Zou zo'n ding nooit als reismotor willen hebben. Van m'n Alp weet ik dat, ongeacht bagage, ik 'm weer in m'n uppie overend krijg... maar bij zo'n slagschip waag ik dat echt te betwijfelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Buiten dat; veeeeeeel te zwaar; als je iets tegen komt waar je niet met een gangetje doorheen kunt ben je fucked; kun je 200 Pk bij je hebben; als je met je neus in de smurrie ligt heb je er weinig aan, en daarna mag je hem effe oprapen![]()
je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om niet de greppel in de sturenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou zo'n ding nooit als reismotor willen hebben. Van m'n Alp weet ik dat, ongeacht bagage, ik 'm weer in m'n uppie overend krijg... maar bij zo'n slagschip waag ik dat echt te betwijfelen.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef bwt het volgende:
chinees - gister ook nog een 2 persoons portie gehaald - waar je met 2 personen 3 dagen van kan eten....
Het was niet eens in die greppel dat het in m'n eentje moestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om niet de greppel in de sturen
Ik ben nog nooit bij Stadspark geweest, die is wel eens uitgeroepen tot beste wokrestaurant. Maar als ik anderen hoor die er wel geweest zijn, dan is die helemaal niet zo goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben al bij een aantal wok restauranten geweest, maar Euroborg blijft de beste.
Oh en onbeperkt drinken. Dus ook bier. Dus kruipend naar huis.Bij Stadspark komen ze 't brengen. Op slakkentempo.
Nou, Stadspark is geen aanradertje hoor. Het eten is hmkay, maar lang niet zo divers en goed als bij Euroborg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij Stadspark geweest, die is wel eens uitgeroepen tot beste wokrestaurant. Maar als ik anderen hoor die er wel geweest zijn, dan is die helemaal niet zo goed
En dat onbeperkt drinken is ook goed inderdaad! Wel jammer dat ze de tap vervangen hebben, nu moet je op een knopje drukken en komt er een afgemeten hoeveelheid uit
Moet je bijhouden hequote:
Broodje kroket, viandel en satekroketquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
Ik had een appelflap bij de cappuccino. Is gezond omdat appel
Je moet die ; ook niet vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef einschtein het volgende:
Had ik één typfoutje gemaakt, liggen direct al mijn websites eruit.![]()
Nee, was een } vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Broodje kroket, viandel en satekroket
[..]
Je moet die ; ook niet vergeten
Dat werkt ook neit echt neequote:
Ja, ik kwam er woensdag dus al achter dat er iets fout was. Maar ik zat vanaf toen tot en met gisteravond laat in Rotterdam, dus kon ook niet via SSH inloggen om uberhaupt iets te checken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat werkt ook neit echt nee
Ben ook wel eens 3 dagen aan het zoeken geweest, een ' verkeerd gezet
Moet je voor de grap eens een ` gebruiken in plaats van een ' en er dan 2 weken later achter moeten zien te komen waar het nou mis gaat in je RegEx.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat werkt ook neit echt nee
Ben ook wel eens 3 dagen aan het zoeken geweest, een ' verkeerd gezet
Valt zeker mee ! 36k mile.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet een wereld bedrag, maar zeker 300k gelopen ofzo
Lijkt me dat je er een minijack plug op kunt aansluiten? Meesten helm-mics werken zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Saninl het volgende:
Iemand die mij misschien kan helpen in dit topic?
DIG / Uiteinde stroomdraad voor audio bv onder een helm
Kort verhaal;
Ik heb een tweedehands helm gekregen van een bekende van me. Er zit een audio-systeem ingebouwd (microfoon ed) in de systeemhelm.
Nou steekt er een kabel uit, waarmee ik neem ik aan de audioset werkzaam kan krijgen. Maar weet ik niet hoe deze uitgang werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |