abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121988727
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_121988889
:* voor Mo!
pi_121988994
He an, ik had je huis net gezien, mooi appartement hoor. Komt heel ruim en strak over op de foto's.
pi_121989108
Professioneel fotograaf ingehuurd voor die foto's An?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:17:02 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121989209
Mootje en MrMo! :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:17:49 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121989249
Heb je al aan een persoonlijke lening gedacht mo? Of een extra hypotheek op het huis van je ouders als dat mogelijk is?

Wij hebben ook geluk: Als het goed is kunnen we een stukje van onze hypotheek oversluiten en betalen dan geen 5% rente maar 2% rente! Dat betekent dat we 8 jaar sneller kunnen aflossen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_121989282
Mo, wat balen joh. Hoop dat het snel goed komt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_121989309
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je al aan een persoonlijke lening gedacht mo? Of een extra hypotheek op het huis van je ouders als dat mogelijk is?

Wij hebben ook geluk: Als het goed is kunnen we een stukje van onze hypotheek oversluiten en betalen dan geen 5% rente maar 2% rente! Dat betekent dat we 8 jaar sneller kunnen aflossen.
Welke hypotheek van m'n ouders? Die huren.
En de helft is al familielening van de kant van Mr.Mo. Nou ja, we wachten maar weer af. Mr.Mo is er nu mee bezig.
Ja doei.
pi_121989333
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Wil zo uitgebreid gaan koken, heeft iemand een lekker recept voor stoofvlees/runderlappen oid?
Tot 3,5 uur bereidinstijd max..
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:20:08 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121989354
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welke hypotheek van m'n ouders? Die huren.
En de helft is al familielening van de kant van Mr.Mo. Nou ja, we wachten maar weer af. Mr.Mo is er nu mee bezig.
Edit: lezen. hoop voor je dat het goedkomt
pi_121989404
Tink had d'r post aangepast. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_121989438
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Edit: lezen. hoop voor je dat het goedkomt
Het is gewoon stom. Effectief betalen we zelfs een paar tientjes minder per maand aan hypothe(e)k(en) dan dat we nu aan huur betalen. Grmbl. En ze hadden een contract gestuurd en waren akkoord en nu gooien ze ons hier weer in :'(
Ja doei.
pi_121989440
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar dat zou toch niet moeten hoeven? Ze financieren al een groot gedeelte zelf (met behulp van familie, dan) en hoeven alleen nog maar een hypotheek voor het laatste stukje. Hoe moeilijk kan het zijn? (Voor de bank, niet voor jou. :P).
Als Mo en Mr Mo geen vaste contracten hebben kan het lastiger worden..
pi_121989471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Als Mo en Mr Mo geen vaste contracten hebben kan het lastiger worden..
Hij heeft een vast contract.
Ja doei.
pi_121989543
Nou ja, dit is niet ons verhuistopic of een hypothekentopic :+

Dus ehm.. Ontopic: eetlust is me vergaan :') maar werk zo toch maar een roggebroodje naar binnen, misschien voel ik me dan wat minder slap !
Ja doei.
pi_121989554
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij heeft een vast contract.
Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doen. Als je 55.000 wil lenen dan moet je in NL iets tussen 10-15.000 bruto per jaar verdienen. Lijkt me dat dat daar niet heel anders is.. Andere bank een optie?
pi_121989631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doen. Als je 55.000 wil lenen dan moet je in NL iets tussen 10-15.000 bruto per jaar verdienen. Lijkt me dat dat daar niet heel anders is.. Andere bank een optie?
Andere landen andere regels.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121989848
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Succes, 3 uur ijzer tillen.

[..]

Hopen dat je target volgend jaar niet hierop gebaseerd wordt ;)

Veel plezier met je schoenen!
Ik heb wat gedronken en gewacht tot manlief onderweg naar huis was ;)

Mijn target gaat ieder jaar omhoog, niet met 55% maar het hoort er wel bij :) En thanks! Dat komt wel goed :D
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Krap gesteld target of gewoon een geweldige verkoper? Wel knap!
Reeel target gesteld, maar een paar grote oppertunities ontdekt en binnengehaald. Ik werk hard, ben goed in wat ik doe en ik wil in de organisatie verder groeien dus opvallen en profileren is belangrijk. Een van de manieren waarop je dat doet is door overperformen.

Dus dit jaar wil ik ook over target gaan, maar niet meer zoveel :)

On a sidenote; er zijn mensen die hier mindfulness achtige dingen hebben gedaan toch? Ik zit te zoeken, maar heeft er iemand iets van een boek of audiobook wat hij aan kan raden? Want ik kom op allerlei zweverige websites terecht met lotusbladeren en dat je jezelf weer kan vinden *ril*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121989889
Toch nog even een :* voor Mo en Wolve. Hopelijk is het snel definitief goed nieuws dan!
pi_121989938
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Tinkepink het volgende:

nice! Dat zet zoden aan de dijk.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121989971
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Andere landen andere regels.
^^
pi_121990276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nice! Dat zet zoden aan de dijk.
Ja!! Afbetalen is fijn! Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg van mn hypotheekverstrekker. Kreeg wel bericht dat ik weer wat had afbetaald (ruim 2 weken nadat ze het geld binnen hadden!), maar niet wat mijn restschuld is en wat mijn maandelijkse lasten worden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121990342
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Professioneel fotograaf ingehuurd voor die foto's An?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

nee, heeft die inrichtingstylist gedaan :+
pi_121990352
Mjaah, wij hebben banksparen, dus volgens mij heeft het geen nut om meer af te gaan lossen. Hooguit voor het stuk dat nu onder water staat :X Maar daar worden mijn maandlasten niet minder van :P
pi_121990457
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef the85mc het volgende:
He an, ik had je huis net gezien, mooi appartement hoor. Komt heel ruim en strak over op de foto's.
Dank! ben er ook nog steeds flieft op. Maar ja, ik vind Freudmans nog steeds leuker :+
pi_121990485
Geen idee hoe het met banksparen werkt. :o
Zou je eens aan je hypotheekverstrekker moeten vragen. :)

Ik ben vooral mn beleggingshypotheek aan het aflossen. Dat komt toch nooit meer goed. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_121990609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat potdomme om een hypotheek van omgerekend nog geen 55.000 euro :') geen 8 ton.
Ga je in een schuur of garage wonen :P ?
pi_121990673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef the85mc het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Wil zo uitgebreid gaan koken, heeft iemand een lekker recept voor stoofvlees/runderlappen oid?
Tot 3,5 uur bereidinstijd max..
Dit heb ik laatst gemaakt: http://indonesische-recep(...)e-daging-smoor-maken

Met magere runderlappen :D echt heerlijk.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:44:58 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121990708
DaD en An, wat een goed nieuws! Fijn hoor! Hopelijk loopt het gesmeerd met de rest.

Mo, bah dat ook nog eens. Probeer niet in de stress te schieten lieverd, het komt echt goed :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:51:08 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121990988
Perr, wat een discipline!

Hier ook hotelontbijt en het was echt superlekker en vers voor een klein hotelletje
O: Warm afgebakken kaiserbroodje, 2 sneden (zelfgesbeden, dik dus) oerbrood (was ook nog warm), 2 getoaste boterhammen, beschuit, 3 schaaltjes vers fruit, 2 appels, 2 cappuccinno, schaaltje yoghurt met honing, beleg: boter, suiker, jam, kaas, kipfilet, salami.
B: 5 km wandelen
L: gekookt ei, sinaasappel
S:; 11.1 km hardlopen in precies een uur
T; 6 dropjes, blokje choco, kwark en vla
D: sperziebonen, gegrilde paprika/ui/champignons (gevuld met kaas en spinazie), aardappelkroketjes, zoetzure komkommersalade
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121991911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, wat een discipline!

Hier ook hotelontbijt en het was echt superlekker en vers voor een klein hotelletje
O: Warm afgebakken kaiserbroodje, 2 sneden (zelfgesbeden, dik dus) oerbrood (was ook nog warm), 2 getoaste boterhammen, beschuit, 3 schaaltjes vers fruit, 2 appels, 2 cappuccinno, schaaltje yoghurt met honing, beleg: boter, suiker, jam, kaas, kipfilet, salami.
B: 5 km wandelen
L: gekookt ei, sinaasappel
S:; 11.1 km hardlopen in precies een uur
T; 6 dropjes, blokje choco, kwark en vla
D: sperziebonen, gegrilde paprika/ui/champignons (gevuld met kaas en spinazie), aardappelkroketjes, zoetzure komkommersalade
Ligt het aan mij of is dat een gi-gan-tisch ontbijt :') ?
pi_121991941
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

So_Surreal, meet uniekhoorn.
Ja doei.
pi_121992395
En dun dat ze is he!
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:25:44 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121992501
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Uhmmm ja maar voor de rest pas ik altijd gewoon op, dus dan mag het :9
pi_121992852
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Uhmmm ja maar voor de rest pas ik altijd gewoon op, dus dan mag het :9
Je bent superslank, als je minder zou eten dan je doet zou het gewoon onverantwoord zijn.
pi_121993126
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dit heb ik laatst gemaakt: http://indonesische-recep(...)e-daging-smoor-maken

Met magere runderlappen :D echt heerlijk.
Klinkt ook lekker, maar toen was ik al niet meer thuis. Het wordt runderlappen in bier met mosterd,champignons,tomaten, kruidnagel etc. Vooraf heldere champignonsoep. Als groente sperziebonenschotel met pittig gekruide tomaat.
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:49:48 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121993229
Concentratieniveau is prut hier :')

Ik ben altijd een beetje zenuwachtig voor begrafenissen! Heb er dan gelukkig ook nog maar weinig meegemaakt...
pi_121993343
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Concentratieniveau is prut hier :')

Ik ben altijd een beetje zenuwachtig voor begrafenissen! Heb er dan gelukkig ook nog maar weinig meegemaakt...
Knuf! :*
pi_121993394
knuf voor maria :*
Kwak
pi_121993454
Kan zelf wel merken dat het emo eten niet uit mijn systeem is. Bizarre lijst vandaag:

O: gekookt ei, cracker met ham en tzaziki
L: stokbroodje eiersalade en cola light
T: grote chocolate chip cookie wit
T: chocomuffin
D: pizza

Best ernstig _O- :@
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:58:31 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121993487
O+

Ik zorg maar dat ik gewoon het hoognodige doe vandaag ofzo... :Y
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:59:02 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121993510
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:57 schreef An24 het volgende:
Kan zelf wel merken dat het emo eten niet uit mijn systeem is. Bizarre lijst vandaag:

O: gekookt ei, cracker met ham en tzaziki
L: stokbroodje eiersalade en cola light
T: grote chocolate chip cookie wit
T: chocomuffin
D: pizza

Best ernstig _O- :@
Wahow das idd niet een An-lijstje! Emo vanwege huusje? :*
pi_121993582
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wahow das idd niet een An-lijstje! Emo vanwege huusje? :*
Ja en druk. Veel op kantoor en daar is niets geschikt voor een An-lijstje. Ik moet gewoon mijn coolbag weer meenemen met eten dat ik thuis klaar maak....
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:04:44 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121993663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja en druk. Veel op kantoor en daar is niets geschikt voor een An-lijstje. Ik moet gewoon mijn coolbag weer meenemen met eten dat ik thuis klaar maak....
Ah bekend :Y Ik doe het ook hoor, beetje emo-eten, alsof het me dan minder kan bommen. Ik at gisteren bijv. shoarma en de dag ervoor ehh ook iets slechts geloof ik :')

Vandaag is al wat beter maar nog wisselvallig qua kwaliteit :P

O: smoothie met yoghurt, mango, blauwe bessen en havermout
L: Italiaanse bol met 2 haringen met uitjes
T: twee handjes M&Ms :')
T: snee speltbrood met pindakaas
D: hutspot met slavink

Hebben jullie geen koelkast enzo op kantoor? Ik doe meestal in de buurt boodschappen en dump dat dan daar :P
pi_121993810
Wauw, zo'n lijstje heb ik nog nooit van jou gezien, An! :D Wel lekker :9 :@ .

Mijn lijstje

O: 2 rijstwafels met een beetje mayo en een gekookt ei
T: volkoren boterham achterham, banaan
L: groot bord linzensoep met lamsvlees en crème fraîche, 3 stukje ciabatta met olijfolie
T: mineola (da's nu, de lunch was vullend :+ )
D: kip, paprika, champignons met een woksausje en zilvervliesrijst

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodbye op 24-01-2013 18:14:44 ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121994063
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah bekend :Y Ik doe het ook hoor, beetje emo-eten, alsof het me dan minder kan bommen. Ik at gisteren bijv. shoarma en de dag ervoor ehh ook iets slechts geloof ik :')

Vandaag is al wat beter maar nog wisselvallig qua kwaliteit :P

O: smoothie met yoghurt, mango, blauwe bessen en havermout
L: Italiaanse bol met 2 haringen met uitjes
T: twee handjes M&Ms :')
T: snee speltbrood met pindakaas
D: hutspot met slavink

Hebben jullie geen koelkast enzo op kantoor? Ik doe meestal in de buurt boodschappen en dump dat dan daar :P
Wel een koelkast ja, maar ik vind AH salades enzo ook niet zo geweldig. En ik ben ook vaak aan het rijden onder lunchtijd, op weg naar afspraken, dus vandaar de coolbag.
pi_121994103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:08 schreef Goodbye het volgende:
Wauw, zo'n lijstje heb ik nog nooit van jou gezien, An! :D Wel lekker :9 :@ .

Mijn lijstje

O: 2 rijstwafels met een beetje mayo en een gekookt ei
T: volkoren boterham achterham, banaan
L: groot bord linzensoep met lamsvlees en crème fraîche, 3 stukje ciabatta met olijfolie
T: mineola (da's nu, de lunch was vullend :+ )
D: kip, paprika, champignons met een woksausje en zilvervliesrijst
Goed he! O-)

Jij hebt wel een fijn lijstje ^O^
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:23:28 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121994303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Wel een koelkast ja, maar ik vind AH salades enzo ook niet zo geweldig. En ik ben ook vaak aan het rijden onder lunchtijd, op weg naar afspraken, dus vandaar de coolbag.
Ah ik snap :Y
pi_121995514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah ik snap :Y
Waar ik wel trots op ben: de wereld is deze week omgedraaid. Freud houdt zich erg netjes aan zijn nieuwe regels en de vetjes smelten langzaam van zijn lijf. Erg jum! :9
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 19:01:18 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121995789
:W vandaag zit ik weer netjes op de 1600 calorieën dus ik heb me aan mijn belofte gehouden :P

Lijstje:

O: bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kop groene thee, koffie verkeerd
T: appel
L: kipsalade van de appie en een karnemelk
T: paar stukjes leverworst
D: Chili con carne met appelmoes :9

Voor mijn gevoel niet zo veel maar die koffie en leverworst bevatten blijkbaar veel calorieën :o

Zo misschien weer eens een cola bij het optreden van vriendlief :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:30:07 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121997297
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Waar ik wel trots op ben: de wereld is deze week omgedraaid. Freud houdt zich erg netjes aan zijn nieuwe regels en de vetjes smelten langzaam van zijn lijf. Erg jum! :9
Jij bent lief O+
gewoon omdat het kan :*
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:43:44 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121998170
Majo als dat 1600 kcal is? Nou ja, het zal.

Cots, alsof je zelf niet weet wat veel gezonde calorieen bevat; tonijn op olie, olijfolie, roomboter, nootjes, volle melkproducten.
Je wil/kan het niet, dat is zorgelijk...
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:44:59 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121998263
Mijn haar is minder statisch... gewoon een ienieminie klein beetje vaseline op je puntjes en daarna borstelen.
* uniekhoorn houdt van goedkope oplossingen :D
pi_121998848
:? Tonijn is een magere vis, dus dat neem je meer voor de E's...

Ik ga even een dolfijn lens meppen! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121998907
Ik heb net een meisje op de sportschool ongevraagd sportbeha advies gegeven. Ze had een vriendin nodig om dr beha dicht te doen (vast bedacht door een man, sportbeha's die je over je hoofd moet aantrekken, probeer dat ding maar eens uit te trekken na het sporten!) en dus heb ik haar de shockabsorber run geadviseerd. B-)

Nu eten, want honger!
Doe wat je niet durft.
pi_121998971
quote:
18s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:

Doe je ding he..
Ik ga schaften, eten is klaar :9
  Vis een optie? donderdag 24 januari 2013 @ 20:08:43 #57
70532 loveli
N
pi_121999764
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn haar is minder statisch... gewoon een ienieminie klein beetje vaseline op je puntjes en daarna borstelen.
* uniekhoorn houdt van goedkope oplossingen :D
Action, 3 euro voor haarserum. Werkt ookgoed.
crap in = crap out
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:10:08 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121999868
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Action, 3 euro voor haarserum. Werkt ookgoed.
Ja? Heb ik wel eens om gezocht maar kon het niet vinden..

Hoe is het Loveli.. je hebt prachtig haar en ik hoop dat je snel weer heerlijk in je vel zit :Y
pi_122001920
Pff 1600, dan val ik echt om overdag.
pi_122001977
quote:
18s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:

Net ook 2 blikjes tonijn in olie gehaald, en nog 2 zakjes met noten / zonnebloem pitten met kruiden en nog wat muesli repen voor als snack.
  Vis een optie? donderdag 24 januari 2013 @ 21:28:25 #61
70532 loveli
N
pi_122004806
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja? Heb ik wel eens om gezocht maar kon het niet vinden..

Hoe is het Loveli.. je hebt prachtig haar en ik hoop dat je snel weer heerlijk in je vel zit :Y
Dankies O+

Zit wel goed in m'n vel, heb alleen veel te doen, moet proberen een stel kneuzen zelfstandig te laten denken ;)
crap in = crap out
pi_122006516
Dad & An *O*

Mo wat stom allemaal :*

Lange dag vandaag en eten besteld...

O: 250 ml griekse yoghurt
T: 2x koffie verkeerd
L: gebakken ei van 2xl eieren, met bacon, ontbijtworstjes van de jumbo, tomaat en een beetje ketchup
D: grote bak tonijnsalade
T: handje nootjes
T: 1 glas witte wijn
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122006964
Eten besteld?

Mijn eindstand, lange dag ook hier!
O: roerei, plak bacon, tomaat, 4 champignons, erna een sinaasappel
T: 125 ml yoghurt met muesli en mandarijnen
L: fajita met rundvlees en paprika met pittige tomatensaus, sla erbij
T: 2 koffie met koekje
T: raw brownie, zakje chips
D: broodje tonijnsalade, 150 gr komkommer
T: 2 blokjes witte chocolade en een warme sojamelk met anijs
pi_122007310
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geen idee hoe het met banksparen werkt. :o
Zou je eens aan je hypotheekverstrekker moeten vragen. :)

Ik ben vooral mn beleggingshypotheek aan het aflossen. Dat komt toch nooit meer goed. B-)
in mei vervalt mijn looptijd, dus tegen die tijd stel ik de vraag wel :P

An en Maria, sterkte! Goede karma jullie kant enzo :*

Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: aardappels, kip en paprika
T: rijstwafels met amandel
D: gewokte rijst met vis
S: fitness en cardio. Spierpijn in mijn benen is nu een flink stuk minder. Dus nachtje slapen en morgen ben ik weer als nieuw :D
T: rijst, vis en gewokte groenten
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie
pi_122007350
Yep bij een Italiaan. Mijn man had pizza en ik braaf een maaltijd salade (hadden niks meer in huis anders had ik hem zelf wel gemaakt..)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122007596
Ik ga morgen benen trainen geloof ik .:o
Ben nu al een beetje bang. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122008294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga morgen benen trainen geloof ik .:o
Ben nu al een beetje bang. :D
:{w kan je prima hebben met je gebikkel!

En dank allemaal :*
pi_122008469
Nieuw schema, altijd spierpijn. B-)

Ook cool, nu een oud collega van me bij de Wereld leert door op NL3. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122014006
Dit topic verdwijnt steeds uit mijn AT! Ik snap het niet :o
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 00:16:40 #70
70532 loveli
N
pi_122014256
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Probability het volgende:
Dit topic verdwijnt steeds uit mijn AT! Ik snap het niet :o
Je drukt steeds op de knop 'kuttopic' :')
crap in = crap out
pi_122014290
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 02:06:34 #72
70532 loveli
N
pi_122017241
Wie deed hier iets met communicatie? Zoek mogelijk iemand met de skillz van maria, maar dan met een iets meer overtuigende killermentaliteit :+
crap in = crap out
  vrijdag 25 januari 2013 @ 06:28:49 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122018195
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 02:06 schreef loveli het volgende:
Wie deed hier iets met communicatie? Zoek mogelijk iemand met de skillz van maria, maar dan met een iets meer overtuigende killermentaliteit :+
Coco, ik, xm en probje.
Ik zou xm proberen.
pi_122018220
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 06:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Coco, ik, xm en probje.
Ik zou xm proberen.
Ho-ho, ik doe over 2 uur pas iets met communicatie :D
  vrijdag 25 januari 2013 @ 07:44:05 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122018502
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 06:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ho-ho, ik doe over 2 uur pas iets met communicatie :D
Als je het niet zou kunnen zou je die plek ook niet gekregen hebben.
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 07:46:01 #76
70532 loveli
N
pi_122018516
Heb het over meer dan 2 uur pas nodig ;)
crap in = crap out
pi_122018648
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 07:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je het niet zou kunnen zou je die plek ook niet gekregen hebben.
Ik heb hele mooie blauwe ogen!
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:02:11 #78
70532 loveli
N
pi_122018666
En lange benen.
crap in = crap out
pi_122018702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 02:06 schreef loveli het volgende:
Zoek je infiltranten bij de tegenpartij? :D
Doe wat je niet durft.
pi_122018739
Ik heb hele glade schoenen aan en moet over een loopbrug naar een woonboot. Schoenen ruilen is geen optie :')
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:13:14 #81
70532 loveli
N
pi_122018758
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zoek je infiltranten bij de tegenpartij? :D
Die zijn ook welkom.

In eerste plaats zoek ik een betere manier om ons verhaal te vertellen. Als je goede punten hebt, maar geen podium waar die duidelijk worden gepresenteerd, leg je het af tegen dom geneuzel met een goede propagandamachine.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:15:15 #82
70532 loveli
N
pi_122018781
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:11 schreef Probability het volgende:
Ik heb hele glade schoenen aan en moet over een loopbrug naar een woonboot. Schoenen ruilen is geen optie :')
Sokken erover? Pas op dat je aan boord niet valt. Eergisteren op pumps over ijs naar de super geschuifeld, kwam binnen ging bijna onderuit @ gladde vloer :')
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:17:11 #83
70532 loveli
N
pi_122018802
Koffie...
crap in = crap out
pi_122018943
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Die zijn ook welkom.

In eerste plaats zoek ik een betere manier om ons verhaal te vertellen. Als je goede punten hebt, maar geen podium waar die duidelijk worden gepresenteerd, leg je het af tegen dom geneuzel met een goede propagandamachine.
Worden die vanuit de organisatie niet geleverd?
Doe wat je niet durft.
pi_122018957
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Sokken erover? Pas op dat je aan boord niet valt. Eergisteren op pumps over ijs naar de super geschuifeld, kwam binnen ging bijna onderuit @ gladde vloer :')
Of elastiekjes of zo?
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:33:19 #86
70532 loveli
N
pi_122018974
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Worden die vanuit de organisatie niet geleverd?
dm
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:34:53 #87
70532 loveli
N
pi_122018989
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Of elastiekjes of zo?
Wat heb je bij je?
crap in = crap out
pi_122019003
-23 voelt als -29. Brrr.....gelukkig goed op kantoor aangekomen, nu eerst even opwarmen met koffie...
pi_122019051
Ik zoek nog steeds een mooie (leren) laptop hoes!
pi_122019056
Planning!!
O; 2 boterhammen met 2 zachtgekookte eitjes en een likje mayo, glas sap, koffie verkeerd
L: kikkererwten, tomaat, komkommer, paprika salade, 2 geroosterde boterhammen met kaas
S: krachttraining
T: kwark met bosbessen en frambozen
D: bak sla, met tomaat, 2 eitjes, gerookte zalm en wat ik nog meer tegenkom in de koelkast.
B: bingobal vervoeren van kringloop naar huis B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122019059
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat heb je bij je?
Ik ben nog thuis maar andere schoenen zijn geen optie :P
pi_122019078
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben nog thuis maar andere schoenen zijn geen optie :P
Waarom zijn andere schoenen geen optie? Kun je toch in een tas meenemen? Niemand die het raar vindt als je van schoenen wisselt ergens.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:40:51 #93
70532 loveli
N
pi_122019089
Omdat schoenen niet in handtas passen, I presume.
crap in = crap out
pi_122019115
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:40 schreef loveli het volgende:
Omdat schoenen niet in handtas passen, I presume.
Yes! Heb al 2 tassen en ga vanavond uit en gelijk door
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:44:27 #95
70532 loveli
N
pi_122019147
Zou voor de sokken gaan en evt een arm van iemand met fatsoenlijke schoenen. Pas op met zout als je goede schoenen draagt, houden ze niet van.
crap in = crap out
pi_122019180
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:33 schreef loveli het volgende:

[..]

dm
Mag er ook een dm deze kant op? Ik ben ook van de communicatie :Y En nieuwsgierig, maar dat is een bijeenkomstigheid.

Ik lig 'ziek' in bed. Gisteravond loodzware migraine, is nu nog gewoon flinke hoofdpijn. En druk/pijn op borst is erger. Vanaf midden van mijn borst trekt t door tot aan mijn linkerzijkant. Ademhalen is wat pijnlijk, diep ademhalen pijnlijker :') :+

Dokter gebeld, kan maandag terecht om 9.30u. Als klachten erger worden, als ik kortademig word of als ik pijn krijg in mijn linkerarm: weer contact opnemen.al lijkt pijn in linkerarm me meer een 112 dingetje, lol. Ik zie me al rustig met de dokter bellen of mijn afspraak misschien toch vervroegd kan worden :')
  Vis een optie? vrijdag 25 januari 2013 @ 08:47:04 #97
70532 loveli
N
pi_122019186
Beterschap!
crap in = crap out
pi_122019225
Beterschap coco :*

Ik begin goed op te knappen :) zowaar ontbeten vandaag!

Hopelijk morgen fit genoeg voor een korte wandeling, laatste kans in het winterlandschap O+
pi_122019233
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:38 schreef Probability het volgende:
Ik zoek nog steeds een mooie (leren) laptop hoes!
heb je al op Etsy.com gekeken?

Beterschap Coco!
pi_122019272
Mogguh!

SPOILER: Tard voor Cococakes
Beterschap! :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')