SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja deed ik maandag in 45 minuten, en daarna nog een half uur cardio.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:27 schreef Probability het volgende:
Als je gewixhten doet kun je in max 40 minuten klaar zijn.
Hahaha ik heb dat laatst ook gehad in de trein, maar niks tegen gekomen op de Hartstocht in de trein Facebook paginaquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef the85mc het volgende:
Geen koffie gedronken vandaag, nu heb ik koppijn.. Hoezo verslaafd?
Naast me in de UB zat een meisje behoorlijk te flirten, kijken of ik straks nog op zo'n gespot pagina staof misschien was het haar doel om er zelf op te komen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een goed/realistisch bod? Of om te huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een goed/realistisch bod? Of om te huilen?
Zo snel een bod geeft wel aan dat ze happig zijn. Dus dat is mooi!quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!
volgens mij is de kans dat je een huis heel snel verkoopt er nog best wel, als je qua prijs tenminste niet veel te hoog inzet. als t niet snel lukt dan moet je momenteel of snel zakken en misschien veel zakken, of hele lange adem hebben...quote:
Niet doenquote:
True that! En anders volgende keer de visite mee laten doen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik normaal ook zeggen. Denk dat het ook wel gaat lukken, maar vandaag ben ik tussen het Saartje de fles geven alleen maar aan het opruimen/poetsen, eten & ongepland visite-hebben geweest. En moet nog e.e.a. voor werk afmaken vandaag. Als me dat (werk) lukt, dan ga ik zeker tijd hebben voor Jillian. Maar werk heeft voorrang.
Nu nog maar 30.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef the85mc het volgende:
50 burpees en 50 pushups?best heftig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |