Nee, denk het ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me dat je er een minijack plug op kunt aansluiten? Meesten helm-mics werken zo.
/edit: niet dus
Het houd ons als IT-ers van de straat ehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef einschtein het volgende:
Acchhh, leuk man die typo's die zoveel zoekwerk/issues opleveren
Zo, lekker ontbetenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En lekker gescheten. Dikke biels uit m'n rug gedrukt jongeuh, echt.
Nice! Al test-beelden?quote:
Jupquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het houd ons als IT-ers van de straat eh
Pics?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja even lekker de wc eend gevoerd?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
altijd even goed he, de aambeien smeren & föhnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Inderdaad even hardvochtig met de eindredactie overlegd
Dafuq is dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Saninl het volgende:
Iemand die mij misschien kan helpen in dit topic?
DIG / Uiteinde stroomdraad voor audio bv onder een helm
Kort verhaal;
Ik heb een tweedehands helm gekregen van een bekende van me. Er zit een audio-systeem ingebouwd (microfoon ed) in de systeemhelm.
Nou steekt er een kabel uit, waarmee ik neem ik aan de audioset werkzaam kan krijgen. Maar weet ik niet hoe deze uitgang werkt?
[ afbeelding ]
2e hands helmenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
Ik wil ook nog een nieuwe helm met audioset erin. Liefst gewoon via BlueTooth zodat ik hem aan de telefoon kan koppelen, rest is niet zo boeiend.. Toch maar weer eens rond gaan kijken.
Dat wil ik ook nog inderdaad, een helm met audioset erin en bluetooth. Daar ga ik m'n volgende helm wel op uitzoekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
Ik wil ook nog een nieuwe helm met audioset erin. Liefst gewoon via BlueTooth zodat ik hem aan de telefoon kan koppelen, rest is niet zo boeiend.. Toch maar weer eens rond gaan kijken.
Dat was ik dan weer niet van plan neequote:
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?quote:
Gooi es wegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Saninl het volgende:
Iemand die mij misschien kan helpen in dit topic?
DIG / Uiteinde stroomdraad voor audio bv onder een helm
Kort verhaal;
Ik heb een tweedehands helm gekregen van een bekende van me. Er zit een audio-systeem ingebouwd (microfoon ed) in de systeemhelm.
Nou steekt er een kabel uit, waarmee ik neem ik aan de audioset werkzaam kan krijgen. Maar weet ik niet hoe deze uitgang werkt?
[ afbeelding ]
C.a.r.d.o.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
SD, Aangezien jij wel wat weet van die modellen, wat vind jij van die oude triumph tiger die ik linkte in post 2?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?
[..]
Gooi es weg
[..]
C.a.r.d.o.
Post 2? post #6 bedoel je? dat rooie monster?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
SD, Aangezien jij wel wat weet van die modellen, wat vind jij van die oude triumph tiger die ik linkte in post 2?
Ja die.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Post 2? post #6 bedoel je? dat rooie monster?
Dat zou ook kunnen, maar ik ga dan eerder voor een China import geval, werkt net zo goedquote:
Ik heb weinig kaas gegeten van Triumph brommers qua techniek, maar vwb de looks komt hij een beetje in de buurt van de oudere Tenere's. kleur vinnik kut, niks mis met rood, maar niet alleen maar rood, dat is een beetje té. Kont moet omhoog, die buttugly pijp eraf, en het is minder dat er geen ruit op zit, dus zonder te knutselen zit je redelijk stevig in de wind.quote:
Niet helemaal meer waterdicht na reparaties, met dit soms als gevolgquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?
Da's minder idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet helemaal meer waterdicht na reparaties, met dit soms als gevolg
ik heb alleen die bedieningsknop op de buitenkant zitten, daarmee bepaal je ook het volume, en kun je radiozenders zoeken en switchen. Rest zit ook gewoon in de helm verstoptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik ga dan eerder voor een China import geval, werkt net zo goed
Eigenlijk liever zoiets wat in de voering van je helm zit, die zag ik bij de motorboer hier staan laatst. Hoef je ook niks op je helm te zetten, microfoontje zit gewoon ingebouwd ook. Best vetKostte alleen wel de hoofdprijs..
Heb Drift er zelf over gemailed toen, plastic onderdeeltje was afgebroken en het vervangen zou sowieso de garantie doen verlopen. Wist ik bij aankoop veel dat m'n cam niet meer gemaakt zou worden een paar maanden laterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's minder idd.![]()
Zelf geknutseld of laten doen door een winkel?
Ah, je hebt deze gekregen als vervangend product?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb Drift er zelf over gemailed toen, plastic onderdeeltje was afgebroken. Wist ik bij aankoop veel dat m'n cam niet meer gemaakt zou worden een paar maanden later
Nieuwe ding is op alle gebieden beter, dus het is het ergens ook waard geweest.
Ha, was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, je hebt deze gekregen als vervangend product?
Als je oude nog binnen de garantie was, had ik dat op zéker geprobeerd; paar steekwoordjes richting importeur en je komt een heel eindquote:
Kleiner, nog gebruiksvriendelijker (it's all in the details...), robuuster, waterdicht tot 3 meter, foto's t/m 11MP, vervangbare lens, groot schermpje op de zijkant... kijk ernaar uit om ermee te gaan rijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je oude nog binnen de garantie was, had ik dat op zéker geprobeerd; paar steekwoordjes richting importeur en je komt een heel eind![]()
Wat moet er allemaal beter zijn aan deze dan ?
Zodra ik weer ga rijden wel ja. Dus over een week denkquote:
Oud en nieuw bij elkaar:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet er best nog wel een beetje grootachtig uit, zou dat wel eens naast een GoPro willen zien.
Ga anders gewoon een rondje rennen met je helm op, en als je dat koud vindt, kun je ook effe door Zuidplein rollerskaten ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zodra ik weer ga rijden wel ja. Dus over een week denk
[..]
Oud en nieuw bij elkaar:
[ afbeelding ]
Hmja, bij eentje deed ik dat dus - was eerst de levertijd een week, toen na een week wachten 'onbekend'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef einschtein het volgende:
Volgens mij kon je hem ook pre-orderen bij een aantal sites
v-nixquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, bij eentje deed ik dat dus - was eerst de levertijd een week, toen na een week wachten 'onbekend'
Via v-nix.nl had ik er direct eentje te pakken.
Ik heb expres niet gewacht tot volgende maand. Dan gaat de Alp weg voor z'n balhoofd en dient ook de motorbeurs zich aanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Mirgeam het volgende:
Ik zit eraan te denken om ook zo'n cameraatje te halen, alleen moet ik het balanceren met al die meuk die ik nog wil hebben
- zwart double-bubble ruitje
- korte hendels
- nieuwe helm
- zomerpak
- camera
- grote beurt voor de VFR
Alles tegelijk gaat em niet worden
Ik vind GoPro's echt heulmaal niks. Hebben bovendien geen goeie accu's voor lange reizen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
FUUUuuU, kost dat ding 349¤ ex. kaartje?![]()
Waarom pak je voor dat geld geen GoPro?
zeiksnolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind GoPro's echt heulmaal niks. Hebben bovendien geen goeie accu's voor lange reizen.
Ik zie nergens staan hoe lang jouw cam kan filmen, wel dat er extra accu's voor te koop zijn die je extern kunt laden. De GoPro doet 3½ uur met een accu.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind GoPro's echt heulmaal niks. Hebben bovendien geen goeie accu's voor lange reizen.
3,5uur? Nou, dan is de mijne kapot.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan hoe lang jouw cam kan filmen, wel dat er extra accu's voor te koop zijn die je extern kunt laden. De GoPro doet 3½ uur met een accu.
en overschrijft die van jou ook automatisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |