Het zal er een tegenaan zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:32 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon wintertenen?
Goed opletten dan. Als je het eenmaal hebt, kom je er volgens mij nooit meer van af...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zal er een tegenaan zitten.
Ik overleef het wel. Het is alleen irritant.
Is dat andere strand Zeytouna Beach? Kan me niet herinneren dat je daar ook kon kiten! En je kunt (ook al ben je geen gast) nog steeds wel kiten bij 't Movenpick, volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Oja Movenpick heeft een eigen kitestrand daar
Maar dat was ff een paar honder euro duurder, ik ga naar een hotel maar ga kiten op een ander strand.
Maar op dat strand heeft ons hotel weer een bar/restaurant wat ook heel chill is
Kijk er echt zo naar uit, krijg voor mijn verjaardag al een kitesurf travelbag, een zonnebril met band, lycra boxers voor onder mijn swimshort, een lycra shirt met lange mouwen tegen de zon
Ik zal mn best doen om morgenochtend onder de douche op mn tenen te piesen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:51 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Goed opletten dan. Als je het eenmaal hebt, kom je er volgens mij nooit meer van af...
Dat lijkt me wel lastig in zo'n grauw (en prachtig) land...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tis koud!
Ik ben hier eerst komen studeren, en nu werk ik hier. Voor nog een paar jaartjes, denk nietdat ik hier m'n hele leven blijf wonen.
En opzich bevalt het best, maar ik mis m'n sociale netwerk uit NL, dat is hier gewoon niet zo groot. Helaas. Zweden vallen heel erg op familie terug, en die heb ik hier natuurlijk niet. Al m'n internationale vrienden van studie zijn wegverhuisd, en heb maar weinig internationale collega's. En die die niet Zweeds zijn zijn getrouwd en hebben kinderen, wat het nog anders maakt.
"Maar oh wat was het mieters, jofel en kek!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef the85mc het volgende:
Giethoorn op tv, schaatstocht afgelast. Zie ze ook filmen vlakbij waar ik zondag er bijna doorheen ging. Gek he dat het nog niet zo massaal kan..
Hmm, I like it bitterquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Maar oh wat was het mieters, jofel en kek!"
"Zo heerlijk geschaatst! En ook zo gezellig"
"Ja als je er niet bij was is het maar moeilijk in te denken, zo leuk!"
"Nee, viel best mee met de drukte, vergeet je ook zo snel als je lekker aan het schaatsen bent"
Oud-Hollands schaatsdelerium noem je zoiets![]()
Nu maar snel terug naar de MPV op afbetaling zodat Mees en Vlinder morgen niet de eerste periode op de Daltonschool missen want owee dat ze de les "cavia's kammen in de strijd tegen fascisme voor de vrijgemaakte geest" van Raki Zonneschijn in m'n Knieholtes missen...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Nee, viel best mee met de drukte, vergeet je ook zo snel als je lekker aan het schaatsen bent"
Nu maar snel terug naar de MPV op afbetaling zodat Mees en Vlinder morgen niet de eerste periode op de Daltonschool missen want owee dat ze de les "cavia's kammen in de strijd tegen fascisme voor de vrijgemaakte geest" van Raki Zonneschijn in m'n Knieholtes missen...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
quote:
Omdat ik zelf niet kan schaatsen en m'n knie het niet toelaat te leren reageer ik me zo afquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:16 schreef the85mc het volgende:
[..]Jij hebt t niet zo op de schaatsende medemens? Maar dit was ook gewoon dom, mensen uit limburg kwamen er helemaal naar toe. Wat verwachten die, dat ze de enigen zijn
Oh oké! Ik doe zelf niet aan kite-surfen, dus ook niet echt op gelet. Duik je ook? Want dat kan daar echt heeeeeel mooi!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ga naar Mangroovy beach geloof ik.
Hahaha, hoe cool!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Serieus.. 1k onder de vraagprijs. Twee verschillende kopers tegen elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |