Moet je opnieuw instellen, heb je een paar weken geleden post over gehad als het goed is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb BBC 1 en 2, mooi. RTL 4 t/m 7 en SBS6 doen het niet.
/einde dienstmededeling
Niet verstandigquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef loveli het volgende:
Bedacht me net vanuit bed dat ik misschien m'n tv hierheen moet sjouwen. En een minikoelkast.
Dan krijg jij er ook eentje:quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Volgens de calorieteller heb ik 900 calorieën op vandaagmaar heb helemaal geen trek (gehad) dus ik laat het maar even zitten.
Dat is 0,9 kcal, beetje weinig, vind je niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Volgens de calorieteller heb ik 900 calorieën op vandaagmaar heb helemaal geen trek (gehad) dus ik laat het maar even zitten.
Snap ikquote:
Vanaf morgen gaat het wel weer beter worden, dan mag ik weer meer etenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Majo, je eet wel iets te weinig de laatste tijd.. inhoudelijk zijn je lijstjes wel beter geworden. Snap dat je vandaag ziekig bent, maar eerdere dagen at je imo ook te weinig.
Dan gewoon eenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Work-related mêêêêhhhhh. Dus ga het niet posten. In plaats daarvan ga ik me afvragen hoe lang ik van de chocola (over 900 kcals gesproken) af kan blijven en wat ik vrijdag (work) en zaterdag (bitterballen) aantrek. Bij de weg zag ik er afgelopen maandag bij een belangrijke bespreking fab uit (niet work-related).
Minder honger kan dus komen door low carb he, dus laat je lichaam je niet voor de gek houden m.b.t. basic behoeften enzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
beter iets voedzamers dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaat het wel weer beter worden, dan mag ik weer meer etenmorgenavond Chili con carne
![]()
Ik kan nog wel een warme choco nemen voor het slapen?
Je bedoelt dat ik het verkeerd zeg? Of snap ik het niet? Weet nooit zo goed wat precies kcal isquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is 0,9 kcal, beetje weinig, vind je niet?
Het is niet alsof het je overkomt, je kan er zelf iets aan doen he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikmaar heb echt niet lopen crashen ofzo, en heb ook nog 3 uur liggen tukken, maar dit is wel extreem!
Je crasht wel, want te weinig kcal! Anorexiapatienten hebben ook geen hongerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikmaar heb echt niet lopen crashen ofzo, en heb ook nog 3 uur liggen tukken, maar dit is wel extreem!
*kijkt naar sig* Oehhh An wat doe je met ons!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Je crasht wel, want te weinig kcal! Anorexiapatienten hebben ook geen hongerJe lijf moet kerrn goed te eten, dus dit willen we niet meer zien.
/strenge juf!
Jij ziet er sowieso fab uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Work-related mêêêêhhhhh. Dus ga het niet posten. In plaats daarvan ga ik me afvragen hoe lang ik van de chocola (over 900 kcals gesproken) af kan blijven en wat ik vrijdag (work) en zaterdag (bitterballen) aantrek. Bij de weg zag ik er afgelopen maandag bij een belangrijke bespreking fab uit (niet work-related).
1 kcal = 1000 calquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik het verkeerd zeg? Of snap ik het niet? Weet nooit zo goed wat precies kcal is
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*kijkt naar sig* Oehhh An wat doe je met ons!Rrrrr enzulks!
Ah okquote:
Top ja!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Perruche het volgende:
Zo, nog een uurtje cardio eruit geperst. Dat compenseert voor de achterlijke hoeveelheid noten vandaag :S
Vochtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik eet elke dag yoghurt, groente en fruit, vaak een ei of soep en elke dag vis of kip of beiden. Heb niet het gevoel dat ik nou nog veel meer moet eten maar misschien moet ik toch proberen wat meer binnen te krijgen. Stomme is namelijk dat ik vandaag zwaarder was dan zondag, al scheelt het maar 200 gram maar als ik echt veel te weinig zou eten zou ik juist afvallen toch?
Afvallen doe je niet per dag, maar per maand ofzo. Per dag fluctueert het toch wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik eet elke dag yoghurt, groente en fruit, vaak een ei of soep en elke dag vis of kip of beiden. Heb niet het gevoel dat ik nou nog veel meer moet eten maar misschien moet ik toch proberen wat meer binnen te krijgen. Stomme is namelijk dat ik vandaag zwaarder was dan zondag, al scheelt het maar 200 gram maar als ik echt veel te weinig zou eten zou ik juist afvallen toch?
Ik hou vocht vast? Drink wel netjes twee liter water per dag, twee koppen thee en een karnemelk dus ik krijg in ieder geval genoeg vocht binnenquote:
Wat loveli zegt. Je moet ook niet elke dag wegen, heeft helemaal geen zin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hou vocht vast? Drink wel netjes twee liter water per dag, twee koppen thee en een karnemelk dus ik krijg in ieder geval genoeg vocht binnen
Doe ik ook niet hoor! Ik weeg nu 2x in de week, op zondag en op woensdag, zo kan ik het een beetje bijhoudenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat loveli zegt. Je moet ook niet elke dag wegen, heeft helemaal geen zin.
Sorry, verkeerd gelezen. Maar eens per week is ook prima denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor! Ik weeg nu 2x in de week, op zondag en op woensdag, zo kan ik het een beetje bijhouden
Beste stuurluiquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef loveli het volgende:
Maaltijd heb ik al op, iglo. En geen reep, maar doos. Als íe dicht blijft = safe, anders gaat íe op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Beste stuurlui
Dus eet eerst een normale maaltijd, als je dan nog chocola wil dan neem je net als iedere andere sterveling een beetje. En da's niet de hele reep.
Klinkt wat duister, maar t is imo juist heel positiefquote:I say ya kill your heroes and fly, fly, baby don't cry.
No need to worry cuz, everybody will die.
Every day we just go, go, baby don't go.
Don't you worry we love you more than you know.
Zoals ik al zei ga ik vanaf morgen mijn best doen om wat meer tussendoortjes te etenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef the85mc het volgende:
Majo, 200 gram verschil is niks. Een keer naar de wc en je bent lichter, eet je wat zouts dan ben je zwaarder.. Binnen een dag kan het bij mij 2-3kilo schelen.
En het is al gezegd: maar lowcarb is niet crashen. 900 kcal is echt te weinig. Alleen mijn avondeten is soms al meer dan dat. Heb ook een tijd lowcarb/paleo gedaan met veel noten eieren etc. Ik werd snel slanker, maar ook zwaarder door spiergroei. Maar toen at ik wel gewoon 2300 kcal of meer per dag.
Oh? Dat wist ik nog niet. Maar ben niet zo van echte concerten. Wel als ik kan zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef the85mc het volgende:
Die treden binnenkort op in tivoli geloof ik. Dan ook vast wel in andere zalen lijkt me, mocht dat niet in de buurt zijn..
Klopt, utereg mn stadsiequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ga ik vanaf morgen mijn best doen om wat meer tussendoortjes te eten
Woon jij trouwens ook in Utrecht? Zie je regelmatig dingen over Tivoli zeggen
In tivoli kun je met concerten niet zitten, tenminste, ik heb er met concerten nooit stoelen zien staan. Is soort Paradiso maar dan nog wat kleiner.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh? Dat wist ik nog niet. Maar ben niet zo van echte concerten. Wel als ik kan zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |