Wederom super netjes!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
Lol! Succes Henk, als ik een doodswens heb dan ga ik dat schema wel proberen.![]()
Pff, vandaag naar het hoge noorden geweest en nu moe. Vanaaf op tijd naar bed![]()
O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: stukjes kip, stukjes paprika en rijstwafels
T: rijstwafels met amandelen
D: stoofschotel met aardappels
T: thee met stukje pure chocola
T: blikje tonijn met olijfolie
Zwaardere versnelling erop gooienquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef So_Surreal het volgende:
Sporten ging weer lekker.
Drie kwartier benen getraind, dit ging verrassend goed, komt denk ik nog door het voetbal en hardlopen van vorig jaar.
Daarna weer een half uur crosstrainen en nog een kwartier gefietst op hoog tempo.
We raar, na een half uur crosstrainen had ik 300 caloriën verbrand, na een kwartier hard fietsen pas 50...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef _aurum_ het volgende:
Lol! Succes Henk, als ik een doodswens heb dan ga ik dat schema wel proberen.![]()
Lekker lijstje!quote:Pff, vandaag naar het hoge noorden geweest en nu moe. Vanaaf op tijd naar bed![]()
O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: stukjes kip, stukjes paprika en rijstwafels
T: rijstwafels met amandelen
D: stoofschotel met aardappels
T: thee met stukje pure chocola
T: blikje tonijn met olijfolie
Precies op tijd voor de Bake off for Comic Relief!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef loveli het volgende:
Bijna thuis
Geen productieve dag vandaag
Ow!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Phaidra op 23-01-2013 21:30:51 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Goed man! Lekker tegen de crisis inquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te laag natuurlijk, maar het is een begin! Van iemand die nog geen uur geleden het bezichtigd heeft. Was helemaal enthousiast, blijkbaar!
Ik heb BBC 1 en 2, mooi. RTL 4 t/m 7 en SBS6 doen het niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow!![]()
Alleen al het ontbreken van BBC was voor mij al reden om geen digitenne te nemen.
Mooi, op BBC1 nu een Sir David Attenborough docu over Afrika.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb BBC 1 en 2, mooi. RTL 4 t/m 7 en SBS6 doen het niet.
/einde dienstmededeling
Gekkie!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef loveli het volgende:
Bedacht me net vanuit bed dat ik misschien m'n tv hierheen moet sjouwen. En een minikoelkast.
Nom ¡quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Uniekje gedaan:
[ afbeelding ]Schoon op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |