Ja, duobootsquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wad t bij duoboots? Sommige van hun laarzen vallen ook breed op de voet en enkel. Kun je even over bellen volgens mij. ...
Handige informatiequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eiwitten = 4kcal per gram en KH's = 4kcal per gram, dat maakt geen verschil.
Punt is dat je bij eiwitten een grotere verzadiging hebt waardoor je uiteindelijk minder eet en bij snelle KH's gaat je suikerspiegel stijgen waardoor je juist meer gaat eten.
Ik zou dan aanraden om voor de volle dingen te gaan (weet niet wat voor yoghurt dit was?) maar volle yoghurt bevat al meer kcal's dan magere. Vet heeft dus wel een hogere calorische waarde, namelijk 9kcal per gram.
100gr magere yoghurt = ~35kcal
100gr volle yoghurt = ~65kcal
Bulgaarse is ook erg vol en moet volgens de dames hier ook erg lekker zijn.
Visje zoals een haring is bijvoorbeeld ook heel vet maar ook maar iets van 75gr. dus uiteindelijk iets van 150kcal. Hele makreel heb je al snel het dubbele.
Vette vis is sowieso wel dikke
Oooooohhhh!!! Wat erg moet dat geweest zijn!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vroeger, ooit, toen ik nog atletiekte, moesten we ook in de winter rondjes rennen. Met muts, handschoenen en sjaal. Ik vond er geen zak aan. Word nog steeds chagrijnig als ik eraan terugdenk![]()
In dat kader loop ik zometeen naar de winkel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zelfkwelling kent grenzen uiteindelijk.
In 2011 zat ik hier iedereen achter de kont aan wat betreft lijstjesquote:
Haha ja dat je zo'n rode tintelende huid hebtquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef V1z0R het volgende:
Voetbal in de sneeuw en kou was juist leuk!Alleen het jeuken wanneer je onder de douche stond was vervelend.
[..]
In 2011 zat ik hier iedereen achter de kont aan wat betreft lijstjesHameren op voldoende eiwitten en zo, nu alleen soft geworden
Oh, die jeuk!!! Huuuu. Vorige week na m'n run in de sneeuwstorm was ik ook flink afgekoeld (understatement), mán, ik wist niet meer waar ik het moest zoeken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef V1z0R het volgende:
Voetbal in de sneeuw en kou was juist leuk!Alleen het jeuken wanneer je onder de douche stond was vervelend.
Als je eenmaal weet wat waar in zit is het helemaal niet zo lastig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Haha ja dat je zo'n rode tintelende huid hebt
Ik probeer me d'r ook wel in te verdiepen, maar wil nu vooral wat gezonder eten, niet meer snoepen en veel meer sporten, verder zie ik wel na een paar weken/maanden.
Wil er nog niet te veel in doorslaan haharustig beginnen.
quote:
Voetbal met regen en windstoten, man, dat was koud. In m'n bikkeltijd de enige keer dat ik halverwege een lange broek aantrok over m'n blauw/wit gevlekte benen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Komt omdat je niet echt supergrote spieren in je voet hebt die veel warmte genereren. Koude bovenbenen zie je niet snel bij beweging (alleen de buitenste laag dan)
Dikke winter/ski sokken helpt echtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zijn vooral mijn middelste tenen die het zwaar hebben. Die zijn nog net niet bevroren zeg maar.
Maar ik overleef het wel, ga gewoon niet te ver rennen met deze kou.
Ah, omdat de URL wel naar 4chan verwijstquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit kwam toevallig van reddit. Maar 4chan is ook tofAlleen veel bagger ook
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Probability het volgende:
in de zoektocht naar warme/waterdichte laarzen:
ik wil eigenlijk deze, maar die is uitverkocht:
http://webwinkel.anwb.nl/(...)r-uni-orebro-02.html
zou deze vergelijkbaar zijn? qua warmte/waterdicht etc?
http://webwinkel.anwb.nl/(...)html#meer_informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |