Ik heb hele mooie blauwe ogen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je het niet zou kunnen zou je die plek ook niet gekregen hebben.
Zoek je infiltranten bij de tegenpartij?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:06 schreef loveli het volgende:
Wie deed hier iets met communicatie? Zoek mogelijk iemand met de skillz van maria, maar dan met een iets meer overtuigende killermentaliteit
Die zijn ook welkom.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zoek je infiltranten bij de tegenpartij?
Sokken erover? Pas op dat je aan boord niet valt. Eergisteren op pumps over ijs naar de super geschuifeld, kwam binnen ging bijna onderuit @ gladde vloerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:11 schreef Probability het volgende:
Ik heb hele glade schoenen aan en moet over een loopbrug naar een woonboot. Schoenen ruilen is geen optie
Worden die vanuit de organisatie niet geleverd?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Die zijn ook welkom.
In eerste plaats zoek ik een betere manier om ons verhaal te vertellen. Als je goede punten hebt, maar geen podium waar die duidelijk worden gepresenteerd, leg je het af tegen dom geneuzel met een goede propagandamachine.
Of elastiekjes of zo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Sokken erover? Pas op dat je aan boord niet valt. Eergisteren op pumps over ijs naar de super geschuifeld, kwam binnen ging bijna onderuit @ gladde vloer
dmquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Worden die vanuit de organisatie niet geleverd?
Waarom zijn andere schoenen geen optie? Kun je toch in een tas meenemen? Niemand die het raar vindt als je van schoenen wisselt ergens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben nog thuis maar andere schoenen zijn geen optie
Yes! Heb al 2 tassen en ga vanavond uit en gelijk doorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:40 schreef loveli het volgende:
Omdat schoenen niet in handtas passen, I presume.
Mag er ook een dm deze kant op? Ik ben ook van de communicatiequote:
heb je al op Etsy.com gekeken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:38 schreef Probability het volgende:
Ik zoek nog steeds een mooie (leren) laptop hoes!
SPOILER: Tard voor CococakesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |