abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121974342
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wad t bij duoboots? Sommige van hun laarzen vallen ook breed op de voet en enkel. Kun je even over bellen volgens mij. ...
Ja, duoboots :)

Ah, kk. Als mijn bestelde laarzen inderdaad te strak zitten, doe ik dat zeker! De pumps zitten ook zoveel lekkerder dat het dat wel waard is :Y
pi_121974396
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eiwitten = 4kcal per gram en KH's = 4kcal per gram, dat maakt geen verschil.
Punt is dat je bij eiwitten een grotere verzadiging hebt waardoor je uiteindelijk minder eet en bij snelle KH's gaat je suikerspiegel stijgen waardoor je juist meer gaat eten.

Ik zou dan aanraden om voor de volle dingen te gaan (weet niet wat voor yoghurt dit was?) maar volle yoghurt bevat al meer kcal's dan magere. Vet heeft dus wel een hogere calorische waarde, namelijk 9kcal per gram.
100gr magere yoghurt = ~35kcal
100gr volle yoghurt = ~65kcal
Bulgaarse is ook erg vol en moet volgens de dames hier ook erg lekker zijn.

Visje zoals een haring is bijvoorbeeld ook heel vet maar ook maar iets van 75gr. dus uiteindelijk iets van 150kcal. Hele makreel heb je al snel het dubbele.
Vette vis is sowieso wel dikke ^O^
Handige informatie :)
pi_121974428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vroeger, ooit, toen ik nog atletiekte, moesten we ook in de winter rondjes rennen. Met muts, handschoenen en sjaal. Ik vond er geen zak aan. Word nog steeds chagrijnig als ik eraan terugdenk :D :')
Oooooohhhh!!! Wat erg moet dat geweest zijn! :o
Nu vind ik rennen op de sportschool ook niet leuk (het klinkt vast wel heel leuk als ik steeds moeizamer ga ademhalen en steeds harder ga piepen), dus ik hou het maar op andere cardio dingen. Of alsnog buiten rennen, maar dan wel in het zonnetje en als de tempratuur boven het vriespunt is.
Zelfkwelling kent grenzen uiteindelijk. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121974450
En goedemorgen, wat ben ik nog steeds beroerd zeg... beuh... eigenlijk moet de vuilnis zo naar buiten als ik niet al te laat ben, maar kan mezelf echt niet met twee zaken twee trappen afslepen de sneeuw in. Screw this. *kruipt weer onder steen.
Kwak
pi_121974478
Voel je je al wat beter kwak? :)
Ja doei.
pi_121974484
Oh. Zie boven :+ :')
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 24 januari 2013 @ 09:55:03 #182
70532 loveli
N
pi_121974494
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zelfkwelling kent grenzen uiteindelijk. :D
In dat kader loop ik zometeen naar de winkel.
crap in = crap out
pi_121974522
Voetbal in de sneeuw en kou was juist leuk! :P Alleen het jeuken wanneer je onder de douche stond was vervelend.
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:52 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Handige informatie :)
In 2011 zat ik hier iedereen achter de kont aan wat betreft lijstjes :D Hameren op voldoende eiwitten en zo, nu alleen soft geworden :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121974561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef V1z0R het volgende:
Voetbal in de sneeuw en kou was juist leuk! :P Alleen het jeuken wanneer je onder de douche stond was vervelend.

[..]

In 2011 zat ik hier iedereen achter de kont aan wat betreft lijstjes :D Hameren op voldoende eiwitten en zo, nu alleen soft geworden :')
Haha ja dat je zo'n rode tintelende huid hebt :D
Ik probeer me d'r ook wel in te verdiepen, maar wil nu vooral wat gezonder eten, niet meer snoepen en veel meer sporten, verder zie ik wel na een paar weken/maanden.
Wil er nog niet te veel in doorslaan haha :D rustig beginnen.
pi_121974611
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef V1z0R het volgende:

Oh, die jeuk!!! Huuuu. Vorige week na m'n run in de sneeuwstorm was ik ook flink afgekoeld (understatement), mán, ik wist niet meer waar ik het moest zoeken. ;( :')_!
Ja doei.
pi_121974653
Mijn tenen gaan altijd pijn doen van de kou. Ook tijdens het hardlopen waarbij je toch zou verwachten dat de beweging van de voet wel zorgt voor voldoende doorbloeding. :?
Schaatsen probeer ik dus maar niet eens. :P

Sterkte met de kou trotseren Li!
Doe wat je niet durft.
pi_121974780

O+
pi_121974783
Komt omdat je niet echt supergrote spieren in je voet hebt die veel warmte genereren. Koude bovenbenen zie je niet snel bij beweging (alleen de buitenste laag dan)
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Haha ja dat je zo'n rode tintelende huid hebt :D
Ik probeer me d'r ook wel in te verdiepen, maar wil nu vooral wat gezonder eten, niet meer snoepen en veel meer sporten, verder zie ik wel na een paar weken/maanden.
Wil er nog niet te veel in doorslaan haha :D rustig beginnen.
Als je eenmaal weet wat waar in zit is het helemaal niet zo lastig.
Van suiker afkicken heeft me wel veel gescheeld, ik schommel niet echt meer in gewicht.

Had van 't weekend ook een fles Dr. Pepper gekocht voor de marathon, niet eens aan gezeten :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121975002
Het zijn vooral mijn middelste tenen die het zwaar hebben. Die zijn nog net niet bevroren zeg maar. :{
Maar ik overleef het wel, ga gewoon niet te ver rennen met deze kou. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121975039
quote:
:D

Maar wat doe jij op 4chan? :o :P
pi_121975086
Geen koorts *)!
Worry is a misuse of imagination
pi_121975097
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Maar wat doe jij op 4chan? :o :P
Dit kwam toevallig van reddit. Maar 4chan is ook tof :Y Alleen veel bagger ook :')
  Vis een optie? donderdag 24 januari 2013 @ 10:15:54 #193
70532 loveli
N
pi_121975126
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Komt omdat je niet echt supergrote spieren in je voet hebt die veel warmte genereren. Koude bovenbenen zie je niet snel bij beweging (alleen de buitenste laag dan)
Voetbal met regen en windstoten, man, dat was koud. In m'n bikkeltijd de enige keer dat ik halverwege een lange broek aantrok over m'n blauw/wit gevlekte benen..
crap in = crap out
pi_121975210
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zijn vooral mijn middelste tenen die het zwaar hebben. Die zijn nog net niet bevroren zeg maar. :{
Maar ik overleef het wel, ga gewoon niet te ver rennen met deze kou. :)
Dikke winter/ski sokken helpt echt :Y!
pi_121975474
ok, eigenwijsje is toch met vier zakken de trappen af geweest (en dus ook 4 keer weer op zonder zak).

:@

:'( auw!
Kwak
pi_121975690
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dit kwam toevallig van reddit. Maar 4chan is ook tof :Y Alleen veel bagger ook :')
Ah, omdat de URL wel naar 4chan verwijst :+ Denk die heeft op /fit/ gezeten...
Reddit kijk ik nog maar weinig naar, Imgur is veel handiger omdat ik zo lui ben :D
pi_121975837
Hoe ging de presentatie MC?

Ff lijstjesdump...

O: havermout, banaan, dadels
T: koffie verkeerd, beetje griekse yoghurt met diepvriesfruit
L: dubbele rijstwafel pindakaas, bh met kipfilet, gele paprika
T: cherrytomaatjes, klein handje nootjes
D: uit eten!
B: koukleumen en door de sneeuw balanceren op pumps en in een jurkje :')
Be someone that makes you happy
pi_121976004
in de zoektocht naar warme/waterdichte laarzen:

ik wil eigenlijk deze, maar die is uitverkocht:
http://webwinkel.anwb.nl/(...)r-uni-orebro-02.html

zou deze vergelijkbaar zijn? qua warmte/waterdicht etc?
http://webwinkel.anwb.nl/(...)html#meer_informatie
  Vis een optie? donderdag 24 januari 2013 @ 10:42:58 #199
70532 loveli
N
pi_121976061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Probability het volgende:
in de zoektocht naar warme/waterdichte laarzen:

ik wil eigenlijk deze, maar die is uitverkocht:
http://webwinkel.anwb.nl/(...)r-uni-orebro-02.html

zou deze vergelijkbaar zijn? qua warmte/waterdicht etc?
http://webwinkel.anwb.nl/(...)html#meer_informatie
:')
http://www.assem.nl/schoenen/damesschoenen/Laarzen/dubarry/
crap in = crap out
pi_121976116
Ik heb deze in het zwart :D http://www.zalando.nl/hel(...)n-he612c002-703.html

Maar dan voor ¤60-, gekocht in Bataviastad :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')