quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Serieus.. 1k onder de vraagprijs. Twee verschillende kopers tegen elkaar!
Heb ik wel een paar keer gedaan op de Dominicaanse republiekquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh oké! Ik doe zelf niet aan kite-surfen, dus ook niet echt op gelet. Duik je ook? Want dat kan daar echt heeeeeel mooi!
Ook last van de crisis.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ook goed: ik had 15 jurkjes besteld en daar hou ik er maar 3 van.
Zeker doen, de Rode Zee is echt prachtig. En je kan in augustus lekker in je shortie duiken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar keer gedaan op de Dominicaanse republiek
Misschien ga ik dat ook doen
Succes, 3 uur ijzer tillen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit in de sportschool, ben mijn huissleutel vergeten en lief is nog wel ff weg
Hopen dat je target volgend jaar niet hierop gebaseerd wordtquote:Ik heb vandaag trouwens mijn jaaroverzicht gekregen, ben 55% over target ggaan. Als ik het doe dan doe ik het goedverklaart wel gelijk waarom ik zo moe was tegen het einde van het jaar.... Dit jaar maar minder hard werken en minder moe zijn.
Handig! Even bij je ouders op de koffie/thee gaan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli DaD! Da's weer en zorg minder
Ik zit in de sportschool, ben mijn huissleutel vergeten en lief is nog wel ff weg
Hehehe, als je het doet, dan doe je het goed idd!quote:Ik heb vandaag trouwens mijn jaaroverzicht gekregen, ben 55% over target ggaan. Als ik het doe dan doe ik het goedverklaart wel gelijk waarom ik zo moe was tegen het einde van het jaar.... Dit jaar maar minder hard werken en minder moe zijn.
Krap gesteld target of gewoon een geweldige verkoper? Wel knap!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli DaD! Da's weer en zorg minder
Ik heb vandaag trouwens mijn jaaroverzicht gekregen, ben 55% over target ggaan. Als ik het doe dan doe ik het goedverklaart wel gelijk waarom ik zo moe was tegen het einde van het jaar.... Dit jaar maar minder hard werken en minder moe zijn.
Daar ben ik ook helemaal voor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef loveli het volgende:
Jeu, mo, het mag weleens leuk worden aan jullie kant van het water.
Hoera! Wat moet je nog tekenen, precies?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:57 schreef An24 het volgende:
Jeetje Mo, wat een gedoe![]()
En DaD: onder voorbehoud neem ik aan? Maar wel![]()
Mijn funda site ziet er vanaf vandaag ook zo uit:
http://www.funda.nl/koop/(...)ment-47025545-hof-1/
Maaaaaarrrr nog steeds moet ik tekenen, dus nog steeds geen jompelen
Het (ver)koopcontract tekenen en de sleuteloverdracht doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoera! Wat moet je nog tekenen, precies?
En onder voorbehoud van financiering ja, maar de koper heeft wel al met een hypotheekadviseur gesproken. Hij was goed voorbereid, in elk geval.
Mo, wat is er mis?.
Daar kan je juridisch vast gehakt van maken.....maar vermoeiend is het zeker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
En dat terwijl we het aanbod/contract al gehad EN ondertekend hebben.
Wat een gedoe allemaal zegquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
En dat terwijl we het aanbod/contract al gehad EN ondertekend hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |