Pff beste machine danquote:
Daar ga ik zaterdag heenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef einschtein het volgende:
Wok EuroborgTop wokrestaurant.
Zit in Groningen.
Zal niet bepaald het koopje van de maand zijn ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pff beste machine danMet een bak vermogen
Maximaal vermogen 137PS / 135bhp / 101kW @ 9300rpm
Maximaal koppel 121Nm / 89ft.lbs @ 6400rpm
Dat dan wel weer, bijna overpowerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal niet bepaald het koopje van de maand zijn ook
Wel een mooi ding, al vind ik het eigenlijk wel jammer van dat dikke blok; dat maakt het een 'only-road'. Ik weet dat er prachtige filmpjes zijn van offroad blazen met een Tenere 1200, maar dan moet je wel bijna op dat ding wonen, of heel verschrikkelijk eng goed zijn.![]()
Voor de niet-kenners;
Buiten dat; veeeeeeel te zwaar; als je iets tegen komt waar je niet met een gangetje doorheen kunt ben je fucked; kun je 200 Pk bij je hebben; als je met je neus in de smurrie ligt heb je er weinig aan, en daarna mag je hem effe oprapenquote:
Paar koffers er op in je volle bepakking met 20 + graden word dan een beste klus dat ding weer op te krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Buiten dat; veeeeeeel te zwaar; als je iets tegen komt waar je niet met een gangetje doorheen kunt ben je fucked; kun je 200 Pk bij je hebben; als je met je neus in de smurrie ligt heb je er weinig aan, en daarna mag je hem effe oprapen![]()
Vind die Honda overigens lang niet zo mooi als de Tiger of de Appie; beetje saai, beetje veel Varadero heritage denk ik.. ook een lilluk ding.
Vergeet niet dat ie dan geheel volgens de wet van Murphy ook in een modderpoel gelazerd is zodat je zelf net zo hard wegzaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar koffers er op in je volle bepakking met 20 + graden word dan een beste klus dat ding weer op te krijgen
Van de week lag ik op mijn plaat op een stukkie ijsbaan, dat is ook lachen om hem dan weer op te rapenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie dan geheel volgens de wet van Murphy ook in een modderpoel gelazerd is zodat je zelf net zo hard wegzakt
Ik ben al bij een aantal wok restauranten geweest, maar Euroborg blijft de beste.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag heen![]()
Het is inderdaad erg goed eten daar!
Hehe beter, plee was ook helemaal bevroren trok niet door.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben al bij een aantal wok restauranten geweest, maar Euroborg blijft de beste.
Oh en onbeperkt drinken. Dus ook bier. Dus kruipend naar huis.Bij Stadspark komen ze 't brengen. Op slakkentempo.
Ow?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van de week lag ik op mijn plaat op een stukkie ijsbaan, dat is ook lachen om hem dan weer op te rapen
Waar heb jij je toilet? Buiten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe beter, plee was ook helemaal bevroren trok niet door.
Ik hoop dat de schade mee valt anders word het een leuk kosten plaatje alles weer los breken nieuwe tegels etc,
Zou zo'n ding nooit als reismotor willen hebben. Van m'n Alp weet ik dat, ongeacht bagage, ik 'm weer in m'n uppie overend krijg... maar bij zo'n slagschip waag ik dat echt te betwijfelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Buiten dat; veeeeeeel te zwaar; als je iets tegen komt waar je niet met een gangetje doorheen kunt ben je fucked; kun je 200 Pk bij je hebben; als je met je neus in de smurrie ligt heb je er weinig aan, en daarna mag je hem effe oprapen![]()
je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om niet de greppel in de sturenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou zo'n ding nooit als reismotor willen hebben. Van m'n Alp weet ik dat, ongeacht bagage, ik 'm weer in m'n uppie overend krijg... maar bij zo'n slagschip waag ik dat echt te betwijfelen.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef bwt het volgende:
chinees - gister ook nog een 2 persoons portie gehaald - waar je met 2 personen 3 dagen van kan eten....
Het was niet eens in die greppel dat het in m'n eentje moestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om niet de greppel in de sturen
Ik ben nog nooit bij Stadspark geweest, die is wel eens uitgeroepen tot beste wokrestaurant. Maar als ik anderen hoor die er wel geweest zijn, dan is die helemaal niet zo goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben al bij een aantal wok restauranten geweest, maar Euroborg blijft de beste.
Oh en onbeperkt drinken. Dus ook bier. Dus kruipend naar huis.Bij Stadspark komen ze 't brengen. Op slakkentempo.
Nou, Stadspark is geen aanradertje hoor. Het eten is hmkay, maar lang niet zo divers en goed als bij Euroborg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij Stadspark geweest, die is wel eens uitgeroepen tot beste wokrestaurant. Maar als ik anderen hoor die er wel geweest zijn, dan is die helemaal niet zo goed
En dat onbeperkt drinken is ook goed inderdaad! Wel jammer dat ze de tap vervangen hebben, nu moet je op een knopje drukken en komt er een afgemeten hoeveelheid uit
Moet je bijhouden hequote:
Broodje kroket, viandel en satekroketquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
Ik had een appelflap bij de cappuccino. Is gezond omdat appel
Je moet die ; ook niet vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef einschtein het volgende:
Had ik één typfoutje gemaakt, liggen direct al mijn websites eruit.![]()
Nee, was een } vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Broodje kroket, viandel en satekroket
[..]
Je moet die ; ook niet vergeten
Dat werkt ook neit echt neequote:
Ja, ik kwam er woensdag dus al achter dat er iets fout was. Maar ik zat vanaf toen tot en met gisteravond laat in Rotterdam, dus kon ook niet via SSH inloggen om uberhaupt iets te checken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat werkt ook neit echt nee
Ben ook wel eens 3 dagen aan het zoeken geweest, een ' verkeerd gezet
Moet je voor de grap eens een ` gebruiken in plaats van een ' en er dan 2 weken later achter moeten zien te komen waar het nou mis gaat in je RegEx.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat werkt ook neit echt nee
Ben ook wel eens 3 dagen aan het zoeken geweest, een ' verkeerd gezet
Valt zeker mee ! 36k mile.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet een wereld bedrag, maar zeker 300k gelopen ofzo
Lijkt me dat je er een minijack plug op kunt aansluiten? Meesten helm-mics werken zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Saninl het volgende:
Iemand die mij misschien kan helpen in dit topic?
DIG / Uiteinde stroomdraad voor audio bv onder een helm
Kort verhaal;
Ik heb een tweedehands helm gekregen van een bekende van me. Er zit een audio-systeem ingebouwd (microfoon ed) in de systeemhelm.
Nou steekt er een kabel uit, waarmee ik neem ik aan de audioset werkzaam kan krijgen. Maar weet ik niet hoe deze uitgang werkt?
Nee, denk het ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me dat je er een minijack plug op kunt aansluiten? Meesten helm-mics werken zo.
/edit: niet dus
Het houd ons als IT-ers van de straat ehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef einschtein het volgende:
Acchhh, leuk man die typo's die zoveel zoekwerk/issues opleveren
Zo, lekker ontbetenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En lekker gescheten. Dikke biels uit m'n rug gedrukt jongeuh, echt.
Nice! Al test-beelden?quote:
Jupquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het houd ons als IT-ers van de straat eh
Pics?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja even lekker de wc eend gevoerd?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
altijd even goed he, de aambeien smeren & föhnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Inderdaad even hardvochtig met de eindredactie overlegd
Dafuq is dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Saninl het volgende:
Kort verhaal;
Ik heb een tweedehands helm gekregen van een bekende van me. Er zit een audio-systeem ingebouwd (microfoon ed) in de systeemhelm.
Nou steekt er een kabel uit, waarmee ik neem ik aan de audioset werkzaam kan krijgen. Maar weet ik niet hoe deze uitgang werkt?
[ afbeelding ]
2e hands helmenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
Ik wil ook nog een nieuwe helm met audioset erin. Liefst gewoon via BlueTooth zodat ik hem aan de telefoon kan koppelen, rest is niet zo boeiend.. Toch maar weer eens rond gaan kijken.
Dat wil ik ook nog inderdaad, een helm met audioset erin en bluetooth. Daar ga ik m'n volgende helm wel op uitzoekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
Ik wil ook nog een nieuwe helm met audioset erin. Liefst gewoon via BlueTooth zodat ik hem aan de telefoon kan koppelen, rest is niet zo boeiend.. Toch maar weer eens rond gaan kijken.
Dat was ik dan weer niet van plan neequote:
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?quote:
Gooi es wegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Saninl het volgende:
Kort verhaal;
[ afbeelding ]
C.a.r.d.o.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
SD, Aangezien jij wel wat weet van die modellen, wat vind jij van die oude triumph tiger die ik linkte in post 2?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?
[..]
Gooi es weg
[..]
C.a.r.d.o.
Post 2? post #6 bedoel je? dat rooie monster?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
SD, Aangezien jij wel wat weet van die modellen, wat vind jij van die oude triumph tiger die ik linkte in post 2?
Ja die.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Post 2? post #6 bedoel je? dat rooie monster?
Dat zou ook kunnen, maar ik ga dan eerder voor een China import geval, werkt net zo goedquote:
Ik heb weinig kaas gegeten van Triumph brommers qua techniek, maar vwb de looks komt hij een beetje in de buurt van de oudere Tenere's. kleur vinnik kut, niks mis met rood, maar niet alleen maar rood, dat is een beetje té. Kont moet omhoog, die buttugly pijp eraf, en het is minder dat er geen ruit op zit, dus zonder te knutselen zit je redelijk stevig in de wind.quote:
Niet helemaal meer waterdicht na reparaties, met dit soms als gevolgquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?
Da's minder idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet helemaal meer waterdicht na reparaties, met dit soms als gevolg
ik heb alleen die bedieningsknop op de buitenkant zitten, daarmee bepaal je ook het volume, en kun je radiozenders zoeken en switchen. Rest zit ook gewoon in de helm verstoptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik ga dan eerder voor een China import geval, werkt net zo goed
Eigenlijk liever zoiets wat in de voering van je helm zit, die zag ik bij de motorboer hier staan laatst. Hoef je ook niks op je helm te zetten, microfoontje zit gewoon ingebouwd ook. Best vetKostte alleen wel de hoofdprijs..
Heb Drift er zelf over gemailed toen, plastic onderdeeltje was afgebroken en het vervangen zou sowieso de garantie doen verlopen. Wist ik bij aankoop veel dat m'n cam niet meer gemaakt zou worden een paar maanden laterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's minder idd.![]()
Zelf geknutseld of laten doen door een winkel?
Ah, je hebt deze gekregen als vervangend product?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb Drift er zelf over gemailed toen, plastic onderdeeltje was afgebroken. Wist ik bij aankoop veel dat m'n cam niet meer gemaakt zou worden een paar maanden later
Nieuwe ding is op alle gebieden beter, dus het is het ergens ook waard geweest.
Ha, was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, je hebt deze gekregen als vervangend product?
Als je oude nog binnen de garantie was, had ik dat op zéker geprobeerd; paar steekwoordjes richting importeur en je komt een heel eindquote:
Kleiner, nog gebruiksvriendelijker (it's all in the details...), robuuster, waterdicht tot 3 meter, foto's t/m 11MP, vervangbare lens, groot schermpje op de zijkant... kijk ernaar uit om ermee te gaan rijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je oude nog binnen de garantie was, had ik dat op zéker geprobeerd; paar steekwoordjes richting importeur en je komt een heel eind![]()
Wat moet er allemaal beter zijn aan deze dan ?
Zodra ik weer ga rijden wel ja. Dus over een week denkquote:
Oud en nieuw bij elkaar:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet er best nog wel een beetje grootachtig uit, zou dat wel eens naast een GoPro willen zien.
Ga anders gewoon een rondje rennen met je helm op, en als je dat koud vindt, kun je ook effe door Zuidplein rollerskaten ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zodra ik weer ga rijden wel ja. Dus over een week denk
[..]
Oud en nieuw bij elkaar:
[ afbeelding ]
Hmja, bij eentje deed ik dat dus - was eerst de levertijd een week, toen na een week wachten 'onbekend'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef einschtein het volgende:
Volgens mij kon je hem ook pre-orderen bij een aantal sites
v-nixquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, bij eentje deed ik dat dus - was eerst de levertijd een week, toen na een week wachten 'onbekend'
Via v-nix.nl had ik er direct eentje te pakken.
Ik heb expres niet gewacht tot volgende maand. Dan gaat de Alp weg voor z'n balhoofd en dient ook de motorbeurs zich aanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Mirgeam het volgende:
Ik zit eraan te denken om ook zo'n cameraatje te halen, alleen moet ik het balanceren met al die meuk die ik nog wil hebben
- zwart double-bubble ruitje
- korte hendels
- nieuwe helm
- zomerpak
- camera
- grote beurt voor de VFR
Alles tegelijk gaat em niet worden
Ik vind GoPro's echt heulmaal niks. Hebben bovendien geen goeie accu's voor lange reizen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
FUUUuuU, kost dat ding 349¤ ex. kaartje?![]()
Waarom pak je voor dat geld geen GoPro?
zeiksnolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind GoPro's echt heulmaal niks. Hebben bovendien geen goeie accu's voor lange reizen.
Ik zie nergens staan hoe lang jouw cam kan filmen, wel dat er extra accu's voor te koop zijn die je extern kunt laden. De GoPro doet 3½ uur met een accu.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind GoPro's echt heulmaal niks. Hebben bovendien geen goeie accu's voor lange reizen.
3,5uur? Nou, dan is de mijne kapot.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan hoe lang jouw cam kan filmen, wel dat er extra accu's voor te koop zijn die je extern kunt laden. De GoPro doet 3½ uur met een accu.
en overschrijft die van jou ook automatisch?
Je hebt hem toch net?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
3,5uur? Nou, dan is de mijne kapot.
Dat is al een tijdje bekend toch?quote:
Het heeft hier vanmiddag nog gesneeuwd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:02 schreef BlackLining het volgende:
Morgen weer sneeuw
Ik wil ook een camera op de motor trouwens, heb alleen geen zin in zo'n kast aan mijn helm. Even kijken hoe ik dat ga oplossen nog. Voorlopig toch nog geen geld voor. Zit wel te overwegen om op meerdere plaatsen op de motor (op de voorvork naar voren kijkend, vanuit de cockpit naar de rijder, en achterop net boven de brug) wat simpelere CMOS camera's te zetten en die gewoon bedraad aan te sluiten op een recorder die ik hier nog heb liggen. Lijkt me ook wel mooie shots opleveren.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je hebt hem toch net?
Heb je de accu wel goed 'ingeleerd'? Eerste paar keer volledig opladen en volledig ontladen
Het staat er echt;quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
3,5uur? Nou, dan is de mijne kapot.
Hoe lang doe jij ermee dan ?quote:Opnameduur per accu: 3,5 uur
In de praktijk valt de levensduur altijd tegen t.o.v. wat er in het boekie staat, dus ik kijk simpelweg naar watvoor accu's erin gaan. GoPro's hebben 1050mAh accu's, de Ghost heb een 1700mAh accu standaard... en dat scheelt gewoon enorm. Ter vergelijking - m'n vorige Drift had een standaard 1100mAh accu waarmee'ie zo rond de 2 uur max kon opnemen. De grotere 1700mAh verdubbelde dit met alle gemak van de wereld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan hoe lang jouw cam kan filmen, wel dat er extra accu's voor te koop zijn die je extern kunt laden. De GoPro doet 3½ uur met een accu.
Maar dat is de opgave van de fabrikant, of niet? Die overdrijven altijd, of het is getest bij ideale omstandighedenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het staat er echt;
[..]
Hoe lang doe jij ermee dan ?
De mAh van de accu's kan je wel enigszins aanhouden inderdaad, maar ze hebben vast ook niet dezelfde videochip. De ene kan veel energiezuiniger zijn dan de anderequote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In de praktijk valt de levensduur altijd tegen t.o.v. wat er in het boekie staat, dus ik kijk simpelweg naar watvoor accu's erin gaan. GoPro's hebben 1050mAh accu's, de Ghost heb een 1700mAh accu standaard... en dat scheelt gewoon enorm. Ter vergelijking - m'n vorige Drift had een standaard 1100mAh accu waarmee'ie zo rond de 2 uur max kon opnemen. De grotere 1700mAh verdubbelde dit met alle gemak van de wereld.
Overschrijven ken de Ghost automatisch, al heb ik dat bij 32gig aan storage en een opnameresolutie van 720p (wat meer dan afdoende is) nog nooit nodig gehad.
Dus ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar dat is de opgave van de fabrikant, of niet? Die overdrijven altijd, of het is getest bij ideale omstandigheden
Duidelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In de praktijk valt de levensduur altijd tegen t.o.v. wat er in het boekie staat, dus ik kijk simpelweg naar watvoor accu's erin gaan. GoPro's hebben 1050mAh accu's, de Ghost heb een 1700mAh accu standaard... en dat scheelt gewoon enorm. Ter vergelijking - m'n vorige Drift had een standaard 1100mAh accu waarmee'ie zo rond de 2 uur max kon opnemen. De grotere 1700mAh verdubbelde dit met alle gemak van de wereld.
Overschrijven ken de Ghost automatisch, al heb ik dat bij 32gig aan storage en een opnameresolutie van 720p (wat meer dan afdoende is) nog nooit nodig gehad.
Yup, vooral CMOS dingen kun je gewoon opslaan via zo'n USB converter. Moet je alleen wel een computertje gaan draaien op de motor, maar dat is met een Raspberry Pi ofzo nog wel te doen. Lijkt me wel echt vet, want ik ben ook bezig met een lean angle meter, digitale snelheidsmeter, digitaal toeren uitlezen, etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het heeft hier vanmiddag nog gesneeuwd.![]()
Meerdere camera's? Is an sich te doen. Maar zo'n "kast" valt eigenlijk best mee. Sure, het valt wel op. Mensen zien dat je een camera hebt (Wat soms geniale beelden op kan leveren, trust me), maar je hebt er in ieder geval geen last van qua wind e.d.
Ik hou niet zo van snoertjes aan m'n helmquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Daarom vroeg ik je een tijdje gelden ook al of het niet mogelijk is om gewoon doorlopend op te nemen door het ding aan 12 (of 5) volt te hangen, want dat opladen word je niet vrolijk van elke keer.. Ik zou zo;n ding gewoon aan een voeding willen kunnen hangen, wat met die van jou volgens mij wel kan, want daar zijn kabeltjes voor te koop zie ik..
Ik doe er sowieso 2u mee, langer als dat kan ik me niet herinneren voor zover ik weet. Maar goed, mijn geheugen is mijn sterkste punt. Dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het staat er echt;
[..]
Hoe lang doe jij ermee dan ?
Is inderdaad best gaaf, om dat allemaal te hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Yup, vooral CMOS dingen kun je gewoon opslaan via zo'n USB converter. Moet je alleen wel een computertje gaan draaien op de motor, maar dat is met een Raspberry Pi ofzo nog wel te doen. Lijkt me wel echt vet, want ik ben ook bezig met een lean angle meter, digitale snelheidsmeter, digitaal toeren uitlezen, etc.
Kun je een mooi interfaceje bakken waarbij je beeld van alledrie die camera's hebt en kunt kiezen welke je gebruikt. Mooi regiseurtje spelen. En dan als overlay de snelheid en eventueel lean angle.
Ik weet dat het kan, en ik zou het zelf ook wel kunnen maken want zoiets heb ik al eens eerder gedaan, maar het kan waarschijnlijk (helaas) nu al op de stapel van mods waar ik nooit meer aan toe kom
Edit: Maar eerst iets anders afmaken. Ben bezig met een soort derde teller op de motor. Maar dan zonder teller erin, er zit een 128x128 px OLED schermpje in. En dat kan dan brandstofniveau weergeven, muziek kiezen, navigatie weergeven, etcDie zal er waarschijnlijk wel gaan komen, want de behuizing daarvoor (chrome fietslamp, van origine) en de OLED zijn al onderweg deze kant op.
gopro heeft 1100mah accu die drift 1700quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben eruit; fuck die helmmeuck![]()
Ik wil deze
Kringverjaardag?quote:
Die oom die voor de 600e keer hetzelfde verhaal verteldquote:
"Hoe gaat het op school? Jij deed iets met computers toch"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Salatrel het volgende:
"wanneer beginnen jullie nou eens aan kinderen?"
Fix dan ook even dat ie een jerrycan bij zich heeft en zelf even benzine gaat halen bij een tankstation, als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
Nu nog effe regelen dat hij je overal netjes volgt en zelf hoogspanningskabels en tunnels enzo spot, en we zijn klaar.
D'r valt vast wat te regelen met Google en de Schelpquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Fix dan ook even dat ie een jerrycan bij zich heeft en zelf even benzine gaat halen bij een tankstation, als je toch bezig bent
En zelf betaald, graag
Kennis van me is een keer gefilmd met zo'n dingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben eruit; fuck die helmmeuck![]()
Ik wil deze
Daar gaan nog wel wat uurtjes inzitten volgens mij idd wil je beetje normaal filmen, misschien eerst een oefenen met zoon helikopterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
Vet kewl; zo te zien is het nog best lastig om zo te filmen; tis net een dweil![]()
Wel prijzig; goedkoopste voor 1750, brilletje erbij om mee te gluren (hoe zie je dan irl waar je vliegt?), camera mount, je camera uiteraard. Er vliegt zomaar 3 roodjes boven die plas
Ja, enneehh.. 10 minuten op een accu; 6 packs nodig om een uur te vliegen. En als ik zo de reviews lees heb je nog wel wat meer nodig. Duur grappie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar gaan nog wel wat uurtjes inzitten volgens mij idd wil je beetje normaal filmen, misschien eerst een oefenen met zoon helikopter
Die is een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef einschtein het volgende:
Zo'n Parrot Ar.Drone (deze) is ook wel gaaf, trouwens. Heb ik vorig jaar gehad, maar weer de deur uit gedaan ivm weinig tijd om hem uberhaupt te gebruiken.
En makkelijk te vliegen.
Ohw op accu had wel een motortje verwacht voor die prijzen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, enneehh.. 10 minuten op een accu; 6 packs nodig om een uur te vliegen. En als ik zo de reviews lees heb je nog wel wat meer nodig. Duur grappie.
[..]
Die is een stuk goedkoper.
Een jerrycan met 10 liter benzine daaraan hangen zal ook niet zo goed werken, denk ik..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw op accu had wel een motortje verwacht voor die prijzen.
Als je een benzine station op 5meter vliegen hebt en je staat droog dan misschien netquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een jerrycan met 10 liter benzine daaraan hangen zal ook niet zo goed werken, denk ik..
Meteen 10 keer zo veel waardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
www.Amsterdamdakar.nl
Alleen, een motor van 500 euro die de tocht overleeft...
Ach, dat mag allemaal naar het goede doelquote:
Was het maar zo een feest, denk dat ik het vanavond wel kan vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stiekem keihard pompen op hun bed, en beetje zuipen?
Zoiets jaquote:
geerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stiekem keihard pompen op hun bed, en beetje zuipen?
Arme jongenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest, denk dat ik het vanavond wel kan vergeten
Het zuipen klopt wel
[..]
Zoiets ja
Is je schoonmoeder nog een beetje milf dan? Dan voorzie ik wel wat potentiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja slaap ook bij mn schoonouders, houten huis enzo.
Heel het huis kan meegenieten dan
En volgende week komen ze bij jullie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Godver, dat had ik bij mijn eerste vriendinquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
We wonen nog niet samenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
En volgende week komen ze bij jullie?
Hey. Ik wil mn eten graag binnenhouden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is je schoonmoeder nog een beetje milf dan? Dan voorzie ik wel wat potentie
Idd toevallig net met je odol tegen haar aan lopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is je schoonmoeder nog een beetje milf dan? Dan voorzie ik wel wat potentie
Sorryquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
We wonen nog niet samen
[..]
Hey. Ik wil mn eten graag binnenhouden.
Bij mij thuis.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, dat had ik bij mijn eerste vriendinEnorm gehorig huis ook. Die hadden drie dochters, hadden allemaal vriendjes. En zij zelf hielden er ook wel van. Ging goed tegen elkaar op 's nachts, een waar konijnenhok was dat
Je zult er maar blijven slapen als nietsvermoedende kennis....
En dan aankloppen meteen het licht aan doen en vragen of alles wel goed gaat cker?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, dat had ik bij mijn eerste vriendinEnorm gehorig huis ook. Die hadden drie dochters, hadden allemaal vriendjes. En zij zelf hielden er ook wel van. Ging goed tegen elkaar op 's nachts, een waar konijnenhok was dat
Je zult er maar blijven slapen als nietsvermoedende kennis....
Neuh, de eerste keer dat ik daar sliep kreeg ik van mijn schoonouders 's ochtends bij het ontbijt de vraag of we lekker geslapen hadden, want 'zo klonk het wel'. Ze bedoelde het goed en het boeide ze ook niet, maar ik had geen idee hoe ik moest reagerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan aankloppen meteen het licht aan doen en vragen of alles wel goed gaat cker?
Zoveel van dit soort shit meegemaakt ...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, de eerste keer dat ik daar sliep kreeg ik van mijn schoonouders 's ochtends bij het ontbijt de vraag of we lekker geslapen hadden, want 'zo klonk het wel'. Ze bedoelde het goed en het boeide ze ook niet, maar ik had geen idee hoe ik moest reageren
Natuurlijk wel.. "Klop klop, mag ik even binnenkomen of zijn jullie bezig?" Nee, wacht maar even, komen zo wel naar beneden
Mja, toen het nog stiekem moestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoveel van dit soort shit meegemaakt ...
Super chill toch niet van de gepreutse gedoequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neuh, de eerste keer dat ik daar sliep kreeg ik van mijn schoonouders 's ochtends bij het ontbijt de vraag of we lekker geslapen hadden, want 'zo klonk het wel'. Ze bedoelde het goed en het boeide ze ook niet, maar ik had geen idee hoe ik moest reageren
Natuurlijk wel.. "Klop klop, mag ik even binnenkomen of zijn jullie bezig?" Nee, wacht maar even, komen zo wel naar beneden
Oh dat niet, maar het komt wel eens tot genate situaties, als betrapt worden op de bank of neuken met het raam open...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, toen het nog stiekem moestIn de veronderstelling dat je ouders idioten waren die niks in de gaten hadden
Wel een eigen (huur)woning nu dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef lipjes het volgende:
Ja ik wilde over 2 jaar kopen
Maar omdat door de staat mijn jaarsalaris met4k is gezakt kan ik gelijk 30k minder hypotheek krijgen
Nee woon nog thuis. Huren begin ik niet aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel een eigen (huur)woning nu dan?
Ik zit serieus te overwegen om een hok van 10 vierkante meter te gaan huren. Ga ik enorm achteruit, maar ik ben het zo ongelofelijk zat om in Leiden te wonen dat ik elke kans die ik krijg om weer naar Den Bosch te gaan aanneemDan maar als plofkip..
Maar den bosch is zo duur toch niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel een eigen (huur)woning nu dan?
Ik zit serieus te overwegen om een hok van 10 vierkante meter te gaan huren. Ga ik enorm achteruit, maar ik ben het zo ongelofelijk zat om in Leiden te wonen dat ik elke kans die ik krijg om weer naar Den Bosch te gaan aanneemDan maar als plofkip..
Haha, dat valt vies tegen. 15 vierkante meter daar gaat je 500 euro per maand kosten. Die stad is duurder dan Leiden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar den bosch is zo duur toch niet?
Zo dan dat is best duur ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha, dat valt vies tegen. 15 vierkante meter daar gaat je 500 euro per maand kosten. Die stad is duurder dan Leiden.
Wist ik ook wel, want ik heb er eerder naar volle tevredenheid gezeten, maar duur is het zeker wel.
hop naar de media marktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Geerd het volgende:
Ik moet echt een andere pc hebben, film uitpakken en een video kijken loopt hij al bijna vast![]()
Dik 4 jaar oud dat wel
Ga liever na een lokaal boertje met zoon echte nerd achter de balie, dan in het weekend naar md met van die gassies die nog half straks staanquote:
Gewoon bij de Alternate bestellen of MyComquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga liever na een lokaal boertje met zoon echte nerd achter de balie, dan in het weekend naar md met van die gassies die nog half straks staan
Overdreven gesteld dan
De hardeschijf begint het te begeven volgens mij samen met het geheugenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon bij de Alternate bestellen of MyCom
M'n geheugen heeft al een paar jaar terug begeven. Maar ik loop nog steeds rond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
De hardeschijf begint het te begeven volgens mij samen met het geheugen
Zul je nu wel aardig moe worden dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
M'n geheugen heeft al een paar jaar terug begeven. Maar ik loop nog steeds rond.
Nee, zondag wel naar de indoorcross.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat er nog iemand rijden van het weekend?
Misschien zondag even.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat er nog iemand rijden van het weekend?
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zul je nu wel aardig moe worden dan?
Lochem?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, zondag wel naar de indoorcross.
Mooi werk veul bochten smalle baan, en bier !! (A)
Ik heb dit jaar al 3 keer 'ijzel' horen vallen bij de weer'goden' op TV, en ik heb er nog geen snippertje van gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Misschien zondag even.
Zou die avond wel gaan ijzelen, maar met een beetje gluk is het 's middags nog wel te doen
Al is het maar even een blokje om, maakt me niet uitAl veel te lang niet gereden.
Da's in een Manege lees ik, is dat wat?quote:
Mwa, ik heb het in Leiden wel gezien. Op de 400 meter van het station naar mijn huis drie keer onderuit gegaan, te voet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 3 keer 'ijzel' horen vallen bij de weer'goden' op TV, en ik heb er nog geen snippertje van gezien.
Sja weet niet wat je gewent bent, altijd druk en waarschijnlijk de laatste want je raad het niet manege plat woningen etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's in een Manege lees ik, is dat wat?
Maar als het er eenmaal is gaat het snelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 3 keer 'ijzel' horen vallen bij de weer'goden' op TV, en ik heb er nog geen snippertje van gezien.
Nog nooit naar motorcross wezen kijken sowieso, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja weet niet wat je gewent bent, altijd druk en waarschijnlijk de laatste want je raad het niet manege plat woningen etc.
Het heeft wel wat, gaat er wel hard aan toe soms, zoon paarden bak is niet zo heel groot natuurlijk
Nooit eerder in Lochem op het Nk geweest etc? op de grote baan?
Africa Twin, dubbelloops tractor; maakt niet meer uit hoor. áls het ijzelt ga je met alles overal rechtdoor of op je smurf. Ijzel is baas over alles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, ik heb het in Leiden wel gezien. Op de 400 meter van het station naar mijn huis drie keer onderuit gegaan, te voet.
Met de Bandit wil ik geen risico lopen. Die gaat toch wat makkelijker liggen dan een Africa Twin denk ik zoEn heeft dan ook aanzienlijk meer schade..
Sja vrijwilligers werk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog nooit naar motorcross wezen kijken sowieso, is dat ook goed?![]()
Ik Google, dus ik weet![]()
De site ziet er wel een beetje Peppie en Kokkie uit to be honest
Mja, de mijne landt op zijn cilindersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Africa Twin, dubbelloops tractor; maakt niet meer uit hoor. áls het ijzelt ga je met alles overal rechtdoor of op je smurf. Ijzel is baas over alles.
Meer schade zal wel ja, ik zag vanmiddag wel een veegje op mijn valbeugel zitten van van de week.. cm of 3 geloof ik, dawast.. zal er effe wat verf op baggeren als ik er aan denk.
Aardig goed gegokt met mijn "voorjaarsverlof" vorig jaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, de mijne landt op zijn cilindersOf op de uitlaat die met een rechte verbinding aan het subframe zit..
Ijzel is sowieso kut ja, maar een beetje aangevroren water op de weg kun jij makkelijker hebben dan ik. Gelukkig lijkt het overdag te gaan dooien, en een klein beetje gladheid ben ik ook niet zo bang van. Denk wel dat ik nog even een kort ritje ga maken
Ik weet niet of ik er van houd, ben nog nooit naar de cross geweest, dus da's slecht oordelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja vrijwilligers werk.
Het is hier ook om de deur dat scheelt ook natuurlijk.
Nee nog nooit gezien hahaha dan mis je wel een klein beetje wat
Achja je moet er ook van houden.
Ah, da's inderdaad minder, dan heb je met een beetje pech veel schade. Da's het voordeel van dat koeienrek erop he, kun je hem nog eens om laten donderen en er lachend naar gaan staan kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, de mijne landt op zijn cilindersOf op de uitlaat die met een rechte verbinding aan het subframe zit..
Ijzel is sowieso kut ja, maar een beetje aangevroren water op de weg kun jij makkelijker hebben dan ik. Gelukkig lijkt het overdag te gaan dooien, en een klein beetje gladheid ben ik ook niet zo bang van. Denk wel dat ik nog even een kort ritje ga maken
Had je plannen dan? Niet echt aparte tijden toch voor het weekend 0300?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:47 schreef BlackLining het volgende:
Verneukte slaapritmes
Komt allemaal door te lang niet motorrijden
Nee, maar ik ben krap aan wakker nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had je plannen dan? Niet echt aparte tijden toch voor het weekend 0300?
Ongewild altijd minder,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben krap aan wakker nu
Gisteren heb ik het ook half 6 zien worden namelijk..
Nou ja, morgen niks boeiend te doen, dus zo erg is het nou ook weer niet..quote:
Lekker bezigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, morgen niks boeiend te doen, dus zo erg is het nou ook weer niet..
Had het eindelijk weer op orde (als in, 2 uur pitten, 10 uur eruit) maar dat ging dus weer mis. Toen ik laatst zo aan het vechten was met dat kut OpenOffice dacht ik dus nog even naar de kroeg te gaan maar die was dicht (om 1 uur!) dus ik weer verder. Net klaar om te gaan pitten belt een maat van me of ik nog één biertje kom drinken, om 2 uur was dat. Goed, ik daar naartoe in de veronderdelling één, hooguit twee biertjes te drinken. Met als gevolg dat ik om kwart voor acht naar huis liep. Half 9 ging de wekker. Sindsdien is het weer nachbraken
Dat laatste stukje van je zin kom ik niet uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker bezigwat moest je om half negen doen dan, na een voordat je in bed lag 30 uur slaap??
Dat meen je? Van die bloed door lopende oogjes, denk je dat ze je serieus hebben genomen naar zoon drank walmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat laatste stukje van je zin kom ik niet uitmaar ik moest een presentatie geven voor een bedrijf over één of ander uit de lucht gegrepen communicatiestrategie. Ging dus ook lekker. Krijg altijd zo'n splaakgeblek als te kort heb geslapen en nog half zat sta te presenteren
Kreeg naderhand ook inderdaad de vraag waar de fuck ik mee bezig was, en dat ik maar beter weer naar huis gingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat meen je? Van die bloed door lopende oogjes, denk je dat ze je serieus hebben genomen naar zoon drank walm![]()
Dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kreeg naderhand ook inderdaad de vraag waar de fuck ik mee bezig was, en dat ik maar beter weer naar huis ging
Ach ja.. Zo belangrijk was het niet
Had ik maar benzine op het werk, alles beter dan die koffie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef BlackLining het volgende:
Nou, net in plaats van koffie een slok benzine op..!
Klein foutje bij het aansluiten van de slangen
Nespresso hierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik maar benzine op het werk, alles beter dan die koffie.
Ja die hebben we ook. Niet te zuupen.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja die hebben we ook. Niet te zuupen.
Ik ben meer zoiets gewend:quote:
Ik vind die Nespresso vaak nog lekkerder dan die versgemalen koffie. Moet je natuurlijk wel de goeie cups pakken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
En thuis heb ik dus Senseo, dat is helemaal drama.
Nou lekker dan, vlammetje der bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind die Nespresso vaak nog lekkerder dan die versgemalen koffie. Moet je natuurlijk wel de goeie cups pakken.
Ben een benzinemeter op de motor aan het zetten. T-stuk in de slang gezet, aanzuigen omdat ie niet wilde, schiet ineens de tankbeluchting open ofzo!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
Hey guys, ik wil niet zeiken maar ik doe toch en dan zullen jullie me wel weer niet lief vinden enzo, maar het valt me nogal op dat het offtopic gehalte hier met enige regelmaat wel een beetje aan de hoge kant is.
Kunnen we het geslowtsjet een beeeeetje motor gerelateerd houden als het jullie belieft?
Dank jullie
[/zeurmodus]
Ja vast wel, ach je moet toch wat te spuien hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Zal wel weer minder worden als het weer fatsoenlijk motorweer is denk ik.. Nu ben je veroordeeld tot bier drinken ofzo, en dat mixt niet zo lekker met motorrijden
Daarom zoek ik er ook een met boordcomputerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:40 schreef BlackLining het volgende:
Nou, om het even wat relevanter te maken danIk ben bezig aan een vrij grote mod op de motor. Altijd wel iets van een minimale navigatie erop gewild, evenals een klok, buitentemperatuur meter, benzinemeter, etc. Lastig om allemaal mooi te verwerken in een naked cockpit, die bestaat bij mij uit niets meer dan twee ronde tellers voor toeren en snelheid.
Nou ben ik vrij handig met basis elektrotechniek, dus heb een andere oplossing gevondenAls ik kijk naar de cockpit van de Bandit 1200 heeft die 3 tellers, ook één voor de benzine in het midden. Dit ga ik er dus ook op zetten, en wel in de vorm van zo'n oude chrome fietslamp. Een B12 cockpit kost me namelijk 300 euro en dat vind ik belachelijk. In die fietslamp
komt een OLED schermpje gekoppeld aan een Arduino, soort mini computertje op 5V. Dat Arduino bordje verbindt via Bluetooth met mijn telefoon en die laatste kan zo navigatie, weergegevens, regenvoorspelling, muziek en dat soort meuk weergeven op het schermpje
Die Arduino zelf heeft een tilt sensor, daarmee hoop ik na een scherpe (platte) bocht de lean-angle weer te kunnen geven in dat metertje, leuk om te weten. Het heeft ook een brandstofmeter, die ben ik nu aan het installeren. De B600 tank heeft er zelf geen (itt de B1200) dus die moet gebeund worden. Heb het nu gedaan door de benzineleiding te splitsen en één uiteinde omhoog te laten lopen door de achterkuip. Die achterkuip komt net zo hoog als de tank, dus volgens de wet communicerende vaten moet ik in de kuip het brandstofniveau af kunnen lezen. Dat ga ik doen met fotoresistors die meten hoeveel licht er door dat slangetje komt. Eerste tests wijzen uit dat dat werkt, en dat benzine vrij smerig is
TLDR; Druk bezig met een vrij vette mod op de fiets, moet een hoop voor gebeuren en het ligt nu grotendeels los in de schuur voor wat tests. Die zien er goed uit, dus dat moet wel gaan lukken
Pics?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:40 schreef BlackLining het volgende:
Nou, om het even wat relevanter te maken danIk ben bezig aan een vrij grote mod op de motor. Altijd wel iets van een minimale navigatie erop gewild, evenals een klok, buitentemperatuur meter, benzinemeter, etc. Lastig om allemaal mooi te verwerken in een naked cockpit, die bestaat bij mij uit niets meer dan twee ronde tellers voor toeren en snelheid.
Nou ben ik vrij handig met basis elektrotechniek, dus heb een andere oplossing gevondenAls ik kijk naar de cockpit van de Bandit 1200 heeft die 3 tellers, ook één voor de benzine in het midden. Dit ga ik er dus ook op zetten, en wel in de vorm van zo'n oude chrome fietslamp. Een B12 cockpit kost me namelijk 300 euro en dat vind ik belachelijk. In die fietslamp
komt een OLED schermpje gekoppeld aan een Arduino, soort mini computertje op 5V. Dat Arduino bordje verbindt via Bluetooth met mijn telefoon en die laatste kan zo navigatie, weergegevens, regenvoorspelling, muziek en dat soort meuk weergeven op het schermpje
Navigatie komt ook van de telefoon via Google Maps, heeft nu de mogelijkheid tot 18.400 waypoints dus dat moet wel goed komen. Audio vanuit de telefoon moet ook over BT naar de helm gaan lopen.
Die Arduino zelf heeft een tilt sensor, daarmee hoop ik na een scherpe (platte) bocht de lean-angle weer te kunnen geven in dat metertje, leuk om te weten. Het heeft ook een brandstofmeter, die ben ik nu aan het installeren. De B600 tank heeft er zelf geen (itt de B1200) dus die moet gebeund worden. Heb het nu gedaan door de benzineleiding te splitsen en één uiteinde omhoog te laten lopen door de achterkuip. Die achterkuip komt net zo hoog als de tank, dus volgens de wet communicerende vaten moet ik in de kuip het brandstofniveau af kunnen lezen. Dat ga ik doen met fotoresistors die meten hoeveel licht er door dat slangetje komt. Eerste tests wijzen uit dat dat werkt, en dat benzine vrij smerig is
TLDR; Druk bezig met een vrij vette mod op de fiets, moet een hoop voor gebeuren en het ligt nu grotendeels los in de schuur voor wat tests. Die zien er goed uit, dus dat moet wel gaan lukken
Kan nu ff niet, heb wel wat concept artquote:
Beter tussen de sensoren slalommen volgende keerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef einschtein het volgende:
1e bekeuring binnen, guys.Verdomme
Achgosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef einschtein het volgende:
Foei, wegmisbruiker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef einschtein het volgende:
Een boete van 57eu voor 7 kmph te hard.
Weg van Verenigde Naties in Groningen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef einschtein het volgende:
Een boete van 57eu voor 7 kmph te hard.
Weg van Verenigde Naties in Groningen.
Ik was het plaatje al aan het zoekenquote:
Kutbedragen zijn dat hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
M'n pa kreeg vandaag een boete binnen voor 4 km/h te hard, 30 euro. Ook daar ergens in de buurt
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was het plaatje al aan het zoeken![]()
Dat is al inclusief de administratiekostenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kutbedragen zijn dat heMaar, allemaal in het kader van de veiligheid [ afbeelding ]
En vergeet de 6 7 euro administratiekosten niet he!
Eigen schuld, sja het is gewoon modern jattenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:02 schreef einschtein het volgende:
Administratiekosten zitten er inderdaad wel bij.
Blijft eigen schuld natuurlijk, maar goed.
Nou ja, ik heb nog altijd liever dat geflits hier en daar dan overal trajectcontrolesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eigen schuld, sja het is gewoon modern jattendenk dat 85% liever dat geflits overal weg wil.
Zat er al een keer aan te denk om zoon container een kwart slag te draaien, de auto staat toch vaak 50/100 meter verder en zitten ze achter in de cabine koffie te drinken.
Weet niet hoe zwaar zoon ding is? Of strafbaar?![]()
Belemmeren van zal het wel worden![]()
Vet kewl, en dat moet dan toepasbaar zijn op elke brommert? of heb je daar speciale dingen voor nodig? Ik heb bijvoorbeeld geen vlotter in de tank zitten, maar ik zou het wel heel erg geweldig vinden om een brandstofmeter te hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan nu ff niet, heb wel wat concept art
[ afbeelding ]
Dat komt dus tussen de twee huidige tellers in te zitten.
[..]
Beter tussen de sensoren slalommen volgende keerWaar ben je voor gepakt?
TC's zijn nog steeds niet motorproof, die kun je simpel omzeilenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog altijd liever dat geflits hier en daar dan overal trajectcontroles
Nou dan weet je dat ze er zijn, dat heb ik liever en eerlijker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog altijd liever dat geflits hier en daar dan overal trajectcontroles
Jep; 225¤ geloof ik..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eigen schuld, sja het is gewoon modern jattendenk dat 85% liever dat geflits overal weg wil.
Zat er al een keer aan te denk om zoon container een kwart slag te draaien, de auto staat toch vaak 50/100 meter verder en zitten ze achter in de cabine koffie te drinken.
Weet niet hoe zwaar zoon ding is? Of strafbaar?![]()
Belemmeren van zal het wel worden![]()
Uhmzz bewust dan? Anders lijkt het me toch raar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep; 225¤ geloof ik..
Ik had een maat die op een provinciale weg zijn auto parkeerde voor een flitsauto die op een parkeerhaven stond te collecteren, dat kostte hem toen 225, vandaar dat ik het weet.. kan best al een stuk verhoogd zijn trouwens, is al een jaar of 10 geleden
Wel apart. Maar parkeerde hij voor de flitswagen, buiten een parkeerplek, of toevallig voor de flitswagen maar had ie wel op een parkeerplek geparkeerd? Zit natuurlijk wel een heel verschil in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep; 225¤ geloof ik..
Ik had een maat die op een provinciale weg zijn auto parkeerde voor een flitsauto die op een parkeerhaven stond te collecteren, dat kostte hem toen 225, vandaar dat ik het weet.. kan best al een stuk verhoogd zijn trouwens, is al een jaar of 10 geleden
Die nieuwe bij de A4 welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TC's zijn nog steeds niet motorproof, die kun je simpel omzeilen
Ik heb ook geen vlotter. Heb nu een slangetje van de tank afgetapt en dat loopt naar boven door de achterkuip. Dat komt daar net zo hoog als het hoogste punt van de tank. Volgens de wet communicerende vaten zou dus het brandstofniveau in dat slangetje in de kont net zo hoog moeten zijn als in de tank. In dat slangetje meet ik op verschillende plaatsen hoeveel licht er doorheen komt, daaraan kun je zien of er lucht of benzine in zit op dat stuk. Zo kun je het niveau bepalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vet kewl, en dat moet dan toepasbaar zijn op elke brommert? of heb je daar speciale dingen voor nodig? Ik heb bijvoorbeeld geen vlotter in de tank zitten, maar ik zou het wel heel erg geweldig vinden om een brandstofmeter te hebben![]()
Tof dat je zulke dingetjes zelf in elkaar kunt klooien, ik ben best handig, maar niet met elektronica. Kan het op zich best bouwen, en draadjes solderen enzo kan ik perfect, maar schema's en weerstandjes enzo ben ik niet in thuis
Linkje? Kijken of ik er ook op sta.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef einschtein het volgende:
Whoop, je kan de foto tegenwoordig online bekijken.![]()
Vet sexy.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz bewust dan? Anders lijkt het me toch raar.
Nou, nee, op de provinciale weg achter Zestienhoven (fuck 010/D-H Airportquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wel apart. Maar parkeerde hij voor de flitswagen, buiten een parkeerplek, of toevallig voor de flitswagen maar had ie wel op een parkeerplek geparkeerd? Zit natuurlijk wel een heel verschil in.
Ja, je moet wel je filmnummer erbij hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Linkje? Kijken of ik er ook op sta.
klinkt ingewikkeld en redelijk kwetsbaar? Wil dat wel eens in het echie zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vlotter. Heb nu een slangetje van de tank afgetapt en dat loopt naar boven door de achterkuip. Dat komt daar net zo hoog als het hoogste punt van de tank. Volgens de wet communicerende vaten zou dus het brandstofniveau in dat slangetje in de kont net zo hoog moeten zijn als in de tank. In dat slangetje meet ik op verschillende plaatsen hoeveel licht er doorheen komt, daaraan kun je zien of er lucht of benzine in zit op dat stuk. Zo kun je het niveau bepalen.
Deze is in eerste instantie even volledig voor de Bandit, maar ik ben wel van plan alles vast te leggen zodat het voor anderen ook te maken zou moeten zijn
Niet dat ik een brandstofmeter nodig heb, want ik weet dat ik met 200km op de dagteller moet tanken, maar ja, puur omdat het kan
DM Yreal even, heb de mijne (204) nog niet betaald sinds 8-10-12quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef einschtein het volgende:
Hm, eens kijken of er onder die boete uit valt te komen.
Digitaal, pfeuhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klinkt ingewikkeld en redelijk kwetsbaar? Wil dat wel eens in het echie zien![]()
Ik heb wel eens ergens gelezen dat het ook mogelijk is om een strip met geleiders in je tank te maken die dan dmv weerstandmeting werkt ofzo.. lijkt me betrouwbaarder.
Ik heb ook een dagteller (digitaal, tripmeter), meerdere zelfs if needed, maar die willen nog wel eens ongewild resetten, en dan ben je mooi fucked, of je moet nog weten op hoeveel hij net ervoor stond.
Ah, ga ik doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
DM Yreal even, heb de mijne (204) nog niet betaald sinds 8-10-12
Klopt, evenals de 12V aansluiting rechtsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
Alarmlicht is vast niet standaard
Kwetsbaar moet nog blijken, lastig valt opzich mee. Zit er alleen mee of ik benzine ook kan waarnemen. Verschil in lichtdoorlatendheid tussen lucht en water is al bijzonder weinig (ongeveer 2% in de praktijk met de sensor die ik heb) en benzine is nog doorzichtiger. Misschien moet ik met een andere kleur licht werken ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klinkt ingewikkeld en redelijk kwetsbaar? Wil dat wel eens in het echie zien![]()
Ik heb wel eens ergens gelezen dat het ook mogelijk is om een strip met geleiders in je tank te maken die dan dmv weerstandmeting werkt ofzo.. lijkt me betrouwbaarder.
Ik heb ook een dagteller (digitaal, tripmeter), meerdere zelfs if needed, maar die willen nog wel eens ongewild resetten, en dan ben je mooi fucked, of je moet nog weten op hoeveel hij net ervoor stond.
In het blik ook wel bekend als het free parking knopjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Richtingaanwijzer voor rechtdoor
quote:
Vaag is dat idd, kun je volgens mij bijna nergens kopen, veelal zijn het van die metertjes die op de plek van je 710-dop komen. al denk ik dat als je er eentje zoekt die je in je aftapplug kunt draaien á la koekblik, je het wel kunt fiksenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef BlackLining het volgende:
Snelheidsmeter boeit je niet?
Temperatuurmeter zou ik ook wel in de cockpit willen hebben, zit nu op het blok..
Heb nu gewoon zo'n analoog metertje in de vulopening van de olie zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vaag is dat idd, kun je volgens mij bijna nergens kopen, veelal zijn het van die metertjes die op de plek van je 710-dop komen. al denk ik dat als je er eentje zoekt die je in je aftapplug kunt draaien á la koekblik, je het wel kunt fiksen
Je haalt effe wat dingen door elkaar denk ik, lijkt me dat je dan de OLIEkoeler afplakt, al vind ik dat wel linke soep. Via het afplakken van een deel van de (of één van de 2) radiator(en) bereik je ook een hogere olietemperatuur natuurlijk, maar dan via een omweggetjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb nu gewoon zo'n analoog metertje in de vulopening van de olie zittenWerkt in principe ook prima alleen zit het nu op het blok in plaats van in de cockpit.
Vind het toch wel prettig om te kunnen zien hoe warm die is, maar zo vaak heb je die informatie nou ook weer niet nodig. Heb alleen wel eens dat ie als het vriest afkoelt tot een graad of 30, dat wil ik dan wél graag op tijd zien want dan doe ik even wat rustiger aan. Van de vorige eigenaar nog de tip gehad een randje DUCT tape op de radiator te plakken als het vriestPrettiger voor het blok op de snelweg..
Een Bandit is oliegekoeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je haalt effe wat dingen door elkaar denk ik, lijkt me dat je dan de OLIEkoeler afplakt, al vind ik dat wel linke soep. Via het afplakken van een deel van de (of één van de 2) radiator(en) bereik je ook een hogere olietemperatuur natuurlijk, maar dan via een omweggetje
Nu ik zit te denken trouwens; meet mijn tempmeter de KVS temperatuur, en niet de olietemperatuur. Daarbij meet hij alleen een bepaald deel van de schaal, dus zeg maar tussen de 70 en 110 graden ofzo, niet vanaf 0, dus in de winter komt hij nauwelijks de hoek uit, soms zelfs helemaal niet op de snelweg met langere stukken. Als ik veel rijd in de winter of langere tijd snelweg moet rijden plak ik ook één van de 2 radiateurs af; werkt prima
Een Bandit heeft géén koelwater? lijkt me nogal sterk eigenlijkquote:
De rest niet.quote:GSF 400 Bandit 1991-1995
carter olie: 2,8 liter
Cardanolie: --
koelvloeistof: 1,9 liter
bougie: NGK CR8EK
voor vorkolie: 0,495 liter
Nope, mijn blokolie speelt ook voor koelvloeistof. Werkt prima, zijn zelfs van deze blokken die de klok twee keer rond gaan op die manier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Bandit heeft géén koelwater? lijkt me nogal sterk eigenlijk
Hebbie daar een knoppie voor?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nope, mijn blokolie speelt ook voor koelvloeistof. Werkt prima, zijn zelfs van deze blokken die de klok twee keer rond gaan op die manier.
Maar waar je normaal simpelweg de pomp even uitschakelt als de temperatuur te laag komt, is dat op een Bandit niet zo'n goed plan
Nah, een thermostaat die dicht gaat en de radiateur bypassed is het meestal, de waterpomp wordt meestal aangestuurd door een snaar of ketting.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nope, mijn blokolie speelt ook voor koelvloeistof. Werkt prima, zijn zelfs van deze blokken die de klok twee keer rond gaan op die manier.
Maar waar je normaal simpelweg de pomp even uitschakelt als de temperatuur te laag komt, is dat op een Bandit niet zo'n goed plan
En de 650 (niet allemaal) en de 1250.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
Vage sjit; alleen de 400 GSF zo te zien inderdaad; nooit geweten joh
[..]
De rest niet.
Jeh, boven de 1200 cc weer wel idd, Busa ook.quote:
Doet ie zelf. Of via een bypass inderdaad, maar watergekoelde fietsen kunnen hun koeling meestal wel beïnvloeden. Een Bandit niet, olieleiding loopt gewoon van de pomp door de koeler naar het klepdeksel. Dus die zijn wat lastiger op temperatuur te houden. Als de koelvloeistof namelijk 30 graden wordt, is je olie dat ook. En als je dan 150 rijdt kan je blok dat niet echt op prijs stellenquote:
Die nieuwe CB1100 heb dat ook niet. Luchtkoeling jongeuhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
Maar, to be honest wist ik helemaal niet dat er motoren waren die géén waterkoeling hebbenNooit te oud om te leren blijkt maar weer
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die nieuwe CB1100 heb dat ook niet. Luchtkoeling jongeuh
Leek mij ook inderdaad - wat research leert dat het voor oliekoeling is. Dus lucht- en oliegekoeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Super dat er nog fietsen in die stijl gemaakt worden! Al lijkt er toch nog wel iets van een radiator op te zitten..
ik heb 5 jaar lang prentloos in de auto gereden en toen ik eenmaal A had gehaald was het binnen een week raak. gelukkig een flitser want ik had rijbewijs nog niet eens opgehaaldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef einschtein het volgende:
Ik zou een variabele radiateurgrille verzinnen denk ik.. iets wat je redelijk makkelijk even aan kunt passen in een paar seconden. navquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doet ie zelf. Of via een bypass inderdaad, maar watergekoelde fietsen kunnen hun koeling meestal wel beïnvloeden. Een Bandit niet, olieleiding loopt gewoon van de pomp door de koeler naar het klepdeksel. Dus die zijn wat lastiger op temperatuur te houden. Als de koelvloeistof namelijk 30 graden wordt, is je olie dat ook. En als je dan 150 rijdt kan je blok dat niet echt op prijs stellen
Euj, ik bennie debiel, alleen bestonden er in mijn wereld maar 2 soorten motoren; lucht- en water gekoeld. Olie heeft natuurlijk als funktie om te koelen, maar dat dat zó efficiënt kon dat waterkoeling overbodig is wist ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die nieuwe CB1100 heb dat ook niet. Luchtkoeling jongeuh
Zie hierboven de reden van die 11Kw regelingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar lang prentloos in de auto gereden en toen ik eenmaal A had gehaald was het binnen een week raak. gelukkig een flitser want ik had rijbewijs nog niet eens opgehaald
Serieus niet? OK...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
Maar, to be honest wist ik helemaal niet dat er motoren waren die géén waterkoeling hebbenNooit te oud om te leren blijkt maar weer
[..]
Jeh, boven de 1200 cc weer wel idd, Busa ook.
http://www.motordude.nl/o(...)egevens%20suzuki.htm
Ik neem even voor het gemak aan dat alle types waar geen hoeveelheid KVS achter staat, oliegekoeld zijn
Ik zit stiekum al een tijdje te kijken naar een wat dikkere naked, voor erbij, eigenlijk een Yammie XJR of een V-Max ofzo maar een een Bandit 1200 is ook wel leuk die kuip kan erafquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef JK het volgende:
[..]
Serieus niet? OK...
Ik heb de eerste 9 jaar dat ik reed alleen maar luchtgekoelde motoren gehad. Zit nu pas aan mijn derde vloeistofgekoelde motor. Scheelt weer wat gewicht, maar vloeistofgekoelde motoren kan je ook wat meer vermogen uit halen. Daarom met 11kW altijd een 'waterkoelertje' kopen ipv een lucht/olie-gekoelde motor.
Maar de Bandit 650 kreeg uit m'n hoofd ergens na bouwjaar 2004 ofzo pas waterkoeling hoor, daarvoor gewoon een opgeboord blokje van de 600. Uit m'n hoofd.. ik kan het mis hebben, ik ga nu niet Googlen. Overigens was dat luchtgekoelde 650 blok ook niet mis, fijn motortje, zo'n Bandit 650.
Je zou je er zo op kapot rijden zeker?quote:
Dat was lullig geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar lang prentloos in de auto gereden en toen ik eenmaal A had gehaald was het binnen een week raak. gelukkig een flitser want ik had rijbewijs nog niet eens opgehaald
+3 hier en regen dus dikke slush op straat nuquote:Op zondag 27 januari 2013 03:01 schreef BlackLining het volgende:
Mijn thermometer geeft +0.5°C aan.Dooien met die handel
levensgevaarlijke apparaten... vooral die honda yamabusa'squote:Op zondag 27 januari 2013 00:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zou je er zo op kapot rijden zeker?
Regent ook echt al de hele ochtend nuquote:Op zondag 27 januari 2013 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
+3 hier en regen dus dikke slush op straat nu
lekker hequote:Op zondag 27 januari 2013 11:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Regent ook echt al de hele ochtend nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |