abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122060042
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 03:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kreeg naderhand ook inderdaad de vraag waar de fuck ik mee bezig was, en dat ik maar beter weer naar huis ging :')

Ach ja.. Zo belangrijk was het niet :')
Dat scheelt dan weer :P Ach beetje genieten hoort erbij.
pi_122068247
Ja, eh, goeiemiddag.

BL, nog iemand met een verneukt slaapritme hier.
pi_122070223
Nou, net in plaats van koffie een slok benzine op..

:r !

Klein foutje bij het aansluiten van de slangen :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:41:50 #205
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122070257
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef BlackLining het volgende:
Nou, net in plaats van koffie een slok benzine op..

:r !

Klein foutje bij het aansluiten van de slangen :')
Had ik maar benzine op het werk, alles beter dan die koffie.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122070281
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Had ik maar benzine op het werk, alles beter dan die koffie.
Nespresso hier c_/
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:42:44 #207
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122070295
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nespresso hier c_/
Ja die hebben we ook. Niet te zuupen.
pi_122070302
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja die hebben we ook. Niet te zuupen.
:{w

Dat is epische koffie man O+
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:46:42 #209
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122070459
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:{w

Dat is epische koffie man O+
Ik ben meer zoiets gewend:

zaterdag 26 januari 2013 @ 14:47:02 #210
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122070478
ff een latte maken :9
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:47:30 #211
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122070496
En thuis heb ik dus Senseo, dat is helemaal drama.
pi_122070670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
En thuis heb ik dus Senseo, dat is helemaal drama.
Ik vind die Nespresso vaak nog lekkerder dan die versgemalen koffie. Moet je natuurlijk wel de goeie cups pakken.

Ben een benzinemeter op de motor aan het zetten. T-stuk in de slang gezet, aanzuigen omdat ie niet wilde, schiet ineens de tankbeluchting open ofzo :r !
pi_122071480
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vind die Nespresso vaak nog lekkerder dan die versgemalen koffie. Moet je natuurlijk wel de goeie cups pakken.

Ben een benzinemeter op de motor aan het zetten. T-stuk in de slang gezet, aanzuigen omdat ie niet wilde, schiet ineens de tankbeluchting open ofzo :r !
Nou lekker dan, vlammetje der bij.
Zo boek nog even ingedoken, kamer stof gezogen, motor aan de optimate gehangen, ik zeg biertje verdient! :9

[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 26-01-2013 16:30:41 ]
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:14:43 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122076028
Hey guys, ik wil niet zeiken maar ik doe toch en dan zullen jullie me wel weer niet lief vinden enzo, maar het valt me nogal op dat het offtopic gehalte hier met enige regelmaat wel een beetje aan de hoge kant is.

Kunnen we het geslowtsjet een beeeeetje motor gerelateerd houden als het jullie belieft?

Dank jullie :*

[/zeurmodus]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122076456
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
Hey guys, ik wil niet zeiken maar ik doe toch en dan zullen jullie me wel weer niet lief vinden enzo, maar het valt me nogal op dat het offtopic gehalte hier met enige regelmaat wel een beetje aan de hoge kant is.

Kunnen we het geslowtsjet een beeeeetje motor gerelateerd houden als het jullie belieft?

Dank jullie :*

[/zeurmodus]
:( :9

Zal wel weer minder worden als het weer fatsoenlijk motorweer is denk ik.. Nu ben je veroordeeld tot bier drinken ofzo, en dat mixt niet zo lekker met motorrijden :')
pi_122076605
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:( :9

Zal wel weer minder worden als het weer fatsoenlijk motorweer is denk ik.. Nu ben je veroordeeld tot bier drinken ofzo, en dat mixt niet zo lekker met motorrijden :')
Ja vast wel, ach je moet toch wat te spuien hebben :P
pi_122076975
Nou, om het even wat relevanter te maken dan :') Ik ben bezig aan een vrij grote mod op de motor. Altijd wel iets van een minimale navigatie erop gewild, evenals een klok, buitentemperatuur meter, benzinemeter, etc. Lastig om allemaal mooi te verwerken in een naked cockpit, die bestaat bij mij uit niets meer dan twee ronde tellers voor toeren en snelheid.

Nou ben ik vrij handig met basis elektrotechniek, dus heb een andere oplossing gevonden :9 Als ik kijk naar de cockpit van de Bandit 1200 heeft die 3 tellers, ook één voor de benzine in het midden. Dit ga ik er dus ook op zetten, en wel in de vorm van zo'n oude chrome fietslamp. Een B12 cockpit kost me namelijk 300 euro en dat vind ik belachelijk. In die fietslamp :+ komt een OLED schermpje gekoppeld aan een Arduino, soort mini computertje op 5V. Dat Arduino bordje verbindt via Bluetooth met mijn telefoon en die laatste kan zo navigatie, weergegevens, regenvoorspelling, muziek en dat soort meuk weergeven op het schermpje *O* Navigatie komt ook van de telefoon via Google Maps, heeft nu de mogelijkheid tot 18.400 waypoints dus dat moet wel goed komen. Audio vanuit de telefoon moet ook over BT naar de helm gaan lopen.

Die Arduino zelf heeft een tilt sensor, daarmee hoop ik na een scherpe (platte) bocht de lean-angle weer te kunnen geven in dat metertje, leuk om te weten. Het heeft ook een brandstofmeter, die ben ik nu aan het installeren. De B600 tank heeft er zelf geen (itt de B1200) dus die moet gebeund worden. Heb het nu gedaan door de benzineleiding te splitsen en één uiteinde omhoog te laten lopen door de achterkuip. Die achterkuip komt net zo hoog als de tank, dus volgens de wet communicerende vaten moet ik in de kuip het brandstofniveau af kunnen lezen. Dat ga ik doen met fotoresistors die meten hoeveel licht er door dat slangetje komt. Eerste tests wijzen uit dat dat werkt, en dat benzine vrij smerig is :D

TLDR; Druk bezig met een vrij vette mod op de fiets, moet een hoop voor gebeuren en het ligt nu grotendeels los in de schuur voor wat tests. Die zien er goed uit, dus dat moet wel gaan lukken ^O^
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:44:35 #219
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122077165
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:40 schreef BlackLining het volgende:
Nou, om het even wat relevanter te maken dan :') Ik ben bezig aan een vrij grote mod op de motor. Altijd wel iets van een minimale navigatie erop gewild, evenals een klok, buitentemperatuur meter, benzinemeter, etc. Lastig om allemaal mooi te verwerken in een naked cockpit, die bestaat bij mij uit niets meer dan twee ronde tellers voor toeren en snelheid.

Nou ben ik vrij handig met basis elektrotechniek, dus heb een andere oplossing gevonden :9 Als ik kijk naar de cockpit van de Bandit 1200 heeft die 3 tellers, ook één voor de benzine in het midden. Dit ga ik er dus ook op zetten, en wel in de vorm van zo'n oude chrome fietslamp. Een B12 cockpit kost me namelijk 300 euro en dat vind ik belachelijk. In die fietslamp :+ komt een OLED schermpje gekoppeld aan een Arduino, soort mini computertje op 5V. Dat Arduino bordje verbindt via Bluetooth met mijn telefoon en die laatste kan zo navigatie, weergegevens, regenvoorspelling, muziek en dat soort meuk weergeven op het schermpje *O*

Die Arduino zelf heeft een tilt sensor, daarmee hoop ik na een scherpe (platte) bocht de lean-angle weer te kunnen geven in dat metertje, leuk om te weten. Het heeft ook een brandstofmeter, die ben ik nu aan het installeren. De B600 tank heeft er zelf geen (itt de B1200) dus die moet gebeund worden. Heb het nu gedaan door de benzineleiding te splitsen en één uiteinde omhoog te laten lopen door de achterkuip. Die achterkuip komt net zo hoog als de tank, dus volgens de wet communicerende vaten moet ik in de kuip het brandstofniveau af kunnen lezen. Dat ga ik doen met fotoresistors die meten hoeveel licht er door dat slangetje komt. Eerste tests wijzen uit dat dat werkt, en dat benzine vrij smerig is :D

TLDR; Druk bezig met een vrij vette mod op de fiets, moet een hoop voor gebeuren en het ligt nu grotendeels los in de schuur voor wat tests. Die zien er goed uit, dus dat moet wel gaan lukken ^O^
Daarom zoek ik er ook een met boordcomputer _O_ Alleen zal dat voor mijn budget denk ik niet echt gaan. :') Maar ideaal zoiets.
pi_122077592
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:40 schreef BlackLining het volgende:

Nou ben ik vrij handig met basis elektrotechniek, dus heb een andere oplossing gevonden :9 Als ik kijk naar de cockpit van de Bandit 1200 heeft die 3 tellers, ook één voor de benzine in het midden. Dit ga ik er dus ook op zetten, en wel in de vorm van zo'n oude chrome fietslamp. Een B12 cockpit kost me namelijk 300 euro en dat vind ik belachelijk. In die fietslamp :+ komt een OLED schermpje gekoppeld aan een Arduino, soort mini computertje op 5V. Dat Arduino bordje verbindt via Bluetooth met mijn telefoon en die laatste kan zo navigatie, weergegevens, regenvoorspelling, muziek en dat soort meuk weergeven op het schermpje *O* Navigatie komt ook van de telefoon via Google Maps, heeft nu de mogelijkheid tot 18.400 waypoints dus dat moet wel goed komen. Audio vanuit de telefoon moet ook over BT naar de helm gaan lopen.

Pics?
Lekker bezig :P
pi_122078712
1e bekeuring binnen, guys. :') Verdomme :')
pi_122078846
eigen schuld; lege portemonnee :6
pi_122079067
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pics?
Lekker bezig :P
Kan nu ff niet, heb wel wat concept art :)

Dat komt dus tussen de twee huidige tellers in te zitten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef einschtein het volgende:
1e bekeuring binnen, guys. :') Verdomme :')
Beter tussen de sensoren slalommen volgende keer :+ Waar ben je voor gepakt?
pi_122079791
Een boete van 57eu voor 7 kmph te hard. :')

Weg van Verenigde Naties in Groningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')