Achgosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef einschtein het volgende:
1e bekeuring binnen, guys.Verdomme
Foei, wegmisbruiker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef einschtein het volgende:
Een boete van 57eu voor 7 kmph te hard.
Weg van Verenigde Naties in Groningen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef einschtein het volgende:
Een boete van 57eu voor 7 kmph te hard.
Weg van Verenigde Naties in Groningen.
Ik was het plaatje al aan het zoekenquote:
Kutbedragen zijn dat hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
M'n pa kreeg vandaag een boete binnen voor 4 km/h te hard, 30 euro. Ook daar ergens in de buurt

quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was het plaatje al aan het zoeken![]()
Dat is al inclusief de administratiekostenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kutbedragen zijn dat heMaar, allemaal in het kader van de veiligheid [ afbeelding ]
En vergeet de 6 7 euro administratiekosten niet he!
Eigen schuld, sja het is gewoon modern jattenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:02 schreef einschtein het volgende:
Administratiekosten zitten er inderdaad wel bij.
Blijft eigen schuld natuurlijk, maar goed.
Nou ja, ik heb nog altijd liever dat geflits hier en daar dan overal trajectcontrolesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eigen schuld, sja het is gewoon modern jattendenk dat 85% liever dat geflits overal weg wil.
Zat er al een keer aan te denk om zoon container een kwart slag te draaien, de auto staat toch vaak 50/100 meter verder en zitten ze achter in de cabine koffie te drinken.
Weet niet hoe zwaar zoon ding is? Of strafbaar?![]()
Belemmeren van zal het wel worden![]()
Vet kewl, en dat moet dan toepasbaar zijn op elke brommert? of heb je daar speciale dingen voor nodig? Ik heb bijvoorbeeld geen vlotter in de tank zitten, maar ik zou het wel heel erg geweldig vinden om een brandstofmeter te hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan nu ff niet, heb wel wat concept art
[ afbeelding ]
Dat komt dus tussen de twee huidige tellers in te zitten.
[..]
Beter tussen de sensoren slalommen volgende keerWaar ben je voor gepakt?
TC's zijn nog steeds niet motorproof, die kun je simpel omzeilenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog altijd liever dat geflits hier en daar dan overal trajectcontroles
Nou dan weet je dat ze er zijn, dat heb ik liever en eerlijker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog altijd liever dat geflits hier en daar dan overal trajectcontroles
Jep; 225¤ geloof ik..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eigen schuld, sja het is gewoon modern jattendenk dat 85% liever dat geflits overal weg wil.
Zat er al een keer aan te denk om zoon container een kwart slag te draaien, de auto staat toch vaak 50/100 meter verder en zitten ze achter in de cabine koffie te drinken.
Weet niet hoe zwaar zoon ding is? Of strafbaar?![]()
Belemmeren van zal het wel worden![]()
Uhmzz bewust dan? Anders lijkt het me toch raar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep; 225¤ geloof ik..
Ik had een maat die op een provinciale weg zijn auto parkeerde voor een flitsauto die op een parkeerhaven stond te collecteren, dat kostte hem toen 225, vandaar dat ik het weet.. kan best al een stuk verhoogd zijn trouwens, is al een jaar of 10 geleden
Wel apart. Maar parkeerde hij voor de flitswagen, buiten een parkeerplek, of toevallig voor de flitswagen maar had ie wel op een parkeerplek geparkeerd? Zit natuurlijk wel een heel verschil in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep; 225¤ geloof ik..
Ik had een maat die op een provinciale weg zijn auto parkeerde voor een flitsauto die op een parkeerhaven stond te collecteren, dat kostte hem toen 225, vandaar dat ik het weet.. kan best al een stuk verhoogd zijn trouwens, is al een jaar of 10 geleden
Die nieuwe bij de A4 welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TC's zijn nog steeds niet motorproof, die kun je simpel omzeilen
Ik heb ook geen vlotter. Heb nu een slangetje van de tank afgetapt en dat loopt naar boven door de achterkuip. Dat komt daar net zo hoog als het hoogste punt van de tank. Volgens de wet communicerende vaten zou dus het brandstofniveau in dat slangetje in de kont net zo hoog moeten zijn als in de tank. In dat slangetje meet ik op verschillende plaatsen hoeveel licht er doorheen komt, daaraan kun je zien of er lucht of benzine in zit op dat stuk. Zo kun je het niveau bepalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vet kewl, en dat moet dan toepasbaar zijn op elke brommert? of heb je daar speciale dingen voor nodig? Ik heb bijvoorbeeld geen vlotter in de tank zitten, maar ik zou het wel heel erg geweldig vinden om een brandstofmeter te hebben![]()
Tof dat je zulke dingetjes zelf in elkaar kunt klooien, ik ben best handig, maar niet met elektronica. Kan het op zich best bouwen, en draadjes solderen enzo kan ik perfect, maar schema's en weerstandjes enzo ben ik niet in thuis
Linkje? Kijken of ik er ook op sta.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef einschtein het volgende:
Whoop, je kan de foto tegenwoordig online bekijken.![]()
Vet sexy.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz bewust dan? Anders lijkt het me toch raar.
Nou, nee, op de provinciale weg achter Zestienhoven (fuck 010/D-H Airportquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wel apart. Maar parkeerde hij voor de flitswagen, buiten een parkeerplek, of toevallig voor de flitswagen maar had ie wel op een parkeerplek geparkeerd? Zit natuurlijk wel een heel verschil in.
Ja, je moet wel je filmnummer erbij hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Linkje? Kijken of ik er ook op sta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |