Bij ons waren er maandag ook een paar meiden aan het squaten, met een goede bil en een goede strakke broek aan, heerlijk !quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon doen!zie je wel vaker... Hier ook boel vrouwen die niet de hardcore zaal in durven
Armen en schouders vind ik ook altijd zwaar, onderontwikkeld gebied.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had van de week mn gewichten bij het bankdrukken weer omhoog gedaan.![]()
Alleen voor mn dumbell oefeningen juist weer naar beneden want die waren echt behoorlijk venijnig. Van de categorie "na 3 keer gaat het al branden"
Sommige oefeningen doe ik zonder problemen met dumbells van 8 kilo, maar moest van de week echt weer terug naar de 3 kilo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Armen en schouders vind ik ook altijd zwaar, onderontwikkeld gebied.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef anna82 het volgende:
Eens met TT!
Friesland is sowieso veel goedkoper dan Randstad, zal voor een sportschool niet anders zijn.
Laag gewicht veel reps hoge snelheid voor die ekte pomp toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef So_Surreal het volgende:
Zie soms ook mensen in de sportschool de oefeningen met de gewichten machines bezig met de snelheid alsof ze bezig zijn op roeiapparaat
Nja ik heb geleerd dat wanneer je het gewicht geheven hebt, je even kort pauze moet houden en dan langzaam moet laten zakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:20 schreef Novem het volgende:
•
[..]
Laag gewicht veel reps hoge snelheid voor die ekte pomp toch?
Zo doe ik het ook, maar sommige mensen zijn aan de slag alsof ze een fietsband aan het oppompen zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef the85mc het volgende:
Je moet een pomp maken in een keer en dan 2 seconden gecontroleerd terug laten zakken. Zo is het mij verteld in ieder geval.
Tijd voor maken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: twee versgebakken broodjes met achterham, grote beker melk
T: gebakken champignonnetjes
L: groot bord bospaddenstoelensoep
T: appel
D: nog geen idee
T: nog geen idee
S: misschien de eerste keer Jillian, als ik er tijd voor heb
Haha, ken het gevoel, had het gister en er kwam niet zoveel uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn afspraken afgezegd en besloten om naar mijn lichaam te luisteren en onder de wol te kruipen. Viel zowat in slaap boven mijn studie dus dat haal ik later wel weer in. Nu tukken
quote:I must have gone to look at Lois Pryce's book on Amazon, because they now think I'm obsessed by travelling bikers (see the list of books below they try to tempt me with).
You will be more interested in these
Duvel en zo nog bitterballen.quote:
Dikkie!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm net mijn BMI nagerekend, 24 jaar oud (volgende week 25), 190cm en 97 kg = bmi van 26.9
En die ik fijn vind en waar vriendinnetjes zitten is ¤60 euro studenten ¤120 euro normaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef Sarabi het volgende:
Hier kost de sportschool 38 euro per maand, ook nog steeds erg duur maar het is de enige die relatief dichtbij is.
Voor onbeperkt fitness, groepslessen, sauna, squashen en tennis.
Ja, dat zou ik normaal ook zeggen. Denk dat het ook wel gaat lukken, maar vandaag ben ik tussen het Saartje de fles geven alleen maar aan het opruimen/poetsen, eten & ongepland visite-hebben geweest. En moet nog e.e.a. voor werk afmaken vandaag. Als me dat (werk) lukt, dan ga ik zeker tijd hebben voor Jillian. Maar werk heeft voorrang.quote:
120 euro per maand? per persoon?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Probability het volgende:
[..]
En die ik fijn vind en waar vriendinnetjes zitten is ¤60 euro studenten ¤120 euro normaal.
Mijne is 40? Studenten abo
Ik ben een jongen hehquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef Probability het volgende:
Lache na m'n werk sporte ik bij die van So_S. Misschien zij we elkaar wel tegen gekomen, zo veel lichte meisjes sporten daar niet
Heb het over mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben een jongen heh![]()
Woon in Hoorn en sport in Amsterdam bij Bijlmer ArenA.
Ik na werk/in de pauze. Nu niet meer want werk daar niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Sporten we bij dezelfde dan?
Edit: het ziet er inderdaad wel zwart ja
Aah kleine kans dan dat we elkaar zien als jij er niet meer komtquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik na werk/in de pauze. Nu niet meer want werk daar niet meer.
roeien!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat voor cardio zal ik zo doen?
Jullie hebben 30 pushups om te roepen
1.5 uur sporten is ook wel lang??quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef So_Surreal het volgende:
Pff dit werken tot 17:30 en dan nog 1.5 uur sporten en dan pas 20:30/21:00 thuis is echt verrot
Heb nu al weer honger, en eet dan pas over een paar uur
Ga vanaf 1 februari om 7:30 beginnen ipv 9:00, waardoor ik wel vroeger thuis ben gelukkig.
Nja dat was het maandag, maar dat kan ook wel komen omdat ik mijn weg nog niet helemaal gevonden heb daar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef Probability het volgende:
[..]
1.5 uur sporten is ook wel lang??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja deed ik maandag in 45 minuten, en daarna nog een half uur cardio.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Probability het volgende:
Als je gewixhten doet kun je in max 40 minuten klaar zijn.
Hahaha ik heb dat laatst ook gehad in de trein, maar niks tegen gekomen op de Hartstocht in de trein Facebook paginaquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef the85mc het volgende:
Geen koffie gedronken vandaag, nu heb ik koppijn.. Hoezo verslaafd?
Naast me in de UB zat een meisje behoorlijk te flirten, kijken of ik straks nog op zo'n gespot pagina staof misschien was het haar doel om er zelf op te komen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een goed/realistisch bod? Of om te huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een goed/realistisch bod? Of om te huilen?
Zo snel een bod geeft wel aan dat ze happig zijn. Dus dat is mooi!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!
volgens mij is de kans dat je een huis heel snel verkoopt er nog best wel, als je qua prijs tenminste niet veel te hoog inzet. als t niet snel lukt dan moet je momenteel of snel zakken en misschien veel zakken, of hele lange adem hebben...quote:
Niet doenquote:
True that! En anders volgende keer de visite mee laten doen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik normaal ook zeggen. Denk dat het ook wel gaat lukken, maar vandaag ben ik tussen het Saartje de fles geven alleen maar aan het opruimen/poetsen, eten & ongepland visite-hebben geweest. En moet nog e.e.a. voor werk afmaken vandaag. Als me dat (werk) lukt, dan ga ik zeker tijd hebben voor Jillian. Maar werk heeft voorrang.
Nu nog maar 30.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef the85mc het volgende:
50 burpees en 50 pushups?best heftig..
Wederom super netjes!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
Lol! Succes Henk, als ik een doodswens heb dan ga ik dat schema wel proberen.![]()
Pff, vandaag naar het hoge noorden geweest en nu moe. Vanaaf op tijd naar bed![]()
O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: stukjes kip, stukjes paprika en rijstwafels
T: rijstwafels met amandelen
D: stoofschotel met aardappels
T: thee met stukje pure chocola
T: blikje tonijn met olijfolie
Zwaardere versnelling erop gooienquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef So_Surreal het volgende:
Sporten ging weer lekker.
Drie kwartier benen getraind, dit ging verrassend goed, komt denk ik nog door het voetbal en hardlopen van vorig jaar.
Daarna weer een half uur crosstrainen en nog een kwartier gefietst op hoog tempo.
We raar, na een half uur crosstrainen had ik 300 caloriën verbrand, na een kwartier hard fietsen pas 50...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
Lol! Succes Henk, als ik een doodswens heb dan ga ik dat schema wel proberen.![]()
Lekker lijstje!quote:Pff, vandaag naar het hoge noorden geweest en nu moe. Vanaaf op tijd naar bed![]()
O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: stukjes kip, stukjes paprika en rijstwafels
T: rijstwafels met amandelen
D: stoofschotel met aardappels
T: thee met stukje pure chocola
T: blikje tonijn met olijfolie
Precies op tijd voor de Bake off for Comic Relief!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef loveli het volgende:
Bijna thuis
Geen productieve dag vandaag
Ow!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Phaidra op 23-01-2013 21:30:51 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Goed man! Lekker tegen de crisis inquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!
Ik heb BBC 1 en 2, mooi. RTL 4 t/m 7 en SBS6 doen het niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow!![]()
Alleen al het ontbreken van BBC was voor mij al reden om geen digitenne te nemen.
Mooi, op BBC1 nu een Sir David Attenborough docu over Afrika.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb BBC 1 en 2, mooi. RTL 4 t/m 7 en SBS6 doen het niet.
/einde dienstmededeling
Gekkie!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef loveli het volgende:
Bedacht me net vanuit bed dat ik misschien m'n tv hierheen moet sjouwen. En een minikoelkast.
Nom ¡quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Uniekje gedaan:
[ afbeelding ]Schoon op
Moet je opnieuw instellen, heb je een paar weken geleden post over gehad als het goed is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
/einde dienstmededeling
Niet verstandigquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef loveli het volgende:
Bedacht me net vanuit bed dat ik misschien m'n tv hierheen moet sjouwen. En een minikoelkast.
Dan krijg jij er ook eentje:quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Volgens de calorieteller heb ik 900 calorieën op vandaagmaar heb helemaal geen trek (gehad) dus ik laat het maar even zitten.
Dat is 0,9 kcal, beetje weinig, vind je niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Volgens de calorieteller heb ik 900 calorieën op vandaagmaar heb helemaal geen trek (gehad) dus ik laat het maar even zitten.
Snap ikquote:
Vanaf morgen gaat het wel weer beter worden, dan mag ik weer meer etenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Majo, je eet wel iets te weinig de laatste tijd.. inhoudelijk zijn je lijstjes wel beter geworden. Snap dat je vandaag ziekig bent, maar eerdere dagen at je imo ook te weinig.
Dan gewoon eenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Work-related mêêêêhhhhh. Dus ga het niet posten. In plaats daarvan ga ik me afvragen hoe lang ik van de chocola (over 900 kcals gesproken) af kan blijven en wat ik vrijdag (work) en zaterdag (bitterballen) aantrek. Bij de weg zag ik er afgelopen maandag bij een belangrijke bespreking fab uit (niet work-related).
Minder honger kan dus komen door low carb he, dus laat je lichaam je niet voor de gek houden m.b.t. basic behoeften enzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
beter iets voedzamers dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaat het wel weer beter worden, dan mag ik weer meer etenmorgenavond Chili con carne
![]()
Ik kan nog wel een warme choco nemen voor het slapen?
Je bedoelt dat ik het verkeerd zeg? Of snap ik het niet? Weet nooit zo goed wat precies kcal isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is 0,9 kcal, beetje weinig, vind je niet?
Het is niet alsof het je overkomt, je kan er zelf iets aan doen he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikmaar heb echt niet lopen crashen ofzo, en heb ook nog 3 uur liggen tukken, maar dit is wel extreem!
Je crasht wel, want te weinig kcal! Anorexiapatienten hebben ook geen hongerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikmaar heb echt niet lopen crashen ofzo, en heb ook nog 3 uur liggen tukken, maar dit is wel extreem!
*kijkt naar sig* Oehhh An wat doe je met ons!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Je crasht wel, want te weinig kcal! Anorexiapatienten hebben ook geen hongerJe lijf moet kerrn goed te eten, dus dit willen we niet meer zien.
/strenge juf!
Jij ziet er sowieso fab uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Work-related mêêêêhhhhh. Dus ga het niet posten. In plaats daarvan ga ik me afvragen hoe lang ik van de chocola (over 900 kcals gesproken) af kan blijven en wat ik vrijdag (work) en zaterdag (bitterballen) aantrek. Bij de weg zag ik er afgelopen maandag bij een belangrijke bespreking fab uit (niet work-related).
1 kcal = 1000 calquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik het verkeerd zeg? Of snap ik het niet? Weet nooit zo goed wat precies kcal is
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*kijkt naar sig* Oehhh An wat doe je met ons!Rrrrr enzulks!
Ah okquote:
Top ja!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Perruche het volgende:
Zo, nog een uurtje cardio eruit geperst. Dat compenseert voor de achterlijke hoeveelheid noten vandaag :S
Vochtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik eet elke dag yoghurt, groente en fruit, vaak een ei of soep en elke dag vis of kip of beiden. Heb niet het gevoel dat ik nou nog veel meer moet eten maar misschien moet ik toch proberen wat meer binnen te krijgen. Stomme is namelijk dat ik vandaag zwaarder was dan zondag, al scheelt het maar 200 gram maar als ik echt veel te weinig zou eten zou ik juist afvallen toch?
Afvallen doe je niet per dag, maar per maand ofzo. Per dag fluctueert het toch wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik eet elke dag yoghurt, groente en fruit, vaak een ei of soep en elke dag vis of kip of beiden. Heb niet het gevoel dat ik nou nog veel meer moet eten maar misschien moet ik toch proberen wat meer binnen te krijgen. Stomme is namelijk dat ik vandaag zwaarder was dan zondag, al scheelt het maar 200 gram maar als ik echt veel te weinig zou eten zou ik juist afvallen toch?
Ik hou vocht vast? Drink wel netjes twee liter water per dag, twee koppen thee en een karnemelk dus ik krijg in ieder geval genoeg vocht binnenquote:
Wat loveli zegt. Je moet ook niet elke dag wegen, heeft helemaal geen zin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hou vocht vast? Drink wel netjes twee liter water per dag, twee koppen thee en een karnemelk dus ik krijg in ieder geval genoeg vocht binnen
Doe ik ook niet hoor! Ik weeg nu 2x in de week, op zondag en op woensdag, zo kan ik het een beetje bijhoudenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat loveli zegt. Je moet ook niet elke dag wegen, heeft helemaal geen zin.
Sorry, verkeerd gelezen. Maar eens per week is ook prima denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor! Ik weeg nu 2x in de week, op zondag en op woensdag, zo kan ik het een beetje bijhouden
Beste stuurluiquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Maaltijd heb ik al op, iglo. En geen reep, maar doos. Als íe dicht blijft = safe, anders gaat íe op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Beste stuurlui
Dus eet eerst een normale maaltijd, als je dan nog chocola wil dan neem je net als iedere andere sterveling een beetje. En da's niet de hele reep.
Klinkt wat duister, maar t is imo juist heel positiefquote:I say ya kill your heroes and fly, fly, baby don't cry.
No need to worry cuz, everybody will die.
Every day we just go, go, baby don't go.
Don't you worry we love you more than you know.
Zoals ik al zei ga ik vanaf morgen mijn best doen om wat meer tussendoortjes te etenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef the85mc het volgende:
Majo, 200 gram verschil is niks. Een keer naar de wc en je bent lichter, eet je wat zouts dan ben je zwaarder.. Binnen een dag kan het bij mij 2-3kilo schelen.
En het is al gezegd: maar lowcarb is niet crashen. 900 kcal is echt te weinig. Alleen mijn avondeten is soms al meer dan dat. Heb ook een tijd lowcarb/paleo gedaan met veel noten eieren etc. Ik werd snel slanker, maar ook zwaarder door spiergroei. Maar toen at ik wel gewoon 2300 kcal of meer per dag.
Oh? Dat wist ik nog niet. Maar ben niet zo van echte concerten. Wel als ik kan zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef the85mc het volgende:
Die treden binnenkort op in tivoli geloof ik. Dan ook vast wel in andere zalen lijkt me, mocht dat niet in de buurt zijn..
Klopt, utereg mn stadsiequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ga ik vanaf morgen mijn best doen om wat meer tussendoortjes te eten
Woon jij trouwens ook in Utrecht? Zie je regelmatig dingen over Tivoli zeggen
In tivoli kun je met concerten niet zitten, tenminste, ik heb er met concerten nooit stoelen zien staan. Is soort Paradiso maar dan nog wat kleiner.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik nog niet. Maar ben niet zo van echte concerten. Wel als ik kan zitten![]()
pasten die andere schoenen die je besteld had nou? Die extra brede?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en voor iets van 425 euro shizzle besteld op zalando: jurkjes, schoentjes (die misschien wél passen gezien t model) en div. laarzen. Alles voor t werk (maar ook absoluut privé draagbaar!).
Laten we hopen dat eea niet past
Alsnog succes dan! Hopelijk zitten er wel wat geinteresseerden tussen, maakt het wel leuker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:01 schreef the85mc het volgende:
Presentatie over stage, maar de presentatie is op de uni. Afstudeerbegeleider werkt alleen op andere dagen op de uni, dus geen mensen van stage in de zaalDus het is voor zaal mensen die er weinig/niets van weten en waarschijnlijk niet erg geinteresseerd zijn.. beetje doelloos maar ja.
Ja!quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
pasten die andere schoenen die je besteld had nou? Die extra brede?
Dan hoef je niet te vrezen voor moeilijke vragen in elk gevalquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:01 schreef the85mc het volgende:
Presentatie over stage, maar de presentatie is op de uni. Afstudeerbegeleider werkt alleen op andere dagen op de uni, dus geen mensen van stage in de zaalDus het is voor zaal mensen die er weinig/niets van weten en waarschijnlijk niet erg geinteresseerd zijn.. beetje doelloos maar ja.
Als je op tijd bent kun je boven op de blokken zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef the85mc het volgende:
[..]
In tivoli kun je met concerten niet zitten, tenminste, ik heb er met concerten nooit stoelen zien staan. Is soort Paradiso maar dan nog wat kleiner.
Succes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:01 schreef the85mc het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:03 schreef V1z0R het volgende:
GB, op zich krijg je KH's zat binnen waarschijnlijk dus iets als spinazie met vis?
[..]
Succes!
En ik zou het niet doelloos noemen. Als je de stof echt helemaal je eigen hebt gemaakt kun je het ook zo uitleggen dat het voor een leek begrijpbaar isBij mijn afstuderen was dat ook de insteek, moest het ook presenteren voor een zaal vol digibeten (en de begeleider van school en het bedrijf zelf).
Ja, wilde ook geen carbs doen bij het avondeten idd. Lunch doe ik waarschijnlijk ook soep of salade.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben een week terug begonnen met het weinig koolhydraten idee (en dan weinig naar mijn eigen maatstaven). Effect is dat ik ben afgevallen![]()
Planning voor vandaag:
O. Grote bak met yoghurt en fruit en noten
L. 2 boterhammen met pindakaas en een losse paprika
T. Salade (tomaat, komkommer, feta)
D. Dat wordt moeilijk, heb eigenlijk geen tijd. Ik zit te denken om tussen de activiteiten door een maaltijdsalade van de Jumbo weg te stouwen (zo eentje met geitenkaas en appel en sla en pasta en druiven).
T. Een zure haring.
Nee, dat hoorde ik niet te doen 49.5 is wat weinigquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar hoorde jij nog wel af te vallen eigenlijk?
Overdag vond ik het van de week nog wel te doen, maar 's avonds in de vrieskou trekt mij ook niet echt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef loveli het volgende:
Zag gisteravond aardig wat mutsen met reflecterende hesjes stomend hardlopen. Kon alleen maar denken 'gelukkig ben ik dat niet'.
Eiwitten = 4kcal per gram en KH's = 4kcal per gram, dat maakt geen verschil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, dat hoorde ik niet te doen 49.5 is wat weinig
Maar ik dacht dat eiwitten betere energie hadden dan suikers, en dat dingen met eiwitten vaak ook meer kcals bevatten, dus dat ik dan wat zou aankomen of op gewicht zou blijven
Wad t bij duoboots? Sommige van hun laarzen vallen ook breed op de voet en enkel. Kun je even over bellen volgens mij. ...quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja!Had voor laarzen geen zin helaas,die hebben breedtematen qua kuit, niet qua voet. Dus dan maar weer gewoon strak zittende laarzen
85mc, jammer dat het relatief doelloos is. Zonde dat er niemand van je afstudeerstage bij kan zijn. Desalniettemin, veel succes en plezier!
Vroeger, ooit, toen ik nog atletiekte, moesten we ook in de winter rondjes rennen. Met muts, handschoenen en sjaal. Ik vond er geen zak aan. Word nog steeds chagrijnig als ik eraan terugdenkquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Overdag vond ik het van de week nog wel te doen, maar 's avonds in de vrieskou trekt mij ook niet echt.
Ja, duobootsquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wad t bij duoboots? Sommige van hun laarzen vallen ook breed op de voet en enkel. Kun je even over bellen volgens mij. ...
Handige informatiequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eiwitten = 4kcal per gram en KH's = 4kcal per gram, dat maakt geen verschil.
Punt is dat je bij eiwitten een grotere verzadiging hebt waardoor je uiteindelijk minder eet en bij snelle KH's gaat je suikerspiegel stijgen waardoor je juist meer gaat eten.
Ik zou dan aanraden om voor de volle dingen te gaan (weet niet wat voor yoghurt dit was?) maar volle yoghurt bevat al meer kcal's dan magere. Vet heeft dus wel een hogere calorische waarde, namelijk 9kcal per gram.
100gr magere yoghurt = ~35kcal
100gr volle yoghurt = ~65kcal
Bulgaarse is ook erg vol en moet volgens de dames hier ook erg lekker zijn.
Visje zoals een haring is bijvoorbeeld ook heel vet maar ook maar iets van 75gr. dus uiteindelijk iets van 150kcal. Hele makreel heb je al snel het dubbele.
Vette vis is sowieso wel dikke
Oooooohhhh!!! Wat erg moet dat geweest zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vroeger, ooit, toen ik nog atletiekte, moesten we ook in de winter rondjes rennen. Met muts, handschoenen en sjaal. Ik vond er geen zak aan. Word nog steeds chagrijnig als ik eraan terugdenk![]()
In dat kader loop ik zometeen naar de winkel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zelfkwelling kent grenzen uiteindelijk.
In 2011 zat ik hier iedereen achter de kont aan wat betreft lijstjesquote:
Haha ja dat je zo'n rode tintelende huid hebtquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef V1z0R het volgende:
Voetbal in de sneeuw en kou was juist leuk!Alleen het jeuken wanneer je onder de douche stond was vervelend.
[..]
In 2011 zat ik hier iedereen achter de kont aan wat betreft lijstjesHameren op voldoende eiwitten en zo, nu alleen soft geworden
Oh, die jeuk!!! Huuuu. Vorige week na m'n run in de sneeuwstorm was ik ook flink afgekoeld (understatement), mán, ik wist niet meer waar ik het moest zoeken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef V1z0R het volgende:
Voetbal in de sneeuw en kou was juist leuk!Alleen het jeuken wanneer je onder de douche stond was vervelend.
Als je eenmaal weet wat waar in zit is het helemaal niet zo lastig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha ja dat je zo'n rode tintelende huid hebt
Ik probeer me d'r ook wel in te verdiepen, maar wil nu vooral wat gezonder eten, niet meer snoepen en veel meer sporten, verder zie ik wel na een paar weken/maanden.
Wil er nog niet te veel in doorslaan haharustig beginnen.
quote:
Voetbal met regen en windstoten, man, dat was koud. In m'n bikkeltijd de enige keer dat ik halverwege een lange broek aantrok over m'n blauw/wit gevlekte benen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Komt omdat je niet echt supergrote spieren in je voet hebt die veel warmte genereren. Koude bovenbenen zie je niet snel bij beweging (alleen de buitenste laag dan)
Dikke winter/ski sokken helpt echtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zijn vooral mijn middelste tenen die het zwaar hebben. Die zijn nog net niet bevroren zeg maar.
Maar ik overleef het wel, ga gewoon niet te ver rennen met deze kou.
Ah, omdat de URL wel naar 4chan verwijstquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit kwam toevallig van reddit. Maar 4chan is ook tofAlleen veel bagger ook
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Probability het volgende:
in de zoektocht naar warme/waterdichte laarzen:
ik wil eigenlijk deze, maar die is uitverkocht:
http://webwinkel.anwb.nl/(...)r-uni-orebro-02.html
zou deze vergelijkbaar zijn? qua warmte/waterdicht etc?
http://webwinkel.anwb.nl/(...)html#meer_informatie
ja ik ken zequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/schoenen/damesschoenen/Laarzen/dubarry/
BH zit niet te strak door bijv. opgeblazen gevoel? Heb ik wel eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, ik heb al 1,5u druk op mijn borst. Denk dat het een combinatie is van 0,0 conditie, kilo's teveel, en druk bezig geweest net. Meh.
BH nu los. Kijken of dat werktquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Probability het volgende:
[..]
BH zit niet te strak door bijv. opgeblazen gevoel? Heb ik wel eens.
*insert Vaiz' struisvogel*quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
BH nu los. Kijken of dat werkt
Vaiz, ik heb even een paar keer goed geboerd net (zo charmant), maar dat deed niks.
Ik heb pas met mijn nieuwe "gewone" bril eerst een dag met hoofdpijn gelopen. Alles was veel scherper en helderder en daar word je moe van!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb m'n nieuwe leesbril, maar weet nog niet of ik daar zo blij mee ben. Maar eens een dagje uitproberen. Gelukkig heeft hij me niet veel gekost, dat scheelt...
nee, niet zo, geloof ik. Hij heeft geen neusdingen, en zit wat wijd op m'n neus geloof ik, waardoor ik het idee heb dat hij af blijft vallen. Ik kan binnen drie maand het montuur ruilen, dus dat scheelt. Ach, aan de andere kant, het is maar een leesbril...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb pas met mijn nieuwe "gewone" bril eerst een dag met hoofdpijn gelopen. Alles was veel scherper en helderder en daar word je moe van!
En nu moet ik iedere keer even wennen als ik mn sportbril of zonnebril opzet, want die hebben een iets andere sterkte, maar vooral ander glas erin.
Zit je bril lekker?
Een goed gestelde bril zit lekkerder en kijkt vooral ook prettiger. gewoon mee terug gaan dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, niet zo, geloof ik. Hij heeft geen neusdingen, en zit wat wijd op m'n neus geloof ik, waardoor ik het idee heb dat hij af blijft vallen. Ik kan binnen drie maand het montuur ruilen, dus dat scheelt. Ach, aan de andere kant, het is maar een leesbril...
Hiermee maakte je me echt jaloers! Ontbijtbuffetquote:
En toen werd ik ernstig teleurgesteld door jouw mate van zelfbeheersingquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef Perruche het volgende:
Planning:
O: roerei, 1 bacon, tomaat, sneetje stokbrood, sinaasappel
moet je even opnieuw instellen, kan bij fabrieksinstellingen. Krijg je nog meer zenders erbij, waaronder 13th street.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
/einde dienstmededeling
Precies!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Novem het volgende:
[..]
Hiermee maakte je me echt jaloers! OntbijtbuffetBunkeruuhhh!!
[..]
En toen werd ik ernstig teleurgesteld door jouw mate van zelfbeheersing![]()
Of eigenlijk werd ik gewoon geconfronteerd met mijn eigen vreetgedrag![]()
ontbijtbuffet
^^quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Novem het volgende:
[..]
Hiermee maakte je me echt jaloers! OntbijtbuffetBunkeruuhhh!!
[..]
En toen werd ik ernstig teleurgesteld door jouw mate van zelfbeheersing![]()
Of eigenlijk werd ik gewoon geconfronteerd met mijn eigen vreetgedrag![]()
ontbijtbuffet
[img=400 ]url[/img ]quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
Edit: hoe werkt het ook alweer met dat IMG/400?
Wat dacht je van gewoon normaal eten om op gewicht te blijven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, dat hoorde ik niet te doen 49.5 is wat weinig
Maar ik dacht dat eiwitten betere energie hadden dan suikers, en dat dingen met eiwitten vaak ook meer kcals bevatten, dus dat ik dan wat zou aankomen of op gewicht zou blijven
Jij bent best slim.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon normaal eten om op gewicht te blijven?
?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:06 schreef loveli het volgende:
Ik niet, want heb geen pompje voor autobanden/ventielen en de beste optie qua benzinepomp is >5 km provinciale weg.
Daarom ben ik dus nu ook meer en kcalrijker gaan eten, leek me handig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon normaal eten om op gewicht te blijven?
Dank je welquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eiwitten = 4kcal per gram en KH's = 4kcal per gram, dat maakt geen verschil.
Punt is dat je bij eiwitten een grotere verzadiging hebt waardoor je uiteindelijk minder eet en bij snelle KH's gaat je suikerspiegel stijgen waardoor je juist meer gaat eten.
Ik zou dan aanraden om voor de volle dingen te gaan (weet niet wat voor yoghurt dit was?) maar volle yoghurt bevat al meer kcal's dan magere. Vet heeft dus wel een hogere calorische waarde, namelijk 9kcal per gram.
100gr magere yoghurt = ~35kcal
100gr volle yoghurt = ~65kcal
Bulgaarse is ook erg vol en moet volgens de dames hier ook erg lekker zijn.
Visje zoals een haring is bijvoorbeeld ook heel vet maar ook maar iets van 75gr. dus uiteindelijk iets van 150kcal. Hele makreel heb je al snel het dubbele.
Vette vis is sowieso wel dikke
Vroeger had ik een stagebegeleider (toen ik nog op de pabo zat) en die zei dat er (bewijze van spreken) duizend positieve ervaringen nodig waren om een negatieve ervaring op te heffenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
?
Ben ook echt blij dat presentatie goed ging.Ik heb een soort faalangst voor presentaties gekregen.. Ik kan wel aardig presenteren omdat ik dat als bijbaan heb om slechte verhalen te vertellen. Dus ik kreeg altijd goede cijfers omdat ik een natuurlijke presentator was. Als je dat vaker hoort gaat het ook steeds beter en makkelijker. Totdat ik een presentatie in engels moest doen. Ik dacht dat doe ik wel even en ging er onvoorbereid heen. In het nederlands is dat geen probleem, daar kom ik altijd wel uit. Maar toen ging het (vond ik) helemaal fout en klapte ik dicht. Sinsdien alleen nog maar engelse pesentaties gedaan en eigenlijk gaat dat best wel goed, maar ik ben nooit echt meer relaxed tijdens presenteren. Iets wat ik eerder wel was. Maar langzaam komt dat wel weer terug..
misschien eens met een dieetiste en psyocholoog praten, want je hebt zo'n vertekend beeld van eten. Ik heb dit al veel vaker geroepen, en het lijkt me zo fijn voor je als je er wat ontspannener mee om zou kunnen gaan...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus nu ook meer en kcalrijker gaan eten, leek me handig.
Op dit moment ben ik slanke klasgenoten aan het ondervragen op hun voeding om een beeld van normaal te krijgen
In dat hotel ben ik ook een keer geweest, eten is er erg lekker, dus veel succes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
Eind augustus 2 weken op kitesurf vakantie naar El Gouna
[ afbeelding ]
In de beste maand qua wind, dus zal wel veel calorieën verbranden daar
Hoop eigenlijk voor die tijd het meeste kwijt te zijn, en ik ga all-inclusive, dus zal misschien zelfs wat aankomen haha
Edit: hoe werkt het ook alweer met dat IMG/400?
Heb je dan niet gewoon wintertenen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn tenen gaan altijd pijn doen van de kou. Ook tijdens het hardlopen waarbij je toch zou verwachten dat de beweging van de voet wel zorgt voor voldoende doorbloeding.
Schaatsen probeer ik dus maar niet eens.
Sterkte met de kou trotseren Li!
Masseren met vaseline werkt daarbijquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:32 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon wintertenen?
Nee, misschien moet je er met een professional over praten. Wellicht is het niet iets dat je in je eentje kunt oplossen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
SorryIk vind het gewoon heel erg lastig, ik lig er soms gewoon wakker van, maar ik wil gewoon niet weer dik worden. En... naja... sorry ik zal proberen het voor me te houden
Jup, mijn broer heeft het opgelopen een paar jaar geleden. Als ik de ongemakken er van zie weet ik dat ik dat absoluut niet wil hebben! In de winter dus warme schoenen en handschoenen aan en koude lichaamsdelen niet te snel opwarmenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Masseren met vaseline werkt daarbij
Voor jezelf houden lost niks op.. Hier zitten wel wat mensen die je nuttige tips kunnen geven. Is soms wat ongezouten mening maar daar moet je doorheen kijken. En je lijstjes zijn best aardig, het moet alleen iets meer worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
SorryIk vind het gewoon heel erg lastig, ik lig er soms gewoon wakker van, maar ik wil gewoon niet weer dik worden. En... naja... sorry ik zal proberen het voor me te houden
^^quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor jezelf houden lost niks op.. Hier zitten wel wat mensen die je nuttige tips kunnen geven. Is soms wat ongezouten mening maar daar moet je doorheen kijken. En je lijstjes zijn best aardig, het moet alleen iets meer worden.
Ook dat Tree corners Rihana gebeurenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In dat hotel ben ik ook een keer geweest, eten is er erg lekker, dus veel succes!
Juist delen! Brengt info naar voren en is goed voor iedereenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woon je in Noorwegen of zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, misschien moet je er met een professional over praten. Wellicht is het niet iets dat je in je eentje kunt oplossen.
Brr, morgen als ik naar m'n werk ga is het hier -25!
Nee, in Movenpick! Dacht dat je daar wel heen zou gaan i.v.m. kitesurfen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ook dat Tree corners Rihana gebeuren?
Voorband was zacht, maar heb geen pompje. Benzinestation op de route was aan provinciale weg, dus 100 rijden met slappe band. Beetje stom, zeker toen ik rechtdoor reed ipv de afrit benzinestation paktequote:
Oja Movenpick heeft een eigen kitestrand daarquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, in Movenpick! Dacht dat je daar wel heen zou gaan i.v.m. kitesurfen.
tis koud!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ben je daarheen geëmigreerd ?
En hoe bevalt het daar?
Het zal er een tegenaan zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:32 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon wintertenen?
Goed opletten dan. Als je het eenmaal hebt, kom je er volgens mij nooit meer van af...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zal er een tegenaan zitten.
Ik overleef het wel. Het is alleen irritant.
Is dat andere strand Zeytouna Beach? Kan me niet herinneren dat je daar ook kon kiten! En je kunt (ook al ben je geen gast) nog steeds wel kiten bij 't Movenpick, volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Oja Movenpick heeft een eigen kitestrand daar
Maar dat was ff een paar honder euro duurder, ik ga naar een hotel maar ga kiten op een ander strand.
Maar op dat strand heeft ons hotel weer een bar/restaurant wat ook heel chill is
Kijk er echt zo naar uit, krijg voor mijn verjaardag al een kitesurf travelbag, een zonnebril met band, lycra boxers voor onder mijn swimshort, een lycra shirt met lange mouwen tegen de zon
Ik zal mn best doen om morgenochtend onder de douche op mn tenen te piesen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:51 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Goed opletten dan. Als je het eenmaal hebt, kom je er volgens mij nooit meer van af...
Dat lijkt me wel lastig in zo'n grauw (en prachtig) land...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tis koud!
Ik ben hier eerst komen studeren, en nu werk ik hier. Voor nog een paar jaartjes, denk nietdat ik hier m'n hele leven blijf wonen.
En opzich bevalt het best, maar ik mis m'n sociale netwerk uit NL, dat is hier gewoon niet zo groot. Helaas. Zweden vallen heel erg op familie terug, en die heb ik hier natuurlijk niet. Al m'n internationale vrienden van studie zijn wegverhuisd, en heb maar weinig internationale collega's. En die die niet Zweeds zijn zijn getrouwd en hebben kinderen, wat het nog anders maakt.
"Maar oh wat was het mieters, jofel en kek!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef the85mc het volgende:
Giethoorn op tv, schaatstocht afgelast. Zie ze ook filmen vlakbij waar ik zondag er bijna doorheen ging. Gek he dat het nog niet zo massaal kan..
Hmm, I like it bitterquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Maar oh wat was het mieters, jofel en kek!"
"Zo heerlijk geschaatst! En ook zo gezellig"
"Ja als je er niet bij was is het maar moeilijk in te denken, zo leuk!"
"Nee, viel best mee met de drukte, vergeet je ook zo snel als je lekker aan het schaatsen bent"
Oud-Hollands schaatsdelerium noem je zoiets![]()
Nu maar snel terug naar de MPV op afbetaling zodat Mees en Vlinder morgen niet de eerste periode op de Daltonschool missen want owee dat ze de les "cavia's kammen in de strijd tegen fascisme voor de vrijgemaakte geest" van Raki Zonneschijn in m'n Knieholtes missen...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Nee, viel best mee met de drukte, vergeet je ook zo snel als je lekker aan het schaatsen bent"
Nu maar snel terug naar de MPV op afbetaling zodat Mees en Vlinder morgen niet de eerste periode op de Daltonschool missen want owee dat ze de les "cavia's kammen in de strijd tegen fascisme voor de vrijgemaakte geest" van Raki Zonneschijn in m'n Knieholtes missen...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
quote:
Omdat ik zelf niet kan schaatsen en m'n knie het niet toelaat te leren reageer ik me zo afquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:16 schreef the85mc het volgende:
[..]Jij hebt t niet zo op de schaatsende medemens? Maar dit was ook gewoon dom, mensen uit limburg kwamen er helemaal naar toe. Wat verwachten die, dat ze de enigen zijn
Oh oké! Ik doe zelf niet aan kite-surfen, dus ook niet echt op gelet. Duik je ook? Want dat kan daar echt heeeeeel mooi!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ga naar Mangroovy beach geloof ik.
Hahaha, hoe cool!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Serieus.. 1k onder de vraagprijs. Twee verschillende kopers tegen elkaar!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Serieus.. 1k onder de vraagprijs. Twee verschillende kopers tegen elkaar!
Heb ik wel een paar keer gedaan op de Dominicaanse republiekquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh oké! Ik doe zelf niet aan kite-surfen, dus ook niet echt op gelet. Duik je ook? Want dat kan daar echt heeeeeel mooi!
Ook last van de crisis.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ook goed: ik had 15 jurkjes besteld en daar hou ik er maar 3 van.
Zeker doen, de Rode Zee is echt prachtig. En je kan in augustus lekker in je shortie duiken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar keer gedaan op de Dominicaanse republiek
Misschien ga ik dat ook doen
Succes, 3 uur ijzer tillen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit in de sportschool, ben mijn huissleutel vergeten en lief is nog wel ff weg
Hopen dat je target volgend jaar niet hierop gebaseerd wordtquote:Ik heb vandaag trouwens mijn jaaroverzicht gekregen, ben 55% over target ggaan. Als ik het doe dan doe ik het goedverklaart wel gelijk waarom ik zo moe was tegen het einde van het jaar.... Dit jaar maar minder hard werken en minder moe zijn.
Handig! Even bij je ouders op de koffie/thee gaan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli DaD! Da's weer en zorg minder
Ik zit in de sportschool, ben mijn huissleutel vergeten en lief is nog wel ff weg
Hehehe, als je het doet, dan doe je het goed idd!quote:Ik heb vandaag trouwens mijn jaaroverzicht gekregen, ben 55% over target ggaan. Als ik het doe dan doe ik het goedverklaart wel gelijk waarom ik zo moe was tegen het einde van het jaar.... Dit jaar maar minder hard werken en minder moe zijn.
Krap gesteld target of gewoon een geweldige verkoper? Wel knap!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli DaD! Da's weer en zorg minder
Ik heb vandaag trouwens mijn jaaroverzicht gekregen, ben 55% over target ggaan. Als ik het doe dan doe ik het goedverklaart wel gelijk waarom ik zo moe was tegen het einde van het jaar.... Dit jaar maar minder hard werken en minder moe zijn.
Daar ben ik ook helemaal voor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef loveli het volgende:
Jeu, mo, het mag weleens leuk worden aan jullie kant van het water.
Hoera! Wat moet je nog tekenen, precies?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:57 schreef An24 het volgende:
Jeetje Mo, wat een gedoe![]()
En DaD: onder voorbehoud neem ik aan? Maar wel![]()
Mijn funda site ziet er vanaf vandaag ook zo uit:
http://www.funda.nl/koop/(...)ment-47025545-hof-1/
Maaaaaarrrr nog steeds moet ik tekenen, dus nog steeds geen jompelen
Het (ver)koopcontract tekenen en de sleuteloverdracht doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoera! Wat moet je nog tekenen, precies?
En onder voorbehoud van financiering ja, maar de koper heeft wel al met een hypotheekadviseur gesproken. Hij was goed voorbereid, in elk geval.
Mo, wat is er mis?.
Daar kan je juridisch vast gehakt van maken.....maar vermoeiend is het zeker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
En dat terwijl we het aanbod/contract al gehad EN ondertekend hebben.
Wat een gedoe allemaal zegquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
En dat terwijl we het aanbod/contract al gehad EN ondertekend hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |