Fix dan ook even dat ie een jerrycan bij zich heeft en zelf even benzine gaat halen bij een tankstation, als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
Nu nog effe regelen dat hij je overal netjes volgt en zelf hoogspanningskabels en tunnels enzo spot, en we zijn klaar.
D'r valt vast wat te regelen met Google en de Schelpquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Fix dan ook even dat ie een jerrycan bij zich heeft en zelf even benzine gaat halen bij een tankstation, als je toch bezig bent
En zelf betaald, graag
Kennis van me is een keer gefilmd met zo'n dingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben eruit; fuck die helmmeuck![]()
Ik wil deze
Daar gaan nog wel wat uurtjes inzitten volgens mij idd wil je beetje normaal filmen, misschien eerst een oefenen met zoon helikopterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
Vet kewl; zo te zien is het nog best lastig om zo te filmen; tis net een dweil![]()
Wel prijzig; goedkoopste voor 1750, brilletje erbij om mee te gluren (hoe zie je dan irl waar je vliegt?), camera mount, je camera uiteraard. Er vliegt zomaar 3 roodjes boven die plas
Ja, enneehh.. 10 minuten op een accu; 6 packs nodig om een uur te vliegen. En als ik zo de reviews lees heb je nog wel wat meer nodig. Duur grappie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar gaan nog wel wat uurtjes inzitten volgens mij idd wil je beetje normaal filmen, misschien eerst een oefenen met zoon helikopter
Die is een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef einschtein het volgende:
Zo'n Parrot Ar.Drone (deze) is ook wel gaaf, trouwens. Heb ik vorig jaar gehad, maar weer de deur uit gedaan ivm weinig tijd om hem uberhaupt te gebruiken.
En makkelijk te vliegen.
Ohw op accu had wel een motortje verwacht voor die prijzen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, enneehh.. 10 minuten op een accu; 6 packs nodig om een uur te vliegen. En als ik zo de reviews lees heb je nog wel wat meer nodig. Duur grappie.
[..]
Die is een stuk goedkoper.
Een jerrycan met 10 liter benzine daaraan hangen zal ook niet zo goed werken, denk ik..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw op accu had wel een motortje verwacht voor die prijzen.
Als je een benzine station op 5meter vliegen hebt en je staat droog dan misschien netquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een jerrycan met 10 liter benzine daaraan hangen zal ook niet zo goed werken, denk ik..
Meteen 10 keer zo veel waardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
www.Amsterdamdakar.nl
Alleen, een motor van 500 euro die de tocht overleeft...
Ach, dat mag allemaal naar het goede doelquote:
Was het maar zo een feest, denk dat ik het vanavond wel kan vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stiekem keihard pompen op hun bed, en beetje zuipen?
Zoiets jaquote:
geerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stiekem keihard pompen op hun bed, en beetje zuipen?
Arme jongenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest, denk dat ik het vanavond wel kan vergeten
Het zuipen klopt wel
[..]
Zoiets ja
Is je schoonmoeder nog een beetje milf dan? Dan voorzie ik wel wat potentiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja slaap ook bij mn schoonouders, houten huis enzo.
Heel het huis kan meegenieten dan
En volgende week komen ze bij jullie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Godver, dat had ik bij mijn eerste vriendinquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
We wonen nog niet samenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
En volgende week komen ze bij jullie?
Hey. Ik wil mn eten graag binnenhouden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is je schoonmoeder nog een beetje milf dan? Dan voorzie ik wel wat potentie
Idd toevallig net met je odol tegen haar aan lopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is je schoonmoeder nog een beetje milf dan? Dan voorzie ik wel wat potentie
Sorryquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
We wonen nog niet samen
[..]
Hey. Ik wil mn eten graag binnenhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |