ja ik ken zequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/schoenen/damesschoenen/Laarzen/dubarry/
BH zit niet te strak door bijv. opgeblazen gevoel? Heb ik wel eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, ik heb al 1,5u druk op mijn borst. Denk dat het een combinatie is van 0,0 conditie, kilo's teveel, en druk bezig geweest net. Meh.
BH nu los. Kijken of dat werktquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Probability het volgende:
[..]
BH zit niet te strak door bijv. opgeblazen gevoel? Heb ik wel eens.
*insert Vaiz' struisvogel*quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
BH nu los. Kijken of dat werkt
Vaiz, ik heb even een paar keer goed geboerd net (zo charmant), maar dat deed niks.
Ik heb pas met mijn nieuwe "gewone" bril eerst een dag met hoofdpijn gelopen. Alles was veel scherper en helderder en daar word je moe van!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb m'n nieuwe leesbril, maar weet nog niet of ik daar zo blij mee ben. Maar eens een dagje uitproberen. Gelukkig heeft hij me niet veel gekost, dat scheelt...
nee, niet zo, geloof ik. Hij heeft geen neusdingen, en zit wat wijd op m'n neus geloof ik, waardoor ik het idee heb dat hij af blijft vallen. Ik kan binnen drie maand het montuur ruilen, dus dat scheelt. Ach, aan de andere kant, het is maar een leesbril...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb pas met mijn nieuwe "gewone" bril eerst een dag met hoofdpijn gelopen. Alles was veel scherper en helderder en daar word je moe van!
En nu moet ik iedere keer even wennen als ik mn sportbril of zonnebril opzet, want die hebben een iets andere sterkte, maar vooral ander glas erin.
Zit je bril lekker?
Een goed gestelde bril zit lekkerder en kijkt vooral ook prettiger. gewoon mee terug gaan dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, niet zo, geloof ik. Hij heeft geen neusdingen, en zit wat wijd op m'n neus geloof ik, waardoor ik het idee heb dat hij af blijft vallen. Ik kan binnen drie maand het montuur ruilen, dus dat scheelt. Ach, aan de andere kant, het is maar een leesbril...
Hiermee maakte je me echt jaloers! Ontbijtbuffetquote:
En toen werd ik ernstig teleurgesteld door jouw mate van zelfbeheersingquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef Perruche het volgende:
Planning:
O: roerei, 1 bacon, tomaat, sneetje stokbrood, sinaasappel
moet je even opnieuw instellen, kan bij fabrieksinstellingen. Krijg je nog meer zenders erbij, waaronder 13th street.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb BBC 1 en 2, mooi. RTL 4 t/m 7 en SBS6 doen het niet.
/einde dienstmededeling
Precies!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Novem het volgende:
[..]
Hiermee maakte je me echt jaloers! OntbijtbuffetBunkeruuhhh!!
[..]
En toen werd ik ernstig teleurgesteld door jouw mate van zelfbeheersing![]()
Of eigenlijk werd ik gewoon geconfronteerd met mijn eigen vreetgedrag![]()
ontbijtbuffet
^^quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Novem het volgende:
[..]
Hiermee maakte je me echt jaloers! OntbijtbuffetBunkeruuhhh!!
[..]
En toen werd ik ernstig teleurgesteld door jouw mate van zelfbeheersing![]()
Of eigenlijk werd ik gewoon geconfronteerd met mijn eigen vreetgedrag![]()
ontbijtbuffet
[img=400 ]url[/img ]quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
Edit: hoe werkt het ook alweer met dat IMG/400?
Wat dacht je van gewoon normaal eten om op gewicht te blijven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, dat hoorde ik niet te doen 49.5 is wat weinig
Maar ik dacht dat eiwitten betere energie hadden dan suikers, en dat dingen met eiwitten vaak ook meer kcals bevatten, dus dat ik dan wat zou aankomen of op gewicht zou blijven
Jij bent best slim.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon normaal eten om op gewicht te blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |