Jij bent liefquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Waar ik wel trots op ben: de wereld is deze week omgedraaid. Freud houdt zich erg netjes aan zijn nieuwe regels en de vetjes smelten langzaam van zijn lijf. Erg jum!
Doe je ding he..quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:
Tonijn is een magere vis, dus dat neem je meer voor de E's...
Ik ga even een dolfijn lens meppen!
Action, 3 euro voor haarserum. Werkt ookgoed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn haar is minder statisch... gewoon een ienieminie klein beetje vaseline op je puntjes en daarna borstelen.
* uniekhoorn houdt van goedkope oplossingen
Ja? Heb ik wel eens om gezocht maar kon het niet vinden..quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Action, 3 euro voor haarserum. Werkt ookgoed.
Net ook 2 blikjes tonijn in olie gehaald, en nog 2 zakjes met noten / zonnebloem pitten met kruiden en nog wat muesli repen voor als snack.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:
Tonijn is een magere vis, dus dat neem je meer voor de E's...
Ik ga even een dolfijn lens meppen!
Dankiesquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja? Heb ik wel eens om gezocht maar kon het niet vinden..
Hoe is het Loveli.. je hebt prachtig haar en ik hoop dat je snel weer heerlijk in je vel zit
in mei vervalt mijn looptijd, dus tegen die tijd stel ik de vraag welquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geen idee hoe het met banksparen werkt.
Zou je eens aan je hypotheekverstrekker moeten vragen.![]()
Ik ben vooral mn beleggingshypotheek aan het aflossen. Dat komt toch nooit meer goed.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga morgen benen trainen geloof ik .:o
Ben nu al een beetje bang.
Je drukt steeds op de knop 'kuttopic'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Probability het volgende:
Dit topic verdwijnt steeds uit mijn AT! Ik snap het niet
Coco, ik, xm en probje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:06 schreef loveli het volgende:
Wie deed hier iets met communicatie? Zoek mogelijk iemand met de skillz van maria, maar dan met een iets meer overtuigende killermentaliteit
Ho-ho, ik doe over 2 uur pas iets met communicatiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Coco, ik, xm en probje.
Ik zou xm proberen.
Als je het niet zou kunnen zou je die plek ook niet gekregen hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ho-ho, ik doe over 2 uur pas iets met communicatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |