Als RKC wint van NAC, kan je mooi op 5 punten van de playoffs-streep (16/17) komen mits je wint van NAC Breda.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel netjes. Als nou van NAC gewonnen wordt en je hebt een beetje mazzel met de andere uitslagen sla je echt een gat naar de onderste plekken
Zwolle doet het prima dit jaar. Hoeven niet echt in te grijpen of te veranderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PEC er in blijft moeten ze op zoek naar een goede nummer 9 etc. Bouwen met waarschijnlijk Ron Jans
Art heeft goed in elkaar gezet ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zwolle doet het prima dit jaar. Hoeven niet echt in te grijpen of te veranderen.
Waar is Armenterosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tijd voor het altijd wisselvallige PSV.
Heracles Almelo start met de volgende 11:
Pasveer - Schenkeveld, Rienstra, Davidson, Dorda, - Bruns, Quansah, Duarte, - Vejinovic, Castillion, Everton
Wen er aan, we blijven wel evenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zwolle doet het prima dit jaar. Hoeven niet echt in te grijpen of te veranderen.
Heracles II.quote:
Was grapjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Die is naar België gegaan....
Maar dan moeten er eerst een paar clubs zijn die een nóg slechter jaar hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heracles II.
Maar je weet ook dat er maar ineens een slecht jaar tussen hoeft te zitten en je bent weg.
ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik ga mee met Jan van Halst. 2-2.
NAC zie ik er dit jaar uitvliegen, Willem II rechtstreeks, en VVV kan er ook via de Playoffs uitvliegen..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan moeten er eerst een paar clubs zijn die een nóg slechter jaar hebben.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, iedereen lachte me uit toen ik die TT deed
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef meowingtons het volgende:
Ik moest lachen bij de titel van het topic
No hard feelings
Haha, maar Meowingtons is een vriend van mij en zit gewoon te trollen. Hij heeft jaren een seizoenskaart gehad van Zwollequote:
Jij hoopt dus dat PSV wéér verliest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doe maar 3-0 van Heracles jwt
Debielquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Derijck, Marcelo, Hutchinson Wijnaldum, Strootman....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |