gaat er winnen?
Vrijwel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Van Basten gewoon niet zo'n hele goede coach is. Bij het Nederlands elftal had hij een overvloed aan talent en dus ging het nog wel redelijk, maar hij kampeert nu al weken net boven de degradatiestreep met vrijwel hetzelfde team dat vorig jaar vijfde werd. En het spel is echt niet om aan te zien.
Actief en golvend, ik heb het idee dat Zwolle iets meer kansen heeft maar Heerenveen had net zo goed op 0-1 kunnen staanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Wie gaat er winnen?
Ik denk dat Marco alleen in staat is om met echt topmateriaal te werken als coach. Het is voor hem onmogelijk denk ik om zich te verplaatsen in een middelmatige speler. Hoor hem als analist altijd wel nuttige dingen zeggen op TV en vond hem bij NL elftal goed. Had de pech met Rusland maar wat een geweldig EK en voetbal was datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Van Basten gewoon niet zo'n hele goede coach is. Bij het Nederlands elftal had hij een overvloed aan talent en dus ging het nog wel redelijk, maar hij kampeert nu al weken net boven de degradatiestreep met vrijwel hetzelfde team dat vorig jaar vijfde werd. En het spel is echt niet om aan te zien.
Denk je dat zij zo veel verschil maakten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Vrijwel?
Viktor Elm, Luciano Narsingh, Bas Dost, Oussama Assaidi, Geert Arend Roorda, Milan Kopic, Michael Svec, Daryl Janmaat.
Narsingh, Assaidi, Elm & Janmaat vond ik wel verschil maken,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat zij zo veel verschil maakten?Dost heb je helemaal gelijk over, dat was een doelpuntenmachine, maar is de rest zo veel beter dan de nieuwe spelers als Finnbogason, Amoah, De Ridder?
Overigens heb je wel gelijk dat dat niet vrijwel hetzelfde is
Haha troll.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat zij zo veel verschil maakten?
Ja, dat is ongeveer wat ik bedoelde. Maar met gelijk in het diepe, hij heeft toch genoeg ervaring opgedaan bij Oranje en (jong) Ajax zou je zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco alleen in staat is om met echt topmateriaal te werken als coach. Het is voor hem onmogelijk denk ik om zich te verplaatsen in een middelmatige speler. Hoor hem als analist altijd wel nuttige dingen zeggen op TV en vond hem bij NL elftal goed. Had de pech met Rusland maar wat een geweldig EK en voetbal was dat
+ Hij is gelijk in het diepe gesprongen. Frankie is bijv. heel rustig begonnen bij de jeugd en heeft ervaring opgedaan voordat hij klaar was voor het grote werk.
Hmm, ja, ik denk dat je wel gelijk hebt. Maar of het al het verschil verklaart weet ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Narsingh, Assaidi, Elm & Janmaat vond ik wel verschil maken,
Jammer manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Advocaat.![]()
Zanka is kapot gemaakt door PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |