abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121988727
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_121988889
:* voor Mo!
pi_121988994
He an, ik had je huis net gezien, mooi appartement hoor. Komt heel ruim en strak over op de foto's.
pi_121989108
Professioneel fotograaf ingehuurd voor die foto's An?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:17:02 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121989209
Mootje en MrMo! :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:17:49 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121989249
Heb je al aan een persoonlijke lening gedacht mo? Of een extra hypotheek op het huis van je ouders als dat mogelijk is?

Wij hebben ook geluk: Als het goed is kunnen we een stukje van onze hypotheek oversluiten en betalen dan geen 5% rente maar 2% rente! Dat betekent dat we 8 jaar sneller kunnen aflossen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_121989282
Mo, wat balen joh. Hoop dat het snel goed komt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_121989309
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je al aan een persoonlijke lening gedacht mo? Of een extra hypotheek op het huis van je ouders als dat mogelijk is?

Wij hebben ook geluk: Als het goed is kunnen we een stukje van onze hypotheek oversluiten en betalen dan geen 5% rente maar 2% rente! Dat betekent dat we 8 jaar sneller kunnen aflossen.
Welke hypotheek van m'n ouders? Die huren.
En de helft is al familielening van de kant van Mr.Mo. Nou ja, we wachten maar weer af. Mr.Mo is er nu mee bezig.
Ja doei.
pi_121989333
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Wil zo uitgebreid gaan koken, heeft iemand een lekker recept voor stoofvlees/runderlappen oid?
Tot 3,5 uur bereidinstijd max..
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:20:08 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121989354
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welke hypotheek van m'n ouders? Die huren.
En de helft is al familielening van de kant van Mr.Mo. Nou ja, we wachten maar weer af. Mr.Mo is er nu mee bezig.
Edit: lezen. hoop voor je dat het goedkomt
pi_121989404
Tink had d'r post aangepast. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_121989438
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Edit: lezen. hoop voor je dat het goedkomt
Het is gewoon stom. Effectief betalen we zelfs een paar tientjes minder per maand aan hypothe(e)k(en) dan dat we nu aan huur betalen. Grmbl. En ze hadden een contract gestuurd en waren akkoord en nu gooien ze ons hier weer in :'(
Ja doei.
pi_121989440
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar dat zou toch niet moeten hoeven? Ze financieren al een groot gedeelte zelf (met behulp van familie, dan) en hoeven alleen nog maar een hypotheek voor het laatste stukje. Hoe moeilijk kan het zijn? (Voor de bank, niet voor jou. :P).
Als Mo en Mr Mo geen vaste contracten hebben kan het lastiger worden..
pi_121989471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Als Mo en Mr Mo geen vaste contracten hebben kan het lastiger worden..
Hij heeft een vast contract.
Ja doei.
pi_121989543
Nou ja, dit is niet ons verhuistopic of een hypothekentopic :+

Dus ehm.. Ontopic: eetlust is me vergaan :') maar werk zo toch maar een roggebroodje naar binnen, misschien voel ik me dan wat minder slap !
Ja doei.
pi_121989554
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij heeft een vast contract.
Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doen. Als je 55.000 wil lenen dan moet je in NL iets tussen 10-15.000 bruto per jaar verdienen. Lijkt me dat dat daar niet heel anders is.. Andere bank een optie?
pi_121989631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doen. Als je 55.000 wil lenen dan moet je in NL iets tussen 10-15.000 bruto per jaar verdienen. Lijkt me dat dat daar niet heel anders is.. Andere bank een optie?
Andere landen andere regels.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121989848
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Succes, 3 uur ijzer tillen.

[..]

Hopen dat je target volgend jaar niet hierop gebaseerd wordt ;)

Veel plezier met je schoenen!
Ik heb wat gedronken en gewacht tot manlief onderweg naar huis was ;)

Mijn target gaat ieder jaar omhoog, niet met 55% maar het hoort er wel bij :) En thanks! Dat komt wel goed :D
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Krap gesteld target of gewoon een geweldige verkoper? Wel knap!
Reeel target gesteld, maar een paar grote oppertunities ontdekt en binnengehaald. Ik werk hard, ben goed in wat ik doe en ik wil in de organisatie verder groeien dus opvallen en profileren is belangrijk. Een van de manieren waarop je dat doet is door overperformen.

Dus dit jaar wil ik ook over target gaan, maar niet meer zoveel :)

On a sidenote; er zijn mensen die hier mindfulness achtige dingen hebben gedaan toch? Ik zit te zoeken, maar heeft er iemand iets van een boek of audiobook wat hij aan kan raden? Want ik kom op allerlei zweverige websites terecht met lotusbladeren en dat je jezelf weer kan vinden *ril*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121989889
Toch nog even een :* voor Mo en Wolve. Hopelijk is het snel definitief goed nieuws dan!
pi_121989938
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Tinkepink het volgende:

nice! Dat zet zoden aan de dijk.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121989971
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Andere landen andere regels.
^^
pi_121990276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nice! Dat zet zoden aan de dijk.
Ja!! Afbetalen is fijn! Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg van mn hypotheekverstrekker. Kreeg wel bericht dat ik weer wat had afbetaald (ruim 2 weken nadat ze het geld binnen hadden!), maar niet wat mijn restschuld is en wat mijn maandelijkse lasten worden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121990342
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Professioneel fotograaf ingehuurd voor die foto's An?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

nee, heeft die inrichtingstylist gedaan :+
pi_121990352
Mjaah, wij hebben banksparen, dus volgens mij heeft het geen nut om meer af te gaan lossen. Hooguit voor het stuk dat nu onder water staat :X Maar daar worden mijn maandlasten niet minder van :P
pi_121990457
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef the85mc het volgende:
He an, ik had je huis net gezien, mooi appartement hoor. Komt heel ruim en strak over op de foto's.
Dank! ben er ook nog steeds flieft op. Maar ja, ik vind Freudmans nog steeds leuker :+
pi_121990485
Geen idee hoe het met banksparen werkt. :o
Zou je eens aan je hypotheekverstrekker moeten vragen. :)

Ik ben vooral mn beleggingshypotheek aan het aflossen. Dat komt toch nooit meer goed. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_121990609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat potdomme om een hypotheek van omgerekend nog geen 55.000 euro :') geen 8 ton.
Ga je in een schuur of garage wonen :P ?
pi_121990673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef the85mc het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Wil zo uitgebreid gaan koken, heeft iemand een lekker recept voor stoofvlees/runderlappen oid?
Tot 3,5 uur bereidinstijd max..
Dit heb ik laatst gemaakt: http://indonesische-recep(...)e-daging-smoor-maken

Met magere runderlappen :D echt heerlijk.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:44:58 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121990708
DaD en An, wat een goed nieuws! Fijn hoor! Hopelijk loopt het gesmeerd met de rest.

Mo, bah dat ook nog eens. Probeer niet in de stress te schieten lieverd, het komt echt goed :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:51:08 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121990988
Perr, wat een discipline!

Hier ook hotelontbijt en het was echt superlekker en vers voor een klein hotelletje
O: Warm afgebakken kaiserbroodje, 2 sneden (zelfgesbeden, dik dus) oerbrood (was ook nog warm), 2 getoaste boterhammen, beschuit, 3 schaaltjes vers fruit, 2 appels, 2 cappuccinno, schaaltje yoghurt met honing, beleg: boter, suiker, jam, kaas, kipfilet, salami.
B: 5 km wandelen
L: gekookt ei, sinaasappel
S:; 11.1 km hardlopen in precies een uur
T; 6 dropjes, blokje choco, kwark en vla
D: sperziebonen, gegrilde paprika/ui/champignons (gevuld met kaas en spinazie), aardappelkroketjes, zoetzure komkommersalade
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121991911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, wat een discipline!

Hier ook hotelontbijt en het was echt superlekker en vers voor een klein hotelletje
O: Warm afgebakken kaiserbroodje, 2 sneden (zelfgesbeden, dik dus) oerbrood (was ook nog warm), 2 getoaste boterhammen, beschuit, 3 schaaltjes vers fruit, 2 appels, 2 cappuccinno, schaaltje yoghurt met honing, beleg: boter, suiker, jam, kaas, kipfilet, salami.
B: 5 km wandelen
L: gekookt ei, sinaasappel
S:; 11.1 km hardlopen in precies een uur
T; 6 dropjes, blokje choco, kwark en vla
D: sperziebonen, gegrilde paprika/ui/champignons (gevuld met kaas en spinazie), aardappelkroketjes, zoetzure komkommersalade
Ligt het aan mij of is dat een gi-gan-tisch ontbijt :') ?
pi_121991941
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

So_Surreal, meet uniekhoorn.
Ja doei.
pi_121992395
En dun dat ze is he!
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:25:44 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121992501
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Uhmmm ja maar voor de rest pas ik altijd gewoon op, dus dan mag het :9
pi_121992852
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Uhmmm ja maar voor de rest pas ik altijd gewoon op, dus dan mag het :9
Je bent superslank, als je minder zou eten dan je doet zou het gewoon onverantwoord zijn.
pi_121993126
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dit heb ik laatst gemaakt: http://indonesische-recep(...)e-daging-smoor-maken

Met magere runderlappen :D echt heerlijk.
Klinkt ook lekker, maar toen was ik al niet meer thuis. Het wordt runderlappen in bier met mosterd,champignons,tomaten, kruidnagel etc. Vooraf heldere champignonsoep. Als groente sperziebonenschotel met pittig gekruide tomaat.
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:49:48 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121993229
Concentratieniveau is prut hier :')

Ik ben altijd een beetje zenuwachtig voor begrafenissen! Heb er dan gelukkig ook nog maar weinig meegemaakt...
pi_121993343
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Concentratieniveau is prut hier :')

Ik ben altijd een beetje zenuwachtig voor begrafenissen! Heb er dan gelukkig ook nog maar weinig meegemaakt...
Knuf! :*
pi_121993394
knuf voor maria :*
Kwak
pi_121993454
Kan zelf wel merken dat het emo eten niet uit mijn systeem is. Bizarre lijst vandaag:

O: gekookt ei, cracker met ham en tzaziki
L: stokbroodje eiersalade en cola light
T: grote chocolate chip cookie wit
T: chocomuffin
D: pizza

Best ernstig _O- :@
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:58:31 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121993487
O+

Ik zorg maar dat ik gewoon het hoognodige doe vandaag ofzo... :Y
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:59:02 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121993510
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:57 schreef An24 het volgende:
Kan zelf wel merken dat het emo eten niet uit mijn systeem is. Bizarre lijst vandaag:

O: gekookt ei, cracker met ham en tzaziki
L: stokbroodje eiersalade en cola light
T: grote chocolate chip cookie wit
T: chocomuffin
D: pizza

Best ernstig _O- :@
Wahow das idd niet een An-lijstje! Emo vanwege huusje? :*
pi_121993582
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wahow das idd niet een An-lijstje! Emo vanwege huusje? :*
Ja en druk. Veel op kantoor en daar is niets geschikt voor een An-lijstje. Ik moet gewoon mijn coolbag weer meenemen met eten dat ik thuis klaar maak....
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:04:44 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121993663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja en druk. Veel op kantoor en daar is niets geschikt voor een An-lijstje. Ik moet gewoon mijn coolbag weer meenemen met eten dat ik thuis klaar maak....
Ah bekend :Y Ik doe het ook hoor, beetje emo-eten, alsof het me dan minder kan bommen. Ik at gisteren bijv. shoarma en de dag ervoor ehh ook iets slechts geloof ik :')

Vandaag is al wat beter maar nog wisselvallig qua kwaliteit :P

O: smoothie met yoghurt, mango, blauwe bessen en havermout
L: Italiaanse bol met 2 haringen met uitjes
T: twee handjes M&Ms :')
T: snee speltbrood met pindakaas
D: hutspot met slavink

Hebben jullie geen koelkast enzo op kantoor? Ik doe meestal in de buurt boodschappen en dump dat dan daar :P
pi_121993810
Wauw, zo'n lijstje heb ik nog nooit van jou gezien, An! :D Wel lekker :9 :@ .

Mijn lijstje

O: 2 rijstwafels met een beetje mayo en een gekookt ei
T: volkoren boterham achterham, banaan
L: groot bord linzensoep met lamsvlees en crème fraîche, 3 stukje ciabatta met olijfolie
T: mineola (da's nu, de lunch was vullend :+ )
D: kip, paprika, champignons met een woksausje en zilvervliesrijst

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodbye op 24-01-2013 18:14:44 ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121994063
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah bekend :Y Ik doe het ook hoor, beetje emo-eten, alsof het me dan minder kan bommen. Ik at gisteren bijv. shoarma en de dag ervoor ehh ook iets slechts geloof ik :')

Vandaag is al wat beter maar nog wisselvallig qua kwaliteit :P

O: smoothie met yoghurt, mango, blauwe bessen en havermout
L: Italiaanse bol met 2 haringen met uitjes
T: twee handjes M&Ms :')
T: snee speltbrood met pindakaas
D: hutspot met slavink

Hebben jullie geen koelkast enzo op kantoor? Ik doe meestal in de buurt boodschappen en dump dat dan daar :P
Wel een koelkast ja, maar ik vind AH salades enzo ook niet zo geweldig. En ik ben ook vaak aan het rijden onder lunchtijd, op weg naar afspraken, dus vandaar de coolbag.
pi_121994103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:08 schreef Goodbye het volgende:
Wauw, zo'n lijstje heb ik nog nooit van jou gezien, An! :D Wel lekker :9 :@ .

Mijn lijstje

O: 2 rijstwafels met een beetje mayo en een gekookt ei
T: volkoren boterham achterham, banaan
L: groot bord linzensoep met lamsvlees en crème fraîche, 3 stukje ciabatta met olijfolie
T: mineola (da's nu, de lunch was vullend :+ )
D: kip, paprika, champignons met een woksausje en zilvervliesrijst
Goed he! O-)

Jij hebt wel een fijn lijstje ^O^
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:23:28 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121994303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Wel een koelkast ja, maar ik vind AH salades enzo ook niet zo geweldig. En ik ben ook vaak aan het rijden onder lunchtijd, op weg naar afspraken, dus vandaar de coolbag.
Ah ik snap :Y
pi_121995514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah ik snap :Y
Waar ik wel trots op ben: de wereld is deze week omgedraaid. Freud houdt zich erg netjes aan zijn nieuwe regels en de vetjes smelten langzaam van zijn lijf. Erg jum! :9
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:01:18 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121995789
:W vandaag zit ik weer netjes op de 1600 calorieën dus ik heb me aan mijn belofte gehouden :P

Lijstje:

O: bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kop groene thee, koffie verkeerd
T: appel
L: kipsalade van de appie en een karnemelk
T: paar stukjes leverworst
D: Chili con carne met appelmoes :9

Voor mijn gevoel niet zo veel maar die koffie en leverworst bevatten blijkbaar veel calorieën :o

Zo misschien weer eens een cola bij het optreden van vriendlief :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:30:07 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121997297
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Waar ik wel trots op ben: de wereld is deze week omgedraaid. Freud houdt zich erg netjes aan zijn nieuwe regels en de vetjes smelten langzaam van zijn lijf. Erg jum! :9
Jij bent lief O+
gewoon omdat het kan :*
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:43:44 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121998170
Majo als dat 1600 kcal is? Nou ja, het zal.

Cots, alsof je zelf niet weet wat veel gezonde calorieen bevat; tonijn op olie, olijfolie, roomboter, nootjes, volle melkproducten.
Je wil/kan het niet, dat is zorgelijk...
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:44:59 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121998263
Mijn haar is minder statisch... gewoon een ienieminie klein beetje vaseline op je puntjes en daarna borstelen.
* uniekhoorn houdt van goedkope oplossingen :D
pi_121998848
:? Tonijn is een magere vis, dus dat neem je meer voor de E's...

Ik ga even een dolfijn lens meppen! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121998907
Ik heb net een meisje op de sportschool ongevraagd sportbeha advies gegeven. Ze had een vriendin nodig om dr beha dicht te doen (vast bedacht door een man, sportbeha's die je over je hoofd moet aantrekken, probeer dat ding maar eens uit te trekken na het sporten!) en dus heb ik haar de shockabsorber run geadviseerd. B-)

Nu eten, want honger!
Doe wat je niet durft.
pi_121998971
quote:
18s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:

Doe je ding he..
Ik ga schaften, eten is klaar :9
  Vis een optie? donderdag 24 januari 2013 @ 20:08:43 #57
70532 loveli
N
pi_121999764
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn haar is minder statisch... gewoon een ienieminie klein beetje vaseline op je puntjes en daarna borstelen.
* uniekhoorn houdt van goedkope oplossingen :D
Action, 3 euro voor haarserum. Werkt ookgoed.
crap in = crap out
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:10:08 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121999868
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Action, 3 euro voor haarserum. Werkt ookgoed.
Ja? Heb ik wel eens om gezocht maar kon het niet vinden..

Hoe is het Loveli.. je hebt prachtig haar en ik hoop dat je snel weer heerlijk in je vel zit :Y
pi_122001920
Pff 1600, dan val ik echt om overdag.
pi_122001977
quote:
18s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:

Net ook 2 blikjes tonijn in olie gehaald, en nog 2 zakjes met noten / zonnebloem pitten met kruiden en nog wat muesli repen voor als snack.
  Vis een optie? donderdag 24 januari 2013 @ 21:28:25 #61
70532 loveli
N
pi_122004806
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja? Heb ik wel eens om gezocht maar kon het niet vinden..

Hoe is het Loveli.. je hebt prachtig haar en ik hoop dat je snel weer heerlijk in je vel zit :Y
Dankies O+

Zit wel goed in m'n vel, heb alleen veel te doen, moet proberen een stel kneuzen zelfstandig te laten denken ;)
crap in = crap out
pi_122006516
Dad & An *O*

Mo wat stom allemaal :*

Lange dag vandaag en eten besteld...

O: 250 ml griekse yoghurt
T: 2x koffie verkeerd
L: gebakken ei van 2xl eieren, met bacon, ontbijtworstjes van de jumbo, tomaat en een beetje ketchup
D: grote bak tonijnsalade
T: handje nootjes
T: 1 glas witte wijn
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122006964
Eten besteld?

Mijn eindstand, lange dag ook hier!
O: roerei, plak bacon, tomaat, 4 champignons, erna een sinaasappel
T: 125 ml yoghurt met muesli en mandarijnen
L: fajita met rundvlees en paprika met pittige tomatensaus, sla erbij
T: 2 koffie met koekje
T: raw brownie, zakje chips
D: broodje tonijnsalade, 150 gr komkommer
T: 2 blokjes witte chocolade en een warme sojamelk met anijs
pi_122007310
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geen idee hoe het met banksparen werkt. :o
Zou je eens aan je hypotheekverstrekker moeten vragen. :)

Ik ben vooral mn beleggingshypotheek aan het aflossen. Dat komt toch nooit meer goed. B-)
in mei vervalt mijn looptijd, dus tegen die tijd stel ik de vraag wel :P

An en Maria, sterkte! Goede karma jullie kant enzo :*

Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: aardappels, kip en paprika
T: rijstwafels met amandel
D: gewokte rijst met vis
S: fitness en cardio. Spierpijn in mijn benen is nu een flink stuk minder. Dus nachtje slapen en morgen ben ik weer als nieuw :D
T: rijst, vis en gewokte groenten
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie
pi_122007350
Yep bij een Italiaan. Mijn man had pizza en ik braaf een maaltijd salade (hadden niks meer in huis anders had ik hem zelf wel gemaakt..)
pi_122007596
Ik ga morgen benen trainen geloof ik .:o
Ben nu al een beetje bang. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122008294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga morgen benen trainen geloof ik .:o
Ben nu al een beetje bang. :D
:{w kan je prima hebben met je gebikkel!

En dank allemaal :*
pi_122008469
Nieuw schema, altijd spierpijn. B-)

Ook cool, nu een oud collega van me bij de Wereld leert door op NL3. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122014006
Dit topic verdwijnt steeds uit mijn AT! Ik snap het niet :o
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 00:16:40 #70
70532 loveli
N
pi_122014256
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Probability het volgende:
Dit topic verdwijnt steeds uit mijn AT! Ik snap het niet :o
Je drukt steeds op de knop 'kuttopic' :')
crap in = crap out
pi_122014290
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 02:06:34 #72
70532 loveli
N
pi_122017241
Wie deed hier iets met communicatie? Zoek mogelijk iemand met de skillz van maria, maar dan met een iets meer overtuigende killermentaliteit :+
crap in = crap out
  vrijdag 25 januari 2013 @ 06:28:49 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122018195
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 02:06 schreef loveli het volgende:
Wie deed hier iets met communicatie? Zoek mogelijk iemand met de skillz van maria, maar dan met een iets meer overtuigende killermentaliteit :+
Coco, ik, xm en probje.
Ik zou xm proberen.
pi_122018220
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 06:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Coco, ik, xm en probje.
Ik zou xm proberen.
Ho-ho, ik doe over 2 uur pas iets met communicatie :D
  vrijdag 25 januari 2013 @ 07:44:05 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122018502
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 06:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ho-ho, ik doe over 2 uur pas iets met communicatie :D
Als je het niet zou kunnen zou je die plek ook niet gekregen hebben.
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 07:46:01 #76
70532 loveli
N
pi_122018516
Heb het over meer dan 2 uur pas nodig ;)
crap in = crap out
pi_122018648
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 07:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je het niet zou kunnen zou je die plek ook niet gekregen hebben.
Ik heb hele mooie blauwe ogen!
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:02:11 #78
70532 loveli
N
pi_122018666
En lange benen.
crap in = crap out
pi_122018702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 02:06 schreef loveli het volgende:
Zoek je infiltranten bij de tegenpartij? :D
Doe wat je niet durft.
pi_122018739
Ik heb hele glade schoenen aan en moet over een loopbrug naar een woonboot. Schoenen ruilen is geen optie :')
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:13:14 #81
70532 loveli
N
pi_122018758
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zoek je infiltranten bij de tegenpartij? :D
Die zijn ook welkom.

In eerste plaats zoek ik een betere manier om ons verhaal te vertellen. Als je goede punten hebt, maar geen podium waar die duidelijk worden gepresenteerd, leg je het af tegen dom geneuzel met een goede propagandamachine.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:15:15 #82
70532 loveli
N
pi_122018781
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:11 schreef Probability het volgende:
Ik heb hele glade schoenen aan en moet over een loopbrug naar een woonboot. Schoenen ruilen is geen optie :')
Sokken erover? Pas op dat je aan boord niet valt. Eergisteren op pumps over ijs naar de super geschuifeld, kwam binnen ging bijna onderuit @ gladde vloer :')
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:17:11 #83
70532 loveli
N
pi_122018802
Koffie...
crap in = crap out
pi_122018943
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Die zijn ook welkom.

In eerste plaats zoek ik een betere manier om ons verhaal te vertellen. Als je goede punten hebt, maar geen podium waar die duidelijk worden gepresenteerd, leg je het af tegen dom geneuzel met een goede propagandamachine.
Worden die vanuit de organisatie niet geleverd?
Doe wat je niet durft.
pi_122018957
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Sokken erover? Pas op dat je aan boord niet valt. Eergisteren op pumps over ijs naar de super geschuifeld, kwam binnen ging bijna onderuit @ gladde vloer :')
Of elastiekjes of zo?
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:33:19 #86
70532 loveli
N
pi_122018974
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Worden die vanuit de organisatie niet geleverd?
dm
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:34:53 #87
70532 loveli
N
pi_122018989
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Of elastiekjes of zo?
Wat heb je bij je?
crap in = crap out
pi_122019003
-23 voelt als -29. Brrr.....gelukkig goed op kantoor aangekomen, nu eerst even opwarmen met koffie...
pi_122019051
Ik zoek nog steeds een mooie (leren) laptop hoes!
pi_122019056
Planning!!
O; 2 boterhammen met 2 zachtgekookte eitjes en een likje mayo, glas sap, koffie verkeerd
L: kikkererwten, tomaat, komkommer, paprika salade, 2 geroosterde boterhammen met kaas
S: krachttraining
T: kwark met bosbessen en frambozen
D: bak sla, met tomaat, 2 eitjes, gerookte zalm en wat ik nog meer tegenkom in de koelkast.
B: bingobal vervoeren van kringloop naar huis B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122019059
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat heb je bij je?
Ik ben nog thuis maar andere schoenen zijn geen optie :P
pi_122019078
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben nog thuis maar andere schoenen zijn geen optie :P
Waarom zijn andere schoenen geen optie? Kun je toch in een tas meenemen? Niemand die het raar vindt als je van schoenen wisselt ergens.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:40:51 #93
70532 loveli
N
pi_122019089
Omdat schoenen niet in handtas passen, I presume.
crap in = crap out
pi_122019115
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:40 schreef loveli het volgende:
Omdat schoenen niet in handtas passen, I presume.
Yes! Heb al 2 tassen en ga vanavond uit en gelijk door
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:44:27 #95
70532 loveli
N
pi_122019147
Zou voor de sokken gaan en evt een arm van iemand met fatsoenlijke schoenen. Pas op met zout als je goede schoenen draagt, houden ze niet van.
crap in = crap out
pi_122019180
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:33 schreef loveli het volgende:

[..]

dm
Mag er ook een dm deze kant op? Ik ben ook van de communicatie :Y En nieuwsgierig, maar dat is een bijeenkomstigheid.

Ik lig 'ziek' in bed. Gisteravond loodzware migraine, is nu nog gewoon flinke hoofdpijn. En druk/pijn op borst is erger. Vanaf midden van mijn borst trekt t door tot aan mijn linkerzijkant. Ademhalen is wat pijnlijk, diep ademhalen pijnlijker :') :+

Dokter gebeld, kan maandag terecht om 9.30u. Als klachten erger worden, als ik kortademig word of als ik pijn krijg in mijn linkerarm: weer contact opnemen.al lijkt pijn in linkerarm me meer een 112 dingetje, lol. Ik zie me al rustig met de dokter bellen of mijn afspraak misschien toch vervroegd kan worden :')
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:47:04 #97
70532 loveli
N
pi_122019186
Beterschap!
crap in = crap out
pi_122019225
Beterschap coco :*

Ik begin goed op te knappen :) zowaar ontbeten vandaag!

Hopelijk morgen fit genoeg voor een korte wandeling, laatste kans in het winterlandschap O+
pi_122019233
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:38 schreef Probability het volgende:
Ik zoek nog steeds een mooie (leren) laptop hoes!
heb je al op Etsy.com gekeken?

Beterschap Coco!
pi_122019272
Mogguh!

SPOILER: Tard voor Cococakes
Beterschap! :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122019381
Wel oppassen cootje! :*
Is het vooral pijnlijk bij diep inademen? Dan zou het spiertje/kraakbeen in borstkas kunnen zijn. Rond mn 15e ook veel last van steken gehad in borstkas, bleek aan kraakbeen van het borstbeen te liggen. Heet t syndroom van tietze, dat was natuurlijk erg grappig op je 15e :D
pi_122019408
Heerlijk, van die huisartsen waar je pas na een paar dagen terecht kan.
Hoop dat het snel overgaat Coco. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122019454
Goedemorgen! :* voor cococakes!

Planning:
O: dubbele zuurdesembth grillworst, appel
T: smoothie yoghurt met banaan en chiazaad
L: pasta'tje van Julias
T: handje walnoten.amandelen
T: nog een stuk fruit
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodybalance
D: linzen met blauwe kaas, wortel en tomaat
pi_122019457
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:44 schreef loveli het volgende:
Zou voor de sokken gaan en evt een arm van iemand met fatsoenlijke schoenen. Pas op met zout als je goede schoenen draagt, houden ze niet van.
Ik ga voor de ski optie
pi_122019482
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:58 schreef the85mc het volgende:
Is het vooral pijnlijk bij diep inademen? Dan zou het spiertje/kraakbeen in borstkas kunnen zijn. Rond mn 15e ook veel last van steken gehad in borstkas, bleek aan kraakbeen van het borstbeen te liggen. Heet t syndroom van tietze, dat was natuurlijk erg grappig op je 15e :D
Het is ook een echte EDS kwaal....heel irritant.
pi_122019524
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mag er ook een dm deze kant op? Ik ben ook van de communicatie :Y En nieuwsgierig, maar dat is een bijeenkomstigheid.

Ik lig 'ziek' in bed. Gisteravond loodzware migraine, is nu nog gewoon flinke hoofdpijn. En druk/pijn op borst is erger. Vanaf midden van mijn borst trekt t door tot aan mijn linkerzijkant. Ademhalen is wat pijnlijk, diep ademhalen pijnlijker :') :+

Dokter gebeld, kan maandag terecht om 9.30u. Als klachten erger worden, als ik kortademig word of als ik pijn krijg in mijn linkerarm: weer contact opnemen.al lijkt pijn in linkerarm me meer een 112 dingetje, lol. Ik zie me al rustig met de dokter bellen of mijn afspraak misschien toch vervroegd kan worden :')
Mag ik jou dm-en over mijn nieuwe functie?

En Li ik ben ook nieuwsgierig!
pi_122019547
Nog een x met huisarts bellen coco? Je kent je lichaam zelf t beste
pi_122019719
Zijn deze nootjes een beetje geschikt als tussendoortje zo voor het sporten en voor in het weekend ?
Of kan ik beter voor iets anders gaan, en zo ja wat :D ?

pi_122019771
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:15 schreef So_Surreal het volgende:
Zijn deze nootjes een beetje geschikt als tussendoortje zo voor het sporten en voor in het weekend ?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee, je wilt ongezouten ongebrande noten hebben. In de supermarkt vaak in plastic bakjes te vinden.
Goede keuzes: amandelen, paranoten, walnoten. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122019822
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, je wilt ongezouten ongebrande noten hebben. In de supermarkt vaak in plastic bakjes te vinden.
Ok ik ga er even naar kijken.

Hier zitten te veel caloriën in heh ?
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 09:26:19 #111
70532 loveli
N
pi_122019936
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beter ongezouten ongebrade cashews, maar geen tijd om uit te leggenw aarom.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 09:26:38 #112
70532 loveli
N
pi_122019945
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:21 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ok ik ga er even naar kijken.

Hier zitten te veel caloriën in heh ?
Calorien
/care

gezonde stofjes: care!!!
crap in = crap out
pi_122020121
en als je ze daar te duur vindt, dan kan je ook naar de marktvoor noten. Scheelt best wat geld :)
pi_122020194
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:34 schreef _aurum_ het volgende:
en als je ze daar te duur vindt, dan kan je ook naar de marktvoor noten. Scheelt best wat geld :)
Ja dat komt wel goed, we hebben hier ook een kaas/wijn/notenboer op het pleintje :)
Thnx voor de tips !
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 09:42:48 #115
70532 loveli
N
pi_122020321
Pfft, tot vanavond slankies ;)
crap in = crap out
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:46:58 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122020421
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik vind gezouten gebrande 100% keer lekkerder. De gezonde vetten blijven m.i. intact. Toch?
pi_122020532
Ik heb nog nooit ongebrande noten bij AH gezien, alles in die bakjes is gewoon gebrand hoor. Welke super ga jij naartoe Henk?

Tink, ik weet er het fijne niet van, maar de vetten en vitaminen schijnen minder te worden + bepaalde noten worden kankerverwekkend bij te hoge verhitting. Als je er veel van eet dan.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_122020534
Nope, bij branden worden de meervoudig onverzadigde vetten omgevormd tot verzadigde vetten.
pi_122020555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind gezouten gebrande 100% keer lekkerder. De gezonde vetten blijven m.i. intact. Toch?
Heeft meer met verzadigd/onverzadigd te maken dacht ik. Bij het branden worden de onverzadigde vetten omgezet in verzadigd, zoiets.
Be someone that makes you happy
pi_122020575
Oh V1 was me voor!
En Novem, je hebt bij AH een bakje naturel mix noten en die zijn ongebrand en ongezouten! Wel duur :P
pi_122020593
Beterschap Coco!

Overigens is een puistje op mn kin uitgegroeid tot een gezwel vannacht :')
Mini rood puistje met reusachtige zwelling eromheen....en ik moet uit eten vanavond....:')
pi_122020635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:53 schreef Nallie het volgende:
Oh V1 was me voor!
En Novem, je hebt bij AH een bakje naturel mix noten en die zijn ongebrand en ongezouten! Wel duur :P
Ja? Staat dat er op, ongebrand? AH noten zijn alleen zo oud/stoffig/smakeloos :P
pi_122020681

bijvoorbeeld.

Overigens zou ik ze liever op de markt halen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122020694
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijvoorbeeld.

Overigens zou ik ze liever op de markt halen. :)
Zoiets zag ik gisteren ook bij de Deen, gewoon iets van ¤4,50-, zo'n doosje :')
pi_122020728
Kunt ze trouwens wel zelf even roosteren, Tink, maar dan op maximaal iets van 85graden.
pi_122020753
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:57 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Zoiets zag ik gisteren ook bij de Deen, gewoon iets van ¤4,50-, zo'n doosje :')
De Lidl heeft ook een noten melange die gedeeltelijk gebrand en gedeeltelijk ongebrand is. :o
Doe wat je niet durft.
pi_122020964
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Pinda's zijn geen noten :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122021059
Cashews en amandelen eigenlijk ook niet :+
pi_122021135
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:09 schreef V1z0R het volgende:
Cashews en amandelen eigenlijk ook niet :+
amandel is wel gewoon een noot :)
pi_122021290
:@
Dacht dat het technisch gezien onder zaden viel zoals vele 'noten'.
pi_122021554
Vanavond gala! Zin in *O*. Helaas is mijn kont geslonken tot 'non existent' door eindsprint in mijn scriptie de afgelopen dagen, maar gelukkig is mijn buik nu wel helemaal strak. En geen tijd gehad om mijn hakken te testen (13 cm, damn) dus toen ik gister in de primark voor 3 euro een paar donkere ballerina's tegenkwam, die ook maar meteen in mn mandje gegooid. Samen met een felgekleurde roze/grijze sjaal die ik pas kan dragen als mijn haar niet meer rood is :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122022175
Noten :9 ik vind de gebrande/gezouten versie ook 100 keer lekkerder. Meestal neem ik echter "naturel" noten van de notenboer (of bij gebrek daaraan, de ekoplaza, maar die is ducht, nu dus de appie... /kras). En dan thuis ff n de oven met wat zout, paprikapoeder, whatever. Ook lekker en het voelt gezonder dan store-bought :P
pi_122022254
Beterschap CoCo :*
pi_122022514
Ik vind die gemengde van de appie nog wel aardig smaken. Maar daar gaan er veel noten doorheen, dus die zijn nog redelijk vers. Bij de jumbo daarentegen.. Die van de lidl heeft wel gebrande noten door de mix, ik dacht de hazelnoten.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:05:34 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122022669
Aardig artikeltje (wel in het Duits). HIerin wordt het menselijk lichaam vergeleken met een auto: je hebt zowel motorinhoud (spieren) als PK's nodig (cardio). In de juiste combinatie is afvallen en op gewicht blijven prima te doen.

quote:
Fettverbrennung im Körper lässt sich beeinflussen

Der Stoffwechsel ist ein Motor im Körper, der sich tunen lässt. Dabei haben Muskeln einen großen Einfluss darauf, wie viel ein Mensch essen kann, ohne zuzunehmen

Hardgainer oder Softgainer? Ein heißes Thema. Es geht um die Frage, wie schnell der Körper Energie verbrennt. Die Unterscheidung ist jedoch zu simpel. Der Stoffwechsel lässt sich aber trainieren. Von Philipp Laage

Im Hobbysport ist die Unterscheidung zwischen zwei Stoffwechseltypen verbreitet: Hardgainer und Softgainer. Demnach können Hardgainer viel essen, ohne zuzunehmen, dafür bauen sie nur langsam Muskeln auf. Softgainer setzen dagegen schnell Fett an, allerdings legen sie auch zügig an Muskelkraft zu.
Fitnesstrainer und Ernährungsberater unterschieden oft ganz klar zwischen beiden Typen und weisen gleichzeitig auf die Notwendigkeit bestimmter Nahrungsergänzungsmittel hin. In Internetforen und Fitnessstudios wird das Thema ausführlich diskutiert.
Prof. Gerhard Huber von der Universität Heidelberg hält die Einteilung in zwei klar trennbare Stoffwechseltypen allerdings eher für einen Marketingtrick einschlägiger Hersteller als für seriöse Wissenschaft. "Es gibt keinen Beleg für diese einfache Unterscheidung und auch keine Evidenz für die Wirksamkeit einer entsprechenden Nahrungsergänzung", sagt der Sportmediziner.
Prof. Ingo Froböse vom Zentrum für Gesundheit der Deutschen Sporthochschule in Köln sieht das ähnlich: "Es gibt diese Schwarz-Weiß-Malerei nicht." Der Übergang des Stoffwechsels sei stufenlos. "Jeder kann sich in eine der beiden Richtungen entwickeln." Die genetische Prädisposition liege nur bei 30 Prozent, eine Typisierung sei nahezu unmöglich.
Das bedeutet im Umkehrschluss aber nicht, dass der Stoffwechsel für die körperliche Fitness keine Rolle spielt. Er bestimmt, wie die Stoffe aus der Nahrung im Körper umgesetzt und verarbeitet werden.

Stoffwechsel ist nicht gleich Stoffwechsel
Es gebe verschiedene Stoffwechselbereiche, erklärt Achim Bub vom Max-Rubner-Institut (MRI), dem Bundesforschungsinstitut für Ernährung und Lebensmittel in Karlsruhe. Zentral ist der Energiestoffwechsel, der hauptsächlich Kohlenhydrate und Fette verarbeitet und den Zellen des Körpers Energie zur Verfügung stellt.
Unterschieden wird zwischen dem Grundumsatz, auf den der Hauptanteil der aufgenommenen Energie entfällt, und dem Leistungsumsatz etwa beim Sport. Hinzukommt Energie für die Wärmebildung im Körper.
Froböse zufolge bemisst sich die Qualität des Energiestoffwechsels durch zwei Dinge: Wie schnell verarbeitet er die Nahrung? Und wie verwertet er sie qualitativ? Angenommen, ein untrainierter Mensch nimmt Fett zu sich, und die Fettverbrennung ist nicht optimal: "Das Fett wird Blut und Zellen quasi überschwemmen", erklärt Froböse. "Bei einem trainierten Fettstoffwechsel wird das Fett sofort verarbeitet."
Um das Prinzip zu verdeutlichen, zieht der Wissenschaftler den Vergleich mit einem Automotor heran: "Das ist wie bei zwei Autos an der roten Ampel mit unterschiedlichen Motoren", erläutert er. "Der eine verbrennt im Leerlauf schon mehr als der andere." Genau so schaffe es der bessere Stoffwechsel, in Ruhe mehr Energie zu verbrennen.

Wie man den Stoffwechsel beeinflusst
Die Leistungsfähigkeit des Motors bestimmen Hubraum und PS-Zahl, für den Energiestoffwechsel zählen analog Muskulatur und Ausdauer. "Mehr Muskelmasse bedeutet mehr Hubraum für den Organismus", erläutert Froböse. Die Muskulatur bestimme den Grundumsatz des Körpers, ergänzt Bub. "Je mehr Muskelmasse, desto höher der Grundumsatz, desto mehr kann man essen."

Ausdauertraining sorge "für mehr PS", erklärt Froböse. Ein Ausdauersportler habe nämlich mehr Mitochondrien in einer Zelle. "Die arbeiten wie Minikraftwerke im Körper." Je mehr Kraftwerke eine Zelle habe, umso mehr und schneller verbrenne sie Energie.

Während die Muskeln also einen Einfluss darauf haben, wie viel ein Mensch essen kann ohne zuzunehmen, fördert Ausdauertraining die konstante Verbrennung von Fett auch im Ruhezustand.
Viele Menschen hätten jedoch verlernt, Fette zu verbrennen, weil sie das in einem zunehmend bewegungslosen Alltag nicht mehr bräuchten, mahnt Froböse. Das aufgenommene Fett wird vom Körper nicht verbrannt, sondern direkt gespeichert.

Wer viel Sport treibt, kann deutlich mehr essen
Regelmäßige Sportler müssten sich dagegen weniger Sorgen darum machen, wenn sie fett oder süß essen: "Die hageren, sportlichen Typen ernähren sich meist sorgloser als die übervorsichtigen Nicht-Sportler."

Froböse rät bei Gewichtsproblemen deshalb zu regelmäßigem Muskel- und Ausdauertraining. Er empfiehlt: "So oft wie möglich den Stillstand des Alltags unterbrechen." Das Motto laute: Essen und Trimmen – beides muss stimmen. "Nur durch gesunde Ernährung schaffe ich es nicht, den Stoffwechsel anzuregen."

Achim Bub vom MRI mahnt jedoch, dass für Übergewicht wesentlich die Energiebilanz entscheidend sei. Werde zu viel Energie über das Essen aufgenommen, speichere der Körper diese, zum Beispiel als Bauchfett.
"Wenn Sie einen höheren Energieumsatz haben, können Sie auch mehr essen. Aber wenn Ihr Gewicht steigt, essen Sie zu viel und bewegen sich zu wenig." Das Ganze ist vom Grundprinzip eine Plus-Minus-Rechnung: Wie viel wird aufgenommen, wie viel verbrannt?
Trotzdem sagt auch Bub: "Wer regelmäßig Ausdauersport macht, trainiert seinen Fettstoffwechsel." Der Körper schalte schneller auf die Fettverbrennung um. "Ein gut ausdauertrainierter Mensch kann also viel besser seine Fettreserven anzapfen."
Das biete eben den Vorteil, dass der Körper das Fett auch dann benutze, wenn sich der Sportler mal einen Tag gar nicht bewegt. "Aber es ist natürlich auch so, dass ein Mensch, der regelmäßig sportlich aktiv ist, ohnehin nur selten Probleme mit seinem Körpergewicht hat."
pi_122023141
Beterschap Coco. Als je het niet vertrouwt in de loop van vandaag: gewoon nog eens bellen!

Ongebrande amandelen vind ik wel eetbaar, maar gebrand vind ik lekkerder. Maar van ongebrande nootjes eet ik netjes een handje ipv een heel zakje, dus dat is eigenlijk wel beter :P.

Vandaag aan de schoonmaak. Door ziekige hangbaby is er een week nauwelijks iets gedaan en vanavond komen mijn schoonouders eten en oppassen :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:26:49 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122023312
Ohai! Thuis! </snotlap> :') iedereen best zen en bij mij gingen de sluizen al bij binnenkomst in de zaal + kist open oO< Lalala. volgens mij realiseerde ik het me toen pas echt ofzo...? Verder redelijk in kunnen houden! Behalve toen ik na afloop van personeel daar de vraag "koffie of thee" kreeg, praten lukt niet zo goed als ik me in probeer te houden dus dat werd "Theeheeheee graag..! :'( Sorry..! Eh thee ja! :@ "
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:29:31 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122023427
Coco :o beterschaap :* Is M. thuis?

Li, mijn skills plus de overtuigingskracht :D Ik word inderdaad op werk wel eens voor de grap 'salestijger' genoemd, omdat ik dat Heul Erg Niet ben oO<
pi_122023463
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Thuis! </snotlap> :') iedereen best zen en bij mij gingen de sluizen al bij binnenkomst in de zaal + kist open oO< Lalala. volgens mij realiseerde ik het me toen pas echt ofzo...? Verder redelijk in kunnen houden! Behalve toen ik na afloop van personeel daar de vraag "koffie of thee" kreeg, praten lukt niet zo goed als ik me in probeer te houden dus dat werd "Theeheeheee graag..! :'( Sorry..! Eh thee ja! :@ "
Ocherm :* hoop dat 't wel een mooi afscheid was? :*

En beterschap Coco!
Ja doei.
pi_122023614
Gaat het nu al wat beter Coco? In ieder geval beterschap :*
pi_122023657
Agos, Mariaatje, begrafenissen zijn altijd naar! Koes voor jou! O+ :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:37:27 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122023682
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ocherm :* hoop dat 't wel een mooi afscheid was? :*

En beterschap Coco!
Ja op zich! Nog steeds beetje raar, tijd niet gezien en kist was dicht enzo. Wel zo heavy voor zn kinderen ;( 2 ongeveer mijn leeftijd en 1 ongeveer 10 jaar jonger

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:36 schreef Goodbye het volgende:
Agos, Mariaatje, begrafenissen zijn altijd naar! Koes voor jou! O+ :*
Ja ik ben er nooit zo goed in :@ Moet altijd heel snel huilen ook al weet ik dan niet precies waarom :') En een koes terug O+ :*

Al weet ik wel dat er niet '1 Juiste Manier' is ofzo, maar toch voelt het soms ongemakkelijk :')

[ Bericht 21% gewijzigd door MariaEtcetera op 25-01-2013 11:42:40 ]
pi_122024280
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knufs! :*

En herkenbaar, dat je je emoties niet onder controle kan houden als je ook moet praten. Vind ik zo vervelend, maar je doet er zo weinig aan...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122024449
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap Coco. Als je het niet vertrouwt in de loop van vandaag: gewoon nog eens bellen!

Ongebrande amandelen vind ik wel eetbaar, maar gebrand vind ik lekkerder. Maar van ongebrande nootjes eet ik netjes een handje ipv een heel zakje, dus dat is eigenlijk wel beter :P.

Vandaag aan de schoonmaak. Door ziekige hangbaby is er een week nauwelijks iets gedaan en vanavond komen mijn schoonouders eten en oppassen :').
Heeft je schoonmoeder een schoonmaakobsessie? Zou dan niets doen in de hoop dat zei dan gaat schoonmaken })
pi_122024560
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heeft je schoonmoeder een schoonmaakobsessie? Zou dan niets doen in de hoop dat zei dan gaat schoonmaken })
Lol, niet echt. Was wel een goede geweest anders :D

Maar ik stofzuig altijd met de mini op mn rug, dus dat is best een workout (geheid spierpijn in mn benen morgen!).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122024645
Hhaha, v1Z!

Beterschap coco!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122024746
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja op zich! Nog steeds beetje raar, tijd niet gezien en kist was dicht enzo. Wel zo heavy voor zn kinderen ;( 2 ongeveer mijn leeftijd en 1 ongeveer 10 jaar jonger

[..]

Ja ik ben er nooit zo goed in :@ Moet altijd heel snel huilen ook al weet ik dan niet precies waarom :') En een koes terug O+ :*

Al weet ik wel dat er niet '1 Juiste Manier' is ofzo, maar toch voelt het soms ongemakkelijk :')
Heel veel sterkte :*
pi_122024787
Gecondoleerd Maria :*
pi_122024864
Vandaag een bizar rooster en vannacht niet geslapen, dus ik doe mijn best om wakker te blijven in de tussenuren.

En jeeeej, stemproef articulatie gehaald :)

Planning:
O. schaaltje yoghurt met muesli
T. Appel en een jelle ontbijtkoekreepding (geen eten vanochtend in huis om mee te nemen, dus de kantine maar geplunderd).
L. Nog geen idee, ga straks kijken voor een gezond broodje oid
T. Stuk komkommer
D. Eet bij een vriendin, dus het zal wel iets gezonds zijn.
T. Stukje chocolade
pi_122026790
Helemaal niet geslapen? :o
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 13:34:06 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122027828
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Majo als dat 1600 kcal is? Nou ja, het zal.

Cots, alsof je zelf niet weet wat veel gezonde calorieen bevat; tonijn op olie, olijfolie, roomboter, nootjes, volle melkproducten.
Je wil/kan het niet, dat is zorgelijk...
Ik geloof het eigenlijk ook niet maar de calorieteller zegt het :? Uiteindelijk ruimschoots ingehaald met nog 2 cola, een chocomelk en 2 rode wijn :') dat was dus omdat vriendje moest opreden dus ik mocht even los ;) was erg leuk en ze waren super maar hebben niet gewonnen :o

Vandaag maar weer een balansdagje inlassen. Net wakker dus dat komt wel goed :D voor het eerst maar thuisgebleven, voel me gewoon echt niet lekker -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_122028687
Ik heb echt een probleem met snoepen trouwens :')
Als ik iets in huis heb, eet ik het eigenlijk bijna altijd in een keer op, totdat ik misselijk ben :')

Als ik het niet heb dan eet ik het niet (duh), ga ik er ook niet speciaal voor in de supermarkt, en als ik toevallig voor iets anders in de supermarkt ben koop ik het ook niet.

Had gisteren een zakje van die nootjes gehaald waarvan ik die foto poste.
Maar was pas 19:30 thuis en moest nog eten, toen gegeten maar direct na het eten een paar van die nootjes geproefd omdat ik wilde weten of ze lekker waren.
Toen direct ¾ van die zak leeggegeten :')

Ik snap dat niet hoor, ik heb wel de zelfbeheersing en discipline om cold turkey te stoppen met roken, maar wat dit betreft ben ik echt een slappe zak.

Alhoewel ik dit voorheen wel 3 of 4x in de week deed met een zak M&M's of drop (dan de hele zak leeg), en ben ik nu deze week pas net begonnen.
Misschien moet ik nog wennen of zo.

Net wel trouwens 4 bruine broodjes met tonijn in olie gegeten, smaakte echt goed :D !

pi_122028694
:* voor Maria

Natuurlijk allemaal crisisdingen op vrijdag :') werk gelukkig wel thuis dus kan ik ondertussen schoonmaken en mn Wii met balance board installeren :D
Misschien straks nog naar de sportschool maar ik heb 0,0 zin... kan ook morgen gaan toch :P
pi_122028780
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Nallie het volgende:

Natuurlijk allemaal crisisdingen op vrijdag :') werk gelukkig wel thuis dus kan ik ondertussen schoonmaken en mn Wii met balance board installeren :D
Misschien straks nog naar de sportschool maar ik heb 0,0 zin... kan ook morgen gaan toch :P
Van uitstel komt afstel heh :D !
Ik heb juist wel zin om weer te sporten vanavond !
Sowieso lekker op een vrijdag dat ik geen rekening hoef te houden hoe laat ik in bed lig omdat ik morgen vrij ben.

Ik heb laatst zo'n Wii U gekocht (nieuwe Wii), misschien koop ik ook nog wel zo'n balance board als die uitkomt :D
pi_122028845
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Van uitstel komt afstel heh :D !
Ik heb juist wel zin om weer te sporten vanavond !
Sowieso lekker op een vrijdag dat ik geen rekening hoef te houden hoe laat ik in bed lig omdat ik morgen vrij ben.

Ik heb laatst zo'n Wii U gekocht (nieuwe Wii), misschien koop ik ook nog wel zo'n balance board als die uitkomt :D
Nou valt wel mee hoor, sport sowieso wel 4x per week ;) en dan kan ik thuis ff Wii-en en op mn stepapparaatje wat cardio-en. Mn knie is weer helemaal k-u-t dus misschien ook maar beter even rustig aan doen. Donderdag naar de huisarts, fysio kan er niks meer mee... ;(
pi_122028909
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nou valt wel mee hoor, sport sowieso wel 4x per week ;) en dan kan ik thuis ff Wii-en en op mn stepapparaatje wat cardio-en. Mn knie is weer helemaal k-u-t dus misschien ook maar beter even rustig aan doen. Donderdag naar de huisarts, fysio kan er niks meer mee... ;(
Aah dan komt het wel goed dus :)
Wat heb je precies met je knie ?

Mijn sportschool zit vlak bij mijn werk, en dus te ver om in het weekend te gaan sporten.
Misschien ga ik morgen nog wel een rondje hardlopen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:01:57 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122028948
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Booh! :( ivm hardlopen eerder ofzo?
pi_122028951
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Nallie het volgende:

Natuurlijk kan dat. Je sport voldoende, dus een keertje niet kan best :Y

Mijn lijstje begint er aanzienlijk beter uit te zien, dan die van gisteren :')

O: gekookt eitje. Had haast, want afspraak.
L: salade met een halve stronk broccoli, sla, olijven, parmezaanse kaas, kipfilet en olijfolie
T: stukje pure chocolade
S: anderhalf uur yoga
D: aardappelen, bloemkool en appelmoes.
T: klein bakje chipjes en wodka-cola light

Semi balansdag _O-
pi_122029179
Is Yoga echt zo goed om calorieën te verbranden dan :) ?
Ik heb d'r geen verstand van hoor, maar volgens mij beweeg je niet zo veel toch ?
pi_122029271
Ashatanga yogha
pi_122029357
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Aah dan komt het wel goed dus :)
Wat heb je precies met je knie ?

Mijn sportschool zit vlak bij mijn werk, en dus te ver om in het weekend te gaan sporten.
Misschien ga ik morgen nog wel een rondje hardlopen.
Ja ooit begonnen als overbelasting, maar mn spieren rond mn knie trekken mn gewricht scheef, zoiets is t. Nu straalt t lekker door naar bovenbeen, heup en rug *O* :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Booh! :( ivm hardlopen eerder ofzo?
Nee, want dat ging juist beter toen. Alleen t ging sneeuwen en door de kleine stukjes door de sneeuw lopen is alles nu weer instabiel en pijnlijk... de fysio zei dat ik weer terug bij af ben nu en dat t als t zo snel terug kan vallen dat er dan andere hulp op moet zoals orthopeed ofzo. Maar ik wil eigenlijk wel dat ze er eens een keer goed naar kijken nu.
/einde klaagzang :P
pi_122029411
Amputeren! oO<
pi_122029459
Oeh nallster, ik zou maar ff rustig aan doen dan!

En Yoga is echt goed voor je hoor! Misschien niet de rustige vormen maar ik zie de gemiddelde mens nog niet een uur lang al die posities aannemen en volhouden, moet je aardig flexibel & sterk voor zijn. En als je een dikke buik hebt kan die aardig in de weg zitten bij sommige poses :P
pi_122029719
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je al op Etsy.com gekeken?

Beterschap Coco!
Nee nog niet!
pi_122029936
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik geloof het eigenlijk ook niet maar de calorieteller zegt het :? Uiteindelijk ruimschoots ingehaald met nog 2 cola, een chocomelk en 2 rode wijn :') dat was dus omdat vriendje moest opreden dus ik mocht even los ;) was erg leuk en ze waren super maar hebben niet gewonnen :o

Vandaag maar weer een balansdagje inlassen. Net wakker dus dat komt wel goed :D voor het eerst maar thuisgebleven, voel me gewoon echt niet lekker -O-
Maar je doet nu toch dieet? Het werkt niet als je je er niet aan houdt..
pi_122030048
Een paar superslechte dagen qua eten gehad -O-
Ik geef de hormonen de schuld, maar tijd om nu weer normaal te doen.
Zondag morgen weer sporten en verder een redelijk 'net' weekend plannen.
pi_122030162
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Amputeren! oO<
Dan pas ik mn broeken niet meer :{w
pi_122030275
On topic maar ff een lijstje :P

O: havermout, banaan, cacao (ben t nog steeds niet zat :P)
T: koffie verkeerd, appel
B: uur fietsen
L: hard speltbroodje, helft hummus en helft pindakaas, cracker met gekookt ei
B: schoonmaken, steppen, Wii
T: ?
D: even denken, iets met aubergine/courgette, curry of iets van couscous ofzo..
T: ?

Duidelijk verhaal wel oO<
pi_122030296
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

http://www.gezondheidsnet(...)et-het-17-dagendieet

ik denk dat het wel klopt. dit dieet is in de eerste 17 dagen gewoon een crashdieet (ca. 1000 kcal), zeker als je niet heel netjes low-carb eet. alleen als je netjes echt low-carbt krijg je genoeg vet en eiwit binnen, kom je in ketose en heb je de voordelen van low carb. als je smokkelt, bijvoorbeeld omdat je vriend een concert heeft en je "dus" even "mag" kom je niet in ketose en gaat die vlieger niet op.

het lijkt me van groot belang dat als je zo'n dieet doet, je je heel netjes aan alle stappen houdt, en alle 4 de cycli doorloopt.
Kwak
pi_122030352
pi_122030381
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

http://www.gezondheidsnet(...)et-het-17-dagendieet

ik denk dat het wel klopt. dit dieet is in de eerste 17 dagen gewoon een crashdieet (ca. 1000 kcal), zeker als je niet heel netjes low-carb eet. alleen als je netjes echt low-carbt krijg je genoeg vet en eiwit binnen, kom je in ketose en heb je de voordelen van low carb. als je smokkelt, bijvoorbeeld omdat je vriend een concert heeft en je "dus" even "mag" kom je niet in ketose en gaat die vlieger niet op.

het lijkt me van groot belang dat als je zo'n dieet doet, je je heel netjes aan alle stappen houdt, en alle 4 de cycli doorloopt.
Naja ze valt nog steeds af omdat ze crashed lijkt me... en dat was t doel. Ik snap je punt wel hoor daar niet van :P Denk alleen dat t niet aan komt.

Hoe is t met je trouwens?
pi_122030385
mijn lijstje:

O- slapen
T- appel
T- volkoren melbatoastjes met niks
T- stukje witbrood met fricandeau als ik er zin in heb
D- ik ga proberen een karbonaadje te bakken en paprika te eten. anders tomatensoep.

Ik drink voornamelijk veel water en heb vandaag voor t eerst weer een beetje trek in eten.

De score van een weekje griep: -3 kilo. jammer dat dat er maandag allemaal weer aan zit want vocht...
Kwak
pi_122030430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Naja ze valt nog steeds af omdat ze crashed lijkt me... en dat was t doel. Ik snap je punt wel hoor daar niet van :P Denk alleen dat t niet aan komt.
mja... alleen als je afvalt door te crashen ipv door ketose dan verbrand je je spieren en gaat daardoor je basisverbranding omlaag. hallo Jojo!

beweeg je er ook de aanbevolen 17 minuten per dag ( :') ) bij Majo?

Edit: zie post boven je, nog steeds ziek, maar de eetlust komt langzaam terug en de koorts zakt wat. hoest nog veel, hoofdpijn, duizelig en benauwd en doodmoe.
Kwak
pi_122030449
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef So_Surreal het volgende:
Is Yoga echt zo goed om calorieën te verbranden dan :) ?
Ik heb d'r geen verstand van hoor, maar volgens mij beweeg je niet zo veel toch ?
Wat de rest zegt. Ik doe de zwaarste yoga variant:

pi_122030805
Yoga powerrrrrrrr!

Al bijna weer weekend! Lekker effectief dagje vandaag! Vanaf 8 uur aan het vlammen op de laptop. Net een uurtje huis schoongemaakt. Straks komt zus+vriend langs eten, daarna even de stad in. Morgen dagje schaatsen en vriend van me heeft ijszeiler gebouwd, dus even proberen 8-) Morgenavond met mensen van zeilweekend eten en even de stad in. Zondag.... helemaal niks gepland!
Heb eens een oude map van Hed kandi aangezet onder het schoonmaken. Als het volgende week weer boven de 10 graden worden dan kan beach house wel weer :P
pi_122030979
Ik vind deze wel leuk :D
http://www.etsy.com/listi(...)t=iphone+galaxy+case

leuk etsy, uren lang sog plezier
pi_122031029
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mja... alleen als je afvalt door te crashen ipv door ketose dan verbrand je je spieren en gaat daardoor je basisverbranding omlaag. hallo Jojo!

beweeg je er ook de aanbevolen 17 minuten per dag ( :') ) bij Majo?

Edit: zie post boven je, nog steeds ziek, maar de eetlust komt langzaam terug en de koorts zakt wat. hoest nog veel, hoofdpijn, duizelig en benauwd en doodmoe.

Doelde meer ook op mentale blijheid ;) Maar gelukkig zit er een stijgende lijn in!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:02:04 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122031163
Ik wil ook powerrrr yoga kunnen *O* Maar ik kom er niet toe, net zoals zoveel andere dingen :+

Prob, niet soggen lekker ehh wokken..!
pi_122031234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Doelde meer ook op mentale blijheid ;) Maar gelukkig zit er een stijgende lijn in!
oh... eh, dat wisselt met de dag... vandaag gaat wel goed :)
Kwak
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 15:26:49 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122032218
Ik zit inmiddels in de tweede cyclus waarin meer mag (onder andere rode wijn). Het enige zondigen wat ik gedaan heb is de twee cola gisteravond en ja dat mocht inderdaad even van mezelf :P ik ben tijdens de eerste cyclus 4,5 kilo afgevallen, dat was niet gelukt als ik me er niet streng aan had gehouden. En nu ga ik weer vol de tweede cyclus in :)

Vandaag de tweede dag van de tweede cyclus, de dag waarop je weer minder mag (je mag nu om de dag meer dingen zeg maar)

Planning:
O: bak yoghurt met blauwe bessen, groene thee
T: sinaasappel
L: salade met tonijn, ei, komkommer, tomaat en augurk
T: actimel, appel
D: tilapiafilet met broccoli
pi_122032314
O halp! Ik moet een plan maken van mijn activiteiten tot de zomer.
Kan iemand mij daarbij helpen?

Of is dat gewoon logisch nadenken en de stappen opschrijven?
pi_122032398
Step 1: Collect underpants

Step 2: ???

Step 3: Profit!
pi_122032459
Mijn spieren! :o
Doe wat je niet durft.
pi_122032483
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:31 schreef V1z0R het volgende:
Step 1: Collect underpants

Step 2: ???

Step 3: Profit!
Huh :P
pi_122032567
pi_122032795
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef MaJo het volgende:
Ik zit inmiddels in de tweede cyclus waarin meer mag (onder andere rode wijn). Het enige zondigen wat ik gedaan heb is de twee cola gisteravond en ja dat mocht inderdaad even van mezelf :P ik ben tijdens de eerste cyclus 4,5 kilo afgevallen, dat was niet gelukt als ik me er niet streng aan had gehouden. En nu ga ik weer vol de tweede cyclus in :)

Vandaag de tweede dag van de tweede cyclus, de dag waarop je weer minder mag (je mag nu om de dag meer dingen zeg maar)

Planning:
O: bak yoghurt met blauwe bessen, groene thee
T: sinaasappel
L: salade met tonijn, ei, komkommer, tomaat en augurk
T: actimel, appel
D: tilapiafilet met broccoli
Knap dat je 4,5 kg afgevallen bent! En dat je het vol hebt gehouden! Maar wat kwak bedoelt is dat je alleen in ketose komt door echt geen koolhydraten te eten. Doe je dat wel, dan is het effect van ketose weg.. Dus ja. In deze fase mag dat dus wel.

Het belangrijkst van dit dieet is dat je breekt met oude gewoontes en voor gezondere dingen gaat kiezen en dat blijft doen. Slank worden is niet het probleem, slank blijven wel ;) De komende weken zullen er voor moeten zorgen dat je niet in oude patronen terug valt.
pi_122032870
Probi, je hebt een paar 'tussenmaanden'? bedenk wat je altijd al hebt willen doen, maar altijd hebt uitgesteld. je kunt tijdje reizen als je het geld ervoor over hebt, maar je kunt ook bijvoorbeeld kiezen om iets totaal nieuws te leren.
pi_122032897
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Probability het volgende:
O halp! Ik moet een plan maken van mijn activiteiten tot de zomer.
Kan iemand mij daarbij helpen?

Of is dat gewoon logisch nadenken en de stappen opschrijven?
:Y
pi_122032927
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef the85mc het volgende:
Probi, je hebt een paar 'tussenmaanden'? bedenk wat je altijd al hebt willen doen, maar altijd hebt uitgesteld. je kunt tijdje reizen als je het geld ervoor over hebt, maar je kunt ook bijvoorbeeld kiezen om iets totaal nieuws te leren.
nee ik ben nu aan de slag, 1e dag :D ik moet opstellen wat ik ga doen tot de zomer.
pi_122032959
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

:Y
Ja dat kan ik dus niet :7
pi_122032988
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Kan geen enkele vrouw :+
pi_122033048
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:43 schreef Probability het volgende:

[..]

:D

Schrijf eerst gewoon alle dingen die moeten gebeuren op.
Dan ga je kijken welke prioriteit hebben en welke niet.
Nummers geven!

Je kan ook alle activiteiten op post-its schrijven en dan met de volgorde schuiven bijvoorbeeld.
En dan maak je A4's met de maanden erop. Dan plak je de post-its in de maanden.
Creeer je een beeld, denk dat dat makkelijker is voor jou.
pi_122033861
Oeh nallie daar houd ik van! Misschien ga ik dat ook wel doen :D Met die post-its dan he.
pi_122033978
En bam:
O: dubbele desembth grillworst, cappuccino
T: shake met volle yoghurt en banaan en chiazaadjes die lekker tussen je tanden gaan :D
L: pasta met tomaat en rucolasalade (rucola, mozarella, cherrytomaat, olijfolie)
T: peer, sinaasappel, drankje
B: totaal uurtje fietsen
D: linzen met blauwe kaas en tomaat en sla enzo
T: ik denk 2 dunne door vriendlief gemaakte pannenkoeken met nutella. Hij had gisteren nutella gekocht! Wat een vent O+. En er dan nog pannenkoeken mee bakken ook he. Heerlijk.

Edit; 1900 kcals, en 2150 kcals verbrand (volgens fatsecret, enige activiteit die ik heb opgegeven is uurtje fietsen).

[ Bericht 8% gewijzigd door Perruche op 25-01-2013 16:23:41 ]
pi_122034028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nummers geven!

Je kan ook alle activiteiten op post-its schrijven en dan met de volgorde schuiven bijvoorbeeld.
oja goeie! die heb ik nu even niet mee :P maar ga ik thuis doen. vind het lastig zo concreet te zijn :P
pi_122034266
Maria :*
pi_122034328
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nummers geven!

^O^

Ik had dan waarschijnlijk een excelsheet gemaakt en met allerlei dingen gaan lopen kloten zoals grafiekjes voor de maanden welke meest topprio's heeft en zo om uiteindelijk er flauw van te worden en Skyrim te gaan spelen waardoor er weer een projectje op 70% ergens in een stoffig backupfoldertje komt te staan. :')
pi_122035375
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

Ik had dan waarschijnlijk een excelsheet gemaakt en met allerlei dingen gaan lopen kloten zoals grafiekjes voor de maanden welke meest topprio's heeft en zo om uiteindelijk er flauw van te worden en Skyrim te gaan spelen waardoor er weer een projectje op 70% ergens in een stoffig backupfoldertje komt te staan. :')
pi_122035617
Bedankt voor de beterschapswensen :) En Vaiz, tard ftw! O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:58 schreef the85mc het volgende:
Yeh, het meest pijnlijk bij diep ademhalen of inspanning (Saartje tillen, traplopen, mgoed, dan ga je natuurlijk vanzelf ook dieper ademen). Zit nu een beetje aan mijn hele linkerkant qua borst en achter bij mijn schouder(blad)/nek. Maf iets. Maar voel me verder niet slecht(er) ofzo, alleen pijnlijke shizzle. De hoofdpijn is in ieder geval bijna helemaal weg, dus hurrah daarvoor! *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:06 schreef Probability het volgende:

Mag ik jou dm-en over mijn nieuwe functie?
Uiteraard :)

Chico, gala, tof! Foto's van Chico in jurk? O+

Maria, knuffel! :* :*

Zo, sinds een uurtje echt uit bed nu. Wel tussendoor om voor Saar te zorgen natuurlijk. Martijn is over een uurtje thuis, fijn! Hij stuurde me dit door trouwens, wel tof :Y

Mijn lijstje is bagger btw, aangezien ik vrijwel niks gegeten heb.
pi_122035829
(och... mijn huisgenoot had een cupcakeje in mijn koelkast gezet met de dwingende boodschap "mensen die toetsen hebben, moeten beloond worden met cakejes" O+
En mijn articulatietoets heb ik gehaald *O* )
pi_122036242
Feli CotS! ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

Zo, sinds een uurtje echt uit bed nu. Wel tussendoor om voor Saar te zorgen natuurlijk. Martijn is over een uurtje thuis, fijn! Hij stuurde me dit door trouwens, wel tof :Y

:D zag je ze eerst vooral opscheppen hoeveel geld ze wel niet hadden krijg je nu allemaal dit soort clips...
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:06:46 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122036523
Gaat het Coco?? Voel jij je nog wel lekker in je vel? :*

Phaidra heeft het ook al zwaar :*

Skoap ook al zwaar :*

Baby's vergen echt heel veel he?
pi_122036548

Is dit een goed boek of zouden jullie het afraden?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:08:20 #204
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_122036596
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik word gek van die gozer.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_122036602
Die doc?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:09:03 #206
pi_122036619
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef DrDentz het volgende:
Die doc?
Straks gaat ie weer door mijn koker naar binnen!
pi_122036756
Je kan denk ik beter elke ochtend 10 km fietsen dan te luisteren naar één of andere dok.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:13:14 #208
pi_122036794
Als je maar sneller dan de postbode bent.
pi_122036885
Uniek, je bent vergeten het hekje dicht te doen!
pi_122036896
quote:
[ afbeelding ]

Waar heeft deze man verdedigende middenvelder gespeeld?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_122037002
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef V1z0R het volgende:
Feli CotS! ^O^

[..]

:D zag je ze eerst vooral opscheppen hoeveel geld ze wel niet hadden krijg je nu allemaal dit soort clips...
Ahaha, yeh, tof he? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat het Coco?? Voel jij je nog wel lekker in je vel? :*

Baby's vergen echt heel veel he?
Ik voel me te dik en vind mezelf nog steeds niet mooi (en heb dan nu die rare pijn op mijn borst), maar ik ben wél super gelukkig en heel blij :Y

Saartje is een modelbaby tot nu toe, zo ontzettend makkelijk, lief en tevreden O+ Martijn en ik herkennen het -gelukkig- totaal niet dat baby's veel van je vergen, energie kosten of dat je als ouders zijnde continu moe bent. We voelen ons nog hetzelfde (ik alleen dikker dan :+); eigenlijk is ons leven hetzelfde als voorheen, met soms iets meer geregel maar vooral veel meer awesomeness *;

Het is eigenlijk alleen maar geweldig dus O+ *even afkloppen, want het kan natuurlijk altijd nog veranderen*

Tis even afwachten hoe het dadelijk met werken gaat (na komende week mag ik weer), maar ik verwacht dat dat geen problemen zal opleveren.

Ik hoop alleen dat die pijn weggaat dus :( En dat ik me over een tijdje weer wat mooier ga vinden, maar dat komt vast nog wel :Y
pi_122037342
Ik vind het niet echt lekker klinken hoor Coco.
Als ik als EHBO'er iemand met die klachten bij me zou krijgen, dan zou ik ze doorsturen naar de eerste hulp.

Spierpijn voor morgen is gegarandeerd geloof ik. :o
En er zijn apparaten in de sportschool die niet ontworpen zijn voor vrouwen. Iets met borsten enzo. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_122037414
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En er zijn apparaten in de sportschool die niet ontworpen zijn voor vrouwen. Iets met borsten enzo. >:O
Hmm, daar heb ik nog nooit last van gehad?

Oh. Wacht.

......

;(
pi_122037446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het niet echt lekker klinken hoor Coco.
Als ik als EHBO'er iemand met die klachten bij me zou krijgen, dan zou ik ze doorsturen naar de eerste hulp.
Als het echt erger wordt, dan zal ik zeker aan de bel trekken :Y Maar het heb idee dat het gewoon een spier is ofzo.
pi_122037496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm, daar heb ik nog nooit last van gehad?

Oh. Wacht.

......

;(
Ik heb ook nog nooit een vrouw achter/op/in dat apparaat zien zitten. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122037551
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef Laureline het volgende:
^^ _O-
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:53:35 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122038392
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als het echt erger wordt, dan zal ik zeker aan de bel trekken :Y Maar het heb idee dat het gewoon een spier is ofzo.
Je hart heeft ook een heul belangrijke spier! :o
pi_122038788
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je hart heeft ook een heul belangrijke spier! :o
True :+ Maar ik ga ervan uit dat het niet mijn hart is.
pi_122038806
Ik vind het nog steeds klinken als een vast zittende boer, dan ook zo'n druk en dat gevoel aan de achterkant. Alleen is dat bij mij na het slapen wel weg.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:08:49 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122038962
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

True :+ Maar ik ga ervan uit dat het niet mijn hart is.
Okay :Y Als je jezelf maar goed in de smiezen houdt *O*
pi_122039056
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het nog steeds klinken als een vast zittende boer, dan ook zo'n druk en dat gevoel aan de achterkant. Alleen is dat bij mij na het slapen wel weg.
Misschien laat ik over een paar dagen wel een enorme oerboer, de moeder der boeren :D :+

Ik ziehoor 't al helemaal voor me :') _O-
pi_122039121
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Okay :Y Als je jezelf maar goed in de smiezen houdt *O*
Aye, uiteraard :Y Als het al iets 'echts' is, gok ik op een longontsteking. Saartje die bronchitis heeft gehad, ik die de laatste tijd veel heeft gehoest, enorm slecht immuunsysteem... Dus zou zo maar eens kunnen.

Maar ook dat denk ik nu nog niet echt. Houd t alleen wel in de gaten :)
pi_122039146
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef Laureline het volgende:
:')
pi_122039171
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Misschien laat ik over een paar dagen wel een enorme oerboer, de moeder der boeren :D :+

Ik ziehoor 't al helemaal voor me :') _O-
Dat je de lucht ziet verplaatsen en zulks :+
pi_122039323
Fus ro burp!
pi_122039466
En weer een kutweekend vol onzekerheid, aangezien die klojo's nog niets hebben laten horen, wederom. Joepie. Maar wel 8.5km gerend met 11km per uur. Echt joepie. Was lekker.
Ja doei.
pi_122039772
quote:
[ afbeelding ]

Dr. Frank weet verbazend weinig over eten/voeding.
Maar als je veel te dik bent en suikerziekte hebt is het wel nuttig (totdat dikte en suiker enigszins onder controle zijn).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122039895
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
En weer een kutweekend vol onzekerheid, aangezien die klojo's nog niets hebben laten horen, wederom. Joepie. Maar wel 8.5km gerend met 11km per uur. Echt joepie. Was lekker.
Knuf :*
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 18:39:14 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122039941
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef the85mc het volgende:

[..]

Knap dat je 4,5 kg afgevallen bent! En dat je het vol hebt gehouden! Maar wat kwak bedoelt is dat je alleen in ketose komt door echt geen koolhydraten te eten. Doe je dat wel, dan is het effect van ketose weg.. Dus ja. In deze fase mag dat dus wel.

Het belangrijkst van dit dieet is dat je breekt met oude gewoontes en voor gezondere dingen gaat kiezen en dat blijft doen. Slank worden is niet het probleem, slank blijven wel ;) De komende weken zullen er voor moeten zorgen dat je niet in oude patronen terug valt.
Het gaat er inderdaad om dat ik nieuwe eetpatronen aan moet leren, en dat gaat soms even mis ;) maar al met al vind ik dat ik het best goed doe :)

Net weer wakker en ik voel me nog verrotter dan vanmiddag -O- Ook geen honger maar zal toch iets moeten eten.

Coco ik had laatst precies hetzelfde!! Gelukkig werd het na een paar dagen minder, al heb ik die pijn op mijn rug nog steeds. Als het erger wordt zeker even de dokter bellen :Y
pi_122040106
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het gaat er inderdaad om dat ik nieuwe eetpatronen aan moet leren, en dat gaat soms even mis ;) maar al met al vind ik dat ik het best goed doe :)

Net weer wakker en ik voel me nog verrotter dan vanmiddag -O- Ook geen honger maar zal toch iets moeten eten.

Coco ik had laatst precies hetzelfde!! Gelukkig werd het na een paar dagen minder, al heb ik die pijn op mijn rug nog steeds. Als het erger wordt zeker even de dokter bellen :Y
Overdag stoppen met slapen.

Ik slaap momenteel door de kou en mijn aandoening ook 9 tot 9,5 uur :@ maar wel aan 1 stuk tot in de ochtend. Structuur is ook met slapen heel belangrijk voor herstel!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:47:21 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122040227
Regelmaat FTW hoe moeilijk ook.
Majo, je gaat nu toch wel eten he? ondanks je geen honger hebt. Honger heeft weinig te maken met je lichaam te voeden.

/hek dichtgedaan :P
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 18:48:16 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122040254
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Overdag stoppen met slapen.

Ik slaap momenteel door de kou en mijn aandoening ook 9 tot 9,5 uur :@ maar wel aan 1 stuk tot in de ochtend. Structuur is ook met slapen heel belangrijk voor herstel!
Ik weet het :@ probeer de laatste tijd ook minder overdag te slapen en dat gaat best goed maar ik was zó moe en mijn bedje lonkte. Nu maar eens wat eten maar ik twijfel wat. We eten vanavond pas om half 10 dus ik kan best nog wat eten maar ook weer niet teveel zodat ik zo nog vol zit :o
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:48:40 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122040270
Mo, goed gerend zeg!

Coco, Klinkt als een verrekt borstspiertje?

Wat voor fruit zou er volgende week bij de AH in de aanbieding zijn?
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 18:52:33 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122040425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Regelmaat FTW hoe moeilijk ook.
Majo, je gaat nu toch wel eten he? ondanks je geen honger hebt. Honger heeft weinig te maken met je lichaam te voeden.

/hek dichtgedaan :P
Ga ik doen :Y denk dat het tonijn wordt en een gekookt ei en een tomaat, soort uitgeklede tonijnsalade :P
pi_122040699
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik weet het :@ probeer de laatste tijd ook minder overdag te slapen en dat gaat best goed maar ik was zó moe en mijn bedje lonkte. Nu maar eens wat eten maar ik twijfel wat. We eten vanavond pas om half 10 dus ik kan best nog wat eten maar ook weer niet teveel zodat ik zo nog vol zit :o
^O^
pi_122040828
Wow An! Als je de helft van de dingen uit het filmpje kan dan ben je al awesome! _O_

Alles goed gegaan bij de bank?

Ik heb zoooooo lekker gegeten en ik krijg zo koffie c_/

Lijstje:
O: geroosterde boterham met kokosolie en ei
T: havermoutsmoothie
S: lesje 17 Evy
L: rijstwafels, kip en paprika
T: aardappels met ajvar en handje amandelen
D: http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=50389
T: 1/2 bakje tonijn en olie
pi_122041194
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:03 schreef _aurum_ het volgende:
Wow An! Als je de helft van de dingen uit het filmpje kan dan ben je al awesome! _O_

Alles goed gegaan bij de bank?

Ik heb zoooooo lekker gegeten en ik krijg zo koffie c_/

Lijstje:
O: geroosterde boterham met kokosolie en ei
T: havermoutsmoothie
S: lesje 17 Evy
L: rijstwafels, kip en paprika
T: aardappels met ajvar en handje amandelen
D: http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=50389
T: 1/2 bakje tonijn en olie
^O^
En je D klinkt :9
pi_122041195
Haha, de helft is veel Aurum. ik kan er wel aantal, maar nog niet perfect. Zij heeft 15-20 jaar ervaring en zit al in de vijfde serie (van de zes). Ik denk dat ik al 10 jaar over de eerste ga doen :+ Maar elke oefening heeft een basis en daarvan kan ik al best veel O+

Het ging goed bij de bank. Ze waren onder de indruk van mijn voorbereiding, wat hun veel tijd scheelt. Onze max mogelijke lening blijkt veel hoger dan onze vraag, dus als ze niets geks tegenkomen krijgen we volgende week de offerte. Nog drie weken doorbijten.
pi_122041345
Mooi lijstje Aurum!
Ik zit ondertussen een enorme bak met sla weg te knagen. Inhoud: zakje gemenge sla, stuk ijsbergsla, ons gerookte zalm, 2 paprika's, tomaat, halve komkommer, eitje, paar zongedroogde tomaatjes en een beetje dressing.

Straks misschien nog een bakje kwark. Zit pas op 125 gram eiwitten vandaag (inclusief mijn eerste whey shake! :D) en had allemaal nieuwe oefeningen met krachttraining, dus dat wordt spierpijn. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_122041497
Aanschouw hier overigens het apparaat wat dus niet ontwikkeld is voor vrouwen met borsten:
http://www.exrx.net/Weigh(...)merPreacherCurl.html
Doe wat je niet durft.
pi_122041522
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi lijstje Aurum!
Ik zit ondertussen een enorme bak met sla weg te knagen. Inhoud: zakje gemenge sla, stuk ijsbergsla, ons gerookte zalm, 2 paprika's, tomaat, halve komkommer, eitje, paar zongedroogde tomaatjes en een beetje dressing.

Straks misschien nog een bakje kwark. Zit pas op 125 gram eiwitten vandaag (inclusief mijn eerste whey shake! :D) en had allemaal nieuwe oefeningen met krachttraining, dus dat wordt spierpijn. >:O
Komen die eiwitten goed van pas! Ben onder de indruk van je sportschema :Y
pi_122041616
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Aanschouw hier overigens het apparaat wat dus niet ontwikkeld is voor vrouwen met borsten:
http://www.exrx.net/Weigh(...)merPreacherCurl.html
Yup, herkenbaar :+ je hebt natuurlijk een geweldige Marcello, maar ik deed deze echt los. Veel beter voor boobievrouwen.
pi_122041792
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Yup, herkenbaar :+ je hebt natuurlijk een geweldige Marcello, maar ik deed deze echt los. Veel beter voor boobievrouwen.
Hij stond me ook een beetje raar aan te kijken toen ik zei dat dat niet ging werken. :D
Ik doe m nu ook los.

Het ergste vandaag waren mn pullups. Had daarvoor al een pull down gedaan, eerst breed en daarna smal en dan dus nog even die pullups. :D Geloof dat ik 10 kilo meer contra gewicht nodig had dan normaal. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122041911
Tieten O+
pi_122042080
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:29 schreef V1z0R het volgende:
Tieten O+
^^ ben blij dat ze er zitten!
pi_122042239
Kijk dan!

Die is leuk! :D En speciaal voor the gym. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122042344
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijk dan!
[ afbeelding ]
Die is leuk! :D En speciaal voor the gym. B-)
Si :Y
pi_122042822
40 minuten kracht (rug) gedaan, toen nog 550 calorieën verbrand in 45 minuten crosstrainen.
Nu nog even in de trein naar huis en dan straks boerenkool met magere rookworst eten en weeeeekend :D !

Lekker hoor !
  vrijdag 25 januari 2013 @ 19:55:37 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122042973
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:29 schreef V1z0R het volgende:
Tieten O+
Datte!
Je zou zeggen: wat je nooit hebt gehad kan je niet missen... maar soms telt die stelling niet.
pi_122044336
Linzen met rode ui, tomaat en blauwe kaas :9
pi_122045623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi lijstje Aurum!

ik vind het knap dat je die koude meuk weg krijgt in de winter. Ik moet echt warm eten hebben met dit weer :P

@An: Ik ga duimen :Y
pi_122045878
Ter compensatie drink ik liters thee. B-)
En gister heb ik ongeveer 5 kommen soep op. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122046211
Ah ok! Gaat iedereen even naar Facebook :P Ik heb een kleding debacle :')
pi_122046329
Seen. Optie 2 is de beste, daarna optie 4.
pi_122046470
Slankies to the rescue!!!!
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:14:32 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122046990
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Slankies to the rescue!!!!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:25:05 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122047621
2
pi_122047660
ik ben flieft op jurk 4 O+ vind m heel classy en wow.

definitieve lijstje

t- appel
t- droge melbatoastjes
d- plakje brood en een half karbonaadje

meh.
Kwak
pi_122047818
Vanavond All you can eat sushi gehad :9
Mijn vriend gaat morgen een week naar Parijs dus de laatste avond samen moesten we wel even iets leuks gaan doen.
pi_122047996
Mijn FB timeline bestaat nu uit Aurum in jurken *O*
pi_122048221
De rode of de zwarte :Y O+
pi_122048306
4.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 21:41:28 #263
70532 loveli
N
pi_122048531
Wat Maria zei.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 21:46:53 #264
70532 loveli
N
pi_122048842
Ff k&k mlt fixen :9
crap in = crap out
pi_122049004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Nallie het volgende:
*;

Ik heb alles weer ingepakt, mijn huiskamer was een chaos :D
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 21:56:29 #266
70532 loveli
N
pi_122049489
Buy all the jurks?
crap in = crap out
pi_122050227
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef loveli het volgende:
Buy all the jurks?
Maar wanneer ga je ze dragen?! :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*;

Ik heb alles weer ingepakt, mijn huiskamer was een chaos :D
Kun je je mijn huiskamer voorstellen met 15 (!) jurkjes? :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 22:10:32 #268
70532 loveli
N
pi_122050355
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar wanneer ga je ze dragen?! :D
Aurum? Elke keer als ze een procent boven target zit.
crap in = crap out
pi_122050476
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Nallie het volgende:
O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_122050655
Jurk 4!
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 22:18:55 #271
70532 loveli
N
pi_122050844
Eens met TT.
crap in = crap out
pi_122052481
Ik was vanavond bij de macdonnalds en heb alleen een cappuccino gehad.

Nu pizza uit de oven, dat dan weer wel..

SPOILER: heftige dag vandaag
pi_122052509
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef MarMar het volgende:
Ik was vanavond bij de macdonnalds en heb alleen een cappuccino gehad.

Nu pizza uit de oven, dat dan weer wel..

SPOILER: heftige dag vandaag
;( :*
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:59:35 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122052853
Pfoei Mar. Wel soort-van-blij dat je geweest bent?
pi_122052954
Jah dat wel, vooral vanwege die glimp ook, het is het eerste "echte" contact in jaren.
Kut dat dit daar voor nodig is... maar misschien moet ik maar gewoon blij zijn dat het er uberhaupt is.. hoe klein en kort ook.
pi_122053298
Koes voor marmar, heftig hoor :*
Kwak
pi_122055102
Ik ben zo van de kaart, lees zonik. Morgen werken ;(
pi_122055121
-*morgen werken
pi_122055144
* bedoel *les ik zo ****wxusuua
pi_122055154
Meh ;(
pi_122055865
c_/ paar bakkies op? Ik snap er de ballen van billy.. Succes met wel of niet werken morgen ;)
Morgen schaatstocht doen, dus vroeg op. Heb er zin in!

[ Bericht 20% gewijzigd door the85mc op 26-01-2013 00:16:23 ]
pi_122056419
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef MarMar het volgende:
Jah dat wel, vooral vanwege die glimp ook, het is het eerste "echte" contact in jaren.
Kut dat dit daar voor nodig is... maar misschien moet ik maar gewoon blij zijn dat het er uberhaupt is.. hoe klein en kort ook.
Knap als je het op die manier kunt zien en waarderen.

Zijn er nog dingen die je hem wil zeggen, of vragen?

What's up, Prob?
pi_122056806
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 00:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Knap als je het op die manier kunt zien en waarderen.

Zijn er nog dingen die je hem wil zeggen, of vragen?

What's up, Prob?
Ik vind dat het daar nu niet meer de tijd voor is.. En het was me altijd te doen om die echtheid, als die er blijft, dan zegt me dat meer dan wat we zouden kunnen bespreken.
  Moderator zaterdag 26 januari 2013 @ 00:46:25 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122057094
Sterkte en knuffel mar :*
  Vis een optie? zaterdag 26 januari 2013 @ 01:06:49 #285
70532 loveli
N
pi_122057634
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef Probability het volgende:
Meh ;(
Gedeelde smart.. ik werk morgen ook.

De rest snap ik niet zo :+
crap in = crap out
pi_122060673
Werken :s)
Nog meer gedeelde smart dus. Gelukkig i.p. Tot 4 uur.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 07:02:42 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122060688
Hier ook nog een werker. Laatste beursdag. Totaal geen tijd gehad om slank te volgen. Hoop dat het goed gaat met iedereen. If not: :* voor wie het nodig heeft.

:W tot later morgen ofzo!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122060750
Ach, ik ga zo vrijwillig spinnen.
Het went allemaal wel. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122060767
Sterkte Mar!

Henk, om 7.30u op een zaterdag al vrijwillig uit bed? Respect! :+

Hier een half uurtje geleden opgestaan en lekker warm gaan douchen. Heb net gebeld met de huisartsenpost, om 9.10u moet ik even langskomen. Ben benieuwd. Het is in ieder geval niet minder geworden. Kon vannacht niet plat liggen, dus heb half rechtop geslapen. Mgoed, vind het allang fijn dat ik een paar uurtjes heb kunnen slapen :Y
  zaterdag 26 januari 2013 @ 07:56:54 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122060813
Sterkte coco. Hoop dat er niets aan de hand is. Zou het hyperventilatie met daaropvolgend spierpijn kunnen zijn?
pi_122060822
Goed dat je met de huisartsenpost hebt gebeld Coco! Het klinkt niet helemaal lekker iig en niet normaal kunnen liggen is wel een goede indicatie om actie te kunnen ondernemen. :P

En ik spoor gewoon niet helemaal, moet alleen even in 10 minuten mn koffie en havermout naar binnen werken, dat wordt nog wel een uitdaging. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122060867
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte coco. Hoop dat er niets aan de hand is. Zou het hyperventilatie met daaropvolgend spierpijn kunnen zijn?
Nee, dat denk ik niet.

SPOILER
Henk, succes met de havermout & koffie ;)
pi_122060879
Havermout op, koffie op, ik ga rennen naar mn auto. B-)
Succes met wakker worden allemaal. :)
En jij succes bij de huisarts coco!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zaterdag 26 januari 2013 @ 08:15:50 #294
70532 loveli
N
pi_122060883
Pf.. rennen...
/omdraait
crap in = crap out
pi_122060891
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 07:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sterkte Mar!

Henk, om 7.30u op een zaterdag al vrijwillig uit bed? Respect! :+

Hier een half uurtje geleden opgestaan en lekker warm gaan douchen. Heb net gebeld met de huisartsenpost, om 9.10u moet ik even langskomen. Ben benieuwd. Het is in ieder geval niet minder geworden. Kon vannacht niet plat liggen, dus heb half rechtop geslapen. Mgoed, vind het allang fijn dat ik een paar uurtjes heb kunnen slapen :Y
ik herinner me de verhalen van je toen je ouders je naar het zkh moesten brengen en jij vond dat het wel ging ofzo :+

Dus ik verwacht wel een longontsteking :P Maaaaar, ik hoop dat ik het mis heb :)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 08:21:38 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122060905
Ben bang dat aurum gelijk heeft. Ik duim voor je dat je je snel weer fit voelt.
pi_122060920
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 08:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik herinner me de verhalen van je toen je ouders je naar het zkh moesten brengen en jij vond dat het wel ging ofzo :+

Dus ik verwacht wel een longontsteking :P Maaaaar, ik hoop dat ik het mis heb :)
:D Moet eerlijk zeggen dat ik daar ook al rekening mee houd tegenwoordig (dat ik het meestal altijd wel mee vind vallen). :@ Dit is nog snel voor mijn doen, qua aan de bel trekken. Het is een reële optie, longontsteking, maar ik hoop ook dat je het mis hebt :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 08:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ben bang dat aurum gelijk heeft. Ik duim voor je dat je je snel weer fit voelt.
Het rare is dat ik niet hoest ofzo. Heb ook geen koorts. Om die twee redenen zou ik normaal rustig afwachten tot het maandag is (dan heb ik een afspraak staan met de huisarts). Maar ja. Ouder en verstandiger geworden? ;)

En thx! Ik duim ook :) Na komende week begint werk weer, en ik wil dan wel gewoon voor de klas kunnen gaan staan natuurlijk :Y
pi_122060922
Ik ook, coco. Sterkte..

Puff, de duutser stond om tien voor zeven op om te gaan werken. Natuurlijk kan ik daarnaniet meer slapen.. Zo stom! Iig fijne, lange dag voor me. Straks snert maken!
  Vis een optie? zaterdag 26 januari 2013 @ 08:39:34 #299
70532 loveli
N
pi_122060987
oh ja, koffie.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 26 januari 2013 @ 08:41:23 #300
70532 loveli
N
pi_122060996
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende: