Bij ons waren er maandag ook een paar meiden aan het squaten, met een goede bil en een goede strakke broek aan, heerlijk !quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon doen!zie je wel vaker... Hier ook boel vrouwen die niet de hardcore zaal in durven
Armen en schouders vind ik ook altijd zwaar, onderontwikkeld gebied.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had van de week mn gewichten bij het bankdrukken weer omhoog gedaan.![]()
Alleen voor mn dumbell oefeningen juist weer naar beneden want die waren echt behoorlijk venijnig. Van de categorie "na 3 keer gaat het al branden"
Sommige oefeningen doe ik zonder problemen met dumbells van 8 kilo, maar moest van de week echt weer terug naar de 3 kilo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Armen en schouders vind ik ook altijd zwaar, onderontwikkeld gebied.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef anna82 het volgende:
Eens met TT!
Friesland is sowieso veel goedkoper dan Randstad, zal voor een sportschool niet anders zijn.
Laag gewicht veel reps hoge snelheid voor die ekte pomp toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef So_Surreal het volgende:
Zie soms ook mensen in de sportschool de oefeningen met de gewichten machines bezig met de snelheid alsof ze bezig zijn op roeiapparaat
Nja ik heb geleerd dat wanneer je het gewicht geheven hebt, je even kort pauze moet houden en dan langzaam moet laten zakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:20 schreef Novem het volgende:
•
[..]
Laag gewicht veel reps hoge snelheid voor die ekte pomp toch?
Zo doe ik het ook, maar sommige mensen zijn aan de slag alsof ze een fietsband aan het oppompen zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef the85mc het volgende:
Je moet een pomp maken in een keer en dan 2 seconden gecontroleerd terug laten zakken. Zo is het mij verteld in ieder geval.
Tijd voor maken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: twee versgebakken broodjes met achterham, grote beker melk
T: gebakken champignonnetjes
L: groot bord bospaddenstoelensoep
T: appel
D: nog geen idee
T: nog geen idee
S: misschien de eerste keer Jillian, als ik er tijd voor heb
Haha, ken het gevoel, had het gister en er kwam niet zoveel uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn afspraken afgezegd en besloten om naar mijn lichaam te luisteren en onder de wol te kruipen. Viel zowat in slaap boven mijn studie dus dat haal ik later wel weer in. Nu tukken
quote:I must have gone to look at Lois Pryce's book on Amazon, because they now think I'm obsessed by travelling bikers (see the list of books below they try to tempt me with).
You will be more interested in these
Duvel en zo nog bitterballen.quote:
Dikkie!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm net mijn BMI nagerekend, 24 jaar oud (volgende week 25), 190cm en 97 kg = bmi van 26.9
En die ik fijn vind en waar vriendinnetjes zitten is ¤60 euro studenten ¤120 euro normaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef Sarabi het volgende:
Hier kost de sportschool 38 euro per maand, ook nog steeds erg duur maar het is de enige die relatief dichtbij is.
Voor onbeperkt fitness, groepslessen, sauna, squashen en tennis.
Ja, dat zou ik normaal ook zeggen. Denk dat het ook wel gaat lukken, maar vandaag ben ik tussen het Saartje de fles geven alleen maar aan het opruimen/poetsen, eten & ongepland visite-hebben geweest. En moet nog e.e.a. voor werk afmaken vandaag. Als me dat (werk) lukt, dan ga ik zeker tijd hebben voor Jillian. Maar werk heeft voorrang.quote:
120 euro per maand? per persoon?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Probability het volgende:
[..]
En die ik fijn vind en waar vriendinnetjes zitten is ¤60 euro studenten ¤120 euro normaal.
Mijne is 40? Studenten abo
Ik ben een jongen hehquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef Probability het volgende:
Lache na m'n werk sporte ik bij die van So_S. Misschien zij we elkaar wel tegen gekomen, zo veel lichte meisjes sporten daar niet
Heb het over mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben een jongen heh![]()
Woon in Hoorn en sport in Amsterdam bij Bijlmer ArenA.
Ik na werk/in de pauze. Nu niet meer want werk daar niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Sporten we bij dezelfde dan?
Edit: het ziet er inderdaad wel zwart ja
Aah kleine kans dan dat we elkaar zien als jij er niet meer komtquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik na werk/in de pauze. Nu niet meer want werk daar niet meer.
roeien!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat voor cardio zal ik zo doen?
Jullie hebben 30 pushups om te roepen
1.5 uur sporten is ook wel lang??quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef So_Surreal het volgende:
Pff dit werken tot 17:30 en dan nog 1.5 uur sporten en dan pas 20:30/21:00 thuis is echt verrot
Heb nu al weer honger, en eet dan pas over een paar uur
Ga vanaf 1 februari om 7:30 beginnen ipv 9:00, waardoor ik wel vroeger thuis ben gelukkig.
Nja dat was het maandag, maar dat kan ook wel komen omdat ik mijn weg nog niet helemaal gevonden heb daar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef Probability het volgende:
[..]
1.5 uur sporten is ook wel lang??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja deed ik maandag in 45 minuten, en daarna nog een half uur cardio.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Probability het volgende:
Als je gewixhten doet kun je in max 40 minuten klaar zijn.
Hahaha ik heb dat laatst ook gehad in de trein, maar niks tegen gekomen op de Hartstocht in de trein Facebook paginaquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef the85mc het volgende:
Geen koffie gedronken vandaag, nu heb ik koppijn.. Hoezo verslaafd?
Naast me in de UB zat een meisje behoorlijk te flirten, kijken of ik straks nog op zo'n gespot pagina staof misschien was het haar doel om er zelf op te komen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een goed/realistisch bod? Of om te huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een goed/realistisch bod? Of om te huilen?
Zo snel een bod geeft wel aan dat ze happig zijn. Dus dat is mooi!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!
volgens mij is de kans dat je een huis heel snel verkoopt er nog best wel, als je qua prijs tenminste niet veel te hoog inzet. als t niet snel lukt dan moet je momenteel of snel zakken en misschien veel zakken, of hele lange adem hebben...quote:
Niet doenquote:
True that! En anders volgende keer de visite mee laten doen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik normaal ook zeggen. Denk dat het ook wel gaat lukken, maar vandaag ben ik tussen het Saartje de fles geven alleen maar aan het opruimen/poetsen, eten & ongepland visite-hebben geweest. En moet nog e.e.a. voor werk afmaken vandaag. Als me dat (werk) lukt, dan ga ik zeker tijd hebben voor Jillian. Maar werk heeft voorrang.
Nu nog maar 30.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef the85mc het volgende:
50 burpees en 50 pushups?best heftig..
Wederom super netjes!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
Lol! Succes Henk, als ik een doodswens heb dan ga ik dat schema wel proberen.![]()
Pff, vandaag naar het hoge noorden geweest en nu moe. Vanaaf op tijd naar bed![]()
O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: stukjes kip, stukjes paprika en rijstwafels
T: rijstwafels met amandelen
D: stoofschotel met aardappels
T: thee met stukje pure chocola
T: blikje tonijn met olijfolie
Zwaardere versnelling erop gooienquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef So_Surreal het volgende:
Sporten ging weer lekker.
Drie kwartier benen getraind, dit ging verrassend goed, komt denk ik nog door het voetbal en hardlopen van vorig jaar.
Daarna weer een half uur crosstrainen en nog een kwartier gefietst op hoog tempo.
We raar, na een half uur crosstrainen had ik 300 caloriën verbrand, na een kwartier hard fietsen pas 50...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
Lol! Succes Henk, als ik een doodswens heb dan ga ik dat schema wel proberen.![]()
Lekker lijstje!quote:Pff, vandaag naar het hoge noorden geweest en nu moe. Vanaaf op tijd naar bed![]()
O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: stukjes kip, stukjes paprika en rijstwafels
T: rijstwafels met amandelen
D: stoofschotel met aardappels
T: thee met stukje pure chocola
T: blikje tonijn met olijfolie
Precies op tijd voor de Bake off for Comic Relief!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef loveli het volgende:
Bijna thuis
Geen productieve dag vandaag
Ow!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Phaidra op 23-01-2013 21:30:51 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Goed man! Lekker tegen de crisis inquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!
Ik heb BBC 1 en 2, mooi. RTL 4 t/m 7 en SBS6 doen het niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow!![]()
Alleen al het ontbreken van BBC was voor mij al reden om geen digitenne te nemen.
Mooi, op BBC1 nu een Sir David Attenborough docu over Afrika.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb BBC 1 en 2, mooi. RTL 4 t/m 7 en SBS6 doen het niet.
/einde dienstmededeling
Gekkie!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef loveli het volgende:
Bedacht me net vanuit bed dat ik misschien m'n tv hierheen moet sjouwen. En een minikoelkast.
Nom ¡quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Uniekje gedaan:
[ afbeelding ]Schoon op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |