Evert krijgt volgens mij altijd een kleine wedstrijd, terwijl hij verreweg de beste commentator is van dat rijtje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
NEEEEE geen Leo Driessen. Vreselijke commentator.
Inderdaad. Ze zouden naar kwaliteit moeten kijken en niet naar leeftijd, daar bij EL. Ik heb Evert al veel te lang niet meer bij een wedstrijd van Ajax gehoordquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Evert krijgt volgens mij altijd een kleine wedstrijd, terwijl hij verreweg de beste commentator is van dat rijtje.
Begon met wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig.
Ondanks dat hij begon, is dat geen reden om zo te schelden.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Twente wint sowieso, Chadli is the man
Nou kijkquote:
Moet hij wel in stelling worden gebracht, en Twente speelt de laatste weken al niet fantastisch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou kijk
Chadli aan de bal, dribbel dribbel dribbel, Chadli kapt, Chadli kijkt, Chadli knalt, Goal Twente
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 06:52:51Opstelling #PSV uit #ED: Waterman; Hutch, Derijck, Marcelo, Bouma; Bommel, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertens #herpsv reageer retweet
Is Willems niet fit of is Bouma beter in Dickies ogen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 06:52:51Opstelling #PSV uit #ED: Waterman; Hutch, Derijck, Marcelo, Bouma; Bommel, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertens #herpsv reageer retweet
Godverdomme, waarom die Wijnaldum niet eens een keer op de bank..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen wedstrijdritme, maar opstelling is nog niet officieel volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is Willems niet fit of is Bouma beter in Dickies ogen?
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 13:11:24Bijna alle PSV'ers beginnen om 20.45 weer met peper in de schoenen (kou) aan #herpsv. Elders met spreekwoordelijke peper hoor ik jullie al.. reageer retweet
Oke dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hutchinson, Derijck, Marcelo, Bouma, Van Bommel, Wijnaldum.... zet je lachspieren aan het werk. Want hier kan je je echt dood om lachen.
Van Bommel moet het hebben van de wat kleinere ruimte verdedigend. Als de ruimtes te groot zijn, kan hij het niet belopen.
Datzelfde geldt voor Bouma.
Nice, ach juist zulk weer maakt zo'n tripje alleen maar specialerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Stofje het volgende:
NAC op het moment met de boot onderweg naar Waalwijk, de jaarlijkse bootcombi is een koude dit jaar!
[ afbeelding ]
De Ark van Noad (Da's de N van NAC, eujz)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |