Nee, denk het ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me dat je er een minijack plug op kunt aansluiten? Meesten helm-mics werken zo.
/edit: niet dus
Het houd ons als IT-ers van de straat ehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef einschtein het volgende:
Acchhh, leuk man die typo's die zoveel zoekwerk/issues opleveren
Zo, lekker ontbetenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En lekker gescheten. Dikke biels uit m'n rug gedrukt jongeuh, echt.
Nice! Al test-beelden?quote:
Jupquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het houd ons als IT-ers van de straat eh
Pics?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja even lekker de wc eend gevoerd?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
altijd even goed he, de aambeien smeren & föhnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Inderdaad even hardvochtig met de eindredactie overlegd
Dafuq is dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Saninl het volgende:
Iemand die mij misschien kan helpen in dit topic?
DIG / Uiteinde stroomdraad voor audio bv onder een helm
Kort verhaal;
Ik heb een tweedehands helm gekregen van een bekende van me. Er zit een audio-systeem ingebouwd (microfoon ed) in de systeemhelm.
Nou steekt er een kabel uit, waarmee ik neem ik aan de audioset werkzaam kan krijgen. Maar weet ik niet hoe deze uitgang werkt?
[ afbeelding ]
2e hands helmenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
Ik wil ook nog een nieuwe helm met audioset erin. Liefst gewoon via BlueTooth zodat ik hem aan de telefoon kan koppelen, rest is niet zo boeiend.. Toch maar weer eens rond gaan kijken.
Dat wil ik ook nog inderdaad, een helm met audioset erin en bluetooth. Daar ga ik m'n volgende helm wel op uitzoekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
Ik wil ook nog een nieuwe helm met audioset erin. Liefst gewoon via BlueTooth zodat ik hem aan de telefoon kan koppelen, rest is niet zo boeiend.. Toch maar weer eens rond gaan kijken.
Dat was ik dan weer niet van plan neequote:
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?quote:
Gooi es wegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Saninl het volgende:
Iemand die mij misschien kan helpen in dit topic?
DIG / Uiteinde stroomdraad voor audio bv onder een helm
Kort verhaal;
Ik heb een tweedehands helm gekregen van een bekende van me. Er zit een audio-systeem ingebouwd (microfoon ed) in de systeemhelm.
Nou steekt er een kabel uit, waarmee ik neem ik aan de audioset werkzaam kan krijgen. Maar weet ik niet hoe deze uitgang werkt?
[ afbeelding ]
C.a.r.d.o.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dafuq is dat?
SD, Aangezien jij wel wat weet van die modellen, wat vind jij van die oude triumph tiger die ik linkte in post 2?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?
[..]
Gooi es weg
[..]
C.a.r.d.o.
Post 2? post #6 bedoel je? dat rooie monster?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
SD, Aangezien jij wel wat weet van die modellen, wat vind jij van die oude triumph tiger die ik linkte in post 2?
Ja die.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Post 2? post #6 bedoel je? dat rooie monster?
Dat zou ook kunnen, maar ik ga dan eerder voor een China import geval, werkt net zo goedquote:
Ik heb weinig kaas gegeten van Triumph brommers qua techniek, maar vwb de looks komt hij een beetje in de buurt van de oudere Tenere's. kleur vinnik kut, niks mis met rood, maar niet alleen maar rood, dat is een beetje té. Kont moet omhoog, die buttugly pijp eraf, en het is minder dat er geen ruit op zit, dus zonder te knutselen zit je redelijk stevig in de wind.quote:
Niet helemaal meer waterdicht na reparaties, met dit soms als gevolgquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Naais, waarom een nieuwe? oude kaduuk?
Da's minder idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet helemaal meer waterdicht na reparaties, met dit soms als gevolg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |